*

Αποστολέας Θέμα: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ  (Αναγνώστηκε 6830 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« στις: Μαΐου 16, 2013, 05:20:52 pm »
Το παρέλαβα στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο από εκλεκτό συνάδελφο ο οποίος ήθελε να μοιραστεί μαζί μου / μαζί μας τους προβληματισμούς - σκέψεις του, οι οποίες προέκυψαν από ανταλλαγή απόψεων μεταξύ συναδέλφων - και όχι μόνο -  σχετικά με όλες τις τελευταίες εξελίξεις - ενέργειες - αποφάσεις - άρσεις αποφάσεων στον εκπαιδευτικό χώρο.

Όσα ακολουθούν βρίσκονται και στο http://greki-gr.blogspot.gr/

 ::)

Παράθεση
Ξαφνικά, ενώ ο υπογράφων (Γ.Α.) το παρακατω αρθρο έψαχνε μπλογκ που θα το φιλοξενουσαν   και αναρωτιόταν πού θα διαβαζόταν από εκπαιδευτικούς και είδε ειδοποίηση από το ΓΡΕΚΙ στο οποίο δηλώνει ευγνώμων, έμαθε και για την αναίρεση της απεργίας από την ΟΛΜΕ. Για το πόσο  εχει το δικαιωμα η ΟΛΜΕ να το κανει αυτό, ο αναγνώστης ας παει να βγαλει συμπερασμαα βάζοντας στο γκουγκλ τη λέξη ΟΛΜΕ, και οσο καταλαβει καταλαβε (κι εγω τις ιδιες αποριες εχω. Και δεν θα ηταν κακή ιδέα αν εντός των εξετασεων, καποιοι που δεν εχουμε επιτηρήσεις,  συνεννοηθούμε να παμε στην ΟΛΜΕ να ρωτησουμε).

Ο λογος αποστολής  του παρόντος αυτοσχολίου είναι να τονισουμε ότι η κατάργηση  της αυριανης απεργιας δεν καθιστα το παρακατω αρθρο παρωχημενο αλλα απεναντιας πιο επικαιρο αφου θέτει το ζητημα της απεργιας σε άλλη βαση απόλυτα λογικη και απόλυτα αξιοπρεπή πραγμα που οι σοφιστειες, οι  χρησμοι ,  οι στροφες κατά 180 και  μετα κατά ακομη 180 και γενικα οι ακροβατικες στρεψοδικίες και τουμπες με στροφές κατά 2κπ ή (2κ+1)π καθολου δεν διασφαλισαν…


Παράθεση


Τέρμα η κωμωδία

1.   Η τεράστια, και παρα πολύ αυξημένη,  συμμετοχή των εκπαιδευτικών στα χτεσινά (14/5) συνέδρια των ΕΛΜΕ , παρ’όλη την εγκλωβιστική δυστοκία ως προς την παραγωγή και άλλης εναλλακτική ς λύσης , έξω   από το το δίλημμα «απεργία κατά τις  εξετάσεις  ή όχι απεργία» έδειξε  ότι η επιστράτευση δεν αποτέλεσε σοβαρό σκιάχτρο

2.   Η εμφάνιση πολλών μαθητών στο πλευρό των καθηγητών σε  σημερινές εφημερίδες (π.χ. «Ελευθεροτυπία»  και «Εφημερίδα  των συντακτών») που έλεγαν «ναι μεν το μυαλό μας τώρα είναι απόλυτα προσηλωμένο στις εξετάσεις αλλά  καταλαβαίνουμε το δίκιο τους») έδειξε  ότι 

2α) Δεν έπιασε όσο τόπο νομίστηκε η εκστρατεία να πανικοβληθούν γονείς και μαθητές απο την προβολή αγχωμένων παιδιών  στα τηλεοπτικά παράθυρα 

