*

Αποστολέας Θέμα: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012  (Αναγνώστηκε 51942 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #448 στις: Οκτωβρίου 19, 2011, 01:30:09 am »
Σε ευχαριστώ πολύ Lasid.  ;)  Εγώ μιλάω για ειδικότητα ΠΕ 14 όπου υπάρχουν πολλές μαζί ομαδοποιημένες. Δε ξέρω αν το θέτω σωστά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:55:34 »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11732
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #449 στις: Οκτωβρίου 19, 2011, 01:47:19 am »
Σε ευχαριστώ πολύ Lasid.  ;)  Εγώ μιλάω για ειδικότητα ΠΕ 14 όπου υπάρχουν πολλές μαζί ομαδοποιημένες. Δε ξέρω αν το θέτω σωστά...
Ρώτησες πώς μοιράζονται οι ώρες ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς ίδιας ομαδοποιημένης ειδικότητας.
Ομαδοποιήμενη ειδικότητα είναι π.χ. η 03 για τον απόφοιτο ΑΣΕΤΕΜ ΠΕ17.03 και τον απόφοιτο ΤΕΙ ΠΕ17.07.
Και οι δύο είμαστε ΠΕ17.03 στην ομαδοποιημένη ειδικότητα.

Ο ΠΕ14 όπως και ο ΠΕ04 είναι κλάδοι. Άντε στον ΠΕ04 κάποιοι διδάσκουν με δεύτερες αναθέσεις μαθήματα των άλλων. Αυτά γίνονται μεταξύ φυσικών, χημικών, βιολόγων και γεωλόγων. Πώς όμως μπορούν να κάνουν ίδια μαθήματα στον κλάδο ΠΕ14 γιατροί και γεωπόνοι; Νομίζω άλλο ΠΕ14.01 και άλλο ΠΕ14.04. Έχουν κοινές αναθέσεις;

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #450 στις: Οκτωβρίου 19, 2011, 02:02:41 am »
Μιλάω στα πλάισια του ίδιου παραδείγματος που ανέφερες. Δηλάδή στη κατηγορία ΠΕ14 για γιατρούς, φαρμακοποιούς, οδοντιάτρους που ομαδοποιούνται στο ΠΕ 14.01.

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #451 στις: Οκτωβρίου 19, 2011, 02:06:26 am »
Kαμιά σχέση οι ΠΕ14.01 με ΠΕ14.04, έχουν μόνο ένα κοινό μάθημα αρχές φαρμακογνωσίας στις ΕΠΑΣ όπου ως Α ανάθεση πάει στους ΠΕ14.01. Δεν ανταγωνίζονται οι γιατροί τους γεωπόνους. Ο κλάδος ΠΕ14.04 περιλαμβάνει τους ΠΕ14.04 γεωπόνους και ΠΕ14.05 δασολόγους (όπου συνήθως έχουν κοινά μαθήματα). Δηλαδή όλα σχεδόν τα μαθήματα τα διδάσκουν τόσο οι ΠΕ14.04 όσο και οι ΠΕ14.05 (για αυτό υπάρχει ένας μόνο κοινός πίνακας και όποιον καλέσουν). Το ίδιο συμβαίνει και με πολλά μαθήματα των γιατρών, φαρμακοποιών (για αυτό άλλωστε έχουν κοινό πίνακα. προσλαμβάνουν τον νούμερο 1 γιατρό και μετά πάνε στον νο΄λυμερο 2 που είναι φαρμακοποιός αλλά το βάζουν να διδάσκει ανατομία μιας και το έχουν κοινό σε όλο κλάδο γιατρών-φαρμακοποιών-νοσηλευτών το μάθημα για παράδιεγμα

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 19, 2011, 02:27:09 am από JohnyWalker »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:55:34 »

