*

Αποστολέας Θέμα: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας  (Αναγνώστηκε 11024 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #28 στις: Απριλίου 27, 2013, 09:50:37 pm »
Δεν υπάρχουν εντολές στο BYOB. Τις φτιάχνεις μόνος σου. Απο τις βασικές εντολές, φροντίζω να μαθαίνω σε κάθε παιδί μόνο όσες εντολές χρειάζεται για να κάνει αυτό που θέλει.
Δεν το έχω δουλέψει το BYOB. Αυτή την στιγμή δουλεύω το scratch. Θα το κοιτάξω και αυτό σίγουρα σε βάθος χρόνου.

Δεν τα παρατάνε, γιατί υπάρχει ήδη αρκετό υλικό από άλλα παιδιά, οπότε ασχολούνται με το υπάρχον υλικό, το οποίο τις περισσότερες φορές είναι παιχνιδάκι. Οπότε αφού παίξουν λίγο, περνάω από πάνω και τους λεω "ρε συ, να αλλάξουμε τον καρχαρία να τον κάνουμε βούβαλο;". Τρελαίνονται από χαρά. Και σιγά σιγά, αρχίζουν να το αλλάζουν, και να ανακαλύπτουν τις δυνατότητες και το βάθος του προγράμματος.
Δυστυχώς αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ είναι ότι αν πεις κάτι τέτοιο, αφού ρωτήσουν κατευθείαν "πως κυρία;", εάν λάβουν την απάντηση "γίνεται. ψάξε να το βρεις", η αντίδρασή τους είναι πελάγωμα, απογοήτευση και γενικά το να κοιτάνε την οθόνη σαν χάνοι χωρίς να κάνουν τίποτα. Αλλά επειδή δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα διατηρώ τις επιφυλάξεις μου στο αν θα αντιδράσουν με τον ίδιο ανεπιθύμητο τρόπο και σε αυτό.


Όχι, σχεδόν ποτέ. Διενέξεις έχουν όταν παίζουν τα παιχνίδια που έφτιαξαν καμιά φορά.
Πόσα παιδιά έχεις ανά υπολογιστή;


Πέραν του προγραμματισμού; Τι εννοείες;
Αρχιτεκτονική; Αναπαράσταση πληροφορίας; Επεξεργασία πληροφορίας; Δίκτυα; Μαθηματικά;

Και κάτι άλλο... εν τέλει βγάζεις όλη την χρονιά με το byob; και σε ποιες τάξεις ακριβώς το εφαρμόζεις αυτό; νομίζω είπες ότι Α-

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:07:06 »

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #29 στις: Απριλίου 27, 2013, 10:14:03 pm »
doodle δεν υπάρχει διαφορετική παιδαγωγική για κάθε βαθμίδα. Μία είναι η παιδαγωγική επιστήμη. Πάρε το πρόγραμμα σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ και ένα μεταπτυχιακό παιδαγωγικών να δεις ότι δεν εξειδικεύονται σε συγκεκριμένες ηλικίες. Προφανώς δε μπορούμε να γίνουμε δάσκαλοι, γιατί αυτοί το σπούδασαν 4 χρόνια και έκαναν και διδακτική συγκεκριμένων μαθημάτων στο Παιδαγωγικό. Happiness δεν είμαι κανένας υμνητής της ΑΣΠΑΙΤΕ... Αλλά μάλλον υποτιμάς τον ένα χρόνο σπουδών. Ειδικά σε σχέση με τον "κανένα" αρκετών συναδέλφων. Εδώ κάποιοι έγιναν καθηγητές πληροφορικής - και παραμένουν - μόλις με λίγες ώρες σεμιναρίων.

