0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καταπληκτικό θέμα. Ο καθένας από τη σκοπιά του προσπαθεί να επιχειρηματολογήσει και να οριοθετήσει ως προσόντα διορισμού εκείνα που (κατά σύμπτωση) τον βολεύουν και που θα δημιουργήσουν τελικά μέσω της παρεχόμενης παιδείας την ιδανική κοινωνία.Αν αναρωτιόμαστε για το επίπεδο της παιδείας στη χώρα ας προσπαθήσουμε ΠΡΩΤΑ να είμαστε σωστοί παιδαγωγοί στα σπίτια μας, με τα παιδιά μας. Να παραλαμβάνει ο δάσκαλος έναν μαθητή (από τους 27) που θα είναι έτοιμος να σεβαστεί και να μάθει, όχι να προκαλεί συνεχώς προβλήματα.Κατά τα άλλα οποιαδήποτε ριζική αλλαγή συστήματος δημιουργεί εξ ορισμού την παρακάτω αδικία.Κάθε άνθρωπος επιλέγει στη ζωή του και προγραμματίζει βάσει δεδομένων.Πολλοί επέλεξαν την εκπαίδευση σε εύκολες εποχές, όπου άλλες ασχολίες είχαν περισσότερα χρήματα, μόνο και μόνο για την επιθυμία τους να προσφέρουν (και φυσικά για την ποιότητα ζωής, αν και αμφιβάλλω αν ο ΣΩΣΤΟΣ εκπαιδευτικός τελικά εργάζεται λιγότερο). Αυτοί λοιπόν οι άνθρωποι διέκοψαν την όποια καριέρα τους στον ιδιωτικό τομέα ΤΗΡΩΝΤΑΣ τους κανόνες του παιχνιδιού.Αν έρθει κάποιος να αλλάξει τους κανόνες του παιχνιδιού και να αλλάξει τη ζωή ανθρώπων, είναι το ίδιο "φασίζων" με τον πολιτικό που αύριο μεθαύριο μπορεί να αποφασίσει ότι το κράτος δεν μπορεί να έχει δημόσια νοσοκομεία, δεν μπορεί να έχει στρατό και τράβα να αμυνθείς μόνος σου τους Τούρκους.Τελικά, έχουμε όλοι τεράστια έλλειψη παιδείας. Είναι άδικο για την παιδεία να εποφθαλμιούν άτομα με άκρα νεοφιλελεύθερες απόψεις γιατί τέτοιες απόψεις θα μπολιαστούν και στις ψυχές των μαθητών τους.Υ.Γ. Δεν έχω ψηφίσει ποτέ Σύριζα, ΚΚΕ, αριστερά.
Οκ να βάλουμε ένα μετρητή αγάπης και οράματος και όποιος έχει πιο μεγάλο δείκτη να παίρνουν αυτόν. Ρε παιδιά πλάκα μου κάνετε!! Δεν είπα ότι σίγουρα κάποιος με μεταπτυχιακό στη πληροφορική θα είναι σίγουρα καλύτερος από κάποιον άλλον αλλά είναι ένα σημαντικό κριτήριο που πιστοποιεί τις ικανότητες κάποιου. Δε καταλαβένετε ότι πρέπει να τεθούν κάποια επιπλέον κριτήρια!! Κατηγορείται το υπουργείο για 1.000.000 πράματα αλλά για αυτό που λέω που στο εξωτερικό σε πολλές χώρες είναι όπως το λέω εγώ δε λέτε κουβέντα. Δεν γίνεται όλοι να γίνονται καθηγητές οπότε πρέπει με κάποια κριτήρια να επιλεχθούν οι καλύτεροι. (Σε θεωρητικό επίπεδο πάντα). Και γιατί δεν έχει κανείς τα κότσια να πει για όλους αυτούς που άλλαξαν πίνακα (το τονίζω για τρίτη φορά) επειδή είχαν βίσμα κάποιον διευθυντή. Αυτοί άλλαξαν πίνακα και μελλοντικά θα γίνουν καθηγητές για όλη τους τη ζωή και ας πούμε θα μείνω έξω εγώ με 2 master ή πόσοι άλλοι μόνο και μόνο γιατί είμασταν μικρότεροι σε ηλικία και όταν πήραμε πτυχίο δεν υπήρχε πλέον ενισχυτική διδασκαλία.
