*

Αποστολέας Θέμα: Τρόπος πρόσληψης εκπαιδευτικών στα σχολεία  (Αναγνώστηκε 10301 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Δημήτρης Παπαδόπουλος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #42 στις: Ιανουάριος 10, 2013, 11:50:36 μμ »
Καταπληκτικό θέμα. Ο καθένας από τη σκοπιά του προσπαθεί να επιχειρηματολογήσει και να οριοθετήσει ως προσόντα διορισμού εκείνα που (κατά σύμπτωση) τον βολεύουν και που θα δημιουργήσουν τελικά μέσω της παρεχόμενης παιδείας την ιδανική κοινωνία.

Αν αναρωτιόμαστε για το επίπεδο της παιδείας στη χώρα ας προσπαθήσουμε ΠΡΩΤΑ να είμαστε σωστοί παιδαγωγοί στα σπίτια μας, με τα παιδιά μας. Να παραλαμβάνει ο δάσκαλος έναν μαθητή (από τους 27) που θα είναι έτοιμος να σεβαστεί και να μάθει, όχι να προκαλεί συνεχώς προβλήματα.

Κατά τα άλλα οποιαδήποτε ριζική αλλαγή συστήματος δημιουργεί εξ ορισμού την παρακάτω αδικία.
Κάθε άνθρωπος επιλέγει στη ζωή του και προγραμματίζει βάσει δεδομένων.
Πολλοί επέλεξαν την εκπαίδευση σε εύκολες εποχές, όπου άλλες ασχολίες είχαν περισσότερα χρήματα, μόνο και μόνο για την επιθυμία τους να προσφέρουν (και φυσικά για την ποιότητα ζωής, αν και αμφιβάλλω αν ο ΣΩΣΤΟΣ εκπαιδευτικός τελικά εργάζεται λιγότερο). Αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι διέκοψαν την όποια καριέρα τους στον ιδιωτικό τομέα ΤΗΡΩΝΤΑΣ τους κανόνες του παιχνιδιού.

Αν έρθει κάποιος να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού και να αλλάξει τη ζωή ανθρώπων, είναι το ίδιο "φασίζων" με τον πολιτικό που αύριο μεθαύριο μπορεί να αποφασίσει ότι το κράτος δεν μπορεί να έχει δημόσια
νοσοκομεία, δεν μπορεί να έχει στρατό και τράβα να αμυνθείς μόνος σου τους Τούρκους.

Τελικά, έχουμε όλοι τεράστια έλλειψη παιδείας. Είναι άδικο για την παιδεία να εποφθαλμιούν άτομα με άκρα νεοφιλελεύθερες απόψεις γιατί τέτοιες απόψεις θα μπολιαστούν και στις ψυχές των μαθητών τους.

Υ.Γ. Δεν έχω ψηφίσει ποτέ Σύριζα, ΚΚΕ, αριστερά.
Ναι ρε φιλαράκι άμα αλλάξουν τα κριτήρια θα είναι άδικο. Μπράβο. Οπότε και για άλλα 200 χρόνια έτσι να μείνουν. Είναι ολοφάνερο πόσο αξιοκρατικά είναι τα πράματα. Και ο πολιτικός που δημιούργησε τον ΑΣΕΠ το 1995 έκανε μεγάλη ζημιά στον κόσμο. Έπρεπε να συνεχίζεται μέχρι τώρα αυτό που γινόταν το 1985 που όποιος είχε γνωστό διοριζόταν. Ο καθένας έχει τη δικιά του σκοπιά και τα κοιτάει με βάση το δικό του συμφέρον αλλά κάποια πράματα είναι ολοφάνερα. 3 μέρες συζητάμε εδώ μέσα και ένας δεν είχε τα κάκαλα να μου δώσει μια λογική εξήγηση για τους δύο πίνακες. Γιατί φυσικά τους συμφέρει αυτό το σύστημα. Άσχετα αν φυσικά δεν μπορούν να το υποστηρίξουν. 3 μέρες κουβέντα..Μόνο γενικότητες και επιχείρημα εγώ που δούλευα ωρομίσθιος και πήγα στο τάδε χωριό και στο τάδε νησί και μπλα μπλα...Σαν να λες τους είχαν με κανένα λουρί δεμένους...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:31:05 »