2β) Επιασε πολύ περισσότερο τόπο απ’όσο ελπίστηκε αρχικά  η επιστολή υπέρ των καθηγητών του 16-χρονου Κωνσταντίνου Μανίκα από το 10ο  Λύκειο Δραπετσώνας (πράγμα που επίσης  έδειξε την αυξανόμενη,  λόγω κρίσης, ωριμότητα των μαθητών που καταλαβαίνουν, όπως και οι μαθητες σε άλλες δεκαετίες,  ότι στα σοβαρά προβλήματα  πιο πολύ βοηθούν ως παραδείγματα   οι σκεπτόμενοι από τους απλώς   επιθυμούντες να χάσουν μάθημα και να κάνουν μπάχαλο ή χαβαλέ…)

2γ)Επίσης όλοι είδαμε (στη γειτονιά μας , όχι στα ΜΜΕ)  μαγαζάτορες, που τυχαίνει να ξέρουν ότι είμαστε καθηγητές, να μας λένε «μη νομίζετε ότι όλοι είμαστε  εναντίον σας όπως αυτοί που δείχνουν τα κανάλια»)

3. Αυτά  υποβάλλουν την εξής σκέψη και πρόταση:

3α) Την Παρασκευή ανεξάρτητα,  από το τι ψήφισαν ή δεν ψήφισαν, κι από το αν συμμετείχαν ή δεν συμμετειχαν χτες στις ΕΛΜΕ,  οι καθηγητες μπορουν να πουν, όσοι το σκεφτούν ή το ακούσουν, και θελουν να το εφαρμοσουν, το εξής:  «Για να καταλάβουν οι μαθητές και οι γονείς ότι συμμεριζόμαστε την αγωνία τους και ότι θέλουμε να  βοηθήσουμε τους μαθητές μας  να έχουν καλή ψυχολογία  για να γράψουν  καλά,   δεν θα λείψουμε ως επιτηρητές από τις  πανελλήνιες ως το τέλος τους, αλλά θα δηλώσουμε απεργοί  και θα ζητήσουμε να καταμετρηθούμε σαν απεργοί  χάνοντας, από το υστέρημά μας κι εμείς  το μεροκάματό  μας. Το ίδιο θα κάνουμε και όσες άλλες μέρες εξετάσεων μας παίρνει, άλλον περισσότερο άλλον λιγότερο,  άλλον καθόλου, μετά  από την στιγμή που θα ακούσουμε ότι συνάδελφοι  ξεκίνησαν μια τέτοια συμβολική  κίνηση παθητικής  αντίστασης και ενεργής συμπαράστασης  στους μαθητές. Στα επικοινωνιακά  τρυκ και στα παραπλανητικά γκάλλοπ  αγορασμένων/ξεπουλημένων ΜΜΕ θα αντιτάξουμε άμεση επικοινωνία ουσίας και έμπρακτης απόδειξης καλών προθέσεων, γνήσιας καταμέτρησης του πόσοι πιστεύουμε στα σοβαρά τι λέμε, και ξεκάθαρης κλήσης για έμπρακτη κατανόηση και συμπαράσταση στο επόμενο βήμα

3β) Στο βήμα που είπαμε, άρνηση  αποδοχής μεροκάματου,  προφανώς θα ήταν γελοίοι να επιβάλουν την όποιαν  ποινή  τους επιτρέπει η επιστράτευση και η συναίνεση που εκμαιεύουν διασπείροντας πανικό μέσω του πιο ευαίσθητου σημείου, των γονιών, του μέλλοντος των παιδιών τους, και με το πιο πονηρά επιλεγμένο τάιμινγκ (την περίοδο  εξετάσεων, αλλά σιγά την πονηριά, ακόμη και τα παιδιά, όσα σκέπτονται, το κατάλαβαν, αλλά είπαν «προσηλωνόμαστε στις εξετάσεις τώρα, κι αργότερα τα λέμε») . Αλλά το επόμενο βήμα, μη παθητικής, αντίστασης, μπορεί  να πραγματοποιηθει μόνο με την έμπρακτη συμπαράσταση όσων γονέων συμφωνούν ότι είναι απαραίτητο. Το να κάνουν οι καθηγητές απεργία στις διακοπές  προφανώς δεν είναι απειλή, απλώς  έσοδο είναι για την κυβερνηση (ή μάλλον για τους προϊσταμένους της, τους δανειστές κλπ) Άρα θα πρέπει να απεργήσουμε στην απογευματινή διόρθωση  γραπτών  των εξετάσεων.
         
