*

Αποστολέας Θέμα: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012  (Αναγνώστηκε 46694 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #448 στις: Οκτώβριος 19, 2011, 01:30:09 πμ »
Σε ευχαριστώ πολύ Lasid.  ;)  Εγώ μιλάω για ειδικότητα ΠΕ 14 όπου υπάρχουν πολλές μαζί ομαδοποιημένες. Δε ξέρω αν το θέτω σωστά...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:01:35 »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11564
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #449 στις: Οκτώβριος 19, 2011, 01:47:19 πμ »
Σε ευχαριστώ πολύ Lasid.  ;)  Εγώ μιλάω για ειδικότητα ΠΕ 14 όπου υπάρχουν πολλές μαζί ομαδοποιημένες. Δε ξέρω αν το θέτω σωστά...
Ρώτησες πώς μοιράζονται οι ώρες ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς ίδιας ομαδοποιημένης ειδικότητας.
Ομαδοποιήμενη ειδικότητα είναι π.χ. η 03 για τον απόφοιτο ΑΣΕΤΕΜ ΠΕ17.03 και τον απόφοιτο ΤΕΙ ΠΕ17.07.
Και οι δύο είμαστε ΠΕ17.03 στην ομαδοποιημένη ειδικότητα.

Ο ΠΕ14 όπως και ο ΠΕ04 είναι κλάδοι. Άντε στον ΠΕ04 κάποιοι διδάσκουν με δεύτερες αναθέσεις μαθήματα των άλλων. Αυτά γίνονται μεταξύ φυσικών, χημικών, βιολόγων και γεωλόγων. Πώς όμως μπορούν να κάνουν ίδια μαθήματα στον κλάδο ΠΕ14 γιατροί και γεωπόνοι; Νομίζω άλλο ΠΕ14.01 και άλλο ΠΕ14.04. Έχουν κοινές αναθέσεις;

Αποσυνδεδεμένος panos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 187
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #450 στις: Οκτώβριος 19, 2011, 02:02:41 πμ »
Μιλάω στα πλάισια του ίδιου παραδείγματος που ανέφερες. Δηλάδή στη κατηγορία ΠΕ14 για γιατρούς, φαρμακοποιούς, οδοντιάτρους που ομαδοποιούνται στο ΠΕ 14.01.

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #451 στις: Οκτώβριος 19, 2011, 02:06:26 πμ »
Kαμιά σχέση οι ΠΕ14.01 με ΠΕ14.04, έχουν μόνο ένα κοινό μάθημα αρχές φαρμακογνωσίας στις ΕΠΑΣ όπου ως Α ανάθεση πάει στους ΠΕ14.01. Δεν ανταγωνίζονται οι γιατροί τους γεωπόνους. Ο κλάδος ΠΕ14.04 περιλαμβάνει τους ΠΕ14.04 γεωπόνους και ΠΕ14.05 δασολόγους (όπου συνήθως έχουν κοινά μαθήματα). Δηλαδή όλα σχεδόν τα μαθήματα τα διδάσκουν τόσο οι ΠΕ14.04 όσο και οι ΠΕ14.05 (για αυτό υπάρχει ένας μόνο κοινός πίνακας και όποιον καλέσουν). Το ίδιο συμβαίνει και με πολλά μαθήματα των γιατρών, φαρμακοποιών (για αυτό άλλωστε έχουν κοινό πίνακα. προσλαμβάνουν τον νούμερο 1 γιατρό και μετά πάνε στον νο΄λυμερο 2 που είναι φαρμακοποιός αλλά το βάζουν να διδάσκει ανατομία μιας και το έχουν κοινό σε όλο κλάδο γιατρών-φαρμακοποιών-νοσηλευτών το μάθημα για παράδιεγμα

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2011, 02:27:09 πμ από JohnyWalker »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:01:35 »

