0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ε αμα σε παρουνε τελικα στην ΑΣΠΑΙΤΕ μην πας.
Ναι 4,5 μόρια παίρνεις, ταθεωρείς πολλά σε σύγκριση με τα 100 που είναι το άριστα;; Καλά να γράψεις, λίγο προυπηρεσία να έχεις τα υπερκαλύπτεις με το παραπάνω τα 4,5 μόρια. Για εμένα προσωπικά δεν αξίζει καν το κόπο, το θεωρώ τρέλα να ξοδέψω άλλα 2 με 3 χρόνια στην Ελλάδα για ένα μαστερ παιδαγωγικών για να πάρω και αν θα πάρω 4,5 μόρια, που και να τα πάρεις πάλι δεν λέει κάτι, μιας και από τον πίνακα που θα καταρτιστεί αν ποτέ των ποτών γίνει ΑΣΕΠ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ. ΜΠορεί δηλαδή από αυτό το πίνακα να πάρουν ελάχιστους. Δεν το συζητώ για εξωτερικό-εκεί υπάρχει ξέρετε πέρα από τα οικονομικά που πρέπι να δώσετε και η αμφιβολία αν είναι στις επιστήμες αγωγής.
Kαταρχήν όσο αφορά τα μεταπτυχιακά στις επιστήμες αγωγής αν αναφέρεσαι στις τεχνικές ειδικότητες είναι ελάχιστα των ελαχόστων στην Ελλάδα που δέχονται αποφοίτους. Ένα είναι στη Ρόδο, ένα στη Φλώρινα και ένα ή δύο στην Αθήνα. Εγώ μόνο αυτά έχω υπόψη. Όλα τα ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΝ. δηλ. δεν μπαίνουν καν στο κόπο να κκοιτάξουν την υποψηφιοτητα, την απορρίπτουν κατευθείαν ως μη συναφές πτυχίο εκτός και αν έχεις βύσμα.Αν μένεις σε αυτές τις 3 πόλεις καλώς, αν δεν μένεις όμως;;Eπίσης ο μαστερ δεν σου λέει κανένας ότι θα το πάρεις στα 2 έτη. Οι πιο πολλοί στην Ελλάδα τα παίρνουν στα 2,5 - 3. Έχω κάνει μαστερ στην Ελλάδα και γνωρίζω την νοοτροπία που έχουν οι καθηγητές. Δεν είναι καν συγκρίσιμοι οι 7 μήνες της ΑΣΠΑΙΤΕ με τα 2 χρόνια το ελάχιστο ή αλλιώς 2,5-3 χρόνια ενός μαστερ. καμία σχέση το πρόγραμμα της ΑΣΠΑΙΤΕ με μάστερ.Επίσης μετράει πλέον περισσότερο ένα μαστερ στην διοίκηση της εκπαίδευσης, που φυσικά δεν δέχονται τεχνικές ειδικότητεςΤο μόνο κοινό που έχουν είναι το εξής: ΑΣΠΑΙΤΕ και μαστερ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΧΡΗΣΤΑ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΑ ΕΙΧΑΝ Η ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ (για τους λόγους που ανέφερα). Πιστέψτε με γιατί το βλ΄πεω στη σχολή μου: όλοι έκαναν μαστερ για το δημόσιο, στο τέλος καταργήθηκαν όλα στο δημόσιο και πλέον τα μαστερ αυτά δεν έχουν καμία αξία και ειδικά στο ιδωτικό τομέα.Πιστεψε με αν αναφέρεσαι στα ιδιωτικά σχολεία δεν θα κοιτάξουν καν αν έχεις μαστερ στην αγωγή. Γνωστό να έχεις ή καλή προυπηρεσία και πιο πιθανό είναι να πάρουν κάποιοιν
Δεν διαφωνώ σε κάτι από αυτά που λες. Απλά πιστεύω ότι είσαι λίγο απαξιωτικός, χωρίς να έχεις άδικο σε όσα λες. Πχ δεν μπορείς να απαξιώνεις τα μάστερ επειδή δεν πιάνουν στο δημόσιο. Και εγώ έχω μάστερ στην ειδικότητά μου και ΑΣΠΑΙΤΕ έχω τελειώσει και κάθομαι και κάνω τώρα 2ο μάστερ σε παιδαγωγικά (που δεν δίνει ούτε τα 2,5 μόρια) καθαρά για λόγους επιστημονικής επάρκειας. Όσο για τα βύσματα δίκιο έχεις και όσον αφορά την επιλογή στα μεταπτυχιακά και στα ιδιωτικά σχολεία. Εγώ αναγνωρίζω στην ΑΣΠΑΙΤΕ ότι είναι αρκετά πιο αξιοκρατική (όχι απόλυτα) στον τρόπο επιλογής σε σχέση με τα μεταπτυχιακά στις επιστήμες της αγωγής. Όποιος από εμάς πηγαίνει με το σταυρό στο χέρι θα πρέπει πλέον να είναι τόσο καλός ώστε να "κερδίζει" και αυτούς με το βύσμα (ποδοσφαιρική λογική-κατά το "να κερδίζουμε και τη διαιτησία" που έλεγε κάποτε ο Ντέμης ).