Αποσυνδεδεμένος kapoioskapoukapote

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2386
  • Φύλο: Άντρας
  • Ζήτω η παιδεία (μας)!
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #43 στις: Ιανουάριος 11, 2013, 11:24:07 πμ »
Το ζητούμενο είναι ο τρόπος διορισμών των πληροφορικών;
1. Στο σύγχρονο μνημονιακό σχολικό περιβάλλον είσαι απλά εργάτης και όχι εκπαιδευτικός. Ο νοών νοείτω.
2. Οι μεταπτυχιακές και οι διδακτορικές γνώσεις δεν απασχολούν επί της ουσίας την πρωτοβάθμια κυρίως εκπαίδευση.
3. Μετρητές αποδοτικότητας, μεταδοτικότητας, αφοσίωσης, δημιουργικότητας, υπευθυνότητας, ικανότητας κτλ θα είναι πάντοτε υποκειμενικοί και μη μετρήσιμες πραγματικά μεταβλητές.
4. 850 euros - 851 (λογαριασμοί και φόροι), 28 παιδιά σε 12 Η/Υ, ανύπαρκτο υποστηρικτικό υλικό, αβεβαιότητα κτλ.
5. Ο τρόπος μοριοδότησης είναι ίσως πρόχειρος.
6. Η νοοτροπία του ΑΣΕΠ είναι τουλάχιστον προσβλητική.
7. Η ύπαρξη δεκάδων Πληροφορικών Ιδρυμάτων είναι κυβερνητικό θέμα.
8. Οι πίνακες αναπληρωτών και διορισμών είναι τουλάχιστον αστείοι όπως ενημερώνονται.
9. Τα κοινωνικά κριτήρια -πλην κάποιων σοβαρών ασθενειών- φυσικά απουσιάζουν.
10. Οι λέξεις διορισμός και μονιμότητα μάλλον θα χαθούν από τη νέα ελληνική σιγά σιγά. 
11. Το παιχνίδι είτε είναι στημένο είτε όχι παίζεται έτσι.
12. Την κατάσταση ή αγωνίζεσαι για να την αλλάξεις ή την αποδέχεσαι ως έχει και παύεις να μεμψιμοιρείς.
13. Όσον αφορά την κατάσταση που επικρατούσε το 70, το 80, το 90 και χθες, δε νομίζω ότι φταίνε οι περιπλανώμενοι ωρομίσθιοι και αναπληρωτές ούτε και κάποια τυχόν "εκπαιδευτικά" κατά καιρούς καθάρματα.
Καλή τύχη σε όλους μας!
 
Οι άνθρωποι γεννιούνται αμόρφωτοι, όχι ηλίθιοι. Γίνονται ηλίθιοι με την εκπαίδευση.
Μπέρτραντ Ράσελ

Αποσυνδεδεμένος άνοιξη

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 418
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #44 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 11:46:20 πμ »
Οκ να βάλουμε ένα μετρητή αγάπης και οράματος και όποιος έχει πιο μεγάλο δείκτη να παίρνουν αυτόν. Ρε παιδιά πλάκα μου κάνετε!! Δεν είπα ότι σίγουρα κάποιος με μεταπτυχιακό στη πληροφορική θα είναι σίγουρα καλύτερος από κάποιον άλλον αλλά είναι ένα σημαντικό κριτήριο που πιστοποιεί τις ικανότητες κάποιου. Δε καταλαβένετε ότι πρέπει να τεθούν κάποια επιπλέον κριτήρια!! Κατηγορείται το υπουργείο για 1.000.000 πράματα αλλά για αυτό που λέω που στο εξωτερικό σε πολλές χώρες είναι όπως το λέω εγώ δε λέτε κουβέντα. Δεν γίνεται όλοι να γίνονται καθηγητές οπότε πρέπει με κάποια κριτήρια να επιλεχθούν οι καλύτεροι. (Σε θεωρητικό επίπεδο πάντα). Και γιατί δεν έχει κανείς τα κότσια να πει για όλους αυτούς που άλλαξαν πίνακα (το τονίζω για τρίτη φορά) επειδή είχαν βίσμα κάποιον διευθυντή. Αυτοί άλλαξαν πίνακα και μελλοντικά θα γίνουν καθηγητές για όλη τους τη ζωή και ας πούμε θα μείνω έξω εγώ με 2 master ή πόσοι άλλοι μόνο και μόνο γιατί είμασταν μικρότεροι σε ηλικία και όταν πήραμε πτυχίο δεν υπήρχε πλέον ενισχυτική διδασκαλία.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου..Και εγώ έχω μεταπτυχιακό στην ειδικότητα και εκτός ,ΑΣΠΑΙΤΕ και επιπλέον είμαι επιτυχών στο τελευταίο ΑΣΕΠ.
Δουλεύω 3 χρόνια ήδη στην εκπαίδευση και έχω δει παλιούς καθηγητές στην πληροφορική με περισσότερα μόρια από μένα που να μην αξίζουν καθόλου τη θέση τους και να υστερούν σε γνώσεις και μεταδοτικότητα.
Ενοείται πως την όρεξη του καθενός για τη δουλειά του δεν μπορούμε να τη μετρήσουμε..
Το σύστημα της Κύπρου το θεωρώ ασύγκριτα πιο δίκαιο από το δικό μας..
Και κάτι τελευταίο που γράφτηκε για το μεταπτυχιακό:
Η ύλη της πληροφορικής στο δημοτικό δεν είναι μόνο word -excel, αλλά και βασικές γνώσεις (στοιχειώδους) προγραμματισμού .
έχω δει και καθηγητές πληροφορικής σε τάξη όλο το χρόνο απλά να κάνουν την ύλη ecdl για το word.(!)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 12, 2013, 11:55:34 πμ από heyy »