Αποσυνδεδεμένος tinakipe17

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 738
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #452 στις: Οκτώβριος 19, 2011, 02:11:10 πμ »
Γεια σας συνάδελφοι κι από μενα...Είμαι κι εγώ εν αναμονή των προσλήψεων που φέτος έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο καθυστέρησης!!! Ξέρω στη περιοχή μου ότι υπάρχουν κενά σε τεχνικές ειδικότητες και τα παιδιά σχεδόν δε κάνουν μάθημα...Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι: Αν σε ένα σχολείο προσληφθούν 2 αναπληρωτές ταυτόχρονα της ίδιας ομαδοποιημένης ειδικότητας, επιλέγει πρώτος μαθήματα που θα διδάξει από το ωρολόγιο πρόγραμμα, αυτός που προηγείται στο πίνακα αναπληρωτών σε σχέση με τον άλλο ή ισχύει κάτι άλλο??? Θεωρούμε δεδομένο ότι προσλήφθηκαν την ίδια μέρα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Αυτο εχει συμβει πολλες φορες....οχι μονο φετος.
π.χ το 2002 προσληψη μου τελος οκτωβριου.
το 2003 προσληψη μου 3 νοεμβριου.
το 2004 προσληψη μου 24 νοεμβριου.
το 2005 προσληψη μου 12 δεκεμβριου.
το 2006 προσληψη μου 13 δεκεμβριου.
.......................και παει λεγοντας με αποκορυφωμα καθυστερησης το σχολικο ετος 2009 να προσληφθω 12 ιανουαριου 2010.

Με αυτα θελω να πω οτι μαε εχουν γραμμενους , την δουλεια τους κανουν με φθηνο εργατικο δυναμικο χωρις να το διοριζουν.

Και εγω ειμαι ακομα αδιοριστη και επισης για φετος περιμενω ακομα προσληψη.Περαστικα μας σε ολα....στην αδιοριστια μας με το ενιαιο μισθολογιο.Να δω ποτε θα τους διωξουμε για να ησυχασουμε!!!!!!!!!!!!
Αυτη η ψυχοφθορα κατασταση τοοοοοοοοοοοσα χρονια κοντευει να με αρρωστησει κυριολεκτικα.
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11564
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #453 στις: Οκτώβριος 19, 2011, 02:12:20 πμ »
Μιλάω στα πλάισια του ίδιου παραδείγματος που ανέφερες. Δηλάδή στη κατηγορία ΠΕ14 για γιατρούς, φαρμακοποιούς, οδοντιάτρους που ομαδοποιούνται στο ΠΕ 14.01.
Αυτό δεν το ξέρω...είναι πολύ εξειδικευμένο. Αν κάποιος το κατέχει ας μας πει. Δύσκολα όμως θα βρούμε κάποιον ΠΕ14.01 στην παρέα.

Αποσυνδεδεμένος tinakipe17

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 738
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 82 ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #454 στις: Οκτώβριος 19, 2011, 02:20:21 πμ »
LASID..........................Συγχαρητηρια που εγινες Moderator.
Σου αξιζει γιατι εισαι παντα εγκυρος και κατατοπιστικος στις απαντησεις σου.Εχεις βοηθησει πολυ κοσμο εδω μεσα.Να σε καλα.
Πως παει η Βεροια?Δεν προλαβα να σε συγχαρω για την τοποθετηση σου.Καλη σχολικη χρονια.Τα λεμε και παλι........
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε,
αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος JohnyWalker

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 483
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #455 στις: Οκτώβριος 19, 2011, 02:26:16 πμ »
Παράθεση
Το project είναι διαθεματικό,πράγμα που σημαίνει,και πολύ σωστά ότι μπορεί να διδάσκεται από όλες τις ειδικότητες.Το ποιες ειδικότητες θα το διδάξουν θα εξαρτηθεί από το θέμα, το οποίο θα επιλέξουν οι μαθητές για έρευνα.Στην Ασπαίτε ήταν θέμα εργασίας μου η εφαρμογή ενός project (σε πραγματικές συνθήκες,δηλ. συμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των μαθητών).To θέμα ήταν η ανεργία και οι επιπτώσεις της και τα μαθήματα που εμπλέκονταν ήταν οικονομία,κοινωνιολογία,αρχες προγραμματισμού,μαθηματικά στοιχεία στατιστικής και ιστορία.Ενα τέτοιο θέμα πως θα μπορούσε να το διδάξει τεχνολόγος?Πολύ σωστα το έχουν ανάθεση όλες οι ειδικότητες,γίνεται αναφορά διαφόρων θεμάτων στο σύλλογο,επιλέγεται το θέμα και το διδάσκουν οι ανάλογες ειδικότητες.

Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία της Α Λυκείου δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα διαθεματικό project. Και ειδικά στο γυμνάσιο, αλλά και στο λύκειο. Ένα αντικείμενο το ανέλυες διαθεματκά με τη βοήθεια των μαθητών και έγραφαν και μια εργασία στο τέλος.
Παράδειγμα: στην Α Λυκείου που το αφαίρεσαν μπορούσε ο καθηγητής ή μαθητές να προτείνουν ένα θέμα π.χ. νερό. Ο καθηγητής έπρεπε με τη βοήθεια και άλλων συναδέλφων που θατο συμβούλευαν να βοηθήσιε τη ομάδα να προσεγγίσει το θέμα. Η ομάδα ασχολούνταν κάποια 'ατομα με πειράματα γύρω από το νερό (πειράματα φυσικής), με πειράματα γύρω από το νερό και βιολογία (π.χ. νερό και φυτά), με δημοσκοπήσεις για τη σημασία του νερού στη δίαιτα, πειράματα-δημοσκπήσεις για το πρόβλημα λειψυδρίας ή ρύπανσης του υδροφόρου ορίζοντα (περιβαλλοντική διάσταση) γενικά με δημοσκοπ΄λησεις γύρω από το νερό οι οποίες θα χρησιμευαν για την  κατασκευή μιας τεχνολογίας που χρησιμοπιεί νερό ή την κατασκευή ενός κολλάζ μιας έκθεσης όπου θα παρουσιάζονται τα αποτελεσματα, θα προτείνονται λύσεις κλ.τλ.,ή την δημιουργία ακόμα και μιας διαφήμισης-ντοκυμαντέρ-βιντεο με θεμα γύρω από την επιστήμη, τεχνολογία του νερού ή την παρουσίαση και προσομείωση μιας ιστορικής -παραδοσικής τεχνικής άντλησης του νερού στην περιοχή όπου τα παιδιά έπρεπε να ανατρέξουν στην ιστορία, λαογραφία κτ.λ..
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, όπου ο καθηγητής σε πολλά μαθήαμτα καθόνταν και εξηγούσε το τρόπο αναζήτησης βιβλιογραφίας, τα κεφάλαια της εργασίας, στατιστική κ.τλ.

ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΕΤΡΕΠΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!!!!!!

Ολα τα παραπάνω μπορούσε κάποιος να τα καλύψει με τη μία στο μάθημα τεχνολογίας της Α Λυκείου μιας και εκεί το μάθημα εστιάζε κυρίως στο κομμάτι έρευνας-πειραματισμού, δημοσκοπήσεων, αλλά και μέσψω της Α και Β γυμνασίου όπουτο μάθημα εστίαζε σε κατασκευές


ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΠΡΑΓΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ -PROJECT ΟΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΠΕΤΑΞΑΝ ΕΞΩ ΚΛΑΔΟΥΣ !!!!!!!!!!!!! ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ


Είχες πολλές δυνατότητες στο εν λόγω μάθημα και η ομαδοσυνεργατικότητα, η βιωματική μάθηση, τα διαθεματικά project και οι ερευνητικές εργασίες ήταν τα κύρια στοιχεία που το συνέθεταν. Κοίτα το αναλυτικό πρόγραμμα

Στην Τεχνολογία είδες πουθενά ανάθεση σε όλες τις ειδικότητες και ας ασχολούνταν το μάθημα με ένα ή πειρσσότερα αντικείμενα που μπορούσες διαθεματικά από όλες τις πλευρές να τα προσεγγίσεις και τα προσέγγιζες;;; OXI ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝ, ΔΙΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΝ  ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

Επαναλαμβάνω εσκεμμένα από την Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ. Κατά 90% ότι είναι το project ήταν και η Τεχνολογία, με τη μόνη διαφορά ότι ίσως ήταν πιο πειραματικό ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΜΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ, δηλ. βιβλιογραφικές, ερωτηματολόγια, κατασκευές, κ.τ..λ τα οποία όλα μαζί θα ενσωματόνονταν και θα συνέθεταν ένα διαθεματικό project. Eπίσης ακολουθούνταν συγγραφή, παρουσιάσεις τω εργασιών και βαθμολόγηση των μαθητών ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΑΤΑ ΜΑΛΙΣΤΑ, όλα αυτά που κάνουν στο σημερινό project !!!!!!

