*

Αποστολέας Θέμα: Συμπεριφορά των μαθητών Β και Γ Λυκείου απέναντι σε μαθήματα και καθηγητές  (Αναγνώστηκε 11009 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο δε γίνονταν τέτοια! Προσέχαμε στο μάθημα απλά δε μας έβαζε ασκήσεις για το σπίτι! Και πάνω από όλα δείχναμε σεβασμό προς όλους τους καθηγητές ανεξαρτήτως το μάθημα που δίδασκε ο καθένας!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Ψιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω το σκύλο μου!!!
    • Προφίλ
Για να μην παρεξηγηθώ, δε λέω ότι εγώ ήμουν τύπος και υπογραμμός, απλά εγώ ήμουν αυτή που συμμετείχε μέσα στο μάθημα, γιατί ψοφάω για κουβέντα. Εννοείται ότι δε διάβαζα στη γ λυκείου τα μαθήματα κορμού στο σπίτι. Δεν προλάβαινα να ξυθώ,όχι να διαβάσω ψυχολογία.

Τουλάχιστον στο δικό μου σχολείο δε γίνονταν τέτοια! Προσέχαμε στο μάθημα απλά δε μας έβαζε ασκήσεις για το σπίτι! Και πάνω από όλα δείχναμε σεβασμό προς όλους τους καθηγητές ανεξαρτήτως το μάθημα που δίδασκε ο καθένας!

Εσείς ήσασταν εξαίρεση.
Only a life lived for others is worth living
- Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Μπα, θεωρώ ότι πολλά σχολεία τότε το έκαναν αυτό!

Αποσυνδεδεμένος Ψιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω το σκύλο μου!!!
    • Προφίλ
Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να σε πιστέψω. Βλέπω και σε εμένα πολλές φορές, ότι εμείς οι καθηγητές έχουμε μια τάση να ανεβάζουμε τις δικές μας αποδόσεις και συμπεριφορές σε σύγκριση με τα σημερινά παιδιά. Δεν έχουμε πάντα άδικο, αλλά κι εμείς δεν ήμασταν τέλειοι.
Only a life lived for others is worth living
- Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
ΜΑ δεν είπα ότι δε μιλούσαμε στην τάξη κάποιες φορές ή ότι στα μαθήματα κορμού διαβάζαμε σπίτι! Απλά προσέχαμε μόνο την παράδοση! Αυτό δεν το λέω τέλειο!

Αποσυνδεδεμένος Aris81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 464
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δυσκολεύομαι πάρα πολύ να σε πιστέψω. Βλέπω και σε εμένα πολλές φορές, ότι εμείς οι καθηγητές έχουμε μια τάση να ανεβάζουμε τις δικές μας αποδόσεις και συμπεριφορές σε σύγκριση με τα σημερινά παιδιά. Δεν έχουμε πάντα άδικο, αλλά κι εμείς δεν ήμασταν τέλειοι.

Δεν είμασταν τέλειοι αλλά είχαμε ένα αξιακό υπόβαθρο..

Και όταν μαλώναμε είχαμε αξίες,δεν βρίζαμε θεία και γονείς,επειδή απλά κάποιος μας στραβοκοίταξε.
Αν μας τσιμπούσε ο διπλανός,ίσως να τον τσιμπούσαμε πιο δυνατά,δεν του φέρναμε την καρέκλα στο κεφάλι.
Στους μεγαλύτερους είχαμε περισσότερο σεβασμό και δεν μιλάω μόνο απέναντι σε καθηγητές.

Ε,όλα αυτά έχουν αλλάξει..Αν μπαίνεις σε Λύκειο,δεν μπορεί να μην το διαπιστώσεις..
Άνδρας που κρύβει τα χρόνια του,δεν λογίζεται για άνδρας.
Οι θρασύδειλοι ψεύτες,γερνάνε μόνοι και πεθαίνουν μόνοι.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Επειδή έχω εργαστεί και σε γυμνάσιο μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι και εκεί έχουν αλλάξει προς το χειρότερο!