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #45 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 02:33:59 μμ »
Και κάτι τελευταίο που γράφτηκε για το μεταπτυχιακό:
Η ύλη της πληροφορικής στο δημοτικό δεν είναι μόνο word -excel, αλλά και βασικές γνώσεις (στοιχειώδους) προγραμματισμού .
έχω δει και καθηγητές πληροφορικής σε τάξη όλο το χρόνο απλά να κάνουν την ύλη ecdl για το word.(!)

Εσύ στο μεταπτυχιακό σου "βασικές γνώσεις στοιχειώδους προγραμματισμού έκανες"; Πες μου τώρα ότι οι γνώσεις στον προγραμματισμό που αποκτούμε προπτυχιακά οι πληροφορικοί δεν επαρκούν για να διδάξεις microworlds στο δημοτικό...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:31:05 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #46 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 03:39:14 μμ »
Και κάτι τελευταίο που γράφτηκε για το μεταπτυχιακό:
Η ύλη της πληροφορικής στο δημοτικό δεν είναι μόνο word -excel, αλλά και βασικές γνώσεις (στοιχειώδους) προγραμματισμού .
έχω δει και καθηγητές πληροφορικής σε τάξη όλο το χρόνο απλά να κάνουν την ύλη ecdl για το word.(!)

Εσύ στο μεταπτυχιακό σου "βασικές γνώσεις στοιχειώδους προγραμματισμού έκανες"; Πες μου τώρα ότι οι γνώσεις στον προγραμματισμό που αποκτούμε προπτυχιακά οι πληροφορικοί δεν επαρκούν για να διδάξεις microworlds στο δημοτικό...
Ένα μεταπτυχιακό σου προσφέρει πολλά περισσότερα πράγματα από βάθος γνώσεων σε ένα αντικείμενο. Δεν μπορεί να μη συμφωνείς ότι είναι ένα επιπλέον αντικειμενικό προσόν!

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4035
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #47 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 04:05:00 μμ »
Κατ'εμέ, ο νόμος της Διαμαντοπούλου ήταν προς τη σωστή κατεύθυνση. Κατανοητά όλα περί προϋπηρεσίας (και γω έχω), αλλά δε μπορεί να μετέχει στον πίνακα αναπληρωτών κάποιος που δε μπορεί να πιστοποιήσει τις γνώσεις του μέσω ενός διαγωνισμού. Για τις γνώσεις πάνω στο γνωστικό αντικείμενο,δε θα πρέπει να εξετάζονται γενικά πάνω στην πληροφορική αλλά σε αυτά που είναι δυνατόν να κληθεί να διδάξει ο καθηγητής (ύλη σε Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια, ΕΠΑΛ).