Μην ισχυριζόμαστε ότι δεν ήταν project η TEXNOΛΟΓΙΑ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2011, 02:45:15 πμ από JohnyWalker »

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 11564
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #456 στις: Οκτώβριος 19, 2011, 03:29:29 πμ »
LASID..........................Συγχαρητηρια που εγινες Moderator.
Σου αξιζει γιατι εισαι παντα εγκυρος και κατατοπιστικος στις απαντησεις σου.Εχεις βοηθησει πολυ κοσμο εδω μεσα.Να σε καλα.
Πως παει η Βεροια?Δεν προλαβα να σε συγχαρω για την τοποθετηση σου.Καλη σχολικη χρονια.Τα λεμε και παλι........
Σε ευχαριστώ tinakipe17.
Μια χαρά πάει η Βέροια. Είναι πολύ καλή ΕΠΑΣ και υπάρχει ωραίο συναδελφικό κλίμα.
Εγώ ούτως ή άλλως τα πάω καλά με όλους, ωρομίσθιους και μόνιμους!
Περιμένω να καλέσει αναπληρωτές και το Υπ. Παιδείας για να σε συγχαρώ κι εγώ. Τα λέμε...

Αποσυνδεδεμένος ΤΣΙΑΤΣΙΟΣ ΠΕ83

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 203
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #457 στις: Οκτώβριος 19, 2011, 11:19:58 πμ »
Το 2008 με καλέσανε αναπληρωτή καθώς και άλλους 4 συναδέλφους ηλεκτρολόγους στη Β΄ Πειραιά. Ημουν ο τελευταίος σε μόρια απο τον πίνακα αναπληρωτών, αλλά όταν πήγαμε και παρουσιαστήκαμε, επέλεξα πρώτος σχολείο επειδή  στην τοποθέτηση παίζουν ρόλο τα κοινωνικά κριτήρια, που εγώ είχα περισσότερα απο τους υπόλοιπους. (2 παιδιά)

xaan

  • Επισκέπτης
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #458 στις: Οκτώβριος 19, 2011, 01:10:11 μμ »
Παράθεση
Το project είναι διαθεματικό,πράγμα που σημαίνει,και πολύ σωστά ότι μπορεί να διδάσκεται από όλες τις ειδικότητες.Το ποιες ειδικότητες θα το διδάξουν θα εξαρτηθεί από το θέμα, το οποίο θα επιλέξουν οι μαθητές για έρευνα.Στην Ασπαίτε ήταν θέμα εργασίας μου η εφαρμογή ενός project (σε πραγματικές συνθήκες,δηλ. συμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των μαθητών).To θέμα ήταν η ανεργία και οι επιπτώσεις της και τα μαθήματα που εμπλέκονταν ήταν οικονομία,κοινωνιολογία,αρχες προγραμματισμού,μαθηματικά στοιχεία στατιστικής και ιστορία.Ενα τέτοιο θέμα πως θα μπορούσε να το διδάξει τεχνολόγος?Πολύ σωστα το έχουν ανάθεση όλες οι ειδικότητες,γίνεται αναφορά διαφόρων θεμάτων στο σύλλογο,επιλέγεται το θέμα και το διδάσκουν οι ανάλογες ειδικότητες.

