*

Αποστολέας Θέμα: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα  (Αναγνώστηκε 108902 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος George999

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #252 στις: Σεπτέμβριος 21, 2016, 01:05:40 πμ »
Πρόκειται για πολύ κακής ποιότητας ιδιαίτερα,όπως συμφωνούμε αρκετοί εδώ μέσα.Η συγκεκριμένη κοπέλα εξασφάλισε native καθηγητή με 10 ευρώ,και όπως διατείνεται τώρα με το ιδιαίτερο θα ακυρώνει και όποτε δεν μπορεί/βαριέται να κάνει μάθημα και θα της μένουν λέει τα λεφτά.Σκεφτείτε λοιπόν ποιος θα είναι ο χαμένος της υπόθεσης.Και είχε το θράσος να μου πει ότι δε με συστήνει σε φίλες της για Γαλλικά γιατί δεν παίρνω λέει 10 ευρώ όπως θέλουν.Και μιλάμε για άτομα που για τον εαυτό τους χαλάνε ποσά τεράστια.Καθίστε λοιπόν να κάνετε ιδιαίτερα σε τέτοια κακομαθημένα,που θέλουν τον καθηγητή οπωσδήποτε στο σπίτι τους με άφθονο υλικό,όσοι υποστηρίζετε ότι είναι νορμάλ αυτές οι τιμές.

2010 μαθητής (ενήλικας με δική του εταιρία) είχε βρει native καθηγητή (από BC μάλλον!). Βέβαια τον χρέωνε αρκετά, παρόλα αυτά βαρέθηκε ο τυπάς τις διαρκείς ακυρώσεις και τελικά την έκανε νύχτα λολ. Οπότε, όλα σχετικά είναι ειδικά με ενήλικους (μου έχει τύχει μαθητής αντί για μάθημα να μου λέει πάμε για μπύρα δεν είμαι καλά, φυσικά ούτε μάθημα πλήρωνε ούτε μπύρα κέρναγε λολ+ φέσι 180 Ευρώ τον τελευταίο μήνα που κάναμε).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:36:40 »

