*

Αποστολέας Θέμα: Όλοι οι μαθητές προάγονται...  (Αναγνώστηκε 9022 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 359
  • Ήταν ένας και δεν έμεινε κανένας.
    • Προφίλ
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Απάντηση #28 στις: Ιούλιος 04, 2012, 04:48:34 μμ »
φαίνεται ότι πολλοί συνάδελφοι έχουν προβληματιστεί με τον νέο "πλάγιο" τρόπο πριμοδότησης των μαθητών και η συζήτηση έχει ανάψει σε πολλά φόρα.

Από το ylikonet.gr ( με θέματα φυσικοχημείας )



H ξεφτίλα σε όλο της το μεγαλείο .... με οκτώ (8) οκτάρια (8) στα προφορικά και 8 μηδενικά στα γραπτά .... ή .... με 8 μαθήματα με μέσο όρο 4 .... ο μαθητής προάγεται.

Ζήτω το έθνος ... ζήτω

κατσε γιατι σε εχασα εδω...
απο περιεργεια κ μονο, γιατι προαχθηκε? πως υπολογιζεται ο Μ.Ο. ?

15+4+9,5+4+4+15+15=66,5

66,5:7=9,5

Προάχθηκες ...

υγ .... με την δημιουργία των "ενοτήτων" ( Μαθηματικών - Θετικών επιστημών - Φιλολογικών ) οι συνεισφορά των Project - Θρησκευτικών - Αγγλικών είναι πλέον 3 στα 7 ενώ πριν ήταν 3  στα 12. Δηλ τα  Project - Θρησκευτικά - Αγγλικά καθορίζουν πλέον τον μισό βαθμό της Α λυκείου.
Ο κουφός και ο κλανιάρης στέκουν δίπλα στα νταούλια.
MyLastFM : https://www.last.fm/user/Devote

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:51:45 »

Αποσυνδεδεμένος dimmag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 83
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Απάντηση #29 στις: Ιούλιος 04, 2012, 07:19:50 μμ »
Μα η λογική της "ήσσονος προσπάθειας" κυριαρχεί παντού .... θα έμεναν απ' έξω τα σχολεία;

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Απάντηση #30 στις: Ιούλιος 04, 2012, 07:24:11 μμ »
Γι' αυτό θα έπρεπε να μπει δικλείδα ασφαλείας π.χ. "μηδενικός βαθμός στην τελική εξέταση συνεπάγεται επαναληπτική εξέταση τον Σεπτέμβριο" ή/και πρόσθετες συνθήκες.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Ερωδιός

  • Επισκέπτης
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Απάντηση #31 στις: Ιούλιος 04, 2012, 07:53:40 μμ »
Να σας πω εγώ μια δικλείδα ασφαλείας που σκέφτομαι να εφαρμόσω από του χρόνου; Μπορούν να μπουν και προφορικοί βαθμοί Α, Β τετραμήνου στην κλίμακα από 0 έως 6 ... ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:51:45 »

Αποσυνδεδεμένος why

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 508
    • Προφίλ
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Απάντηση #32 στις: Ιούλιος 05, 2012, 07:50:53 πμ »
παίρνουν απολυτήριο γυμνασίου και δεν ξέρουν όχι απλά να γράφουν αλλα ούτε και να διαβαζουν..........συλλαβίζουν σαν ενα πρωτακι που έχει παει σχολείο 3 μήνες............... δεν υπερβάλλω κάθόλου..............μετα από 10 λεπτα΄διαβάζουν 3 προτάσεις και δεν ξέρουν τι έχουν διαβασει εάν τους ρωτήσεις.......................... τους λές τι να κάνουν στην άσκηση και μόλις τελείωσεις σε ρωτούν τι να κανω κυρία  δεν καταλαβαίνω..................... είναι τραγική η κατασταση..................... και εαν το αφήσεις ο διευθυντής σε λεει "κακια" και αυτό το παιδι το παιρνάν το σεπτέμβριο οι μόνιμοι (γιατί είσαι αναπληρώτρια και το σεπτεμβρη δεν είσαι σχολείο).................. είμαστε για κλαματα τα παιδια αυτά πως θα σταθούν στη  κοινωνία .... πως θα δια΄βασουν μια εφημερίδα .............τους τίτλους των ειδήσεων ..........μία ταινία ξένη....... :-X

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 359
  • Ήταν ένας και δεν έμεινε κανένας.
    • Προφίλ
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Απάντηση #33 στις: Ιούλιος 05, 2012, 08:23:18 πμ »
.... εκτιμώ ότι δεν είναι θέμα μόνιμων - αναπληρωτών ή ντόπιων - ξένων ....

