*

Ψηφοφορία

Σε ποιο κλάδο εκπαίδευσης ανήκετε όσοι ξεκινήσατε το Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας;

Πρωτοβάθμια- Νηπιαγωγοί
Πρωτοβάθμια - Δάσκαλοι
Δευτεροβάθμια - Θετικές Επιστήμες
Δευτεροβάθμια - Θεωρητικές  Επιστήμες
Δευτεροβάθμια- Τεχνολογικές Επιστήμες

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)  (Αναγνώστηκε 3140674 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος erani

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4956 στις: Αύγουστος 31, 2015, 11:08:10 πμ »
renadrama για 529 νοητικη υστερηση
ΕΠΙΛΕΓΩ 2 ΑΠΟ ΤΑ 3 ΘΕΜΑΤΑ
ΘΕΜΑ 1
Α)   Το παιδί με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού διακρίνεται για έλλειμα ενσυναίσθησης και ικανότητα να αντιλαμβάνεται κίνητρα που βρίσκονται πίσω από τις πράξεις των ανθρώπων.
Να αναφέρετε επιχειρήματα για τη θέση αυτή και παραδείγματα από τη σχολική τάξη.
Β)  Ποιο είναι το έργο ενός εκπαιδευτικού που έχει στην τάξη του ένα παιδί με νοητική υστέρηση και ταυτόχρονα με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού.

ΘΕΜΑ 2
Α)  Τα περισσότερα παιδιά με σύνδρομο  Down έχουν ομιλία που παρουσιάζει επιβράδυνση στην ανάπτυξή της Πώς ερμηνεύετε το εύρημα αυτό και πώς αυτό επηρεάζει τη σχολική πράξη.
Β)    Κοινή θέση των Kanner και  Asperger ήταν πως τα κοινά προβλήματα του παιδιού με αυτισμό ήταν το πλέον ενδιαφέρον χαρακτηριστικό γνώρισμα της οικείας διαταραχής.Να σχολιάσετε τη θέση αυτή και να δώσετε παραδείγματα από τη σχολική τάξη.

ΘΕΜΑ 3
Α)  Μια στοχευμένη ψυχολογική παρέμβαση σε άτομα με νοητική υστέρηση περιλαμβάνει μέτρα για ανάπτυξη θετικού κλίματος του κοινωνικού συστήματος απέναντι στα άτομα αυτά. Πώς αντιλαμβάνεστε τη θέση αυτή.
Β)   ΤΑ παιδιά με αυτισμό δείχνουν μια εντυπωσιακή απουσία αυθόρμητης ικανότητας για υποκριτικό ή συμβολικό παιχνίδι. Πώς εξηγείτε το φαινόμενο αυτό και πώς αυτό επηρεάζει την καθημερινότητά του.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος erani

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 107
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4957 στις: Αύγουστος 31, 2015, 11:12:16 πμ »
παιδιά κανείς θέματα για 621 παιδαγωγική της συμπερίληψης και 504 συγκριτική εκπαιδευτική, δε ξέρω τι να πρωτοδιαβάσω ;

Αποσυνδεδεμένος memosmemos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4958 στις: Αύγουστος 31, 2015, 11:40:35 πμ »
παιδιά κανείς θέματα για 621 παιδαγωγική της συμπερίληψης και 504 συγκριτική εκπαιδευτική, δε ξέρω τι να πρωτοδιαβάσω ;
504 εχω κ γω θελει απεξω????εγω τωρα ξεκιναω μια αναγνωση τις σημειωσεις και αυτο....

Αποσυνδεδεμένος renadrama

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4959 στις: Αύγουστος 31, 2015, 11:50:35 πμ »
renadrama για 529 νοητικη υστερηση
ΕΠΙΛΕΓΩ 2 ΑΠΟ ΤΑ 3 ΘΕΜΑΤΑ
ΘΕΜΑ 1
Α)   Το παιδί με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού διακρίνεται για έλλειμα ενσυναίσθησης και ικανότητα να αντιλαμβάνεται κίνητρα που βρίσκονται πίσω από τις πράξεις των ανθρώπων.
Να αναφέρετε επιχειρήματα για τη θέση αυτή και παραδείγματα από τη σχολική τάξη.
Β)  Ποιο είναι το έργο ενός εκπαιδευτικού που έχει στην τάξη του ένα παιδί με νοητική υστέρηση και ταυτόχρονα με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού.