3γ) Τότε όμως  οι ποινές που προβλέπει η  επιστράτευση (απόλυση,  «φυλάκιση τριών μηνών» κλπ) μπορούν πλέον να επιβληθούν. Τι μπορεί να γίνει;
           
4)Πρώτα-πρώτα τι να μη γίνει: μη μας πιάσει κανα τρελλό να νομίζουμε οτι μπαίνουμε στον χώρο  της τραγωδίας ή του ηρωισμού. Αν κάποιοι γελοίοι  έχουν καταντήσει  ηθοποιοί φαρσοκωμωδίας δεν θα καταντήσουμε κι εμείς ηθοποιοί φαρσοτραγωδίας ούτε θα βαφτίσουμε ηρωϊσμό την απλή τακτική κίνηση που απλώς σε μια γελοία φάρσα τους αντεπιτίθεται.
 
4α) Λέμε στους γονεις «Εντάξει, τα παιδιά σας τώρα διαβάζουν για τις ενδοσχολικές τα απογεύματα, ελάτε όμως εσεις στα εξεταστικά κέντρα μαζί με όλους όσους από μας δεν έχουν κληθεί για διορθωτές, για να εμποδίζουμε την είσοδό τους, να μην απολύονται  οι άνθρωποι αρνούμενοι να πάνε.  Κάποιοι βέβαια θα το κάνουν και έτσι, τουλάχιστον αν ήδη έχουν κάποιο διχτυ ασφάλειας με αλλαγή δουλειάς, κλπ ή αν αυτές οι κινητοποιήσεις τους φέρουν σε επαφή με συναδέλφους ή συμπαραστάτες γονείς που θα τους βοηθησουν να βρουν δουλειά ή  θα τους προτιμήσουν ή θα τους συστήσουν σαν ιδιαιτεράδες κλπ .  Όταν τα παιδιά σας  τελειώσουν τις εξετάσεις πείτε τους να έρθουν  μαζί σας  και να αναβάλουν για λίγο την ολοήμερη χαλάρωση, δεν είναι σωστό τις  καταλήψεις να τις κάνουν μόνο τότε που τις κάνουν εκείνοι που  μόνο μάθημα θέλουν να χάσουν. Ούτε  και είναι σωστό, είτε τα παιδιά, είτε κι εσείς οι ίδιοι, να λέτε ότι βλάπτουμε την ψυχική υγεία των παιδιών που αγωνιούν για το τι βαθμό πήρανε. Εντάξει τα βοηθάμε να έχουν καλή ψυχολογία για να γράψουν καλά. Μη μας χρεώνετε και οτι δεν εχουν καλή ψυχολογια αν αναβάλουν λιγο τα  μπάνια τους κλπ»
 
4β) Όσοι, συσκεπτόμενοι και μαζί μας, θεωρήσετε ότι αυτά ενέχουν κινδύνους και επικίνδυνες ατέλειες (προβοκάτσιες, ελλιπή περιφρούρηση κλπ) μπορείτε να βοηθήσετε  κάλλιστα ως εξης: Να είστε ετοιμοι να απεργήσετε στον κλάδο σας μαζικά αν αρχίσουν απολύσεις ή φυλακίσεις για να αναγκάσετε  την κυβέρνηση  να σας κάνει κι εσάς φαντάρους να έχουμε «Ελλάδα Ελλήνων μονίμων στρατιωτών» όπου όλοι, άντρες και γυναίκες θα είμαστε φαντάροι και οι κανονικοί φαντάροι θα παίρνουν όλο άδειες για να μην τους τρέφει το στράτευμα  αλλά οι γονείς τους που θα είναι απολυμένοι και στρατιώτες. Ίσως αυτό να κάνει όχι μόνο να φανεί πόσο μη βιώσιμο είναι το οικονομικο σύστημα που ζούμε αλλά  και να φανεί πόσο αναγκαίο είναι οι σκεπτόμενοι μαθητές  να μη θεωρούνται φυτά αλλά «κεφάλια»  που πρέπει να τους μιμούνται ή να τους βοηθάνε και οι άλλοι αφού είδαμε πόσο βοήθησε ο 16-χρονος Μανίκας από το 10ο  Λύκειο Δραπετσώνας (με μέσο όρο 20)  να σπάσει ένας φαύλος  κύκλος αυτοεπανάληψης  επιχειρημάτων που επέβαλλαν τα ΜΜΕ)