ΙΜΟ είναι κατά πόσο θεωρείς ΚΑΙ την εξέταση ( και τα επακόλουθα της ) μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας ή όχι.

"Στείλ'τον στην ευχή του θεού" .... "άσε το παιδί να πάρει ένα χαρτί" ...."αφού έφτασε μέχρι εδώ" ...."γιατί να γίνω εγώ ο κακός"... που κατ' εμέ είναι διαφορετικές εκδοχές του "ωχ αδελφέ δεν βαριέσαι γιατι να γίνω εγώ κακός αφού το υπουργείο τους θέλει όλους στην επόμενη τάξη" είναι η κύρια αιτία του κακού.
Ο κουφός και ο κλανιάρης στέκουν δίπλα στα νταούλια.
MyLastFM : https://www.last.fm/user/Devote

Αποσυνδεδεμένος Empedocles

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
    • Προφίλ
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Απάντηση #34 στις: Ιούλιος 05, 2012, 12:11:49 μμ »
Μα η λογική της "ήσσονος προσπάθειας" κυριαρχεί παντού .... θα έμεναν απ' έξω τα σχολεία;

Δε διαφωνώ, αλλά σκέφτηκες την περίπτωση ότι ο λόγος που η λογική της ήσσονος προσπάθειας κυριορχεί παντού  είναι σε  σημαντικό βαθμό το σχολείο ; Διότι το σύνολο σχεδόν των ελλήνων πολιτών από το σχολείο περνάει ! Εκεί μαθαίνει συμπεριφορες !   Το κάθομαι, δεν δουλεύω, γίνεται πρότζεκτ και δουλεύουν τα κορόιδα ενώ οι άλλοι κάθονται και παίρνουν βαθμό, δεν μπαίνει βαθμός κάτω από 8, περνάει όλη η τάξη των αγραμμάτων συμπεριλαμβανομένων, καταλαμβάνουμε ένα σχολείο στην ηλικία των 15-17 ετών, πού τα μαθαίνει η ελληνική κοινωνία και τα επεκτείνει στην μετέπειτα ζωή της ; Στο σχολείο ! Δικαιολογήσιες απουσιών που δεν οφείλονται σε ασθένεια ; Την έσχατη συνήθεια πολλών να τερματίζουν το κοντέρ στις απουσίες ;

Αλλά εγώ θέλω να σταθώ και στο κράτος ! Εχεις μάθημα πρώτη ώρα, εμφανίζεται τρεις και ο κούκκος στην τάξη, τις τελευταίες ώρες την κοπανάνε πολλοί και κάποια στιγμή ακούς στο σύλλογο ότι δεν πρέπει να αργούν το πρωί οι .... εκπαιδευτικοί !!!!!!!!!! "Μεγάλε" οι εκπαιδευτικοί να μην αργούν, αλλά το ζητούμενο στο σχολείο είναι η διαπαιδαγώγηση των μαθητών ! Οι εκπαιδευτικοί τελειώσανε και το σχολείο και το ΠΑαεπιστήμιο Δεν μπορεί να το έχουν ρίξει τα σχολεία ρεμπούμπλικο, οι βαρμολογίες των πανελλαδικών να είναι χάλια και οι ΔΔΕ να ασχολούνται με το αν υπάρχουν εκπαιδευτικαί που αργούν το πρωί ενώ να μην ασχολούνται με το ότι δεν πατανε οι μαθητές την πρώτη ώρα, φεύγουν την τελευταία και δεν μπορούν να γράψουν καλά στις εξετάσεις !