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν μαθήματα γενικής παιδείας  στη γ λυκείου, που διδάσκονται ώστε να εξεταστούν και ενδοσχολικά και πανελλαδικά (μαθηματικά, φυσική γενικής,ιστορία γενικής,βιολογία), το λύκειο εδώ και πολλά χρόνια με ευθύνη και της ηγεσίας του υπουργείου (πχ αναλυτικά προγράμματα) αλλά και δική μας έχει απαξιωθεί πλήρως.
 Στη συνείδηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των μαθητών έχει καταγραφεί ως το μέσο για να αποκτήσουν δικαίωμα συμμετοχής στις πανελλήνιες εξετάσεις.Αυτό τουλάχιστον ισχύει στα μεγάλα αστικά κέντρα, σε μικρές επαρχιακές πόλεις, σε δυσπρόσιτα (ηπειρωτικά και νησιωτικά )μέρη όπου δεν υπάρχουν οι λεγόμενες φροντιστηριακές εναλλακτικές, τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.
Φυσικά δεν είναι τυχαίο που στα περισσότερα σχολεία τα επίμαχα μαθήματα γενικής παιδείας διδάσκονται από τους εκάστοτε ανά ειδικότητα τελευταίους τοποθετημένους στο σχολείο, υπάρχουν σε όλα τα σχολεία οι λεγόμενες "φίρμες" που δεν χαλάνε το image τους , δεν έχουν διδάξει ποτέ αυτά τα μαθήματα, και δεν έχουν κανένα πρόβλημα να το λένε ανερυθρίαστα. Εγώ θεωρώ ότι τα γνωστικά αντικείμενα ανά ειδικότητα πρέπει να αλλάζουν από χρονιά σε χρονιά και όλοι να δοκιμάζονται σε όλα.
Αλλά μέχρι να 'λυθούν' αυτά τα θέματα εξυπακούεται ότι ο βαθμός πρέπει να είναι τουλάχιστον η αμοιβή της προσπάθειας, λαμβάνοντας υπόψη φυσικά και το αποτέλεσμα. Όπως ισχύει για όλα τα πράγματα σε αυτή τη ζωή τίποτα δεν χαρίζεται και όσο νωρίτερα το καταλάβει κάποιος τόσο καλύτερα.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Πολύ σωστά. Και συμφωνώ και με Aris81. Πάντως, σίγουρα προσπαθούσαμε να τιμήσουμε τον καθηγητή που μας έβαζε στα μαθήματα κορμού μεγάλο βαθμό, ή τουλάχιστον, προσπαθούσαμε να μην τον ξεφτιλίσουμε με τον βαθμό που γράφαμε.

Αποσυνδεδεμένος fotini18

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2487
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
silkcut, συμφωνώ σε όλα!
Αχ, Ελλάδα σ' αγαπώ...!!!

Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει! Συνεχώς ξεψυχάει...(Δημήτρης Χορν)

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Και να καταθέσω και προσωπική εμπειρία. Διδάσκω Επιτάφιο σε πολύ μεγάλο και ελιτίστικο σχολείο. Έχω βάλει σε μαθητή 20, μου γράφει 5, του το κάνω 9 και έρχεται η μαμά μαινόμενη (συνάδελφος φιλόλογος παρεμπιπτόντως), να με κ$λοχεριάσει για τι λέτε; Γιατί δεν τους άφησα να αντιγράψουν, ενώ στα άλλα τμήματα αντἐγραψαν! Της δείχνω και το γραπτό του παιδιού της, βλέπει τη μετάφραση η οποία ήταν... αιματοβαμμένη και αντί να σχολιάσει το βλαστάρι της που ήρθε αδιάβαστο, γιατί υπολόγιζε ότι θα αντιγράψει, μου λέει: Ε, καλά ντε, δεν τα διορθώνουμε πια και όλα στη μετάφραση! :o ::)
...Περιττό να πω ότι μου ανέβασε την πίεση στο 25 και μας άκουσε όλο το σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος Ψιτ

