0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευχαριστούμε πολύ oeo! Μπορείς να μας πεις και λίγα πράγματα για τη μικροδιδασκαλία; πόσα άτομα στο τμήμα; γίνεται και μικρή συνέντευξη μετά, τελικά;
Στην δική μου τάξη που ήμασταν 11 άτομα (έλλειπε και ένα), όλοι ήμασταν καλά προετοιμασμένοι και τα πήγαμε πολύ καλά (το καταλάβαμε από τι αντιδράσεις των εξεταστών). Αυτοί με την σειρά τους ήταν πολύ φιλικοί και ψιλοβοηθούσαν. Τα σημαντικά είναι να χρησιμοποιήσεις όσο γίνεται περισσότερες τεχνικές διδασκαλίας και να συμμετέχουν οι εκπαιδευόμενοι από κάτω. Επίσης έδιναν ιδιαίτερη σημασία στον χρόνο, να μην τον ξεπεράσουμε πολύ αλλά και να μην είναι λιγότερος πολύ από 20 λεπτά.
Παιδιά από εσας που δώσατε πρόσεξε κανείς αν υπήρχε internet στο χώρο της μικροδιδασκαλίας; Eνδιαφέρομαι κυρίως για ΟΤΕ academy!
Ναι, το λαπτοπ που σου παραχωρουν για τη μικροδιδασκαλια εχει ιντερνετ
Ευχαριστώ rnikola!
ναι chrilar, θα δώσουμε αντροφοδότηση στον εοππεπ και θα ιδρώσει το αυτάκι τους.... ούτε καν τηλέφωνα δεν σηκώνουν....
• Τα σημερινά θέματα ήταν «ευκολοδυσκολούτσικα» , με μια «εκπληξούλα»- αρνητική για τους περισσότερους.Τα μεταφέρω Όχι με τη διατύπωσή τους , αλλά στη φόρμα τους:Ιδιότητες (Γνώσεις – Δεξιότητες – Στάσεις) του «καλού Εκπαιδευτή Ενηλίκων. Νομίζω και εκτιμήσανε πολλοί Συνάδελφοι πού ψαχναν μετά τις 260++ σελίδες της «Τράπεζας» ότι ως επακριβούς διατύπωσης Ερώτηση , ΔΕΝ υπήρχε πουθενά!... Αποτελούσε Συνδυασμό Πολλών Κεφαλαίων , μαζί με το τελευταίο Κεφάλαιο Αξιολόπγησης – Αυταξιολόγησης (από κεί περίμενα ότι σίγουρα θα’ πεφτε θεματάκιον..).Διαφορές «Ποσοτικής» (κατ’ ουσία) Τεχνοκρατικής Αξιολόγησης με την Ανθρωποκεντρική – Ποιοτική. (Δεύτερο θεματάκιον , από το S.O.S. έως το ψες Σάββατο κεφάλαιο της Αξιολόγησης).Οι Δυο Πυλώνες της Δια Βίου Εκπαίδευσης (Εκπληξούλα , που χάοσε άπειρο ΚΟΣΜΟ , καθώς στην Τράπεζα εμφανίζεται κάτι ως Νομίκαβλο – γραφειοκρατικό). Ζητούσε τη Διαφορά μεταξύ της Συνέχισης της Τυπικής Εκπαίδευσης στα Σχολεία Βου’ Ευκαιρίας , με την «Μη τυπική» Εκπαίδευση , κατά Βάση Επαγγελματική. ……………………Είμαι , νομίζω, σε Ακαδημαϊκής και Εργαλειακής Αντίληψης Θέση , όπως Προσωπικά το Εστίασα στην Εντατικοποίηση , ολονυχτία και κατ’ ευθείαν Εξέταση (Ω… ρε Αντανακλαστικά Φοιτητή , που διατηρώ..) να πέφτω μέσα τουλάχιστο στο 60% …καμία σημασία ΔΕΝ έχει αφτό!... • Ούτε έχει νόημα να βάλω κανένα Συνάδελφο σε «λογική» …να πιάσουμε το ΤΖΟΚΕΡ , ενώ , καθώς ο κυρ ΕΟΠΠΕΠ έχει πολλά ποδάρια , έτσι κι ανέβαζα οτιδήποτε «υποθετικό» ως «σιγουράκι» ΣΟΣάκιον θεμάτων για τους επόμενους κύκλους , θα το απέκλειε από την «κλήρωση»- τεσπά κατάταξή του στην εκτύπωση με τα θέματα…. • Το Μόνο που μπορώ να πω είναι ότι τα προηγούμενα θέματα ….υποδεικνύουν τα Επόμενα!.... Πάει κι αυτό!...