Αποσυνδεδεμένος marion

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1867
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Απάντηση #35 στις: Ιούλιος 05, 2012, 02:21:23 μμ »
Ωστόσο, εμείς είμαστε υποχρεωμένοι να δίνουμε το καλό παράδειγμα. Οφείλουμε λοιπόν, να είμαστε στην ώρα μας στο μάθημα, το ίδιο και οι μαθητές, εκτός εξαιρετικών περιπτώσεων. Αν δεν πράττουμε έτσι, τότε δε θα πρέπει να ζητούμε κι από τους μαθητές μας να είναι συνεπείς.
" Κάθε χώρα έχει την κυβέρνηση που της αξίζει. "

Αποσυνδεδεμένος Empedocles

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
    • Προφίλ
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Απάντηση #36 στις: Ιούλιος 06, 2012, 12:29:49 πμ »
30 καθηγητές μπορεί να έρχονται στην ώρα τους, αλλά αν ένας αργεί (99% μητέρα που έχει θέμα με το σχολείο παιδιού με την μέχρι τώρα εμπειρία μου), φαίνεται ότι πολλοι μαθητές δεν θέλουν να παίρνουν παράδειγμα από τους 30 αλλά από τον 1 ! Γενικότερα σε έναν πολυπληθή σύλλογο μπορεί να υπαρχουν καθηγητές με μειονεκτήματα-κουσούρια! Ανθρωποι είναι ! Τι θα πούμε στους μαθητές ; Οτι κακό βλέπετε μιμηθείτε το ελεύθερα  διοτι αφού υπάρχει καθηγητής που δεν μπορεί να κοντρολάρει καλά τον εαυτό του καπου για κάποιο διάστημα πάρτε του το κουσούρι και ζείστε με αυτό πληρώνοντας τις συνέπειες ; Από τους μαθητές οφείλουμε να ζητούμε να είναι συνεπείς σε κάθε περίπτωση ! Δικαιολογίες για να βγαίνουν οι μαθητές στραβοίδε δέχομαι σε καμία περίπτωση ! Διδάσκεται και επιβάλλεται το σωστό, όσο αυτό είναι εφικτό !
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 06, 2012, 08:21:48 πμ από Empedocles »

Αποσυνδεδεμένος Empedocles

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
    • Προφίλ
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Απάντηση #37 στις: Ιούλιος 06, 2012, 12:39:01 πμ »
Η ΦΟΥΣΚΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Κανονικά θα έπρεπε να είμαι χαρούμενος γιατί σε ένα τουλάχιστον σχολείο που ξέρω, προήχθησαν όλοι ανεξαιρέτως οι μαθητές της Α΄ Λυκείου. Δεν είμαι όμως: το 33% έγραψε στις "εξετάσεις” κάτω από τη βάση του 10 σε 1 έως 4 από τα 11 γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα, ενώ το 34% έγραψε κάτω από τη βάση σε 5 έως 10 μαθήματα!. Αυτό για μένα λέει τουλάχιστον τρια πράγματα

1. πολλοί μαθητές δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις μιας ανακεφαλαιωτικής εξέτασης μέτριας ή μικρής δυσκολίας. Οι καθηγητές τους ήξεραν ότι με τις συσσωρευμένες από πολλά χρόνια αδυναμίες δεν θα μπορούσαν να αντεπεξέλθουν και τους ενίσχυσαν στην προφορική βαθμολογία.

2. πολλοί άλλοι μαθητές δεν θέλησαν να μελετήσουν. Απλώς λογάριασαν πόσο "χρειάζονταν” για να περάσουν και κατέβαλαν την λιγότερη δυνατή προσπάθεια - το είχαν μάθει άλλωστε από το Γυμνάσιο. Οι καθηγητές τους ήξεραν ότι μπορούσαν να αποδώσουν περισσότερο και λυπήθηκαν που δεν μπορεσαν να τους εμπνεύσουν την αναγκαία φιλοτιμία, ώστε να υπερασπιστούν τους βαθμούς που λίγο ως πολύ δικαια είχαν κατακτήσει.