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #253 στις: Σεπτέμβριος 21, 2016, 11:06:09 πμ »
Βρήκα να παραθέσω κάτι καλύτερο. Μαθήτρια Β λυκείου ήθελε βοήθεια στα φιλολογικά-10 ευρώ την ωρα-και αρκετές ώρες. Εν τέλει μου είπε πως θα μιλάμε εν ωρα μαθήματος. Και φυσικά όταν δεν ήταν καλά δεν κάναμε μάθημα αλλά συζήτηση. Πολλές φορές που διαμαρτυρήθηκα μου είπε πως με πληρώνει και άρα να πάψω να θέτω θέμα. Και πως αν το πω στη μητέρα θα με απολύσει διότι οι γονείς πάντα έκαναν, το είχα ήδη διαπιστώσει σε όλα τα θέματα, ο,τι ήθελε. Τελικά κράτησα το μάθημα, κατάφερα να συνδυάσω το μάθημα με τη συζήτηση, το παιδί απέδωσε και με αγάπησε. Αλλά είναι δύσκολα τα παιδιά συνάδελφοι. Έχουν το δικό τους κόσμο και συχνά έχουν τα δικά τους βιώματα που εν καιρώ διαπίστωσα πως δεν ήταν θετικά. Η μαθήτριά μου λοιπόν ήθελε καθηγήτρια-ψυχολογο. Και μόνο μια τέτοια καθηγήτρια θα δεχόταν. Δεν ήταν ακριβώς αυτό που λέμε κακομαθημένο παιδί αλλά πληγωμένο παιδί. Τώρα αν ρωτάτε αν εγώ δεν είχα τα δικά μου προσωπικά ζητήματα να λύσω, θα απαντήσω πως είχα πολλά και μάλιστα δεν είχα καμία κατανόηση εκείνο το διαστημα από κανέναν. Γιατί να είχα άλλωστε, εδώ η μαθήτρια δεν σκεφτόταν αν είχα και γω προβλήματα, θα σκεφτούν οι άλλοι; Νομίζω πως τα 10 ευρώ είναι λόγω κρίσης μια αξιοπρεπής τιμή. Ίσως και τα 8 ευρώ σε περιπτώσεις ανάγκης. Αλλά από κει και πέρα δεν γίνετε συνάδελφοι. Χρειάζεται διάβασμα, κάποιο υλικό για το παιδί και κυρίως  είναι και θέμα σεβασμού προς εμας.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 21, 2016, 11:09:43 πμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #254 στις: Σεπτέμβριος 21, 2016, 07:28:22 μμ »
Έχει πλάκα η κατάσταση που επικρατεί στο επάγγελμά μας.
Υπάρχουν οι ''απελπισμένοι'' που το κάνουν τζάμπα ( για διαφήμιση και από την ανάγκη του ανθρώπου να φανεί χρήσιμος, όταν έχεις άπλετο χρόνο στην διάθεση σου αν δεν κάνεις κάτι δημιουργικό τότε θα πέσεις στα ψυχοφάρμακα)
Οι ΄΄τα κάνω όλα και συμφέρω΄΄  παίρνουν ελάχιστα ισα για να καλύπτουν τα έξοδα και να λένε πως δουλεύουν ως καθηγητές ( νέοι με όνειρα χαίρονται να έχουν πολλές ώρες και ελπίζουν πως θα έρθουν καλύτερες μέρες)
 οι  ΄΄όσα αρπάξω΄΄ με λογικές τιμές για την περιοχή τους με σταθερό οικογενειακό εισόδημα  επιλέγουν λίγους και καλούς μαθητές από συγγενείς και φίλους  για έξτρα εισόδημα. ( συνήθως παντρεμένες γυναίκες που δεν εργάζονται  και λογω οικονομικής δυσχέρειας θυμούνται πως έχουν και ένα πτυχίο εκπαιδευτικού και οι άνδρες το κάνουν για να συμπληρώσουν το εισόδημα ( για το κομμωτήριο της γυναίκας τους ;D).
Οι ''καβαλημένοι'' δεν έχουν συνειδητοποιήσει την κατάσταση που επικρατεί έχουν παράλογες απαιτήσεις. Εδώ υπάρχουν όσοι είναι βολεμένοι οικονομικά και δεν τους ενδιαφέρει το επάγγελμα απλά προσπαθούν να βρουν την αγελάδα για να την αρμέξουν.
Οι ''τεμπέληδες'' που περιμένουν να βρουν τον ιδανικό μαθητή σε απόσταση αναπνοής από το σπίτι τους και με γεμάτο πορτοφόλι, παραπονούνται πως δεν βρίσκουν μαθητές αλλά και να βρουν σύντομα θα τους σταματήσουν με την δικαιολογία πως δεν είναι συνεπείς .
Οι ''Ψευταράδες'' , δεν χουν χρόνο ούτε για… να πληρώσουν τους λογαριασμούς , περηφανεύονται πως είναι οι καλύτεροι , λένε για την αμοιβή τους και για το γεμάτο πρόγραμμα στην ουσία είναι άφραγοι, απελπισμένοι, κάνουν χιλιόμετρα, για να διδάξουν και στα βλίτα, δουλεύουν με μηνιάτικο και κάνουν τελικά τριπλάσιες ώρες από το καθορισμένο για να καλύψουν τα κενά του μαθητή, εννοείται πως σπαταλούν και αμέτρητες ώρες στο σπίτι για να προετοιμάσουν το υλικό πάνω στον κάθε μαθητή.
Οι ''διορισμένοι'' τους  επιλέγουν οι γονείς και τους χρυσοπληρώνουν, για να εξαγοράσουν το βαθμό, λογικό να παίρνουν πολλά, υπάρχει και το ρίσκο να τους καρφώσουν και να έχουν προβλήματα με το νόμο.
 Οι ''αφήστε με ήσυχο'' όσοι έχουν αηδιάσει από την κατάσταση που επικρατεί, πήραν το πτυχίο για να διοριστούν ,είτε επειδή έτυχε , έστω να δουλέψουν κάτω από καλύτερες συνθήκες , παράτησαν τα ιδιαίτερα και ασχολούνται με κάτι άλλο ωστόσο κάθε χρόνο τους κυνηγούν για βοηθήσουν έστω για λίγες ώρες, για ένα διαγώνισμα, μπαίνεις σε πειρασμό αν σου αρέσει… :'(