4γ) Επίσης ίσως αυτό κάνει να σπάσει κι ο φαύλος κύκλος του να πετάνε το φταίξιμο  πάσα ο ένας στον άλλο οι καθηγητες-γονείς-μαθητές-κριτές   αντί  να πάνε στον μη φαύλο κύκλο της αλληλεγγύης και του  καταμερισμού εργασίας  βρίσκοντας το πόστο από το οποίο  μπορούν να βοηθήσουν ο καθένας καλύτερα στα  κοινά  σε όλους μας  προβλήματα, και μετατρέποντας την παρούσα κατάσταση σε άσκηση  συντονισμού για συνεργασία για να δείξουν όλοι στην κυβέρνηση τι  μπορούν και είναι διατεθειμένοι να κάνουν,  ή να δείξουν σε εαυτούς και αλλήλους τι δεν μπορούν ή δεν θέλουν να κάνουν και  να πουν αν προτιμούν αντί να βρουν ποιο είναι το εφικτό  και  ποιο είναι το πρακτέον τώρα, να αρκούνται σε μελλοντολογίες, σε κομματικές  παρελθοντολογικές αλληλοκατηγορίες  ή, χειρότερα, σε υποθετικολογίες περί όνου σκιάς  του τυπου «ας πούμε τι  θα κάναμε αν δεν ήμασταν φαντάροι για να χαρούμε ή να τσακωθούμε για  τις υποθετικές μας  συμφωνίες ή διαφωνίες αντί να  κοιτάξουμε κάθε φαντάρος από μας, και κάθε
μη ακόμα φαντάρος απ’εξω,  τι περιθώρια αλληλοστήριξης  και συνειδητής ανυπακοής έχει ανάλογα με τα προσωπικά του δεδομένα και να δούμε τι είδους  συντονισμό  δυνατοτήτων μπορεί  να κάνουμε και για μέχρι ποιό στόχο να επιμείνουμε. Πάνω  από όλα ας διατυπώσουμε με σαφήνεια τον στόχο αυτό γιατί αυτός θα καθορίσει και τις διαιρέσεις ή συνεργασίες την παρούσα στιγμή. Δεν λέμε «επιμένουμε μέχρι να πέσει η κυβέρνηση κλπ κλπ» που μπορεί  καν να μη το ασπαζόμαστε όλοι και που μας καθιστά υποχρεωμένους  να έχουμε απαντήσει πολύ πιο δύσκολα ερωτήματα πριν το πούμε. Επιμένουμε απλώς  μέχρι να αποσυρθεί  η προληπτική επιστράτευση


Γ.Αλεβίζος, 7ο ΓΕΛ Αθηνών

« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 16, 2013, 05:27:54 pm από troll »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:24:58 »

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #1 στις: Μαΐου 21, 2013, 10:59:09 pm »
Σκέψεων συνέχεια...

Aν και οι εξελίξεις μάλλον μας προλαβαίνουν, ήδη έχουν κυκλοφορήσει τα περί απόσυρσης της εγκυκλίου 8-2...
ωστόσο κάποιες θέσεις - αντιθέσεις - συνθέσεις, αξίζει να τις μοιραζόμαστε.

Δεν μπορούσα να σκεφτώ που αλλού θα έβαζα το part II των σκέψεων και των προβληματισμών του εκλεκτού συναδέλφου Γιάννη Αλεβίζου..

Καλή ανάγνωση... 

