*

Ψηφοφορία

Σε ποιο κλάδο εκπαίδευσης ανήκετε όσοι ξεκινήσατε το Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας;

Πρωτοβάθμια- Νηπιαγωγοί
Πρωτοβάθμια - Δάσκαλοι
Δευτεροβάθμια - Θετικές Επιστήμες
Δευτεροβάθμια - Θεωρητικές  Επιστήμες
Δευτεροβάθμια- Τεχνολογικές Επιστήμες

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)  (Αναγνώστηκε 3141624 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος theodorakl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7196 στις: Απρίλιος 11, 2016, 05:00:31 μμ »
Δεν διαφωνω οτι ειναι πολλα τα 5 μαθηματα, απλα συμπεραινω πως σε καμια περιπτωση δεν ειναι εφικτη η φοιτηση σε 3εξαμηνα. Κ τον Οκτωβρη του '15 να εχει ξεκινησει καποιος παλι θα χρεαστει 4 μαθηματα το θερινο. Αναρωτιεμαι αν τιθεται θεμα αξιοπιστιας του Πανεπιστημιου που ακομα αναφερει στην σελιδα του για master σε 3 εξαμηνα.. Δεν θα επρεπε να το ειχαν αλλαξει απ'οταν ανακοινωθηκε ο περιορισμος των ects για το θερινο εξαμηνο??Εχω στειλει mail σε συμβουλο κ περιμενω απαντηση.

Το καλοκαίρι είχε γίνει λόγος και για μη ύπαρξη θερινού εξαμήνου. Εγώ ξεκίνησα το θερινό εξάμηνο του 15 και επειδή ήμουν μπροστά σε συζητήσεις με συμβούλους που έγιναν σε εξεταστικά κέντρα κατάλαβα ότι το πανεπιστήμιο έκανε ότι μπορούσε για να μην υπάρξει πρόβλημα με την φοίτηση σε αυτά. Παρ' όλα αυτά το ελληνικό κράτος δέχεται την φοίτηση σε αυτά με λιγότερες μονάδες μιας και στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πανεπιστήμια με θερινά εξάμηνα.  Οι σύμβουλοι δεν μπορούν να κάνουν κάτι καθώς η απόφαση δεν πάρθηκε από το πανεπιστήμιο αλλά από το ελληνικό υπουργείο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος marioga_1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7197 στις: Απρίλιος 11, 2016, 05:13:16 μμ »
Το έχω με Μορφίδη και στην τηλεδιάσκεψη είχε πει ότι θα μπορούσαμε να εντάξουμε και τη σύνταξη ενός συμβολαίου τιμής μέσα στο πλαίσιο της διαχείρισης της περίπτωσης που θα επιλέξουμε, όμως δεν είναι υποχρεωτικό.
Μας άφησε, δηλαδή, ελεύθερους ως ένα βαθμό και στο αν θα το εντάξουμε και στον τρόπο με τον οποίο θα το αξιοποιήσουμε αν τελικά το αξιοποιήσουμε (ως πλήρες κείμενο, ως παράρτημα, με περιφραστική περιγραφή κ.ο.κ.), λέγοντας όμως ότι ο Στασινός το θεωρεί αρκετά σημαντικό και ότι καλό θα ήταν να δείξουμε ότι το έχουμε κατανοήσει με κάποιον τρόπο.
Καταλαβαίνεις επομένως.
Προσωπικά θα το αξιοποιήσω αναφέροντάς το απλά ως μια τεχνική που θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω και θα το περιγράψω εν συντομία, αλλά δεν σκοπεύω  να σταθώ ιδιαίτερα εκεί - μια παράγραφος καλή είναι.
Ελπίζω να σε βοήθησα, καλημέρα!



Τι εννοείτε συμβόλαιο τιμής ?? Εγώ το έχω το μάθημα με την κυρία Κουνδούρου και δεν ειπώθηκε κάτι τέτοιο στην τηλεδιάσκεψη...

Αποσυνδεδεμένος L.C.

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 354
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7198 στις: Απρίλιος 11, 2016, 07:37:42 μμ »


Τι εννοείτε συμβόλαιο τιμής ?? Εγώ το έχω το μάθημα με την κυρία Κουνδούρου και δεν ειπώθηκε κάτι τέτοιο στην τηλεδιάσκεψη...

κ γω με τον Βογηνδρούκα παρακολουθησα την τηλεδιασκεψη κ δεν ειδα κατι τετοιο..