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #255 στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 06:55:28 μμ »
Να προσθέσω και την κατηγορία των ανθρώπων που αγαπούν τη δουλειά τους και θέλουν να την ασκούν.Λαμβανουν υπ όψιν τις οικονομικές ανάγκες των ιδίων αλλά και των οικογενειών των μαθητών τους και φυσικά την οικονομική περίσταση και την περιοχή που δουλεύουν( και μπορεί να μην τους στηρίζει και κανείς ή και ποτέ).Προσπαθουν να έχουν λογικές τιμές,είναι ευσυνειδητοι και ιδεαλιστες.Μπορει να μην διοριστηκαν αλλά είχαν δικούς τους λόγους.Δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι σε κάποια κατηγορία.Αυτο προς ενημέρωση γενική για να μην ισοπεδωνουμε τα πάντα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 22, 2016, 07:00:58 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:36:40 »

Αποσυνδεδεμένος souzana13

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε02
    • Προφίλ
Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #256 στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 09:29:32 μμ »
Εγώ έπαιρνα 10'ευρω την ωρα για γλώσσα δ´ δημοτικού και φέτος το πήγα 8ευρω επειδή μου ζήτησε μείωση αν μπορω....πιο καλτω βεβαια δεν γίνεται


Sent from my iPad mini 2 retina using Tapatalk

Αποσυνδεδεμένος giotoules

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 126
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #257 στις: Σεπτέμβριος 23, 2016, 01:48:13 μμ »
Έχει πλάκα η κατάσταση που επικρατεί στο επάγγελμά μας.
Υπάρχουν οι ''απελπισμένοι'' που το κάνουν τζάμπα ( για διαφήμιση και από την ανάγκη του ανθρώπου να φανεί χρήσιμος, όταν έχεις άπλετο χρόνο στην διάθεση σου αν δεν κάνεις κάτι δημιουργικό τότε θα πέσεις στα ψυχοφάρμακα)
Οι ΄΄τα κάνω όλα και συμφέρω΄΄  παίρνουν ελάχιστα ισα για να καλύπτουν τα έξοδα και να λένε πως δουλεύουν ως καθηγητές ( νέοι με όνειρα χαίρονται να έχουν πολλές ώρες και ελπίζουν πως θα έρθουν καλύτερες μέρες)
 οι  ΄΄όσα αρπάξω΄΄ με λογικές τιμές για την περιοχή τους με σταθερό οικογενειακό εισόδημα  επιλέγουν λίγους και καλούς μαθητές από συγγενείς και φίλους  για έξτρα εισόδημα. ( συνήθως παντρεμένες γυναίκες που δεν εργάζονται  και λογω οικονομικής δυσχέρειας θυμούνται πως έχουν και ένα πτυχίο εκπαιδευτικού και οι άνδρες το κάνουν για να συμπληρώσουν το εισόδημα ( για το κομμωτήριο της γυναίκας τους ;D).
Οι ''καβαλημένοι'' δεν έχουν συνειδητοποιήσει την κατάσταση που επικρατεί έχουν παράλογες απαιτήσεις. Εδώ υπάρχουν όσοι είναι βολεμένοι οικονομικά και δεν τους ενδιαφέρει το επάγγελμα απλά προσπαθούν να βρουν την αγελάδα για να την αρμέξουν.
Οι ''τεμπέληδες'' που περιμένουν να βρουν τον ιδανικό μαθητή σε απόσταση αναπνοής από το σπίτι τους και με γεμάτο πορτοφόλι, παραπονούνται πως δεν βρίσκουν μαθητές αλλά και να βρουν σύντομα θα τους σταματήσουν με την δικαιολογία πως δεν είναι συνεπείς .