Παράθεση
  ΤΟ «Η  ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΕΡΜΑ» ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Ή ΠΡΕΠΕΙ  ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΕΡΜΑ;

1)Λέγαμε ότι θα προβληματιστούμε και περί  ΟΛΜΕ και περί  ημών των καθηγητών (αφού δεν είναι καθόλου  σίγουρο και καθόλου δεδομένο αν θα πρέπει να της εμπιστεύομαστε το πότε απεργούμε ή αν θα πρέπει να βρούμε και τρόπο να «απεργούμε  κατά αυτής»(!)) στη σύγχυση  αυτή μπήκαν και εκπομπές του Τράγκα που αφ’ενός είναι και οι μόνες που έδωσαν βήμα στους καθηγητές (όχι με ιδιαίτερα εντυπωσιακά αποτελέσματα, όπως και θα έπρεπε να ήταν αναμενόμενο) αφ’ετέρου με κατάληξη «95% των καθηγητών φτύνουν τον εαυτό τους, δεν το λέω εγώ ο Τράγκας, οι ίδιοι το λένε, να επεισόδιο  όπου  οι ίδιοι  φωνάζουν στην ΟΛΜΕ «πουλημένοι!»».
Εμείς  τι να πούμε;
1)Να πούμε ότι δεν ήταν ηθελημένο να το παρουσιάσει και έτσι; Αφού ήταν!
2) Να πούμε ότι δεν του είχαμε δώσει λαβή να μπορεί να το παρουσιάσει και έτσι; Αφού είχαμε δώσει λαβή (να μπορεί όποιος θέλει και από  όποια μεριά) να μας ταυτίζει ή να μας αποταυτίζει με την ΟΛΜΕ ή με το 95%)
3) Να πούμε ότι είναι ζήτημα ουσίας να καθόμαστε να σταθμίζουμε λαβές, εντυπώσεις, τάιμινγκ παρουσιάσεων κλπ αντί να ψάχνουμε λύσεις και όχι λέξεις που να βαφτίζουν τα αδιέξοδα με ονόματα λύσεων; (σαν σε επιστροφή από βουλευτικές εκλογές  που όλοι νικητές γυρίζουν) Αφού δεν είναι ζήτημα ουσίας. Στον (μικρότατο) βαθμό που έχει  και κάποια ουσία (απλώς για την καθημερινή ψυχική μας υγιεινή βέβαια!) να λέμε και τα δέοντα στο σωστό ταιμινγκ (άμα κατά τύχη  λάχει, όχι να’μαστε κι όλη μερα στην τσίλια για κάτι τέτοια!) πληροφορούμε τον αναγνώστη πριν πάμε σε πιο σοβαρά θέματα ότι λίγα λεπτά μετά από κάποια κουβέντα του Τράγκα «…ούτε για την τιμή των όπλων οι καθηγητές ..» και λίγο πριν κατι προσθεσει κι ο Τσίμας, στειλαμε στον Τράγκα ευγενέστατο γράμμα ότι ναι μεν δίνει βήμα αλλά και δεν είναι πλήρης η ενημέρωσή του και να πει την επόμενη μέρα  και για ομάδες καθηγητων που λένε κάποια  που δεν είναι ευρέως γνωστά π.χ. το «Η κωμωδία τέρμα», δεν τα έδειξε, τέρμα και το θέμα (που άλλωστε ΔΕΝ ήταν και πολύ θέμα ουσίας. Ήταν απλώς προσπάθεια να διατυπωθεί κάτι που θα είχε μορφή αρκετά μονοσήμαντη και αρκετά  χειροπιαστή  για να μπορεί να μη εμπίπτει σε ατέρμονες σοφιστείες, υποθετικολογίες, κλπ.  Η ουσία όμως ΔΕΝ είναι εκεί όπου τα φλου σταματάνε, είναι σε όσα αρχίζουν από εκεί και πέρα
2)Αυτά πριν πέντε μερες. Μεσολάβησε κανένα θέμα ουσίας να ασχοληθούμε; Την Κυριακή που μεσολάβησε ο Νίκος Τσούλιας είχε  στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία συνέντευξη με τίτλο  «Ηττημένη η κυβέρνηση των επιστρατεύσεων» (όποιος δεν το διάβασε μπορεί να βάλει στο γκουγκλ τη φράση αυτή, κατεβαίνει) Δεν ήταν θεμα ουσίας ήταν όμως θέμα ειλικρίνειας, διαύγειας,  και αυτοαντιφατικότητας. Δεν είναι απλώς οξύμωρο σχήμα  λόγου αυτό που μόλις είπαμε; Όχι, διότι απλώς εννοούμε  οτι ο Νίκος Τσούλιας με ειλικρινεια  είπε «ήταν λάθος η πρόταση απεργίας πάνω στις εξετασεις, και το ένα λαθος πάνω στο άλλο δεν σημαίνει κατ’αναγκη διόρθωση του αρχικού λάθους» και με διαύγεια περιέγραψε σφαιρικά την κατάσταση,  και αυτοαντιφατική ήταν  η κατάσταση αυτή καθ’εαυτήν και όχι το μυαλό  του Νίκου Τσούλια που την περιέγραφε. Καλά αυτά αλλά δεν ήταν θέμα ουσίας  και πάλι. Σχεδόν μια από τα ίδια που’χει το σύνηθες χάλι μας (το «σχεδόν» αναφέρεται σε βελτίωση, ενώ στις περισσότερες άλλες αναφορές που μεσολάβησαν για την κατάσταση το «σχεδόν» θα σήμαινε «πιο χάλια απο συνήθως»)