Αποσυνδεδεμένος oulaloum

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7199 στις: Απρίλιος 11, 2016, 09:10:23 μμ »


Τι εννοείτε συμβόλαιο τιμής ?? Εγώ το έχω το μάθημα με την κυρία Κουνδούρου και δεν ειπώθηκε κάτι τέτοιο στην τηλεδιάσκεψη...

Υπάρχει στο βασικό εγχειρίδιο του μαθήματος, στο υποκεφάλαιο "Στρατηγικές παρέμβασης και ο ρόλος του εκπαιδευτικού" (σελ. 355-356 + υποσημείωση 129). Κοίταξε και το υπόδειγμα που δίνει ο Στασινός στο Παράρτημα του βιβλίου και θα καταλάβεις ακριβώς περί τίνος πρόκειται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Kandr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7200 στις: Απρίλιος 11, 2016, 09:51:40 μμ »
Το καλοκαίρι είχε γίνει λόγος και για μη ύπαρξη θερινού εξαμήνου. Εγώ ξεκίνησα το θερινό εξάμηνο του 15 και επειδή ήμουν μπροστά σε συζητήσεις με συμβούλους που έγιναν σε εξεταστικά κέντρα κατάλαβα ότι το πανεπιστήμιο έκανε ότι μπορούσε για να μην υπάρξει πρόβλημα με την φοίτηση σε αυτά. Παρ' όλα αυτά το ελληνικό κράτος δέχεται την φοίτηση σε αυτά με λιγότερες μονάδες μιας και στην Ελλάδα δεν υπάρχουν πανεπιστήμια με θερινά εξάμηνα.  Οι σύμβουλοι δεν μπορούν να κάνουν κάτι καθώς η απόφαση δεν πάρθηκε από το πανεπιστήμιο αλλά από το ελληνικό υπουργείο.

Οι συμβουλοι και το Πανεπιστημιο μπορουν να μην παραπληροφορουν. Ειναι απαραδεκτο να υπαρχει ακομα και σημερα στη σελιδα του Πανεπιστημιου μαστερ σε 3 εξαμηνα. Για ποιο λογο το αναφερουν εαν δεν ισχυει πια?

Αποσυνδεδεμένος InfinityTimesInfinity

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 19
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7201 στις: Απρίλιος 11, 2016, 10:10:34 μμ »
Παιδιά είναι κάποιος που έχει το 523?
Μονο σ εμενα φαινεται τοσο μπερδεμενο το αρθρο που εχουμε για αξιολογηση?
Ακομα και η συγκλινουσα/αποκλινουσα σκεψη με μπερδευει γιατι στο τελος παραθετει καποια προσωπικη κριτικη...

Αποσυνδεδεμένος demy4

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7202 στις: Απρίλιος 11, 2016, 10:20:19 μμ »
Οι συμβουλοι και το Πανεπιστημιο μπορουν να μην παραπληροφορουν. Ειναι απαραδεκτο να υπαρχει ακομα και σημερα στη σελιδα του Πανεπιστημιου μαστερ σε 3 εξαμηνα. Για ποιο λογο το αναφερουν εαν δεν ισχυει πια?
Εγώ για να προγραμματιστώ, είχα ρωτήσει πριν τη δήλωση του εαρινου και μου είχαν πει από το Πανεπιστήμιο ότι στο θερινό επιτ΄ρεπονται μόνο 1 μάθημα και 1 σεμινάριο όχι 2 σεμινάρια που ειπώθηκε προηγουμένως...εκτός εάν η σύμβουλος που μίλησα έκανε λάθος.

Αποσυνδεδεμένος liaaa!

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7203 στις: Απρίλιος 11, 2016, 10:57:51 μμ »
Υπάρχει κάποιος που έχει (η είχε σε παλαιότερο εξάμηνο) επιλέξει το θέμα "Οι επιδράσεις της παγκοσμιοποίησης στη διαπολιτισμική εκπαίδευση" για την εργασία του 504 και μπορεί να αναφέρει αν βρήκε αναφορές σε βιβλία ή άρθρα;

Αποσυνδεδεμένος Espresso

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7204 στις: Απρίλιος 12, 2016, 12:28:19 πμ »
Παιδιά είναι κάποιος που έχει το 523?
Μονο σ εμενα φαινεται τοσο μπερδεμενο το αρθρο που εχουμε για αξιολογηση?
Ακομα και η συγκλινουσα/αποκλινουσα σκεψη με μπερδευει γιατι στο τελος παραθετει καποια προσωπικη κριτικη...