Οι ''Ψευταράδες'' , δεν χουν χρόνο ούτε για… να πληρώσουν τους λογαριασμούς , περηφανεύονται πως είναι οι καλύτεροι , λένε για την αμοιβή τους και για το γεμάτο πρόγραμμα στην ουσία είναι άφραγοι, απελπισμένοι, κάνουν χιλιόμετρα, για να διδάξουν και στα βλίτα, δουλεύουν με μηνιάτικο και κάνουν τελικά τριπλάσιες ώρες από το καθορισμένο για να καλύψουν τα κενά του μαθητή, εννοείται πως σπαταλούν και αμέτρητες ώρες στο σπίτι για να προετοιμάσουν το υλικό πάνω στον κάθε μαθητή.
Οι ''διορισμένοι'' τους  επιλέγουν οι γονείς και τους χρυσοπληρώνουν, για να εξαγοράσουν το βαθμό, λογικό να παίρνουν πολλά, υπάρχει και το ρίσκο να τους καρφώσουν και να έχουν προβλήματα με το νόμο.
 Οι ''αφήστε με ήσυχο'' όσοι έχουν αηδιάσει από την κατάσταση που επικρατεί, πήραν το πτυχίο για να διοριστούν ,είτε επειδή έτυχε , έστω να δουλέψουν κάτω από καλύτερες συνθήκες , παράτησαν τα ιδιαίτερα και ασχολούνται με κάτι άλλο ωστόσο κάθε χρόνο τους κυνηγούν για βοηθήσουν έστω για λίγες ώρες, για ένα διαγώνισμα, μπαίνεις σε πειρασμό αν σου αρέσει… :'(

Και να συμπληρώσω ότι υπάρχουν και οι "ξερόλες", δηλαδή αυτοί που νομίζουν ότι ξέρουν τα πάντα για τους άλλους και θεωρούν ότι είναι ανώτεροι και μπορούν να τους κρίνουν...

Αποσυνδεδεμένος kostasMath

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1471
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #258 στις: Σεπτέμβριος 23, 2016, 06:56:44 μμ »
Και να συμπληρώσω ότι υπάρχουν και οι "ξερόλες", δηλαδή αυτοί που νομίζουν ότι ξέρουν τα πάντα για τους άλλους και θεωρούν ότι είναι ανώτεροι και μπορούν να τους κρίνουν...
Το να σε κρίνει κάποιος αν σε γνωρίζει θα σε βοηθήσει να γίνεις καλύτερος αρκεί να μην σε υπονομεύει για να επωφεληθεί ! :D
 Ισως κρατανε και σημειώσεις για τις ώρες που κάνει ο καθένας , και καλά να εκφράζει άποψη ένας εκπαιδευτικός, πολλές φορές επεμβαίνει και η γειτόνισσα, που φροντίζει να κάνει επισκέψεις στο σπίτι την ώρα του μαθήματος. Συγκρίνουν και τις προσωπικές σημειώσεις αν υπάρχουν και τις αξιολογούν…
όταν  προσλαμβάνουν  καθηγητή για να προετοιμάζει μαθητή για το φροντιστήριο, αναπόφευκτα θα υπάρχει ανταγωνισμός και σύγκριση…
Περίπου ίδια είναι η κατάσταση όταν αλλάζει ο καθηγητής , ο καθένας έχει τον τρόπο του, πολλές φορές οι γονείς θέλουν να επιβάλουν τον τρόπο διδασκαλίας είτε να υποχρεώσουν τον καθηγητή να εργάζεται με τις ίδιες συνθήκες του προκατόχου ακόμη και να ακολουθούν τον ρυθμό  άλλης ειδικότητας.
Ξερόλες υπάρχουν, δεν  εκφράζουν μόνο άποψη για τους άλλους αλλά φροντίζουν να παίρνουν και ώρες διδασκαλίας , οι μαθητές μπορεί να συμπαθούν κάποιον περισσότερο , αν τώρα κάποιοι το βλέπουν ως ευκαιρία να διώξουν τον αντίπαλο για να αναλάβουν όλα τα μαθήματα ή να συστήσουν τον δικό τους συνεργάτη , για κάποιους είναι υγιής ανταγωνισμός. Μέχρι τώρα είχαμε και την σύγκριση στο βαθμό.
Υπάρχουν και κάποιοι που προσπαθούν να υποτιμήσουν το έργο από τους συναδέλφους δημιουργώντας πρόβλημα στο ωράριο τους, με καθυστερήσεις αλλά και με το να μην έχουν διάθεση να αλλάξουν το πρόγραμμά τους ώστε να βολευτούν όλοι…