ΘΕΜΑ 2
Α)  Τα περισσότερα παιδιά με σύνδρομο  Down έχουν ομιλία που παρουσιάζει επιβράδυνση στην ανάπτυξή της Πώς ερμηνεύετε το εύρημα αυτό και πώς αυτό επηρεάζει τη σχολική πράξη.
Β)    Κοινή θέση των Kanner και  Asperger ήταν πως τα κοινά προβλήματα του παιδιού με αυτισμό ήταν το πλέον ενδιαφέρον χαρακτηριστικό γνώρισμα της οικείας διαταραχής.Να σχολιάσετε τη θέση αυτή και να δώσετε παραδείγματα από τη σχολική τάξη.

ΘΕΜΑ 3
Α)  Μια στοχευμένη ψυχολογική παρέμβαση σε άτομα με νοητική υστέρηση περιλαμβάνει μέτρα για ανάπτυξη θετικού κλίματος του κοινωνικού συστήματος απέναντι στα άτομα αυτά. Πώς αντιλαμβάνεστε τη θέση αυτή.
Β)   ΤΑ παιδιά με αυτισμό δείχνουν μια εντυπωσιακή απουσία αυθόρμητης ικανότητας για υποκριτικό ή συμβολικό παιχνίδι. Πώς εξηγείτε το φαινόμενο αυτό και πώς αυτό επηρεάζει την καθημερινότητά του.

Ευχαριστώ πολύ.. Θα πατώσω.. τελείωσε! παιδιά μου είναι πολύ δύσκολα αυτά τα τόσο θεωρητικά (σαν θετικών επιστημών)  και με τόσο λίγο διάβασμα δε με βλέπω καλά..
Να ρωτήσω κάτι? αν κοπώ, το ξανά δίνω τον Σεπτέμβριο? Δεν μπορώ δηλαδή σε άλλη εξεταστική? ουφ.. πολύ πίσω θα με πάει..! αλλά τι λέω.. εδώ έτσι όπως πάμε, αν τελειώσω και τον Σεπτέμβριο καλά θα είναι..αν βάλουν πρακτική και κανένα μάθημα...
Καλή επιτυχία σε όλους στην εξεταστική και Εύχομαι να βρεθεί λύση στο πρόβλημα μας σήμερα!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος memosmemos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4960 στις: Αύγουστος 31, 2015, 12:11:40 μμ »
Ευχαριστώ πολύ.. Θα πατώσω.. τελείωσε! παιδιά μου είναι πολύ δύσκολα αυτά τα τόσο θεωρητικά (σαν θετικών επιστημών)  και με τόσο λίγο διάβασμα δε με βλέπω καλά..
Να ρωτήσω κάτι? αν κοπώ, το ξανά δίνω τον Σεπτέμβριο? Δεν μπορώ δηλαδή σε άλλη εξεταστική? ουφ.. πολύ πίσω θα με πάει..! αλλά τι λέω.. εδώ έτσι όπως πάμε, αν τελειώσω και τον Σεπτέμβριο καλά θα είναι..αν βάλουν πρακτική και κανένα μάθημα...
Καλή επιτυχία σε όλους στην εξεταστική και Εύχομαι να βρεθεί λύση στο πρόβλημα μας σήμερα!
Μην αγχωνεσαι... και εγω οταν τα ειδα επαθα εγκεφαλικο παιρνωντας η ωρα σου βγαινει να γράψεις δεν κόβεσαι εγω το περασα και με βαθμο!

Αποσυνδεδεμένος memosmemos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4961 στις: Αύγουστος 31, 2015, 12:34:29 μμ »
Μην αγχωνεσαι... και εγω οταν τα ειδα επαθα εγκεφαλικο περνωντας η ωρα σου βγαινει να γράψεις δεν κόβεσαι εγω το περασα και με βαθμο!

Αποσυνδεδεμένος renadrama

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4962 στις: Αύγουστος 31, 2015, 12:57:41 μμ »


Αχ μια κουβέντα είναι αυτό.. στις εργασίες πάτωσα κανονικά έχω 25/40.. και νόμιζα ότι είχα πάει ψιλοκαλά..άρα θέλω πανω από 35 μόνο για να το περάσω.. και αν πάλι νομίζω ότι τα γράφω σωστά..κάηκα.. γι' αυτό ρωτάω για δεύτερη εξεταστική γιατί προς τα εκεί οδεύω.. πάντως ευχαριστώ πολύ!

