0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευχαριστούμε πολύ oeo! Μπορείς να μας πεις και λίγα πράγματα για τη μικροδιδασκαλία; πόσα άτομα στο τμήμα; γίνεται και μικρή συνέντευξη μετά, τελικά;
Στην δική μου τάξη που ήμασταν 11 άτομα (έλλειπε και ένα), όλοι ήμασταν καλά προετοιμασμένοι και τα πήγαμε πολύ καλά (το καταλάβαμε από τι αντιδράσεις των εξεταστών). Αυτοί με την σειρά τους ήταν πολύ φιλικοί και ψιλοβοηθούσαν. Τα σημαντικά είναι να χρησιμοποιήσεις όσο γίνεται περισσότερες τεχνικές διδασκαλίας και να συμμετέχουν οι εκπαιδευόμενοι από κάτω. Επίσης έδιναν ιδιαίτερη σημασία στον χρόνο, να μην τον ξεπεράσουμε πολύ αλλά και να μην είναι λιγότερος πολύ από 20 λεπτά.
Παιδιά από εσας που δώσατε πρόσεξε κανείς αν υπήρχε internet στο χώρο της μικροδιδασκαλίας; Eνδιαφέρομαι κυρίως για ΟΤΕ academy!
Ναι, το λαπτοπ που σου παραχωρουν για τη μικροδιδασκαλια εχει ιντερνετ
Ευχαριστώ rnikola!
ναι chrilar, θα δώσουμε αντροφοδότηση στον εοππεπ και θα ιδρώσει το αυτάκι τους.... ούτε καν τηλέφωνα δεν σηκώνουν....
• Τα σημερινά θέματα ήταν «ευκολοδυσκολούτσικα» , με μια «εκπληξούλα»- αρνητική για τους περισσότερους.Τα μεταφέρω Όχι με τη διατύπωσή τους , αλλά στη φόρμα τους:Ιδιότητες (Γνώσεις – Δεξιότητες – Στάσεις) του «καλού Εκπαιδευτή Ενηλίκων. Νομίζω και εκτιμήσανε πολλοί Συνάδελφοι πού ψαχναν μετά τις 260++ σελίδες της «Τράπεζας» ότι ως επακριβούς διατύπωσης Ερώτηση , ΔΕΝ υπήρχε πουθενά!... Αποτελούσε Συνδυασμό Πολλών Κεφαλαίων , μαζί με το τελευταίο Κεφάλαιο Αξιολόπγησης – Αυταξιολόγησης (από κεί περίμενα ότι σίγουρα θα’ πεφτε θεματάκιον..).Διαφορές «Ποσοτικής» (κατ’ ουσία) Τεχνοκρατικής Αξιολόγησης με την Ανθρωποκεντρική – Ποιοτική. (Δεύτερο θεματάκιον , από το S.O.S. έως το ψες Σάββατο κεφάλαιο της Αξιολόγησης).Οι Δυο Πυλώνες της Δια