Αποσυνδεδεμένος tinakipe17

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 745
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #452 στις: Οκτωβρίου 19, 2011, 02:11:10 am »
Γεια σας συνάδελφοι κι από μενα...Είμαι κι εγώ εν αναμονή των προσλήψεων που φέτος έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο καθυστέρησης!!! Ξέρω στη περιοχή μου ότι υπάρχουν κενά σε τεχνικές ειδικότητες και τα παιδιά σχεδόν δε κάνουν μάθημα...Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι: Αν σε ένα σχολείο προσληφθούν 2 αναπληρωτές ταυτόχρονα της ίδιας ομαδοποιημένης ειδικότητας, επιλέγει πρώτος μαθήματα που θα διδάξει από το ωρολόγιο πρόγραμμα, αυτός που προηγείται στο πίνακα αναπληρωτών σε σχέση με τον άλλο ή ισχύει κάτι άλλο??? Θεωρούμε δεδομένο ότι προσλήφθηκαν την ίδια μέρα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Αυτο εχει συμβει πολλες φορες....οχι μονο φετος.
π.χ το 2002 προσληψη μου τελος οκτωβριου.
το 2003 προσληψη μου 3 νοεμβριου.
το 2004 προσληψη μου 24 νοεμβριου.
το 2005 προσληψη μου 12 δεκεμβριου.
το 2006 προσληψη μου 13 δεκεμβριου.
.......................και παει λεγοντας με αποκορυφωμα καθυστερησης το σχολικο ετος 2009 να προσληφθω 12 ιανουαριου 2010.

Με αυτα θελω να πω οτι μαε εχουν γραμμενους , την δουλεια τους κανουν με φθηνο εργατικο δυναμικο χωρις να το διοριζουν.

Και εγω ειμαι ακομα αδιοριστη και επισης για φετος περιμενω ακομα προσληψη.Περαστικα μας σε ολα....στην αδιοριστια μας με το ενιαιο μισθολογιο.Να δω ποτε θα τους διωξουμε για να ησυχασουμε!!!!!!!!!!!!
Αυτη η ψυχοφθορα κατασταση τοοοοοοοοοοοσα χρονια κοντευει να με αρρωστησει κυριολεκτικα.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11732
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #453 στις: Οκτωβρίου 19, 2011, 02:12:20 am »
Μιλάω στα πλάισια του ίδιου παραδείγματος που ανέφερες. Δηλάδή στη κατηγορία ΠΕ14 για γιατρούς, φαρμακοποιούς, οδοντιάτρους που ομαδοποιούνται στο ΠΕ 14.01.
Αυτό δεν το ξέρω...είναι πολύ εξειδικευμένο. Αν κάποιος το κατέχει ας μας πει. Δύσκολα όμως θα βρούμε κάποιον ΠΕ14.01 στην παρέα.

Αποσυνδεδεμένος tinakipe17

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 745
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #454 στις: Οκτωβρίου 19, 2011, 02:20:21 am »
LASID..........................Συγχαρητηρια που εγινες Moderator.
Σου αξιζει γιατι εισαι παντα εγκυρος και κατατοπιστικος στις απαντησεις σου.Εχεις βοηθησει πολυ κοσμο εδω μεσα.Να σε καλα.
Πως παει η
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #455 στις: Οκτωβρίου 19, 2011, 02:26:16 am »
Παράθεση
Το project είναι διαθεματικό,πράγμα που σημαίνει,και πολύ σωστά ότι μπορεί να διδάσκεται από όλες τις ειδικότητες.Το ποιες ειδικότητες θα το διδάξουν θα εξαρτηθεί από το θέμα, το οποίο θα επιλέξουν οι μαθητές για έρευνα.Στην Ασπαίτε ήταν θέμα εργασίας μου η εφαρμογή ενός project (σε πραγματικές συνθήκες,δηλ. συμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των μαθητών).To θέμα ήταν η ανεργία και οι επιπτώσεις της και τα μαθήματα που εμπλέκονταν ήταν οικονομία,κοινωνιολογία,αρχες προγραμματισμού,μαθηματικά στοιχεία στατιστικής και ιστορία.Ενα τέτοιο θέμα πως θα μπορούσε να το διδάξει τεχνολόγος?Πολύ σωστα το έχουν ανάθεση όλες οι ειδικότητες,γίνεται αναφορά διαφόρων θεμάτων στο σύλλογο,επιλέγεται το θέμα και το διδάσκουν οι ανάλογες ειδικότητες.

Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία της Α Λυκείου δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα διαθεματικό project. Και ειδικά στο γυμνάσιο, αλλά και στο λύκειο. Ένα αντικείμενο το ανέλυες διαθεματκά με τη βοήθεια των μαθητών και έγραφαν και μια εργασία στο τέλος.
Παράδειγμα: στην Α Λυκείου που το αφαίρεσαν μπορούσε ο καθηγητής ή μαθητές να προτείνουν ένα θέμα π.χ. νερό. Ο καθηγητής έπρεπε με τη βοήθεια και άλλων συναδέλφων που θατο συμβούλευαν να βοηθήσιε τη ομάδα να προσεγγίσει το θέμα. Η ομάδα ασχολούνταν κάποια 'ατομα με πειράματα γύρω από το νερό (πειράματα φυσικής), με πειράματα γύρω από το νερό και βιολογία (π.χ. νερό και φυτά), με δημοσκοπήσεις για τη σημασία του νερού στη δίαιτα, πειράματα-δημοσκπήσεις για το πρόβλημα λειψυδρίας ή ρύπανσης του υδροφόρου ορίζοντα (περιβαλλοντική διάσταση) γενικά με δημοσκοπ΄λησεις γύρω από το νερό οι οποίες θα χρησιμευαν για την  κατασκευή μιας τεχνολογίας που χρησιμοπιεί νερό ή την κατασκευή ενός κολλάζ μιας έκθεσης όπου θα παρουσιάζονται τα αποτελεσματα, θα προτείνονται λύσεις κλ.τλ.,ή την δημιουργία ακόμα και μιας διαφήμισης-ντοκυμαντέρ-βιντεο με θεμα γύρω από την επιστήμη, τεχνολογία του νερού ή την παρουσίαση και προσομείωση μιας ιστορικής -παραδοσικής τεχνικής άντλησης του νερού στην περιοχή όπου τα παιδιά έπρεπε να ανατρέξουν στην ιστορία, λαογραφία κτ.λ..
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, όπου ο καθηγητής σε πολλά μαθήαμτα καθόνταν και εξηγούσε το τρόπο αναζήτησης βιβλιογραφίας, τα κεφάλαια της εργασίας, στατιστική κ.τλ.

ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΕΤΡΕΠΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!!!!!!

Ολα τα παραπάνω μπορούσε κάποιος να τα καλύψει με τη μία στο μάθημα τεχνολογίας της Α Λυκείου μιας και εκεί το μάθημα εστιάζε κυρίως στο κομμάτι έρευνας-πειραματισμού, δημοσκοπήσεων, αλλά και μέσψω της Α και
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 19, 2011, 02:45:15 am από JohnyWalker »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11732
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #456 στις: Οκτωβρίου 19, 2011, 03:29:29 am »
LASID..........................Συγχαρητηρια που εγινες Moderator.
Σου αξιζει γιατι εισαι παντα εγκυρος και κατατοπιστικος στις απαντησεις σου.Εχεις βοηθησει πολυ κοσμο εδω μεσα.Να σε καλα.
Πως παει η

Αποσυνδεδεμένος ΤΣΙΑΤΣΙΟΣ ΠΕ83

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #457 στις: Οκτωβρίου 19, 2011, 11:19:58 am »
Το 2008 με καλέσανε αναπληρωτή καθώς και άλλους 4 συναδέλφους ηλεκτρολόγους στη

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #458 στις: Οκτωβρίου 19, 2011, 01:10:11 pm »
Παράθεση
Το project είναι διαθεματικό,πράγμα που σημαίνει,και πολύ σωστά ότι μπορεί να διδάσκεται από όλες τις ειδικότητες.Το ποιες ειδικότητες θα το διδάξουν θα εξαρτηθεί από το θέμα, το οποίο θα επιλέξουν οι μαθητές για έρευνα.Στην Ασπαίτε ήταν θέμα εργασίας μου η εφαρμογή ενός project (σε πραγματικές συνθήκες,δηλ. συμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των μαθητών).To θέμα ήταν η ανεργία και οι επιπτώσεις της και τα μαθήματα που εμπλέκονταν ήταν οικονομία,κοινωνιολογία,αρχες προγραμματισμού,μαθηματικά στοιχεία στατιστικής και ιστορία.Ενα τέτοιο θέμα πως θα μπορούσε να το διδάξει τεχνολόγος?Πολύ σωστα το έχουν ανάθεση όλες οι ειδικότητες,γίνεται αναφορά διαφόρων θεμάτων στο σύλλογο,επιλέγεται το θέμα και το διδάσκουν οι ανάλογες ειδικότητες.

Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία της Α Λυκείου δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα διαθεματικό project. Και ειδικά στο γυμνάσιο, αλλά και στο λύκειο. Ένα αντικείμενο το ανέλυες διαθεματκά με τη βοήθεια των μαθητών και έγραφαν και μια εργασία στο τέλος.
Παράδειγμα: στην Α Λυκείου που το αφαίρεσαν μπορούσε ο καθηγητής ή μαθητές να προτείνουν ένα θέμα π.χ. νερό. Ο καθηγητής έπρεπε με τη βοήθεια και άλλων συναδέλφων που θατο συμβούλευαν να βοηθήσιε τη ομάδα να προσεγγίσει το θέμα. Η ομάδα ασχολούνταν κάποια 'ατομα με πειράματα γύρω από το νερό (πειράματα φυσικής), με πειράματα γύρω από το νερό και βιολογία (π.χ. νερό και φυτά), με δημοσκοπήσεις για τη σημασία του νερού στη δίαιτα, πειράματα-δημοσκπήσεις για το πρόβλημα λειψυδρίας ή ρύπανσης του υδροφόρου ορίζοντα (περιβαλλοντική διάσταση) γενικά με δημοσκοπ΄λησεις γύρω από το νερό οι οποίες θα χρησιμευαν για την  κατασκευή μιας τεχνολογίας που χρησιμοπιεί νερό ή την κατασκευή ενός κολλάζ μιας έκθεσης όπου θα παρουσιάζονται τα αποτελεσματα, θα προτείνονται λύσεις κλ.τλ.,ή την δημιουργία ακόμα και μιας διαφήμισης-ντοκυμαντέρ-βιντεο με θεμα γύρω από την επιστήμη, τεχνολογία του νερού ή την παρουσίαση και προσομείωση μιας ιστορικής -παραδοσικής τεχνικής άντλησης του νερού στην περιοχή όπου τα παιδιά έπρεπε να ανατρέξουν στην ιστορία, λαογραφία κτ.λ..
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, όπου ο καθηγητής σε πολλά μαθήαμτα καθόνταν και εξηγούσε το τρόπο αναζήτησης βιβλιογραφίας, τα κεφάλαια της εργασίας, στατιστική κ.τλ.

ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΕΤΡΕΠΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!!!!!!

Ολα τα παραπάνω μπορούσε κάποιος να τα καλύψει με τη μία στο μάθημα τεχνολογίας της Α Λυκείου μιας και εκεί το μάθημα εστιάζε κυρίως στο κομμάτι έρευνας-πειραματισμού, δημοσκοπήσεων, αλλά και μέσψω της Α και
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 19, 2011, 01:14:22 pm από xaan »

Αποσυνδεδεμένος dolphinn

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Άντρας
  • Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #459 στις: Οκτωβρίου 21, 2011, 10:35:54 am »
Καλημέρα , βλέπω το forum της τεχνικής εκπαίδευσης απεργεί ακόμα  ;)

Αποσυνδεδεμένος hlektra69

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Φύλο: Γυναίκα
  • I am a passenger...
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #460 στις: Οκτωβρίου 21, 2011, 11:50:39 am »
Άααααραξεεεεε... Κάνε ένα ταξίδι κ τα ξαναλέμε από Νοέμβριο...

Αποσυνδεδεμένος tam tam

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 995
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #461 στις: Οκτωβρίου 21, 2011, 12:44:10 pm »
Καλημέρα κ από μένα μόλις μίλησα με το υπουργείο, η απάντησή τους ήταν ότι δεν έχουν κανένα νέο για τις τεχνικές ειδικότητες κ ότι δυστυχώς θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα :'( :'( :'( :'( :'( :'(

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182658
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 609
Σύνολο: 622

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.