0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τα έχουμε πει πολλές φορές (όπως έγραψε και το vikoulaki πιο πάνω).Για μένα τα βασικά σημεία είναι :1) Να ξέρεις να φτιάξεις ένα σωστό σχέδιο μαθήματος. Για μένα αυτό πρέπει να περιλαμβάνει/λαμβάνει υπόψιν:Α) Διδακτικούς ΣτόχουςΒ) Κατανομή χρόνουΓ) Υλικά (π.χ. φύλλα εργασίας, προτζέκτορες, χρωματιστές κιμωλίες, κλπ)Δ) Γενικός στόχος είναι η καθοδηγούμενη ανακάλυψη και αυτό πρέπει να φαίνεται στη μορφή της διδασκαλίας.Ε) Προαπαιτούμενες γνώσεις και τυχόν υπενθυμίσεις στην αρχή, καθώς και ανακεφαλαίωση στο τέλος.Ζ) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - σε κάθε στόχο που έχετε βάλει.Η) Τέλεια γνώση του σχολικού βιβλίου, το οποίο δεν πρέπει απαραίτητα να φοβόμαστε να το ακολουθήσουμε.2) Να έχεις έτοιμα κάποια θέματα "Φωτιά" για τυχόν άσχετες θεωρητικές ερωτήσεις, π.χ. για τα πλεονεκτήματα της χρήσης νέων τεχν/γιών στην Εκπαίδευση, ή για τη χρήση των ιστορικών στοιχείων κατά τη διδασκαλία, κλπ. Και αετός να είσαι στο μπλα-μπλα, αν τα σκεφτείς εκείνη την ώρα θα φας χρόνο που θα σου λείψει από αλλού.3) Σε οποιοδήποτε άλλο ερώτημα διδακτικής (όπως το 2ο στον προηγούμενο ΑΣΕΠ) για μένα ο μπούσουλας είναι : Α) Καθορισμός στόχων (τι θέλεις να έχουν μάθει/καταλάβει/εμπεδώσει όταν φύγουν)Β) Καθοδηγητικές ερωταπαντήσεις με στόχο την ανακάλυψη από τα ίδια τα παιδιά (π.χ. είναι λάθος να πας να τους ξεράσεις αμέσως την απόδειξη ότι 1,23999...=1,24)Γ) Αξιολόγηση (Τσεκάρεις με κατάλληλα παραδείγματα, αν πήραν αυτά που ήθελες να πάρουν με βάση τους στόχους σου). Στο γραπτό μου στο 2ο θέμα δεν έβαλα καθόλου αξιολόγηση και γι'αυτό (πιστεύω ότι) πήρα 75%. Δεν χρειάζεται πολύ ανάλυση. Λίγα πράγματα και ουσιαστικά. Στο 2ο θέμα έγραψα 1 σελίδα και 3 γραμμές.Δεν παριστάνω τον εξπέρ στη διδακτική. Ίσα - ίσα, πολλοί εδώ μέσα έχουν διαβάσει πολύ περισσότερα πράγματα από μένα.Επειδή, όμως, στη γενικότερη σφαγή, πήγα πολύ καλά, θεωρώ ότι έχω μπει στη λογική μέχρις ενός σημείου.