Happiness για το θέμα "ένας δάσκαλος για όλα τα μαθήματα" προφανώς διαφωνώ. Έχει συζητηθεί το θέμα αρκετά παλιότερα και ειλικρινά δεν έχω την ψυχραιμία να το ξανασυζητήσω σε βάθος. Δεν θα επιστρατεύσω ούτε την ΑΣΠΑΙΤΕ, ούτε το μεταπτυχιακό μου στα παιδαγωγικά. Μετά από 6 χρόνια μαθητής στην πρωτοβάθμια με ένα δάσκαλο να τα κάνει όλα και μετά από 7 χρόνια ως καθηγητής ειδικότητας μπορώ να βλέπω με τα ίδια μου τα μάτια ότι είναι ΠΟΛΥ καλύτερο για τα παιδιά το σύστημα με τους δασκάλους ειδικοτήτων. Και καλύτερη δουλειά γίνεται και τα παιδάκια περνάνε καλύτερα. Οι μόνοι που ξεβολεύονται είναι οι δάσκαλοι(όχι όλοι), γιατί διευρύνθηκε το ωράριό τους (σχολάνε αργότερα) και γιατί ως κλάδος θα είχε μεγαλύτερη απορροφητικότητα αν τα έκαναν όλα εκείνοι. Αλλά ακόμα και από αυτούς ακούω πλέον θετικά λόγια, γιατί βλέπουν ότι γίνεται πραγματική δουλειά. Να το ακούω από συναδέλφους πληροφορικούς; Πραγματικά με κάνει να απογοητεύομαι.

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #30 στις: Απριλίου 27, 2013, 10:26:29 pm »
Δεν υπάρχουν εντολές στο BYOB. Τις φτιάχνεις μόνος σου. Απο τις βασικές εντολές, φροντίζω να μαθαίνω σε κάθε παιδί μόνο όσες εντολές χρειάζεται για να κάνει αυτό που θέλει.
Δεν το έχω δουλέψει το BYOB. Αυτή την στιγμή δουλεύω το scratch. Θα το κοιτάξω και αυτό σίγουρα σε βάθος χρόνου.

Είναι βελτιωμένο Scratch .
Τρέχει όλα τα προγράμματα που τρέχουν και στο Scratch αλλά παρέχει τα εξής σημαντικά πλεονεκτήματα.
    Build their own blocks via drag & drop
    Host and join Mesh sessions, share sprites over the mesh
    The "Elements" feature allows you to edit the underlying Smalltalk code in a Scratch-like environment.
    Nestable sprites
    True object oriented sprite hierarchy
    Compiler (makes a project into an .exe/.app (application) file).
    Scrolling enhancements
    Undo (Scratch 1.4 only contains "Undelete", which some 1.3 fans find useless)
    Pause / resume the project
    Debugger
    Multi-dimensional lists (lists in lists, or arrays)
    First class procedures (lambda) and full closures
    Cloning
    Atomicity control
    Type checking
    A tools sprite with many common procedures

Δεν τα παρατάνε, γιατί υπάρχει ήδη αρκετό υλικό από άλλα παιδιά, οπότε ασχολούνται με το υπάρχον υλικό, το οποίο τις περισσότερες φορές είναι παιχνιδάκι. Οπότε αφού παίξουν λίγο, περνάω από πάνω και τους λεω "ρε συ, να αλλάξουμε τον καρχαρία να τον κάνουμε βούβαλο;". Τρελαίνονται από χαρά. Και σιγά σιγά, αρχίζουν να το αλλάζουν, και να ανακαλύπτουν τις δυνατότητες και το βάθος του προγράμματος.
Δυστυχώς αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ είναι ότι αν πεις κάτι τέτοιο, αφού ρωτήσουν κατευθείαν "πως κυρία;", εάν λάβουν την απάντηση "γίνεται. ψάξε να το βρεις", η αντίδρασή τους είναι πελάγωμα, απογοήτευση και γενικά το να κοιτάνε την οθόνη σαν χάνοι χωρίς να κάνουν τίποτα. Αλλά επειδή δεν έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα διατηρώ τις επιφυλάξεις μου στο αν θα αντιδράσουν με τον ίδιο ανεπιθύμητο τρόπο και σε αυτό.

Τους αφήνεις να κάθονται λίγο σαν χάνοι, κάνεις τον κύκλο σου στα άλλα παιδιά, και μετά επανέρχεσαι και τους δίνεις το πρώτο Hint, ή και παραπάνω, ότι χρειάζεται το καθένα παιδάκι.