Για τα παιδαγωγικά, δίνεις τη δυνατότητα σε πολλούς (αν είναι δυνατόν σε όλους) να αποκτήσουν την επάρκεια, μέσω τμημάτων σε πανεπιστήμια, όπως έλεγε ο νόμος (δεν το αφήνεις στα ίδια τα πανεπιστήμια όμως, τους ΑΝΑΓΚΑΖΕΙΣ να τα φτιάξουν τα τμήματα) και όχι το αίσχος της ΑΣΠΑΙΤΕ με 50-60 άτομα κάθε χρόνο με κριτήρια το αν μιλάς Γαλλικά ή Σουαχίλι και πόσο καλά. Αλλιώς μοριοδοτείς την επάρκεια και δεν την κάνεις απόλυτο πλεονέκτημα (δε μπορεί να διορίζεται ένας με βαθμολογία 55.01 γιατί έχει παιδαγωγική επάρκεια έναντι ενός που έχει βαθμολογία 90, κάτι λάθος γίνεται). Να μοριοδοτείται και η προϋπηρεσία. Το λογικό είναι να ισχύει για τον πίνακα ακριβώς ό,τι ισχύει και για τον ΑΣΕΠ (με την αλλαγή της ΑΣΠΑΙΤΕ που ανέφερα. Όχι δεν έχω ΑΣΠΑΙΤΕ, αλλά και να αποκτήσω η άποψη μου δε θα αλλάξει, θα με βολεύει το τωρινό σύστημα εννοείται, αλλά αυτό δεν το κάνει σωστό). Έτσι θα μοριοδοτούνται και στον πίνακα μεταπτυχιακά/διδακτορικά και ό,τι άλλο αποφασίσουν (αυτό με τη ξένη γλώσσα δεν το καταλαβαίνω).

Εφόσον υλοποιηθούν αυτά, δε θα υπάρχει λόγος για 2 ξεχωριστούς πίνακες. Και αφού δημιουργηθεί ένας πίνακας, να καταργηθεί και αυτή η αηδία διάκρισης ΠΕ19 και ΠΕ20. Εφόσον καταλαμβάνουν τις ίδιες θέσεις και διδάσκουν απολύτως τα ίδια, να γίνει μια ενιαία ειδικότητα, χωρίς ποσοστώσεις και ξεχωριστά θέματα και θέσεις.

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #48 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 04:36:39 μμ »
να καταργηθεί και αυτή η αηδία διάκρισης ΠΕ19 και ΠΕ20. Εφόσον καταλαμβάνουν τις ίδιες θέσεις και διδάσκουν απολύτως τα ίδια, να γίνει μια ενιαία ειδικότητα, χωρίς ποσοστώσεις και ξεχωριστά θέματα και θέσεις.

Δε θα είναι απολύτως τα ίδια, γιατί θα διαφοροποιηθούν οι αναθέσεις στο Νέο Λύκειο (κι έτσι πρέπει). Δε γίνεται να μπαίνουν στον ίδιο πίνακα μαθητές του 19 με μαθητές του 12! Πώς θα πείσουμε έτσι τους μαθητές μας ότι θα υπάρξει κάποτε στοιχειώδης αξιοκρατία;

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4035
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #49 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 05:15:59 μμ »
Αφού μίλησα ήδη για διαγωνισμό και εξετάσεις...Αν ο μαθητής του 12 γράφει καλύτερα από το μαθητή του 19, τότε ο (παλιός) μαθητής του 12 είναι πιο κατάλληλος για τη δουλειά από το μαθητή του 19.... ΠΕ19 είμαι για να μην παρεξηγηθώ...

Αποσυνδεδεμένος lzdg

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 648
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 1010110
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #50 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 06:59:28 μμ »
Αδικίες στον τρόπο πρόσληψης (προϋπηρεσία, μεταπτυχιακά, ΑΣΠΑΙΤΕ, ΠΕ19, ΠΕ20 και ότι άλλο θέλετε) υπάρχουν πολλές. Ο καθένας από εμάς μπορεί να εντοπίζει πολλές και για να λέμε και την αλήθεια ανάλογα όπως τον συμφέρει συχνά. Το μεγάλο και δύσκολο πρόβλημα είναι όχι να εντοπίζουμε αυτές τις αδικίες και να αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια αλλά το πως θα τις αλλάξουμε. Μπορούμε με κάποιο τρόπο να συμβάλλουμε στο να αλλάξουμε την κατάσταση; Αν όχι τότε οι διαπιστώσεις δεν έχουν και πολύ νόημα συνάδελφοι, ας παίξουμε με τους κανόνες και ας μην "τρωγόμαστε" για το τι είναι το πιο δίκαιο.

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #51 στις: Ιανουάριος 13, 2013, 03:50:27 μμ »
Και κάτι τελευταίο που γράφτηκε για το μεταπτυχιακό:
Η ύλη της πληροφορικής στο δημοτικό δεν είναι μόνο word -excel, αλλά και βασικές γνώσεις (στοιχειώδους) προγραμματισμού .
έχω δει και καθηγητές πληροφορικής σε τάξη όλο το χρόνο απλά να κάνουν την ύλη ecdl για το word.(!)