3) Σήμερα (που π.χ. στην «Ελευθεροτυπία» είδαμε  το άρθρο «Όλοι στο σχολείο οκτώ με δύο») γιατί επανερχόμαστε; Και σε τι ακριβώς; Και είναι θέμα ουσίας αυτό στο οποίο επανερχόμαστε; Απάντηση και «ανακεφαλαίωση εκ προοιμίου», που λένε, κοινώς «περίληψη-εισαγωγή», μέσω μιας παιδαγωγικής και διασκεδαστικής παραβολής πριν γίνουμε απόλυτα κυριολεκτικοί: Αν σε κάτι με ουσία που κάποιοι φαντάροι πάνε να κάνουνε με έναν σοβαρό αξιωματικό  ή μόνοι τους, έρθει ενας ανθυποδεκανέας που είναι τσάτσος ενός επιλοχία που είναι και ανίκανος (κι  όχι μονο  αγράμματος. Αυτό από μόνο του δεν πειράζει, εκτός βέβαια κι αν είναι «μεταφορικός επιλοχίας» ενώ στην κυριολεξία είναι υπάλληλος υπουργειου παιδειας(!), όπου θα ήταν θανάσιμο αμάρτημα η αγραμματωσύνη)  αν λοιπόν σε κάτι με ουσία που κάποιοι φαντάροι πάνε να κάνουνε με έναν σοβαρό αξιωματικό ή μόνοι τους έρθει ενας ανθυποδεκανέας που είναι τσάτσος ενός επιλοχία που είναι και ανίκανος και μαζί βρούνε ένα ανούσιο καψώνι με το οποίο μπορούν να χαθούν ώρες από κάτι με ουσία, τότε είναι ή δεν είναι ζήτημα ουσίας το εξής;: Ο σοβαρός αξιωματικός (αν καν υπάρχει και δεν ήταν απλως πρωτοβουλία κάποιων  φαντάρων η ενασχόληση με την ουσία) πρέπει  να αρχίσει τον ηλίθιο επιλοχία στις Χριστοπαναγίες (ενώπιον του στρατεύματος κι ας διαμαρτύρεται ότι ύστερα δεν θα μπορεί να επιβάλλεται)  και ο επιλοχιας να αρχίσει το λεγόμενο «κ#λοδέκανο» που τον πηρε στον λαιμό του στις Χριστοπαναγίες (ενώπιον  του στρατεύματος  μπας και μπορέσει  να ξαναεπιβληθεί, έστω στο κ#λοδεκανο μόνο, μεχρι να’ρθει καινούργια ΕΣΣΟ που δεν το’χε δει το επεισόδιο). Υπάρχουν λοιπόν καταστάσεις  όπου έχει ουσία  το να ασχοληθείς με ανουσιότητες ηλιθίων. Πού κολλάνε όμως αυτά στα των επιστρατευμένων καθηγητών;  Πριν πάει ο γράφων σε αυτό ας διευκρινιστεί  ότι δεν είναι αντιεξουσιαστής που δεν χωνεύει τον στρατό, έχει  θαυμάσιες ιστορίες να θυμάται από τη θητεία του (1982-84), έχει  κάνει φιλίες  που συνεχίστηκαν από τότε  (μόλις πριν 4 μερες (την Παρασκευή, σήμερα Τριίτη) ήταν οικογενειακά κι ο ιδιος με οικογένεια φίλου απο τον στρατό,  στο Μπάντμιντον για την  παράσταση περι Θεοδωράκη κλπ) Απλώς δεν εξισώνει ο γράφων τον στρατό με τους ηλίθιους  που ευθύνονται για το «εκεί που τελειώνει η λογική αρχίζει ο στρατός» και προφανώς, δεν θέλει να καταντήσει και η παιδεία σε αυτό το χάλι  λόγω επιστράτευσης  εκπαιδευτικών και ύπαρξης ηλιθίων επιλοχιών-καψωνόμουτρων και συμβούλων – κ#λοδέκανων στο  υπουργείο παιδείας που το μόνο που ξέρουν από ουσία είναι να πουν σε γονείς:  «Να! Θα’ναι κι αυτοι 8-2 εκεί στη δουλεια και διαμαρτύρονται κι ας τα ξύνουν ενώ εσείς θα’στε στη δουλειά, αν καν έχετε δουλειά, και θα δουλεύετε αντί να τα ξύνετε όπως αυτοί. Άρα δοξάστε μας που τους βάλαμε τα δυο πόδια σ’ένα παπούτσι κλπ κλπ».