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 305
  • Λατρεύω το σκύλο μου!!!
    • Προφίλ
Μα γιατί συγκρίνετε?
Η Ελλάδα που ζούσαμε εμείς το 95 είναι ίδια με την Ελλάδα που ζουν οι μαθητές μας σήμερα?
Οι γονείς τους έχουν δουλειά? Λεφτά για το χαράτσι έχουν? Για πετρέλαιο?
Σήμερα οι γονείς δεν έχουν φράγκο και το χειρότερο είναι ότι δεν έχουν προοπτική για να αποκτήσουν!
Με ποιο παιδί θα ασχοληθεί ο γονιός όταν πλέον δεν έχει λεφτά για να του προσφέρει έστω τα βασικά?
Κι εμείς τότε είχαμε προβλήματα και δυσκολίες,αλλά ότι και να συνέβαινε ,ακόμη για τον ιδιωικό υπάλληλο, υπήρχε η σιγουριά ότι δε θα μείνει χωρίς δουλειά.
Εμείς στα 30 και στα 35 μας είμαστε ίδιοι με τους γονείς μας στην αντίστοιχη ηλικία?
Οι γονείς μας μέχρι τα 30 ήταν παντρεμένοι και με 2 παιδιά και είχαν τη δύναμη να αντιμετωπίσουν οποιαδήποτε δυσκολία.
Δεν είπαν δεν κάνουμε 2ο παιδί γιατί δεν έχουμε. Το έκαναν και το πάλευαν. Εμείς δεν κάνουμε γιατί δεν έχουμε καν την ευκαιρία να το παλέψουμε.
Σήμερα οι μαθήτριες πάνε ξεβράκωτες στο σχολείο, υπήρχε ποτέ περίπτωση να μας αφήσει η μάνα μας να πάμε έτσι?
Ή υπήρχε περίπτωση οι καθηγητές να μην κάνουν κιχ?
Όταν πήγα με 15 στα μαθηματικά στην α λυκείου η μάνα μου με ξέχεσε. Σήμερα πάνε στο δημοτικό και κάνουν παράπονα για το 8 στα αγγλικά.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2012, 11:23:04 πμ από Ψιτ »
Only a life lived for others is worth living
- Albert Einstein

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Και τι σχέση έχει αυτό με την ευγένεια και τον σεβασμό απέναντι στον καθηγητή;

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Όλα αυτά θα ήταν πολύ ωραία . Κι εγώ συμφωνώ με όλους σας αλλά οφείλουμε να παραδεχτούμε ότι μας έχει υπερβεί το συστημα... Δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι παρά να γινόμαστε κακοί. Υπολειτουργούν όλα τόσο πολύ που δεν έχουμε το πάνω χέρι πουθενά,ούτε ως λαός, ούτε ως πολίτες, ούτε ως καθηγητές. Είμαστε υποχείρια ενός συστήματος που δεν μας αρέσει και το μόνο που κάνουμε είναι να γκρινιάζουμε. Οι μαθητές δεν μπορούν να μάθουν ξαφνικά τρόπους ούτε να μάθουν να αγωνίζονται για να κερδίσουν κάτι, αφού μέχρει τώρα τους τα παρείχαμε όλα έτσι απλά. Είναι θύματα κι όχι θύτες. Τώρα βέβαια κάτιι πρέπει να γίνει, αφού όντως η κατάσταση πρακτικά στα σχολεία έχει γίνει αφόρητη. Χρειάζεται αλλάγή του συστήματος εκ βάθρων και υπομονή, κατανόηση. Κάντε τους μαθητές να αγαπήσουν το μάθημα, χωρίς να τους εξετάζετε ή να τους βάζετε ασκήσεις και χωρίς βεβαίως να τους τιμωρείτε βαθμολογικά.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160985
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 650
Σύνολο: 672

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.