Επαναλαμβάνω ότι η Τεχνολογία της Α Λυκείου δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα διαθεματικό project. Και ειδικά στο γυμνάσιο, αλλά και στο λύκειο. Ένα αντικείμενο το ανέλυες διαθεματκά με τη βοήθεια των μαθητών και έγραφαν και μια εργασία στο τέλος.
Παράδειγμα: στην Α Λυκείου που το αφαίρεσαν μπορούσε ο καθηγητής ή μαθητές να προτείνουν ένα θέμα π.χ. νερό. Ο καθηγητής έπρεπε με τη βοήθεια και άλλων συναδέλφων που θατο συμβούλευαν να βοηθήσιε τη ομάδα να προσεγγίσει το θέμα. Η ομάδα ασχολούνταν κάποια 'ατομα με πειράματα γύρω από το νερό (πειράματα φυσικής), με πειράματα γύρω από το νερό και βιολογία (π.χ. νερό και φυτά), με δημοσκοπήσεις για τη σημασία του νερού στη δίαιτα, πειράματα-δημοσκπήσεις για το πρόβλημα λειψυδρίας ή ρύπανσης του υδροφόρου ορίζοντα (περιβαλλοντική διάσταση) γενικά με δημοσκοπ΄λησεις γύρω από το νερό οι οποίες θα χρησιμευαν για την  κατασκευή μιας τεχνολογίας που χρησιμοπιεί νερό ή την κατασκευή ενός κολλάζ μιας έκθεσης όπου θα παρουσιάζονται τα αποτελεσματα, θα προτείνονται λύσεις κλ.τλ.,ή την δημιουργία ακόμα και μιας διαφήμισης-ντοκυμαντέρ-βιντεο με θεμα γύρω από την επιστήμη, τεχνολογία του νερού ή την παρουσίαση και προσομείωση μιας ιστορικής -παραδοσικής τεχνικής άντλησης του νερού στην περιοχή όπου τα παιδιά έπρεπε να ανατρέξουν στην ιστορία, λαογραφία κτ.λ..
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, όπου ο καθηγητής σε πολλά μαθήαμτα καθόνταν και εξηγούσε το τρόπο αναζήτησης βιβλιογραφίας, τα κεφάλαια της εργασίας, στατιστική κ.τλ.

ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΕΤΡΕΠΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ!!!!!!

Ολα τα παραπάνω μπορούσε κάποιος να τα καλύψει με τη μία στο μάθημα τεχνολογίας της Α Λυκείου μιας και εκεί το μάθημα εστιάζε κυρίως στο κομμάτι έρευνας-πειραματισμού, δημοσκοπήσεων, αλλά και μέσψω της Α και Β γυμνασίου όπουτο μάθημα εστίαζε σε κατασκευές


ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΑΠΡΑΓΓΜΑΤΕΥΟΝΤΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ -PROJECT ΟΠΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΠΕΤΑΞΑΝ ΕΞΩ ΚΛΑΔΟΥΣ !!!!!!!!!!!!! ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ


Είχες πολλές δυνατότητες στο εν λόγω μάθημα και η ομαδοσυνεργατικότητα, η βιωματική μάθηση, τα διαθεματικά project και οι ερευνητικές εργασίες ήταν τα κύρια στοιχεία που το συνέθεταν. Κοίτα το αναλυτικό πρόγραμμα

Στην Τεχνολογία είδες πουθενά ανάθεση σε όλες τις ειδικότητες και ας ασχολούνταν το μάθημα με ένα ή πειρσσότερα αντικείμενα που μπορούσες διαθεματικά από όλες τις πλευρές να τα προσεγγίσεις και τα προσέγγιζες;;; OXI ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑΝ, ΔΙΟΤΙ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΠΟΥ ΤΟ ΔΙΔΑΣΚΑΝ  ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

Επαναλαμβάνω εσκεμμένα από την Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟ ΑΦΑΙΡΕΣΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΥΣ. Κατά 90% ότι είναι το project ήταν και η Τεχνολογία, με τη μόνη διαφορά ότι ίσως ήταν πιο πειραματικό ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΜΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ, δηλ. βιβλιογραφικές, ερωτηματολόγια, κατασκευές, κ.τ..λ τα οποία όλα μαζί θα ενσωματόνονταν και θα συνέθεταν ένα διαθεματικό project. Eπίσης ακολουθούνταν συγγραφή, παρουσιάσεις τω εργασιών και βαθμολόγηση των μαθητών ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΑΤΑ ΜΑΛΙΣΤΑ, όλα αυτά που κάνουν στο σημερινό project !!!!!!