3. Και στις δύο περιπτώσεις ενέχεται το σύστημα προαγωγής στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαιδευση: αφενός κρύβει τις αδυναμίες των μαθητών κάτω από το χαλί, αφετέρου καλλιεργεί νοσηρές νοοτροπίες.

Ο μαθητής επαίτης του βαθμού προαγωγής ή ο μαθητής που αρκείται στην ελάχιστη προσπάθεια, υποτιμά τον εαυτό του και το σύνολο. Δεν αντιστέκεται αλλά ελίσσεται με πονηρία αριβίστα. Βολεύεται προσωρινά μέχρι να διαπιστώσει (κατά κανόνα) στον Πανελλαδικό διαγωνισμό ότι ακόμη κι αν θελήσει να εντατικοποιήσει τις προσπάθειές του για μια χρονιά, η επίδοσή του είναι χειρότερη των προσδοκιών του. Αν καταφέρει να εισαχθεί στο Πανεπιστήμιο, θα βαλτώσει κατά πάσα πιθανότητα στα πρώτα έτη των "σπουδών” του.

Η απόκρυψη των σωρευόμενων αδυναμιών από το δημοτικό κιόλας – δια της ακώλυτης προαγωγής - στερεί από τον μαθητή την ευκαιρία να προοδεύσει στις επόμενες βαθμίδες. Αν το σύστημα διαπίστωνε με τόλμη την ανεπαρκεια και παρενέβαινε ενισχυτικά, θα μπορούσε να σώσει την πλειονότητα των περιπτώσεων. Πάντως διαπιστώνει ανήσυχο το 13% της σχολικής διαρροής αλλά παραγνωρίζει τη σημασία ενός 30% τουλάχιστον που διαρρέει εντός του σχολείου, παρίσταται δηλαδή στο σχολείο εν υπνώσει ή εν νάρκη. Εν τω μεταξύ η πολιτεία υπεκφεύγει: παράγει νέα βιβλία , νέα προγράμματα σπουδών, καταστρώνει προγράμματα λάιτ και μείζονος επιμόρφωσης , διακηρύσσει την αναγκαιότητα άλλοτε της βιωματικότητας και της εποπτείας (και των ΤΠΕ), άλλοτε της διαθεματικότητας, άλλοτε της δημιουργικότητας, άλλοτε της ομαδικής εργασίας, μοιράζει νέτμπουκ και διαδραστικούς πινακες ΑΛΛΑ με ελάχιστη αποτελεσματικότητα. Διότι η ουσία είναι πως παρά τον μαξιμαλισμό των διακηρύξεων και των οραμάτων άλλη είναι η πραγματικότητα του ελληνικού σχολείου, των υποδομών του, των εκπαιδευτικών του, της διοικητικής του δομής, του επιπέδου των μαθητών του, της κοινωνίας εν γένει. Κι η πολιτεία αντί να υποστηρίζει με δωρεαν δομές τους μειονεκτούντες μαθητές αλλά και όσους έχουν παραπάνω φιλοδοξίες και δυνάμεις, βαυκαλίζεται ότι με περίσσεια διακηρύξεων και κονδυλίων τα πράγματα βελτιώνονται.

Μπορεί κάποιος να πει ότι οι βαθμοί, οι εξετάσεις και τα συστήματα προαγωγής είναι μηχανισμοί αποκλεισμού κι ότι η μάθηση είναι πρωτίστως θέμα θετικών πρωτογενών κινήτρων. Δεν αντιλέγω καθόλου κατ' αρχήν. Παρατηρώ όμως ασχολίαστα ότι οι πολιτικοί και ακαδημαϊκοί εισηγητές του εκάστοτε "νέου” σχολείου προέρχονται από σχολεία και εμπιστεύονται τα παιδιά τους σε σχολεία υψηλών απαιτήσεων που βασίζουν μεγάλο μέρος της αξιολογικής διαδικασίας σε ισχυρές εξεταστικές δοκιμασίες!