Εσύ στο μεταπτυχιακό σου "βασικές γνώσεις στοιχειώδους προγραμματισμού έκανες"; Πες μου τώρα ότι οι γνώσεις στον προγραμματισμό που αποκτούμε προπτυχιακά οι πληροφορικοί δεν επαρκούν για να διδάξεις microworlds στο δημοτικό...
Ένα μεταπτυχιακό σου προσφέρει πολλά περισσότερα πράγματα από βάθος γνώσεων σε ένα αντικείμενο. Δεν μπορεί να μη συμφωνείς ότι είναι ένα επιπλέον αντικειμενικό προσόν!

Gpapage διαφωνείς με αυτό που έγραψα; Δεν βλέπω να έχει κάποια σχέση η απάντηση σου με αυτό που έγραψα. Παρόλα αυτά σου απαντάω και ελπίζω να συμφωνήσεις : Φυσικά ένα μεταπτυχιακό "σου προσφέρει πολλά περισσότερα πράγματα από βάθος γνώσεων σε ένα αντικείμενο". Επίσης αποτελεί αντικειμενικό προσόν, εφόσον οι γνώσεις που σου προσέφερε θα σου χρειαστούν στη δουλειά που καλείσαι να κάνεις, και δεν αναφέρομαι μόνο στην εκπαίδευση αλλά και στον ιδιωτικό τομέα. Ειδικά για την εκπαίδευση, ελάχιστα μεταπτυχιακά προγράμματα (εκτός από αυτά που έχουν να κάνουν με εκπαίδευση) προσφέρουν γνώσεις τις οποίες μπορείς να χρησιμοποιήσεις στην τάξη και που δεν έχεις ήδη διδαχτεί σε προπτυχιακό επίπεδο. Αν θέλει κάποιος να διαφωνήσει με τα παραπάνω ας το κάνει δίνοντας ένα σοβαρό παράδειγμα που να τα διαψεύδει και όχι του τύπου "στο μεταπτυχιακό μου έκανα προγραμματισμό και με βοήθησε να διδάξω καλύτερα microworlds ή ΑΕΠΠ" !

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #52 στις: Ιανουάριος 13, 2013, 04:06:22 μμ »
Αυτό που λέω είναι ότι με το μεταπτυχιακό δεν αποκτάς μόνο γνώσεις αλλά και πολλές άλλες δεξιότητες.

Θα σου δώσω ένα άσχετο παράδειγμα.  Ανάγνωση σε ένα παιδί του δημοτικού μπορεί να διδάξει κάποιος που έχει τελειώσει το σχολείο και ξέρει να διαβάζει, όπως και κάποιος που έχει τελειώσει το παιδαγωγικό πανεπιστήμιο. Ποιος είναι ο πιο κατάλληλος;

Έτσι και στον προγραμματισμό δεν αρκεί να διδάξεις στο μαθητή απλά τους βασικούς κανόνες του προγραμματισμού. Δεν αρκεί να ξέρεις προγραμματισμό για να τον διδάξεις. Υπάρχει πλήθος άλλων στοιχείων όπως η αλγοριθμική λογική ή η παροχή κινήτρων για να ασχοληθούν οι μαθητές σε βάθος, που καλώς ή κακώς τα "έχει" σε μεγαλύτερο βαθμό κάποιος με μεταπτυχιακό στην πληροφορική σε σχέση με κάποιο με απλό πτυχίο. (Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις ατόμων με απλό πτυχίο που μπορούν να κάνουν τη δουλειά - μιλάω για τον κανόνα).

Και ένα άλλο θέμα σχετικά με τις σχολές πληροφορικής... Όπως θα γνωρίζεις (χωρίς να θέλω να θίξω συναδέλφους καθώς δεν ήταν δικό τους το σφάλμα) υπάρχουν σχολές πληροφορικής που η πληροφορική βρίσκεται μόνο στο όνομα. Υπάρχουν συνάδελφοι με πτυχίο συγκεκριμένων σχολών πληροφορικής που δεν γνωρίζουν ούτε καν τα στοιχειώδη του προγραμματισμού. Δεν μπορείς να τους βάζεις στο ίδιο τσουβάλι με όσους έχουν ΚΑΙ μεταπτυχιακό στο αντικείμενο... ;)