Μην ισχυριζόμαστε ότι δεν ήταν project η TEXNOΛΟΓΙΑ



Αγαπητέ JohnyWalker,

για το θέμα της συνάφειας μεταξύ της (καταργηθείσας) Τεχνολογίας της Α΄ Λυκείου και του (νεοεισαχθέντος “Project” που την αντικατέστησε), επι της ουσίας δεν έχεις άδικο έτσι όπως το θέτεις, αλλά με το Project έχουμε νέα δεδομένα:

1)   Η Τεχνολογία, ναι, εφαρμόζονταν και με τη μορφή του Project, αλλά περιοριζόταν σε θέματα αμιγώς τεχνολογικά, διότι αυτό ήταν το περιεχόμενο και η κατεύθυνση του μαθήματος. Αυτός ήταν και ο λόγος που την Α΄ανάθεση στο μάθημα είχαν αποκλειστικά τεχνικές ειδικότητες (μηχανικοί, τεχνολόγοι, γεωπόνοι).

2)   Το νέο μάθημα (Project) έχει πιο διευρυμένο χαρακτήρα, καλύπτοντας το ευρύ φάσμα των επιστημών που συσχετίζονται και ευρίσκονται σε συνάφεια με τα διδασκόμενα μαθήματα στο Λύκειο. Ετσι τώρα στις αναθέσεις χωρίς να αποκλείονται οι τεχνικές ειδικότητες, περιλαμβάνονται και όλες οι άλλες ειδικότητες που έχουν ανάθεση στο Γενικό Λύκειο.

3) Για το μάθημα της Τεχνολογίας της Α΄ ΓΕΛ:

Συμφωνώ μαζί σου ότι η κατάργηση του μαθήματος της Τεχνολογίας συνεπάγεται και απώλειες οργανικών θέσεων σε καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων που τις κατείχαν (ΠΕ12, ΠΕ14, ΠΕ17), αλλά πιστεύω ότι γι΄ αυτό δεν φταίει τόσο το Project, όσο η προϊούσα συρρίκνωση των σχολικών μονάδων εξ αιτίας του φθίνοντος μαθητικού δυναμικού και των συγχωνεύσεων που αργά ή γρήγορα θα γινόταν γιατί είναι πράγματι αντιπαιδαγωγική η λειτουργία ενός ΓΕΛ με 40 μαθητές ή Λυκειακών τάξεων με 20 μαθητές.

4) Θα γνωρίζεις ασφαλώς ότι όχι από φέτος, αλλά εδώ και κάμποσα χρόνια υπάρχουν και διατηρούνται σε πολλά ΓΕΛ της χώρας οργανικές για συναδέλφους ΠΕ12/14/17 που συμπληρώνουν δε συμπληρώνουν 8 – 10 ώρες (αντί για 21 ή 19, ή 16 κλπ. που προβλέπει το ωράριο). Θα έχεις πληροφορηθεί, επίσης, πιστεύω ότι πολλοί απ¨ αυτούς τους συναδέλφους για να συμπληρώσουν το ωράριό τους κάνουν …“γραμματειακή υποστήριξη” (!) σε Γυμνάσια, σε ΕΠΑΛ, κλπ. 

* Eπί της ουσίας: και να διατηρούνταν το μάθημα της Τεχνολογίας στην Α΄ ΓΕΛ το πρόβλημα με τις υπεραριθμίες θα ανέκυπτε, ίσως, όχι τόσο έντονο όπως τώρα με τη κατάργησή του, αλλα θα προέκυπτε. Με μόνο μια 2ωρη ανάθεση σε ΓΕΛ δύσκολο στις μέρες μας να καλυφθεί και δικαιολογηθεί οργανική. To ίδιο συμβαίνει και στα Γυμνάσια: δεκάδες ΠΕ12/14/17 ενώ παλιά κάλυπταν το ωράριό τους, σήμερα δεν συμπληρώνουν ούτε το μισό και τους τοποθετούν / διαθέτουν για συμπλήρωση ωραρίου σε 2 και 3 σχολεία…