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #259 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 09:25:45 πμ »
Ας μοιραστώ κι εγώ την εμπειρία μου μαζί σας. Ιδιαίτερα φιλολογικά δεν κάνω από τότε που άρχισα να δουλεύω ως αναπληρώτρια. Έχω συναντήσει όμως το εξής φαινόμενο στο σχολείο: Μαθήτρια, γ' γυμνασίου, με μαθησιακές δυσκολίες κυρίως στο γραπτό λόγο, που την είχα στην ιστορία. Κάθε φορά που την εξέταζα προφορικά, μου έλεγε αρλούμπες. Κυριολεκτικά αρλούμπες. Και όταν της έλεγα: "Για ξανασκέψου το λίγο αυτό", μου έλεγε "Μα η κυρία στο σπίτι έτσι μου το είπε". Λέω αποκλείεται "μάλλον το κατάλαβες λάθος, την επόμενη φορά προσπάθησε λίγο περισσότερο". Στις εξετάσεις στο τέλος, άκουσα το αλησμόνητο "Ο σουλτάνος διόρισε πρωθυπουργό της Ελλάδας το Βενιζέλο". Αφού συνήλθα, αρχίσαμε το ίδιο τροπάρι "Η κυρία στο σπίτι έτσι μου το είπε" και αφού τελείωσε η εξέταση, μου έφερε το παιδί τις σημειώσεις της κυρίας να μου το δείξει. Παιδιά, σοβαρά μιλάω, η συνάδελφος το είχε γράψει ακριβώς έτσι. Ήταν ένα τετράδιο με τα τεράστια γράμματα της συναδέλφου για να βοηθήσει υποτίθεται το παιδί, στο οποίο μέσα υπήρχαν χονδροειδέστατα λάθη, από χρονολογίες άλλ' αντ'άλλων, γεγονότα να συμβαίνουν πριν το αίτιο τους, σουλτάνους να διορίζουν πρωθυπουργούς σε ελεύθερα κράτη, ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. Ζορίστηκα, αλλά της το είπα. Και το είπα και μετά και στους γονείς ότι στην ιστορία τουλάχιστον, κάτι δεν πάει καθόλου καλά με τη συγκεκριμένη κοπέλα. Ακόμα νιώθω τύψεις. Αλλά τι μπορούσα να κάνω;

Αποσυνδεδεμένος souzana13

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 146
  • Φύλο: Γυναίκα
  • πε02
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος SKANDALO

