*

Αποστολέας Θέμα: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων  (Αναγνώστηκε 26767 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος BATPAXI

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Τοκάτα σε Ρε ελάσσονα. Μοντεράτο, ζιγκ, μενουέτο.
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #42 στις: Μάιος 12, 2013, 08:43:09 μμ »
15  Ιουνίου θέλουν να βγάλουν πίνακες  ολικά υπεραρίθμων;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3405
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #43 στις: Μάιος 12, 2013, 11:11:45 μμ »
Αυτή ήταν και είναι η πρόθεσή τους. Αν δεν υπάρξει καμιά αντίδραση και δεν γίνει απεργία, αυτό θα τους δώσει το ok για να προχωρήσουν. Προφανώς, όπως κάθε χρονιά κρίνονται οι υπεράριθμοι από τα ΠΥΣΔΕ, φέτος το υπουργείο θέλει τους ολικά υπεράριθμους. Το τι δυσλειτουργίες - ανωμαλίες θα προκαλέσει αυτό, είναι άλλο θέμα...

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #44 στις: Μάιος 12, 2013, 11:17:41 μμ »
..δεν μας απασχολούν τα πτυχία αλλά μας απασχολεί ποιος τοποθετήθηκε πρώτος;

Ετσι ακριβως γινεται σημερα με τη Β' αναθεση (ο παλιοτερος με οργανικη σ'ενα σχολειο καλυπτει ΠΡΩΤΟΣ ωραριο με Α' και Β' αναθεση και ΜΕΤΑ αρχιζει να παιρνει ωρες ο νεοτερος με οργανικη), αρα γιατι να μη γινει και με το Β' πτυχιο; Τουλαχιστον το Β' πτυχιο δινει στον εκπαιδευτικο την αναλογη επιστημονικη καταρτιση, κατι που δυστυχως δεν ισχυει παντα για τη Β' αναθεση.

(Στο παραδειγμα που εδωσες, αν η συναδελφος εχει δευτερο πτυχιο πληροφορικης, δεν ειναι πλεον μονο τεχνολογος, αλλά ΚΑΙ πληροφορικος, αρα μπορει μια χαρα να διδαξει ΚΑΙ πληροφορικη! Ομως στο αλλο παραδειγμα που εδωσες, ο μαθηματικος που θα διδαξει φυσικη χωρις να εχει και πτυχιο φυσικης, ή ο φυσικος που θα διδαξει βιολογια χωρις να εχει και πτυχιο βιολογιας, το κανουν βασισμενοι στη Β'αναθεση, την οποια κακως εχουν, αν οι πανεπιστημιακες τους σπουδες δεν καλυπταν επαρκως τα αντιστοιχα αντικειμενα. Μεχρι σημερα ομως κανεις δεν παραπονιοταν που διδασκε άλλα αντικειμενα, επειδη τους βολευε να καλυπτουν ωραριο οπως να'ναι! Το να υπαρχουν παραπονα για οσους διδασκουν με δευτερο πτυχιο ειναι τραγικο, διοτι τουλαχιστον αυτοι ΕΧΟΥΝ πτυχιο!)

Αποσυνδεδεμένος mariacurie

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #45 στις: Μάιος 12, 2013, 11:24:37 μμ »
Το λάθος στην περίπτωση της δεύτερης ειδικότητας έγινε με το που την απόδωσε στους Πληροφορικούς που διορίστηκαν με τα σεμινάρια. Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν δύο πτυχία που να δικαιολογούν την δεύτερη ειδικότητα. Και από την μια μεριά πήραν τις καλύτερες θέσεις των ανθρώπων που έχουν όλα τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και τώρα έρχονται να πάρουν και ώρες από ανθρώπους που δώσαν εξετάσεις με ένα πάρα πολύ δύσκολο ΑΣΕΠ. Κανείς βέβαια δεν μίλησε για όλη αυτή την κατάσταση όλοι το έχουν κάνει γαργάρα. Γιατί άμα το σκεφτείς εκεί είναι το πλήθος με την δεύτερη ειδικότητα. Λες και είναι εύκολο να παίρνεις δύο πτυχία.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #46 στις: Μάιος 13, 2013, 12:30:41 πμ »
Το λάθος στην περίπτωση της δεύτερης ειδικότητας έγινε με το που την απόδωσε στους Πληροφορικούς που διορίστηκαν με τα σεμινάρια. Αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν δύο πτυχία που να δικαιολογούν την δεύτερη ειδικότητα. Και από την μια μεριά πήραν τις καλύτερες θέσεις των ανθρώπων που έχουν όλα τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και τώρα έρχονται να πάρουν και ώρες από ανθρώπους που δώσαν εξετάσεις με ένα πάρα πολύ δύσκολο ΑΣΕΠ. Κανείς βέβαια δεν μίλησε για όλη αυτή την κατάσταση όλοι το έχουν κάνει γαργάρα. Γιατί άμα το σκεφτείς εκεί είναι το πλήθος με την δεύτερη ειδικότητα. Λες και είναι εύκολο να παίρνεις δύο πτυχία.

Σ'αυτο εχεις δικιο, αλλά η συναδελφος δεν αναφεροταν σε τετοια περιπτωση, αλλά σε περιπτωση τεχνολογου που πηρε και πτυχιο πληροφορικης (οχι σεμιναριο).

