0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συνάδελφοι μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο από το θέμα;
Marion ισχυει οτι αν βελτιωνοταν το σχολειο στο βαθμο που θα πρεπε θα γλιτωναμε πολλες ωρες φρντηστηρια.Τα ιδιαιτερα ομως ειναι χρησιμα.Καλως η κακως ειναι πιο ευκολο ενας καθηγητης να διδαξει ενα μαθητη παρα μια ταξη ολοκληρη
Ειτε 5 μαθητες εχει η σχολικη τάξη ,ειτε 45 ο μαθητης αν θελει να προσεξει το μαθημα θα μαθει.
Πριν καποια χρόνια, ντρεποταν ο μαθητης να πει πως κανει φροντιστηριο και φοβοταν μη τυχον και το μαθει ο καθηγητης. Γιατι αν το μαθαινε αυτο αποτελουσε "προσβολή" για τον ιδιο τον καθηγητή.
Παράθεση από: President_Leventis στις Ιουλίου 30, 2013, 01:22:39 pmMarion ισχυει οτι αν βελτιωνοταν το σχολειο στο βαθμο που θα πρεπε θα γλιτωναμε πολλες ωρες φρντηστηρια.Τα ιδιαιτερα ομως ειναι χρησιμα.Καλως η κακως ειναι πιο ευκολο ενας καθηγητης να διδαξει ενα μαθητη παρα μια ταξη ολοκληρηΣυναδελφε, χρησιμα ειναι μονο για τους μαθητες που δεν προσεχουν την ωρα του μαθηματος και χρειαζονται καποιον να τους τα εξηγησει ξανα! Αν τα τμηματα ηταν στο μισο μεγεθος απ'οσο ειναι τωρα, σιγουρα τα φροντιστηρια θα ηταν περιττα! Το κρατος ομως προτιμα να εχει τους μισους καθηγητες στο σχολειο και τους υπολοιπους στα φροντιστηρια/ιδιαιτερα - χωρις να υπολογιζει οτι ετσι χανει πολυ περισσοτερα απο τη φοροδιαφυγη απ'όσο θα εχανε αν αυτους τους εκπαιδευτικους τους ειχε σε 2 αιθουσες να κανουν μαθημα.
Noμίζω πως αυτά δεν φτανουν. Ειτε 5 μαθητες εχει η σχολικη τάξη ,ειτε 45 ο μαθητης αν θελει να προσεξει το μαθημα θα μαθει.Το μεγαλο προβλημα το εντοπίζω στη μεθοδο διδασκαλίας / στην συγχρονη παιδαγωγική και στο κύρος που πρεπει να εχει ο καθηγητης. Σεβασμος απο ολους: γονεις, μαθητες,συναδελφους,δ/ντη. Πριν καποια χρόνια, ντρεποταν ο μαθητης να πει πως κανει φροντιστηριο και φοβοταν μη τυχον και το μαθει ο καθηγητης. Γιατι αν το μαθαινε αυτο αποτελουσε "προσβολή" για τον ιδιο τον καθηγητή.
Παράθεση από: KONSTANTINOS30 στις Ιουλίου 30, 2013, 02:48:22 pmΣυνάδελφοι μήπως έχουμε ξεφύγει λίγο από το θέμα;konstantinos, δικιο εχεις, αλλα τι να πουμε για ενα θεμα που εχει ληξει απο τη στιγμη που ανοιξε?Νομιζω οτι ο καθε ενας αντιλαμβανεται οτι η οικονομικη κριση επηρεαζει τα παντα, ειδικα στην περιπτωση της Ελλαδας που δεν αναφερομαστε σε απλη οικονομικη κριση αλλα σε καθαρη χρεωκοπια.
Ναι, ΟΚ. ειπε κανεις πως δεν φταιει το "κράτος"? Η ευθυνη βαραινει και τον εκπαιδευτικό με πραξεις, παραλειψεις , ωχαδελφισμό...Οταν σου λέει "Πρωτα ο μαθητης" και δεν υπολογίζει τον καθηγητή ειναι μεγα λάθος.Το "πρωτα ο μαθητης" ειναι (ή πρεπει να είναι ) στοχος του ιδιου του καθηγητη προς τους μαθητες του και οχι στοχος της νέας παιδαγωγικης, μη λαμβάνοντας υπόψη τον ιδιο τον παιδαγωγό...