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 370
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #261 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 05:30:56 μμ »
@erlanna
Δυστυχώς αυτο που περιγράφεις δεν είναι εξαίρεση. Με τέτοιο πλήθος αποφοίτων από φιλοσοφικές σχολές, με σπουδές στο πόδι και αμφίβολο επίπεδο, είναι πολύ πιθανό η κυρία ή ο κύριος που κάνουν ιδιαίτερα να μην ξέρουν τι τους γίνεται. Έχω αποφοιτησει από κλασική φιλολογία και από αρχαιολογία. Και στις δύο σχολές είχα συμφοιτητες που κάθε φορά έλεγα πως αποκλείεται να αποφοιτησουν, μιλάμε για ουσιώδη ζητήματα, όπως αδυναμία έκφρασης, πλήρη απουσία ικανότητας αξιολόγησης πηγών, εννοείται ανορθογραφια κλπ, και κάθε φορά επεφτα έξω μιας και ως γνωστόν στο πανεπιστήμιο, ο, τι μπαίνει, βγαίνει κιόλας. Έτσι όλοι σήμερα έχουν πτυχίο πανεπιστημιακου υποτίθεται επιπέδου και ένα μεγάλο μέρος δυστυχώς δεν ξέρει πού παν τα τέσσερα. Δυστυχώς!
et in Arcadia ego...

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #262 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 06:05:15 μμ »
@SKANDALO (και προς τους υπόλοιπους)
Η τεράστια πτώση του επιπέδου των αποφοίτων των περισσοτέρων σχολών είναι πλέον κοινό μυστικό. Για τα παιδαγωγικά, πλέον είναι γνωστό, ειδικά στα μαθηματικά, το δήλωσε ανοιχτά και ο ίδιος ο υπουργός. Γι'αυτό το άνοιξα στο θέμα της επίδρασης της οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα. Δεν είναι μόνο η οικονομική κρίση που χτυπάει τα ιδιαίτερα, είναι και η άγνοια ή η προχειρότητα πολλών συναδέλφων. Για να μην παρεξηγηθώ, προφανώς και υπάρχουν νέοι συνάδελφοι με γνώσεις και με όρεξη. Δεν φαίνεται να είναι η πλειοψηφία όμως. Αν κυκλοφορούν συνάδελφοι οι οποίοι όχι μόνο δεν έχουν αίσθηση των ελλείψεών τους, αλλά -και αυτό είναι ακόμα χειρότερο- βλέπουν το ιδιαίτερο ως κάτι που δεν χρειάζεται επάρκεια γνώσεων, συνεχές ψάξιμο και καλή προετοιμασία, φυσικά και θα δεχτούν να δουλέψουν με 5 ευρώ την ώρα, γιατί πάνω κάτω σαν μια ακόμη δουλειά είναι. Τι καφετέρια, τι ιδιαίτερο; Και δεν ξέρω πώς μπορούμε να προφυλαχτούμε από αυτό, γι'αυτό και καταθέτω τον προβληματισμό μου.

ΥΓ. Τις προάλλες είχα συνάντηση με τον επόπτη του διδακτορικού μου, ο οποίος είχε μόλις πάρει γραπτά 4ου έτους φιλοσοφικής. Το θέμα ξεκινούσε "Να συγκρίνετε...". Πάνω από 30% των γραπτών είχε γράψει το "συγκρίνετε" με -αι στο τέλος.