Στο θεμα για οσους διοριστηκαν ως Πληροφορικοι με σεμιναριο, η λυση ηταν απλη, αλλά δε θα το τολμουσαν λογω πολιτικου κοστους: οταν ψηφισαν το ενιαιο μισθολογιο επρεπε να ψηφισουν και απαγορευση της διδασκαλιας Πληροφορικης απο οσους διδασκαν Πληροφορικη χωρις πτυχιο (ΤΕΙ ή ΑΕΙ ή μεταπτυχιακο). Οχι απολυσης (να συνεχισουν ως καθηγητες του αντικειμενου στο οποιο εχουν πτυχιο ή μεταπτυχιακο), απλά απαγορευσης να συνεχισουν ως Πληροφορικοι. (ισχυει και για τους Ειδικης Αγωγης, Μουσικης, κλπ - ενα σωρο εχουν διοριστει χωρις πτυχιο στο αντικειμενο!)

Αποσυνδεδεμένος angela_p

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 217
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #47 στις: Μάιος 15, 2013, 02:45:15 μμ »
Και με τις ειδικότητες που είναι σχεδόν ΠΑΝΤΟΥ υπεράριθμοι (π.χ. γυμναστές, πληροφορικής, γαλλικής...) τι γίνεται; Τα κενά για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις φαντάζομαι θα είναι ελάχιστα. Οι υπόλοιποι θα παραμείνουν υπεράριθμοι;

Αποσυνδεδεμένος Νηρηίδα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 269
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #48 στις: Μάιος 15, 2013, 03:02:48 μμ »
Βρε παιδιά, είναι δυνατό ένας  παλαιότερος ξενόγλωσσος με 15 ώρες π.χ. να πάρει 5 ώρες ιστορίας που περισσέυουν και ο νεότερος φιλόλογος να βρεθεί εκτός σχολείου; Σε ποια διάταξη βρίσκεται αυτό γιατί μέχρι τώρα συνέβαινε το ακριβώς αντίθετο.

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #49 στις: Μάιος 15, 2013, 03:22:18 μμ »
Πρώτα συμπληρώνει ωράριο η α΄ανάθεση.

Αποσυνδεδεμένος dimfil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 350
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #50 στις: Μάιος 15, 2013, 03:25:27 μμ »
Ξέρεις "ΠΑΣΑ" τον νόμο η την Υ.Α. για αυτό? Ευχαριστώ..
ΑΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΕΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3405
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #51 στις: Μάιος 15, 2013, 03:54:04 μμ »
Κατά λάθος δημοσίευσα σε αυτό το θέμα... Αν είναι δυνατόν να σβηστεί.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 15, 2013, 03:57:21 μμ από erietta »

Αποσυνδεδεμένος nanaparathi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #52 στις: Μάιος 15, 2013, 05:58:39 μμ »
Αυτα ολα θα ισχυσουν και για νηπιαγωγους που ειναι στη διαθεση πυσπε και καλυπτουν φετος λειτουργικα κενα;Απορω ποιος θα καλυψει τα λειτουργικα κενα του Σεπτεμβριου που ειναι συνηθως περισσοτερα απο οργανικα.

Αποσυνδεδεμένος vaggis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1138
  • Φύλο: Άντρας
  • i love education
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #53 στις: Μάιος 15, 2013, 06:05:34 μμ »
Και με τις ειδικότητες που είναι σχεδόν ΠΑΝΤΟΥ υπεράριθμοι (π.χ. γυμναστές, πληροφορικής, γαλλικής...) τι γίνεται; Τα κενά για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις φαντάζομαι θα είναι ελάχιστα. Οι υπόλοιποι θα παραμείνουν υπεράριθμοι;

εχει πολλα κενα στα δημοτικα γυμναστων.πληροφορικης και γαλλικων για τις υποχρεωτικες μεταθεσεις....ξερουν αυτοι τι κανουν!!
ΠΕ06

Αποσυνδεδεμένος nanaparathi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #54 στις: Μάιος 15, 2013, 06:39:27 μμ »

Αυτα ολα θα ισχυσουν και για νηπιαγωγους που ειναι στη διαθεση πυσπε και καλυπτουν φετος λειτουργικα κενα;Απορω ποιος θα καλυψει τα λειτουργικα κενα του Σεπτεμβριου που ειναι συνηθως περισσοτερα απο οργανικα.


Αποσυνδεδεμένος angela_p

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 217
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Νέος ορισμός υπεραριθμίας -Ανακατανομή οργανικών θέσεων
« Απάντηση #55 στις: Μάιος 15, 2013, 07:46:46 μμ »
εχει πολλα κενα στα δημοτικα γυμναστων.πληροφορικης και γαλλικων για τις υποχρεωτικες μεταθεσεις....ξερουν αυτοι τι κανουν!!

ναι, συμφωνώ πως υπάρχουν κενά στα δημοτικά για τις υπεράριθμες ειδικότητες, στην πλειοψηφία τους όμως νομίζω πως δεν είναι σε οργανικές θέσεις, καθώς οι οργανικές θέσεις των ειδικοτήτων στα δημοτικά (και ειδικά για τους ξενόγλωσσους και τους πληροφορικούς) είναι ελάχιστες. Συνεπώς, αυτές φαντάζομαι μπορούν να καλυφθούν μόνο με αποσπάσεις και όχι με μεταθέσεις..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162169
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 781
Σύνολο: 799

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.