To αντίθετο τα απαξιώνω επειδή πιάνουν ακριβώς ΜΟΝΟ στο ΔΗΜΟΣΙΟ. Πας στο ιδιωτικό και γελάνε με τα μαστερ. Τα Πανεπιστημια φταίνε για αυτό. Η ελλάδα έχει πληθώρα πτυχιούχων μαστερ ακριβώς επειδή όλοι ΘΕΛΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟ. Αυτό ακριβώς οδήγησε σε πληθώρα μαστερ και φυσικά από μόνοι μας υποβαθμιστηκαμε. Διότι πολύ απλά όλοι έχουν 1 μαστερ. Και για να έχουν όλοι ένα μαστερ σημαίνει ότι τα χιλιάδες μα χιλιάδες μαστερ που πορσφέρονται δεν εξυπηρετούν πλεον την κοινωνία και την ανάπτυξηΕΚΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ
Γενικά παιδιά πρέπει να το σκεφτεί πλέον κάποιος πολύ καλά πριν ξοδέψει και άλλα χρήματα για να μαζέψει προσόντα για την εκπαίδευση (θεωρώ ότι ήδη οι περισσότεροι έχουμε ξοδέψει πολλά). Γίνονται πλέον τόσες λίγες οι πιθανότητες διορισμού, πρόσληψης ως αναπληρωτή και τόσος μικρός ο μισθός, που αμφιβάλω αν πρακτικά θα κάνει ποτέ κανένας απόσβεση αυτών που έδωσε. Προσωπικά και να με πάρει η ΑΣΠΑΙΤΕ φέτος θα πάρω παράταση για του χρόνου. Θα δω πρώτα τι θα γίνει με τις νέες συγχωνεύσεις σχολείων, την εφεδρεία των εκπαιδευτικών και την κατακόρυφη μείωση των αναπληρωτών που έχουν εξαγγειλει. Δεν έχω λεφτά για πέταμα.
Παράθεση από: JohnyWalker στις Οκτωβρίου 18, 2011, 03:03:38 amTo αντίθετο τα απαξιώνω επειδή πιάνουν ακριβώς ΜΟΝΟ στο ΔΗΜΟΣΙΟ. Πας στο ιδιωτικό και γελάνε με τα μαστερ. Τα Πανεπιστημια φταίνε για αυτό. Η ελλάδα έχει πληθώρα πτυχιούχων μαστερ ακριβώς επειδή όλοι ΘΕΛΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟ. Αυτό ακριβώς οδήγησε σε πληθώρα μαστερ και φυσικά από μόνοι μας υποβαθμιστηκαμε. Διότι πολύ απλά όλοι έχουν 1 μαστερ. Και για να έχουν όλοι ένα μαστερ σημαίνει ότι τα χιλιάδες μα χιλιάδες μαστερ που πορσφέρονται δεν εξυπηρετούν πλεον την κοινωνία και την ανάπτυξηΕΚΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕΠιστεύω ότι κάνεις το λάθος να γενικεύεις και να υπερβάλλεις. Δεν θέλουν όλοι να πάνε στο δημόσιο. Ο καθένας κάνει τις δικές του επιλογές καριέρας ανάλογα με 100 διαφορετικούς παράγοντες που δεν γνωρίζουμε όλοι. Επιρροή από οικογένεια, δεξιότητες, κλίμακα αξιών(χρήμα, τρόπος ζωής, συναναστροφές, κοινωνική αποδοχή), διάθεση για θυσίες κτλ. Άσε που άλλο "δημόσιο" υπάρχει στο υπουργείο οικονομικών και άλλο στην εκπαίδευση, όπου ένας καθηγητής μετά από 30 χρόνια έπαιρνε 1500 ευρώ, όσα παίρνουν φίλοι μου με 3-4 χρόνια προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα... Στον κλάδο μου όποιος ήθελε να βγάλει λεφτά τα τελευταία 10 χρόνια έκανε τα μεταπτυχιακά του για να εξειδικευτεί σε κάποιο τομέα και να βρει καλύτερη δουλειά στον ιδιωτικό τομέα. Πχ αν θέλεις να προσλάβεις έναν προγραμματιστή σε θέματα ασφάλειας, θα προτιμήσεις αυτόν που έχει μεταπτυχιακό στην ασφάλεια σε σχέση με αυτόν που έχει σε οικονομικά. Σίγουρα δεν είναι όλα τα μεταπτυχιακά για τα σκουπίδια. Ακόμα και στην εκπαίδευση εύκολα μπορείς να δεις διαφορά στον τρόπο διδασκαλίας ενός εκπαιδευτικού με παιδαγωγικές γνώσεις(με μεταπτυχιακό σε παιδαγωγικά ή ΑΣΠΑΙΤΕ) και ενός που μπαίνει σε μια τάξη και γνωρίζει απλά το αντικείμενο χωρίς να γνωρίζει τις θεωρίες μάθησης.Τώρα το πώς τα ζυγίζει όλα αυτά ο ΑΣΕΠ για να διορίσει, είναι καθαρά θέμα ανταγωνισμού και κανόνων προσφοράς-ζήτησης. Σε μια χώρα με 20% ανεργία που μπορεί να είναι και 30-40 αν βάλεις την ελαστική εργασία είναι λογικό να απαξιώνουμε σπουδές, μεταπτυχιακά και κάθε είδους προσόντα. Και όσο αυξάνεται η ανεργία και λιγοστεύουν οι διαθέσιμες θέσεις εργασίας θα χρειαζόμαστε ακόμα περισσότερα προσόντα για να ανοίγουμε πόρτες. Και δυστυχώς η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν ανοίγει πόρτες πλέον. Ούτε καν τα παράθυρα που άνοιγε κάποτε...