Όχι, σχεδόν ποτέ. Διενέξεις έχουν όταν παίζουν τα παιχνίδια που έφτιαξαν καμιά φορά.
Πόσα παιδιά έχεις ανά υπολογιστή;

Επιδιώκω να είναι δύο. Δεν μου αρέσει να είναι ένα. Τα τρία είναι καλό αλλά δεν αποδίδει αρκετές φορές.


Πέραν του προγραμματισμού; Τι εννοείες;
Αρχιτεκτονική; Αναπαράσταση πληροφορίας; Επεξεργασία πληροφορίας; Δίκτυα; Μαθηματικά;

Τα περισσότερα καλύπτονται με το
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #31 στις: Απριλίου 27, 2013, 10:32:07 pm »
doodle δεν υπάρχει διαφορετική παιδαγωγική για κάθε βαθμίδα. Μία είναι η παιδαγωγική επιστήμη. Πάρε το πρόγραμμα σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ και ένα μεταπτυχιακό παιδαγωγικών να δεις ότι δεν εξειδικεύονται σε συγκεκριμένες ηλικίες.

 ::)

Στις τάξεις από A ως Γ δημοτικού η παιδαγωγική (με την έννοια της διάγνωσης και θεραπείας μαθησιακών δυσκολιών) είναι τεράστια επιστήμη.  Αν στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν τα διαχωρίζουν, αυτό είναι απλά λάθος.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:07:06 »

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #32 στις: Απριλίου 27, 2013, 10:46:50 pm »
Επιδιώκω να είναι δύο. Δεν μου αρέσει να είναι ένα. Τα τρία είναι καλό αλλά δεν αποδίδει αρκετές φορές.
Επιδιώκεις :o :o :o να έχεις δύο ανά υπολογιστή;; Καλά που διδάσκεις εσύ; Σε κολλέγιο;;  ;D ;D Πες μου τώρα ότι έχεις 10 παιδιά στην τάξή ή/και πάνω από 8 υπολογιστές, να τραβήξω τα κοτσίδια μου!!!  ;D ;D ;D ;D


ΥΓ: αποχωρώ από την συζήτηση προσωρινώς. Καληνύχτα σας.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #33 στις: Απριλίου 27, 2013, 10:48:51 pm »
doodle δεν υπάρχει διαφορετική παιδαγωγική για κάθε βαθμίδα. Μία είναι η παιδαγωγική επιστήμη. Πάρε το πρόγραμμα σπουδών της ΑΣΠΑΙΤΕ και ένα μεταπτυχιακό παιδαγωγικών να δεις ότι δεν εξειδικεύονται σε συγκεκριμένες ηλικίες.

 ::)

Στις τάξεις από A ως Γ δημοτικού η παιδαγωγική (με την έννοια της διάγνωσης και θεραπείας μαθησιακών δυσκολιών) είναι τεράστια επιστήμη.  Αν στην ΑΣΠΑΙΤΕ δεν τα διαχωρίζουν, αυτό λέει πολλά για το επίπεδο εκεί πέρα.

http://education.aspete.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=394&Itemid=363&lang=el

Υπάρχει μάθημα "Γενική και Εξελικτική Ψυχολογία" για αυτά που αναφέρεις. Αν και για τη διάγνωση και τη θεραπεία μαθησιακών δυσκολιών δεν είναι ούτε καν οι δάσκαλοι πλήρως καταρτισμένοι. Υπάρχουν δάσκαλοι της "ειδικής αγωγής" για το συγκεκριμένο θέμα.