Έχω εντύπωση πως αν είναι κάτι είναι συγκλίνουσα γιατί ως επί το πλείστον κάνει αναφορές σε άλλες απόψεις κι εκεί στηρίζεται, αλλά μην σε πάρω και στον λαιμό μου... Το ανέλυσες σύμφωνα με τις οδηγίες του 591? Οι οδηγίες πάντως που μας έδωσε στο 523 δεν συμπίπτουν εντελώς με αυτό που πρέπει να κάνουμε κι είναι αλήθεια πως κι εγώ έχω αμφιβολίες σχετικά με το πώς έχω κινηθεί. Ίδωμεν.

Αποσυνδεδεμένος mariaag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7205 στις: Απρίλιος 12, 2016, 09:27:30 πμ »
Εγώ για να προγραμματιστώ, είχα ρωτήσει πριν τη δήλωση του εαρινου και μου είχαν πει από το Πανεπιστήμιο ότι στο θερινό επιτ΄ρεπονται μόνο 1 μάθημα και 1 σεμινάριο όχι 2 σεμινάρια που ειπώθηκε προηγουμένως...εκτός εάν η σύμβουλος που μίλησα έκανε λάθος.

Κι εμένα με ενημερώσαν για ένα μάθημα κι ένα σεμινάριο για το θερινό γι αυτο πήρα ένα σεμινάριο τωρά για να μου μείνει ένα μετά, αλλιώς θα τα επέλεγα και τα δύο στο θερινό και στη θέση του τώρα θα έπαιρνα μάθημα. Αν όντως μπορούμε να επιλέξουμε δυο σεμιναρια στο θερινό ειναι πολύ κρίμα που δεν μου το ειπαν.... :(

Αποσυνδεδεμένος Kandr

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7206 στις: Απρίλιος 12, 2016, 10:19:49 πμ »
Καλημερα,
Μολις επικοινωνησαν μαζι μου απο το Πανεπιστημιο.
Το θερινο δεν θεωρειται πληρες εξαμηνο, μπορουμε να παρουμε μαξ 1μαθημα κ 2 σεμιναρια.
Τα 3 εξαμηνα ειναι λεει εκτος του θερινου..συνολο λοιπον 4 εξαμηνα. Αψογα..

Αποσυνδεδεμένος Ioli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7207 στις: Απρίλιος 12, 2016, 10:42:55 πμ »
Καλημέρα.
Το μάθημα 512 Ποσοτική Έρευνα και Εκπαιδευτική Στατιστική έχει και εργασίες (αν ναι είναι μεγάλες;)  ή μόνο εβδομαδιαίες δραστηριότητες;
La vita e bella

Αποσυνδεδεμένος chryderm

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 63
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7208 στις: Απρίλιος 12, 2016, 11:03:11 πμ »
Καλημέρα, τελικά στο 521 πρέπει να αναφερθούμε στα χαρακτηριστικά ενός  συγκεκριμένου θύτη ή γενικά τι χαρακτηριστικά παρουσιάζει ο θύτης; Αν παρουσιάσουμε τα χαρακτηριστικά συγκεκριμένου θύτη, δεν χρειάζεται βιβλιογραφική αναφορά στο συγκεκριμένο μας κεφάλαιο ε?
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 12, 2016, 11:05:52 πμ από chryderm »

Αποσυνδεδεμένος Ioli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7209 στις: Απρίλιος 12, 2016, 11:44:38 πμ »
Καλημέρα, τελικά στο 521 πρέπει να αναφερθούμε στα χαρακτηριστικά ενός  συγκεκριμένου θύτη ή γενικά τι χαρακτηριστικά παρουσιάζει ο θύτης; Αν παρουσιάσουμε τα χαρακτηριστικά συγκεκριμένου θύτη, δεν χρειάζεται βιβλιογραφική αναφορά στο συγκεκριμένο μας κεφάλαιο ε?
Μπορείς να μιλήσεις γενικά για τα χαρακτηριστικά του θύτη σ' ένα κεφάλαιο. Η κύρια εργασία σου όμως θα είναι η παρουσίαση κάποιου συγκεκριμένου θύτη.
Αφού τον θύτη αυτόν τον παρουσιάζεις εσύ και τα χαρακτηριστικά τα φαντάζεσαι εσύ υποθέτω πως δε θέλει αναφορές. Εγώ πάντως δεν έβαλα.
La vita e bella

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159853
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 616
Σύνολο: 631

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 38 ερωτήματα.