Και κάτι τελευταίο που γράφτηκε για το μεταπτυχιακό:Η ύλη της πληροφορικής στο δημοτικό δεν είναι μόνο word -excel, αλλά και βασικές γνώσεις (στοιχειώδους) προγραμματισμού .έχω δει και καθηγητές πληροφορικής σε τάξη όλο το χρόνο απλά να κάνουν την ύλη ecdl για το word.(!)
Παράθεση από: heyy στις Ιανουάριος 12, 2013, 11:46:20 πμΚαι κάτι τελευταίο που γράφτηκε για το μεταπτυχιακό:Η ύλη της πληροφορικής στο δημοτικό δεν είναι μόνο word -excel, αλλά και βασικές γνώσεις (στοιχειώδους) προγραμματισμού .έχω δει και καθηγητές πληροφορικής σε τάξη όλο το χρόνο απλά να κάνουν την ύλη ecdl για το word.(!)Εσύ στο μεταπτυχιακό σου "βασικές γνώσεις στοιχειώδους προγραμματισμού έκανες"; Πες μου τώρα ότι οι γνώσεις στον προγραμματισμό που αποκτούμε προπτυχιακά οι πληροφορικοί δεν επαρκούν για να διδάξεις microworlds στο δημοτικό...
να καταργηθεί και αυτή η αηδία διάκρισης ΠΕ19 και ΠΕ20. Εφόσον καταλαμβάνουν τις ίδιες θέσεις και διδάσκουν απολύτως τα ίδια, να γίνει μια ενιαία ειδικότητα, χωρίς ποσοστώσεις και ξεχωριστά θέματα και θέσεις.
Παράθεση από: thymiaras στις Ιανουάριος 12, 2013, 02:33:59 μμΠαράθεση από: heyy στις Ιανουάριος 12, 2013, 11:46:20 πμΚαι κάτι τελευταίο που γράφτηκε για το μεταπτυχιακό:Η ύλη της πληροφορικής στο δημοτικό δεν είναι μόνο word -excel, αλλά και βασικές γνώσεις (στοιχειώδους) προγραμματισμού .έχω δει και καθηγητές πληροφορικής σε τάξη όλο το χρόνο απλά να κάνουν την ύλη ecdl για το word.(!)Εσύ στο μεταπτυχιακό σου "βασικές γνώσεις στοιχειώδους προγραμματισμού έκανες"; Πες μου τώρα ότι οι γνώσεις στον προγραμματισμό που αποκτούμε προπτυχιακά οι πληροφορικοί δεν επαρκούν για να διδάξεις microworlds στο δημοτικό...Ένα μεταπτυχιακό σου προσφέρει πολλά περισσότερα πράγματα από βάθος γνώσεων σε ένα αντικείμενο. Δεν μπορεί να μη συμφωνείς ότι είναι ένα επιπλέον αντικειμενικό προσόν!
Έτσι και στον προγραμματισμό δεν αρκεί να διδάξεις στο μαθητή απλά τους βασικούς κανόνες του προγραμματισμού. Δεν αρκεί να ξέρεις προγραμματισμό για να τον διδάξεις. Υπάρχει πλήθος άλλων στοιχείων όπως η αλγοριθμική λογική ή η παροχή κινήτρων για να ασχοληθούν οι μαθητές σε βάθος, που καλώς ή κακώς τα "έχει" σε μεγαλύτερο βαθμό κάποιος με μεταπτυχιακό στην πληροφορική σε σχέση με κάποιο με απλό πτυχίο. (Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις ατόμων με απλό πτυχίο που μπορούν να κάνουν τη δουλειά - μιλάω για τον κανόνα).
Ξεκινάς την απάντησή σου με χαρακτηρισμούς και ειρωνεία και αφού αναφέρεις 1-2 επιχειρήματα αναιρείς τη δική μου επιχειρηματολογία (που δεν έχει ούτε ίχνος κακής πρόθεσης) προδιαγράφοντας ότι έτσι κι αλλιώς "θα επιμείνω στην άποψή μου", και εσύ ξέρεις καλύτερα επειδή κάποιοι γνωρίζετε "εκ των έσω"... Εννοείται ότι δεν θα συνεχίσω τέτοιο "διάλογο"...