Η φούσκα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος - προιόν χρόνιων λαϊκίστικων πολιτικών – παράγει και πλαστές υπεραξίες : πλαστές προαγωγές, πλαστά αριστεία, πλαστές επιτυχίες, πλαστά απολυτήρια και πλαστά πτυχία ή μεταπτυχιακά. Δίπλα στο πλαστό υπάρχει το γνήσιο που συχνά υποτιμάται μέσα στο πελατειακό , αναξιοκρατικό και ευνοιοκρατικό καθεστώς της νεοελληνικής φαυλότητας. Πάντως όλοι οι εκπαιδευτικοί το αναγνωρίζουμε, το χαιρόμαστε και το συζητάμε κατ' ιδίαν. Και το γνήσιο αυτό επιτυγχάνεται με φειδώ μέσων (ακόμα και μέ ένδεια) αλλά με περίσσευμα φιλοτιμίας , εργατικότητας, θάρρους και ειλικρίνειας.

Αρετές άλλωστε που εμπνέουν δάσκαλοι με το ήθος, την παιδαγωγική ευθύνη και την επιστημονική επάρκεια του κ. Θρασύβουλου Μαχαίρα που είχα την τύχη και την τιμή να γνωρίσω 25 χρόνια πριν να μάχεται για το καλό της δημόσιας εκπαίδευσης στην ιστορική Γορτυνία, όπως κάνει και σήμερα και με την αρθρογραφία του (http://www.alfavita.gr/artro.php?id=68006). Με τη φωνή του ενώνω και τη δική μου φωνή μήπως και ακουστεί από την πολιτική ηγεσία, τον συνδικαλιστικό μας φορέα και τις επιστημονικές μας ενώσεις που εξαντλημένες από τις καθημερινές τους παρεμβάσεις τις μέρες του Πανελλαδικού διαγωνισμού, δεν μπορούν απ' ό,τι φαίνεται να ακούσουν αυτό που χιλιάδες εκπαιδευτικοί συζητούν.

Π.Ν.Τσουκαλάς
Εκπαιδευτικός 6ου ΓΕΛ Νέας Ιωνίας

Αποσυνδεδεμένος Empedocles

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 87
    • Προφίλ
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Απάντηση #38 στις: Ιούλιος 06, 2012, 12:44:12 πμ »
Θα ήταν εξαιρετικά ενδιαφέρον να βγούνε στατιστικά στοιχεία φέτος ανά τάξη που να δείχνουν οι μαθητές που πέρασαν τάξη επιτυχώς και μετά πολλών επαίνων, σε πόσα μαθήματα είναι κάτω από τη βάση κατά μέσο όρο ! Οπως και ένας συσχετισμός που να δείχνει τι γράφουν οι μαθητές στις πανελλαδικές και τί παίρνουν στο σχολείο, προφορικά και γραπτά ! Το τι θα βγει το φαντάζομαι, αυτό που δεν ξέρω είναι αν υπάρχει άλλη χώρα παγκοσμίως που να συμβαίνουν τέτοια πράγματα !
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 06, 2012, 01:05:24 πμ από Empedocles »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Όλοι οι μαθητές προάγονται...
« Απάντηση #39 στις: Ιούλιος 27, 2012, 09:05:05 πμ »
.... εκτιμώ ότι δεν είναι θέμα μόνιμων - αναπληρωτών ή ντόπιων - ξένων ....

ΙΜΟ είναι κατά πόσο θεωρείς ΚΑΙ την εξέταση ( και τα επακόλουθα της ) μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας ή όχι.

"Στείλ'τον στην ευχή του θεού" .... "άσε το παιδί να πάρει ένα χαρτί" ...."αφού έφτασε μέχρι εδώ" ...."γιατί να γίνω εγώ ο κακός"... που κατ' εμέ είναι διαφορετικές εκδοχές του "ωχ αδελφέ δεν βαριέσαι γιατι να γίνω εγώ κακός αφού το υπουργείο τους θέλει όλους στην επόμενη τάξη" είναι η κύρια αιτία του κακού.

Nα προσθέσω ότι και ο διευθυντής τους θέλει όλους στην επόμενη τάξη, ειδικά σε μικρά σχολεία, γιατί φοβάται μην κλείσει το σχολείο και χάσει την καρέκλα του. ;)


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159854
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 774
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 683
Σύνολο: 696

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.