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #53 στις: Ιανουάριος 13, 2013, 04:58:08 μμ »
Έτσι και στον προγραμματισμό δεν αρκεί να διδάξεις στο μαθητή απλά τους βασικούς κανόνες του προγραμματισμού. Δεν αρκεί να ξέρεις προγραμματισμό για να τον διδάξεις. Υπάρχει πλήθος άλλων στοιχείων όπως η αλγοριθμική λογική ή η παροχή κινήτρων για να ασχοληθούν οι μαθητές σε βάθος, που καλώς ή κακώς τα "έχει" σε μεγαλύτερο βαθμό κάποιος με μεταπτυχιακό στην πληροφορική σε σχέση με κάποιο με απλό πτυχίο. (Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις ατόμων με απλό πτυχίο που μπορούν να κάνουν τη δουλειά - μιλάω για τον κανόνα).


Εντάξει τώρα πιστεύω ότι απλά επιμένεις στην άποψη σου είτε από εγωισμό είτε λόγω κλασσικής ελληνικής νοοτροπίας που περιγράφηκε παραπάνω από τον schmeichel3. Παραβλέπω το γεγονός ότι πάρα πολλά μεταπτυχιακά δεν έχουν καμία σχέση με προγραμματισμό και αναφέρομαι σε αυτά που όντως έχουν κάποια σχέση. Μαθαίνεις σε αυτά τα ΠΜΣ αλγοριθμική λογική ; Θα το δει κανένας καθηγητής σου από το ΠΜΣ σου (αλήθεια πιο ακριβώς έχεις τελειώσει;) και θα σκίσει τα πτυχία του ! Αλγοριθμική λογική μαθαίνεις στο πρώτο εξάμηνο του πτυχίου σου σε οποιαδήποτε σχολή και αν είσαι, ακόμα και στο πιο "άσχετο" ΤΕΙ. Μαθαίνεις "πως να παρέχεις κίνητρα στους μαθητές" σε μεταπτυχιακά που δεν έχουν να κάνουν με την εκπαίδευση; Δεν το συνεχίζω γιατί προφανώς θα επιμείνεις στην άποψη σου, και δικαίωμα σου φυσικά, αλλά μην περιμένεις να την ασπαστούν άτομα που γνωρίζουν τα πράγματα εκ των έσω.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #54 στις: Ιανουάριος 13, 2013, 05:06:39 μμ »
Ξεκινάς την απάντησή σου με χαρακτηρισμούς και ειρωνεία και αφού αναφέρεις 1-2 επιχειρήματα αναιρείς τη δική μου επιχειρηματολογία (που δεν έχει ούτε ίχνος κακής πρόθεσης) προδιαγράφοντας ότι έτσι κι αλλιώς "θα επιμείνω στην άποψή μου", και εσύ ξέρεις καλύτερα επειδή κάποιοι γνωρίζετε "εκ των έσω"...  Εννοείται ότι δεν θα συνεχίσω τέτοιο "διάλογο"...

Αποσυνδεδεμένος thymiaras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 458
    • Προφίλ
Απ: Τρόπος πρόσληψης Πληροφορικών στα σχολεία
« Απάντηση #55 στις: Ιανουάριος 13, 2013, 05:49:24 μμ »
Ξεκινάς την απάντησή σου με χαρακτηρισμούς και ειρωνεία και αφού αναφέρεις 1-2 επιχειρήματα αναιρείς τη δική μου επιχειρηματολογία (που δεν έχει ούτε ίχνος κακής πρόθεσης) προδιαγράφοντας ότι έτσι κι αλλιώς "θα επιμείνω στην άποψή μου", και εσύ ξέρεις καλύτερα επειδή κάποιοι γνωρίζετε "εκ των έσω"...  Εννοείται ότι δεν θα συνεχίσω τέτοιο "διάλογο"...

Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε και πιστεύω καταλαβαινόμαστε. Στους "εκ των έσω" ανήκεις και εσύ έχοντας διδάξει στην α/θμια ή και στις άλλες βαθμίδες. Ότι ξέρω εγώ το ξέρεις και εσύ, γι' αυτό εκνευρίζομαι που προσπαθείς να το παρουσιάσεις αλλιώς λες και μιλάς σε ανθρώπους που δεν γνωρίζουν. Ο "διάλογος" δεν έπρεπε να είχε ξεκινήσει καν αφού δεν υπάρχουν σοβαρά αντεπιχειρήματα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160924
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 710
Σύνολο: 723

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.106 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.