Αποσυνδεδεμένος SKANDALO

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 370
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #263 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 06:21:45 μμ »
Είναι πάρα πολύ εύστοχη η τοποθέτηση σου erlanna. Και δυστυχώς όλο αυτό είναι ένας φαυλος κύκλος, χαμηλού επιπέδου καθηγητές (και στο σχολείο εννοείται) δημιουργούν χαμηλού επιπέδου φοιτητές που γίνονται χαμηλού επιπέδου καθηγητές και πάει λέγοντας. Και φυσικά εννοείται πως η μομφη δεν αφορά τους νέους αποφοιτους μόνο. Πάντα υπήρχαν αδιάφοροι φοιτητές, και στο πρώτο μου πτυχίο τον περασμένο αιώνα και στο δεύτερο μου πριν από δύο χρόνια. Το κακό όμως τώρα είναι πως πέρα από την αδιαφορία υπάρχει και η αδυναμία ανταποκρισεως στη φοιτητική ιδιότητα που είναι αποτέλεσμα χρονιων παθογενειων του σχολικού συστήματος. Δυστυχώς την τελευταία δεκαετία το σχολείο "βαρυνε"  με πλήθος γνωστικων αντικειμένων και έχασε την ουσιώδη και εις βάθος γνώση. Περιττό βέβαια να επισημάνω αυτό που τόσο εύστοχα γράφεις για τους δασκάλους, θέλω ωστόσο να σημειώσω πως το κακό στον κλάδο αυτό ξεκίνησε από τη δικιά μας γενιά, αυτή των δεσμων, όταν οι υποψήφιοι φοιτητές εισαγονταν στις ακαδημίες απλώς γιατί απέτυχαν να περάσουν αλλού. Όλοι αυτοί είναι τώρα διορισμενοι και μάλιστα εκτός διαδικασιών ΑΣΕΠ. Οι κατοπινοι αριστουχοι του νέου συστήματος κάπως πρόλαβαν να δουν δημόσιο σχολείο και από αυτούς περιμένω να ανθισουν λουλούδια. Αλλά όσοι μπαίνουν τώρα σε ακαδημίες σχολείο δε θα δουν ούτε με το καλό, οπότε το χαμηλό και ανεπαρκες τους επίπεδο απλά θα περιφερεται σε χαμηλού κόστους ιδιαίτερα και θα αποτελεί πελατεία αγγελιών σαν αυτή που παρατιθεται παραπάνω...
et in Arcadia ego...

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #264 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 06:26:36 μμ »
 Πολύ σωστή η παρατήρηση οτι αυτός ο φαύλος κύκλος ξεκίνησε από τις δέσμες, κυρίως επειδή οι τότε πολιτικοί (και δεν άλλαξε μέχρι σήμερα) ήθελαν να περνούν οι πάντες στην Τριτοβάθμια για ψηφοθηρικούς λόγους. Η αντιστροφή του φαινομένου δύσκολη στην παρούσα συγκυρία......
  

Αποσυνδεδεμένος theodora7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 778
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02, ΠΕ60 ,ΠΕ23, ΒΑΛΚΑΝΙΚΩΝ, ΣΛΑΒΙΚΩΝ,ΠΕ71
    • Προφίλ
Απ: Επίδραση οικονομικής κρίσης στα ιδιαίτερα
« Απάντηση #265 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 06:29:22 μμ »
Βρε παιδιά να προσθέσω μια αλήθεια.Στην συγκεκριμένη περιοχή της Θεσσαλονίκης είναι λίγο περίεργα τα πράγματα.Οι άνθρωποι είχαν όλοι περιουσία από κτηματα τα οποία πουλούσαν και ζούσαν δίχως να δουλεύουν. Πλουσιοι δηλαδή.Ως Δήμος έχει ακριβά τέλη σε κάθε λογαριασμό.Τωρα με την κρίση οι άνθρωποι την ψωνισαν....χα χα λογικό ε.Και φυσικά τα σπασμένα τα βγάζουν σε καθηγητές,εργάτες και...
Φυσικά συμφωνώ με όσα λέτε για την απαξίωση των σπουδών.Αλλα δυστυχώς η κρίση όταν χτυπάει τους πρώην ευπορους, εκεί τα τραγελαφικα εκτροπα δεν απουσιάζουν.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 24, 2016, 06:33:14 μμ από theodora7 »
Ο καιρός για παραμύθια έληξε!!!
https://www.youtube.com/watch?v=UmZulvbllPU
τὸ γὰρ φιλότιμον ἀγήρων μόνον, καὶ οὐκ ἐν τῷ ἀχρείῳ τῆς ἡλικίας τὸ κερδαίνειν, ὥσπερ τινές φασι, μᾶλλον τέρπει, ἀλλὰ τὸ τιμᾶσθαι.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159836
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 574
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 558
Σύνολο: 562

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.076 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.