Αποσυνδεδεμένος marilou1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Να πιστεύεις...
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4963 στις: Αύγουστος 31, 2015, 01:05:47 μμ »
Αχ μια κουβέντα είναι αυτό.. στις εργασίες πάτωσα κανονικά έχω 25/40.. και νόμιζα ότι είχα πάει ψιλοκαλά..άρα θέλω πανω από 35 μόνο για να το περάσω.. και αν πάλι νομίζω ότι τα γράφω σωστά..κάηκα.. γι' αυτό ρωτάω για δεύτερη εξεταστική γιατί προς τα εκεί οδεύω.. πάντως ευχαριστώ πολύ!
Βρε μην αγχώνεσαι!!! Διάβασε τα κύρια χαρακτηριστικά της νοητικής του αυτισμού και του συνδρόμου down και οτι σου ζητάει να βάζεις τον εαυτό σου μέσα στο σχολείο και να φτιάχνεις εικόνες. Εμένα στις εξετάσεις με βοήθησε και η εμπειρία απο τα ειδικά σχολεια και τα τμήματα ένταξης. Το οτι δεν πηγές πολύ καλά στις εργασίες δε σημαίνει οτι το ίδιο θα ισχύσει και στις εξετάσεις.

Αποσυνδεδεμένος elli_b

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4964 στις: Αύγουστος 31, 2015, 01:26:56 μμ »
Μπορεί κάποιος να με διαφωτίσει για το 511?? έχω αγχωθεί.. Τι μπορεί να ζητήσουν;;;; ας πει κάποιος παλιός!!!!

Αποσυνδεδεμένος despw89

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4965 στις: Αύγουστος 31, 2015, 02:15:10 μμ »
Παιδιά όσοι είχατε δώσει το 504 έπρεπε να μάθετε απ' έξω;;; Είναι πάρα πολλά όλα αυτά και είναι αδύνατον να τα μάθει κάποιος απ' έξω... Εσείς τι λέτε;

Αποσυνδεδεμένος litsa345

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4966 στις: Αύγουστος 31, 2015, 02:17:46 μμ »
παιδιά τι θεματα πεφτουν περιπου στο 526... διδασκαλια παιδιων με ε.α. στο συνηθισμενο σχολειο;

Αποσυνδεδεμένος elli_b

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4967 στις: Αύγουστος 31, 2015, 02:41:06 μμ »
Παιδιά όσοι είχατε δώσει το 504 έπρεπε να μάθετε απ' έξω;;; Είναι πάρα πολλά όλα αυτά και είναι αδύνατον να τα μάθει κάποιος απ' έξω... Εσείς τι λέτε;

Δε χρειάζεται να μάθεις κάτι απ' έξω.. κάνε μια ανάγνωση τις σημειώσεις και το βιβλίο όσο μπορείς και είσαι καλυμμένη, Κρίσεως είναι τα θέματα!

Αποσυνδεδεμένος sasjohn

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4968 στις: Αύγουστος 31, 2015, 04:36:20 μμ »
504 εχω κ γω θελει απεξω????εγω τωρα ξεκιναω μια αναγνωση τις σημειωσεις και αυτο....

δες το τελευταίο σεμινάριο. 4 θέματα ανοιχτού τύπου απαντάμε τα 3, δε χρειάζεται απομνημόνευση, αλλά "γνώση, για να παρεις θέση με κριτική σκέψη". ως ύλη είναι τα υποχρεωτικά αναγνώσματα κάθε ενότητας, αλλά δεν τα θέλει απομνημόνευση, δεν θα είναι ερωτήσεις του τύπου το ποιο είναι σωστό και γιατί, αλλά την επιχειρηματολογία εξετάζουν. Αν διάβαζες τις ενότητες είσαι καλυμμένος.

Αποσυνδεδεμένος ΑΝΤΩΝΗΣ11

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 27
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4969 στις: Αύγουστος 31, 2015, 04:55:27 μμ »
Kκαλησπέρα μήπως γνωρίζει κανένας τι θέματα πέφτουν στο EDUC-526DL 02 Διδασκαλία Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες??

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159834
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 560
Σύνολο: 570

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.