0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Βέβαια η ηρωική μας βιολόγος κάθεται και κάθε σ/κ βγάζει το πρόγραμμα των αυτοκινήτων (όπως το λέμε ) για την επόμενη εβδομάδα.Έτσι δεν αδικείται κανείς, απλά τη μια εβδομάδα παίρνει ένας μόνο μια φορά το αμάξι, την επόμενη το παίρνει δύο.Αυτό οφείλεται στο μικρό αριθμό εκπαιδευτικών στο σχολείο μας.Είναι δε τόσο επιτυχημένο που στα γκρουπ μας έρχεται και ο Λυκειάρχης Το να έρθει κάποιος μόνος του είναι πλεον πολυτελεια γιατί όλοι μενουμε 35 χλμ απο το σχολειο.'Αρα 70 πήγαινε έλα.Και μπορεί ο δρόμος να είναι εξαιρετικός, αλλά ...πολλά τα λεφτά Άρη !!! Πάμε την πρωτη ώρα όλοι και από την 5η και μετά μπορούμε να φεύγουμε και να αλλάξουμε και οδηγο αν αυτος πχ έχει 7η και βιαζόμαστε.
ολα καλα αλλα...ενα αυτοκινητο με 5 ατομα μεσα η ακομα και 4 έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να τρακάρει αν προκύψει μία επικίνδυνη κατάσταση στο δρόμο. Το αυτοκίνητο με 4 ενήλικες μέσα ουσιαστικά μετατρέπεται σε βάρκα, εκτός φυσικά εάν πρόκειται για αυτοκίνητο πολύ πολύ καλό...και ακριβό.υπάρχουν παραδείγματα πολλά που το car pooling σε επαρχιακούς δρόμους έχει αποβεί μοιραίο.Το car pooling είναι μόνο για την πόλη ή έστω για αυτοκινητόδρομο.
Κι εγώ φέτος συμμετέχω σε γκρουπάκια μαζί με τους υπόλοιπους καθηγητές του σχολείου, ευτυχώς στάθηκα τυχερή και το κλίμα είναι τέλειο! Η μέρα ξεκινάει εκπληκτικά και στο γυρισμό, μέχρι να φτάσουμε, έχω ηρεμήσει πλήρως από την ένταση του σχολείου! Όσοι έχουμε αυτοκίνητα τα χρησιμοποιούμε κυκλικά και κάποιοι που δεν οδηγούν δίνουν κάθε μήνα ένα συμφωνημένο ποσό το οποίο μοιραζόμαστε οι υπόλοιποι. Χωρίς σκέψη, συμφέρει, αντί να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητό μου 5 μέρες την εβδομάδα και να κάνω 90 km καθημερινά σε επαρχιακό δρόμο, μου αντιστοιχεί να το χρησιμοποιώ 1 ημέρα την εβδομάδα!
ga να σε ρωτήσω κάτι έτσι από περιέργεια; Το ποσό που δίνουν αυτοί που δεν έχουν αυτοκίνητο, πως το έχετε υπολογίσει;