0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
γιατι θα τρεχει στη β κ δε θα φτανει;αφου στη β ταξη συστηνεται να παραπεμπονται τα παιδια στο κεδδυ αν προκειται για μαθησιακες δυσκολιες κ οχι για προβληματα συμπεριφορας που μπορει να πηγαζουν (και) απο εξωγενεις παραγοντες
Πρέπει οπωσδήποτε να δει κάποιον ειδικό, τώρα που είναι νωρίς. Μιλάω από προσωπική εμπειρία. Ας ζητήσει ραντεβού από ΚΕΔΔΥ. Στη
Τελικα το παιδακι δεν παει σε τμημα ένταξης...οι δυσκολιες νομιζω οτι συνεχως μεγαλωνουν, έκανα μαι κουβεντα με την μαμα αλλα δεν βλεπει καν το ενδεχομενο οτι υπαρχει προβλημα, νομιζω οτι η πρωτη ειναι δυσκολη ταξη και αργει να προσαρμοστει και απο του χρονου θα εχει συνηθίσει...Ηθελα να σας ρωτησω σχετικα με την επιβραβευση, ενισχυση. Προς το παρον της δινω μονο λεκτικη ενισχυση "μπραβο, τελεια, πολυ καλα, τα πηγαμε πολυ καλα σημερα κτλ" αλλα βλεπω οτι δεν ανταποκρινεται...δηλ τι της τα λεω τι οχι το ιδιο και το αυτο...σκεφτομουν μηπως εφτιαχνα καποιον πινακα επιβραβευσης ή αυτοκολλητα να την ενθαρρυνω να προσπαθει πιο πολυ..Πιστευεται οτι βοηθα αυτο;