Στην Α' δεν θα τολμούσα ούτε για αστείο να εισάγω προγραμματισμό. Τη μισή χρονιά δεν ξέρουν να γράφουν, ούτε να διαβάζουν. Με μία ώρα την εβδομάδα (συνολικά λιγότερες από 30 διδακτικές ώρες) δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε ούτε τα βασικά. Να μάθουν τα μέρη του υπολογιστή, πώς να κάθονται, το βασικό χειρισμό και μετά Rapidtyping, tuxpaint, kidepedia, gcompris, τα παιχνίδια του παιδαγωγικού ινστιτούτου, Word, να εισάγουν εικόνες και wordart, να αποθηκεύουν τα έργα τους και πολύ συγκεκριμένα παιχνίδια στο Internet όπως το wildwebwoods.org προς το τέλος). Δηλαδή, ότι προβλέπεται από το ΑΠΣ. Ούτε στη

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #34 στις: Απριλίου 27, 2013, 10:54:13 pm »
πάνω από 8 υπολογιστές, να τραβήξω τα κοτσίδια μου!!!  ;D ;D ;D ;D

9 υπολογιστές. Μπορείς να τραβήξεις τα κοτσίδια σου!  :D
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #35 στις: Απριλίου 27, 2013, 11:08:28 pm »
Πάντως με 9 υπολογιστές, αν τα παιδιά γίνουν πάνω από 18, επικρατεί μια ψιλοκόλαση.

Α και κάτι που δεν είπα.

Κάθε δυο-τρια μαθήματα τους κάνω και μια ψιλοεισήγηση. Τα μαζεύω όλα γύρω-γύρω από ένα υπολογιστή, κάθομαι στο πλάι έτσι ώστε να μπορώ να χειρίζομαι τον υπολογιστή, να μπορούν όμως να βλέπουν την οθόνη κυρίως αυτά (τα τετράγωνα που ζωγραφίζω επειδή είμαι στο πλάι τα κάνω όλα ρόμβους! ;D), και βεβαίως να μπορώ να κοιτάω τα πρόσωπά τους για να δω αν καταλαβαίνουν τι τους λέω.

Και για 5-15 λεπτά τους δίχνω κάποια τεχνική προγραμματισμού.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #36 στις: Απριλίου 27, 2013, 11:16:47 pm »
Μόνο εγώ είμαι με 25άρια τμήματα τρία χρόνια τώρα; Για εισήγηση να μαζεύεις ακόμα και 20 παιδιά γύρω από έναν υπολογιστή μου φαίνεται πρακτικά αδύνατο. Προσωπικά για να τους δείξω κάποιο πρόγραμμα χρησιμοποιώ λογισμικό διαχείρισης τάξης. Μέχρι πέρσι είχα το NetOp, φέτος έβαλα το NetSupport για να υποστηρίζω ταυτόχρονα XP και 7. Στο "εργαστήριο" (στην πραγματικότητα είναι αίθουσα πολλαπλών χρήσεων) έχω 10 υπολογιστές και κάθε μέρα στήνω και ξεστήνω 3 laptop, από τα οποία το ένα το χειρίζομαι εγώ και λειτουργεί ως server.

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #37 στις: Απριλίου 27, 2013, 11:20:18 pm »
Στην Α' δεν θα τολμούσα ούτε για αστείο να εισάγω προγραμματισμό. Τη μισή χρονιά δεν ξέρουν να γράφουν, ούτε να διαβάζουν.

Δεν κάνω προγραμματισμό στην Α. Χρησιμοποιώ το
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #38 στις: Απριλίου 27, 2013, 11:22:03 pm »
Για εισήγηση να μαζεύεις ακόμα και 20 παιδιά γύρω από έναν υπολογιστή μου φαίνεται πρακτικά αδύνατο.
πρέπει να διαλέξεις υπολογιστή γωνιακό, να δημιουργεί χώρο τάξης από πίσω του.


Προσωπικά για να τους δείξω κάποιο πρόγραμμα χρησιμοποιώ λογισμικό διαχείρισης τάξης. Μέχρι πέρσι είχα το NetOp, φέτος έβαλα το NetSupport για να υποστηρίζω ταυτόχρονα XP και 7. Στο "εργαστήριο" (στην πραγματικότητα είναι αίθουσα πολλαπλών χρήσεων) έχω 10 υπολογιστές και κάθε μέρα στήνω και ξεστήνω 3 laptop, από τα οποία το ένα το χειρίζομαι εγώ και λειτουργεί ως server.