Ο Πρώτιστος Λόγος που θέλω να Επικοινωνήσω τη σημερινή μου εμπειρία , έναντι αναμονής μιας παρτσακλής προς σιχαμένης…καταντίπ άχαρης διαδικασίας… Η οποία αυτοαναιρείται… ελάχιστη σχέση έχει με Καθοριστικά Πεδία ΜΗ Τυπικής Εκπαίδευσης Ενηλίκων (πουχού Δ.ι.ε.κ.) • Πάει στο ότι το Άχαρο , τέλειωσε Θριαμβευτικά , με Όρους Συναδελφικότητας και Μοιρασιάς Γνώσης!...• Στο Τμήμα μου , 10 Νοματαίοι , από καταντίπ διαφορετικά Αντικείμενα , μοιραστήκαμε «άλλα» Γνωστικά Πεδία , που μας Επικοινώνησαν οι Συνάδελφοι!... Μα Πολύ Δυνατά!...• Πολύ γρήγορα Συγκροτήθηκε και Εκφράστηκε η «Δυναμική της Ομάδας» , κατά πως την Μαθαίναμε θεωρητικά σε Τόσους Ακαδημαϊκούς Κλάδους και την ματαδιαβάσαμε για την «πιστοποίηση». Γρήγορη μεταβολή της Ομάδας , από Ψαρρωμένο , παθητικό «ακροατήριο» - των Μικροδιδασκαλιών , σε Ενεργούς «Εκπαιδευόμενους» , αυξανόμενης Συμμετοχής. ΚΑΙ: Ενίσχυσης της Δραστικής «Ανάδρασης» , «Εισηγητή» - «Εκπαιδευόμενων».Έχω το (μάλλον , βάσιμο) συμπέρασμα ότι το Τμήμα που συμμετείχα , θα βγάλει 10 στα 10 στην Επιτυχία των Διαγωνιζόμενων!... • Είμαι Πολύ Χαρούμενος που Γνώρισα , συνεργάστηκα, «ενίσχυσα» και με Ενίσχυσαν οι «άλλοι» ΕΝΝΕΑ!... • Δημιουργήσαμε , Ζήσαμε , σε «ανταγωνιστικό» (και καλά) περιβάλλον , Τρομερή Συναδελφικότητα , η οποία Διαρκώς Ενισχύονταν… Διαρκώς Αποδεικνύονταν!... • Ένα προς Ένα τα Παιδιά τα Χαιρετώ και τα κρατάω στο Μυαλό μου!.... ΣΥΝ ό,τι έλαβα ως Γνώση από καθένα τους και Ενίσχυση σε Μένα!...Προς ώρας , μαζί με τα πιο Όμορφα στους Πάντες , Τα ΣΟΥΠΕΡ ΝΟΒΑ Γλυκά Εύχομαι – και συμφωνούμε Όλοι- στα Δυο Αγαπημένα Παιδιά , Απίθανο Ζευγάρι , Τον Ψυχολόγο (που ΔΕΝ ξέρω πώς θα κριθεί η Ορθότατη Μικροδιδασκαλία του) Μας έβαλε…μα ντιπ κάτσε καλά στη Θέση Γονιών που πρέπει να διαχειριστούν το Σύμπαν των Ζόρικων Απαιτήσεων των Μαξουμιών τους , Την Φιλόλογο – Δασκάλα Ελληνικών σε «Ξένους» , που με τη μία μας έβαλε στους Ρόλους …και ΝΑΙ , όπως εμένα πουχού προσδιόρισε ως Σέρβο Φοιτητή θα ήθελα από τέτοια ΑΞΙΑ να μάθω τη Γλώσσα της Χώρας που με φιλοξενεί!... • «Σημείωση»: Αυτός ο Τρομερός , Μεταδοτικός ΚΑΙ ΖΩΗ στην αποστολή του Άνθρωπος , περίμενε Ενάμιση Χρόνο να …Ξανά Διαγωνιστεί (ΜΟΝΟΝ) στο πεδίο της Μικροδιδασκαλίας , στο οποίο το ΤΑΛΑΝΤΟ του «απορρίφτηκε» , πρόπερσι καλοκαίρι… «Άστα» (;;;….). «Γιατί» (ξανά… Άστα…»).Με Ιδιαίτερη τη Γλύκα αυτού του Ζευγαριού, μαζί με το όμορφο καπάκι «πρωινού» και «απογεύματος» , από Εξαιρετικούς Συναδέλφους έναντι των επιφυλάξεών μου για μούφα κι άστα να πάνε κατάσταση… Κρατάω Απίθανες Φάτσες , Συμπεριφορές , Αλληλεγγύη Συναδέλφων!... Με Αγάπη…Θ. _• Τα «υπόλοιπα ‘σημαντικά’» - χρηστικά με νέο μου ποστ.• Παιδιά , είπα , όπως σε άπειρες πανεπιστημιακές Εξεταστικές… Το Πήγα Φέεεετααααααααααααα….. στη Μελέτη και Εντατικοποίηση – Ξενύχτι – κατ’ ευθείαν Διαγώνισμα…Ώρα για Ύπνο!...Χρρρρρρρζζζζζζζζζζζζζζζζζζζζρρρρρρρρρρροοοοοοοοοοοοοοοοοοονννννννννν………