5) Για το μάθημα της Τεχνολογίας στο Γυμνάσιο το ευχάριστο είναι ότι διατηρείται στο Νέο Σχολείο (1 ώρα στην Α΄ Γυμνασίου και 1 στη Β΄, όπως ήταν δηλαδή), έχει ήδη περιληφθεί και διδάσκεται στα σχολεία που εφαρμόζουν πιλοτικά τα προγράμματα σπουδών. Θα΄ ναι κρίμα να καταρηγηθεί γιατί είναι ένα από τα αγαπημένα μαθήματα στη συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών, αλλά θα πρέπει να υποστηριχθεί και αναβαθμισθεί και από τους ίδιους τους συναδέλφους για να διατηρήσει το κύρος του. Και το λέω αυτό γιατί πιστεύω ότι ένας από τους λόγους που οδήγησαν στη κατάργηση του μαθήματος στην Α¨ ΓΕΛ ήταν η θεσμική απαξίωσή του, η οποία τεκμαίρεται από το γεγονός και μόνο ότι το βιβλίο και η ύλη του ήταν της …προπερασμένης 10ετίας (εκδ. 1995).

 6)  Τώρα, όσον αφορά το Aύριο, αυτό που κατά τη γνώμη θα πρέπει να γίνει για να διευθετηθεί το πρόβλημα με τις υπεραριθμίες των μονίμων και, παράλληλα, να ανοίξει όχι ένας δρόμος αλλά ολόκληρη λεωφόρος διορισμών για τους καθηγητές τεχνικών ειδικοτήτων, είναι να καταξιωθεί στη συνείδηση του κόσμου το νέο σχολείο που λέγεται (και θα΄ ναι 4τάξιο!) Τεχνολογικό Λύκειο και να γεμίσει με μαθητές. Αν αυτό συμβεί νομίζω ότι πολλά από τα προβλήματα που απασχολούν τις τεχνικές ειδικότητες σιγά – σιγά θα αντιμετωπισθούν ευέλικτα και αποτελεσματικά. Όλα τ΄ άλλα (διαθέσεις σε 2 – 3 σχολεία, “γραμματειακές υποστηρίξεις”, αποσπάσεις σε ΙΕΚ, κλπ. ) είναι απλώς ασπιρίνες…

Κατέθεσα τις απόψεις μου στο pde:

http://www.pde.gr/index.php?topic=24097.msg523134#msg523134

ελπίζοντας οι ενδιαφερόμενοι συνάδελφοι να τείνουν ευήκοον ούς και να προβληματισθούν θετικά. Yπηρετώ με οργανική, ως ΠΕΟ1, στη Γενική εκπαίδευση, αλλά έχω περάσει από την Τεχνική και τη συμπονώ. Νομίζω αξίζει και σ΄ αυτήν και, κατά συνέπεια, στους συναδέλφους τεχνικών ειδικοτήτων ένα καλύτερο μέλλον…

(Aμήν…) 


« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2011, 01:14:22 μμ από xaan »

Αποσυνδεδεμένος dolphinn

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Φύλο: Άντρας
  • Η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια.
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #459 στις: Οκτώβριος 21, 2011, 10:35:54 πμ »
Καλημέρα , βλέπω το forum της τεχνικής εκπαίδευσης απεργεί ακόμα  ;)

Αποσυνδεδεμένος hlektra69

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Φύλο: Γυναίκα
  • I am a passenger...
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #460 στις: Οκτώβριος 21, 2011, 11:50:39 πμ »
Άααααραξεεεεε... Κάνε ένα ταξίδι κ τα ξαναλέμε από Νοέμβριο...

Αποσυνδεδεμένος tam tam

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 995
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απ: Α' φάση αναπληρωτών Τεχνικών Ειδικοτήτων 2011-2012
« Απάντηση #461 στις: Οκτώβριος 21, 2011, 12:44:10 μμ »
Καλημέρα κ από μένα μόλις μίλησα με το υπουργείο, η απάντησή τους ήταν ότι δεν έχουν κανένα νέο για τις τεχνικές ειδικότητες κ ότι δυστυχώς θα πρέπει να περιμένουμε ακόμα :'( :'( :'( :'( :'( :'(

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 880
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 967
Σύνολο: 969

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.098 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.