Δεν μου αρέσουν τα NetOp και NetSupport.
Όταν κάνω εισήγηση θέλω να βλέπω φάτσες.
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος gpapage

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1313
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #39 στις: Απριλίου 27, 2013, 11:36:37 pm »
Και εγώ θα ήθελα να βλέπω φάτσες, αλλά μάλλον είναι πιο σημαντικό να βλέπουν τα παιδιά την οθόνη. Αν θέλω να βλέπω φάτσες τους ζητάω να γυρίσουν προς τον πίνακα ή φέρνω προτζέκτορα. Σε οθόνη υπολογιστή δεν είναι δυνατόν να δείξεις κάτι σε 20+ παιδιά. Στην καλύτερη οι μισοί δε θα βλέπουν. Στη χειρότερη θα αρχίσουν οι από πίσω να ρίχνουν σφαλιάρες στους μπροστινούς. Ακόμα και το να τους μαζέψεις μου φαίνεται ακατόρθωτο. Εδώ κάθε φορά που δείχνω την οθόνη του υπολογιστή μου στις οθόνες τους και χάνουν τον έλεγχο του ποντικιού ακούω μια παρατεταμένη γκρίνια από μερικούς! Αν καταφέρνεις κάτι τέτοιο και έχεις και αποτελέσματα τι να πω... Respect...

Τα υπόλοιπα οφέλη των συγκεκριμένων προγραμμάτων είναι ότι μπορείς ανά πάσα στιγμή να κλειδώσεις οθόνες (πχ αν κάποιοι παραβιάζουν κανόνες) και κυρίως να ελέγχεις την πρόσβαση στο Internet κλειδώνοντας τελείως το Internet, ή ελευθερώνοντας συγκεκριμένες ιστοσελίδες. Επίσης, μπορείς να τους μοιράσεις αρχεία για κάποια άσκηση, να εγκαταστήσεις μαζικά προγράμματα σε πολλά pc, να τους δείξεις κάποιο video (πχ για τη διδασκαλία για την ασφάλεια στο Internet). Προσωπικά δε θα μπορούσα να δουλέψω χωρίς αυτά.

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #40 στις: Απριλίου 27, 2013, 11:54:45 pm »
Και εγώ θα ήθελα να βλέπω φάτσες, αλλά μάλλον είναι πιο σημαντικό να βλέπουν τα παιδιά την οθόνη. Αν θέλω να βλέπω φάτσες τους ζητάω να γυρίσουν προς τον πίνακα ή φέρνω προτζέκτορα. Σε οθόνη υπολογιστή δεν είναι δυνατόν να δείξεις κάτι σε 20+ παιδιά. Στην καλύτερη οι μισοί δε θα βλέπουν. Στη χειρότερη θα αρχίσουν οι από πίσω να ρίχνουν σφαλιάρες στους μπροστινούς. Ακόμα και το να τους μαζέψεις μου φαίνεται ακατόρθωτο. Εδώ κάθε φορά που δείχνω την οθόνη του υπολογιστή μου στις οθόνες τους και χάνουν τον έλεγχο του ποντικιού ακούω μια παρατεταμένη γκρίνια από μερικούς! Αν καταφέρνεις κάτι τέτοιο και έχεις και αποτελέσματα τι να πω... Respect...

Φταίει το Netopt. Δοκίμασε να κάνεις αυτό που σου λέω. Διάλεξε έναν γωνιακό υπολογιστή, σχετικά υπερυψωμένο και με χώρο πίσω, και βάλτους να κάτσουν σε καρέκλες πυκνά και κυκλικά. Φυσικά αν έχεις προτζεκτορα (δεν έχω) που να μπορεί όμως πάλι να μπει σε θέση ώστε να βλέπεις πρόσωπα, ακόμα καλύτερα.

Φάπες στους μπροστινούς βέβαια και πέφτουν, αλλά αυτό εξαρτάται και από το τμήμα. Γενικά πάντως αν δω παιδί και απλώσει χέρι σε άλλο, γίνομαι τούρκος (παίζοντας θέατρο βέβαια). Αυτό το ξέρουν και φοβούνται. Φασαρία τους αφήνω να κάνουν σχεδόν όση θέλουν (όμως όχι στην διάρκεια της εισήγησης, έτσι όπως είναι πυκνά καθισμένοι τους βλέπω και δεν έχουν πολλές δυνατότητες για καζούρα, άσε που γνωρίζουν ότι με το που θα τελειώσει η εισήγηση μπορούν να κάνουν όση φασαρία θέλουν μετά). Αν τυχόν παιδί απλώσει χέρι για φαπίτσα όμως,  το τρομάζω με άγρια φωνή! Επίσης τακτικά τους παρακαλώ (προσωπικά τον καθένα χωρίς να ακούνε οι άλλοι και δημιουργήται κλίμα στην τάξη) με μονότονη ψιλοαυστηρή φωνή ανάλογα την περίσταση, να είναι καθιστοί και να μην τριγυρνάνε δεξιά αριστερά.

Τα υπόλοιπα οφέλη των συγκεκριμένων προγραμμάτων είναι ότι μπορείς ανά πάσα στιγμή να κλειδώσεις οθόνες (πχ αν κάποιοι παραβιάζουν κανόνες) και κυρίως να ελέγχεις την πρόσβαση στο Internet κλειδώνοντας τελείως το Internet, ή ελευθερώνοντας συγκεκριμένες ιστοσελίδες. Επίσης, μπορείς να τους μοιράσεις αρχεία για κάποια άσκηση, να εγκαταστήσεις μαζικά προγράμματα σε πολλά pc, να τους δείξεις κάποιο video (πχ για τη διδασκαλία για την ασφάλεια στο Internet). Προσωπικά δε θα μπορούσα να δουλέψω χωρίς αυτά.
Αν διδάσκεις ιντερνετ (κάτι για το οποίο διαφωνώ όπως προείπα) τότε τα προγράματα τύπου netopt είναι χρήσιμα.
Αν και εγώ κάνω το εξής,  αν θέλω να εμφανίσω κάτι από το Internet, εξαφανίζω πρώτα όλους τους browser και αφήνω μόνο τον iexplorer. Και σε αυτόν ενεργοποιώ τον σύμβουλο και βάζω μια whitelist με τα site που θέλω να έχουν πρόσβαση.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 28, 2013, 12:23:03 am από dooodl »
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

Αποσυνδεδεμένος dooodl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 41
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: ΤΠΕ: περιεχόμενο και κατευθύνσεις διδασκαλίας
« Απάντηση #41 στις: Απριλίου 28, 2013, 12:00:06 am »
Τα υπόλοιπα οφέλη των συγκεκριμένων προγραμμάτων είναι ότι μπορείς ανά πάσα στιγμή να κλειδώσεις οθόνες (πχ αν κάποιοι παραβιάζουν κανόνες)

Γενικά αποφεύγω να κάνω αστυνόμευση και να τιμωρώ για πράξεις που γίνονται στον υπολογιστή. Δίνω την (ψεύτικη) αίσθηση ότι ο υπολογιστής τους ανοίκει ολοκληρωτικά και ότι μπορούν να κάνουν οτιδήποτε θέλουν με αυτόν (αρκεί να μην τον κοπανάνε και να μην γράφουν βρισιές).

Ότι είναι επικίνδυνο και χρειάζεται αστυνόμευση (όπως το ιντερνετ) απλά το εξαφανίζω, να μην υπάρχει καθόλου και να μην τους προκαλεί πειρασμό και διάσπαση προσοχής.
Έτσι αποφεύγω και τις γκρίνιες.
« Τελευταία τροποποίηση: Απριλίου 28, 2013, 12:14:50 am από dooodl »
Δεν υπάρχει μεγαλύτερο διδακτικό λάθος, από το να βάζεις ίδια θέματα σε ανόμοιους μαθητές.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 554
Σύνολο: 563

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.