Ποιό είναι το «Δια ταύτα»;
Α) Προσωπικά, αφού του χρόνου ώρες φυσικού  θα περισσεύουν στο σχολείο  μου,  δέχομαι να είμαι εγώ εκείνος που θα γυρνάει σε πολλά σχολεία κι ας μην ξερω μηχανάκι κλπ (60 χρονών είμαι. Αλλά όλο και θα βοήθαγε καμια κάρτα με έκπτωση φαντάρου στα εισιτήρια  αν δεν έχει καταργηθεί κι αυτή) αρκεί  να κάνω παντού όπου πάω πρότζεκτ και μόνο πρότζεκτ με ένα από τα θέματα ουσίας  του καιρού μας, δίνω στα παρακάτω λινκ  λίγα από τα δείγματα  του υλικού  που έδωσα ή μου έδωσαν για πρότζεκτ φέτος και επίσης δίνω το μέρος που χώρεσε  στην τελική παρουσίαση

Παιδεία 2012-2013 / Πρόγραμμα μαθητικού  πρότζεκτ  για την επανάσταση σε μορφή pdf
2013 υλικο για «ντιμπέιτ».pdf
Συνέχεια στο αμέσως παραπάνω.pdf
• [url=http://paideia2011blues.info/files/Το%20ημίωρο%20που%20παρουσιάστηκε%20στο%20τέλος%20του%20
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 22, 2013, 10:25:44 pm από troll »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #2 στις: Μαΐου 22, 2013, 01:01:25 am »
Εξαιρετικά κείμενα, με πυκνότατο περιεχόμενο.
Τέτοιες περιεκτικές και ουσιαστικές τοποθετήσεις, πρέπει να μας προβληματίσουν όλους, μήπως και μπορέσουμε να ξεφύγουμε ποτέ από την θανάσιμη παγίδα που οι ίδιοι φτιάξαμε και πέσαμε μέσα της τελικά.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #3 στις: Μαΐου 22, 2013, 07:09:40 am »
Πολύ καλή τοποθέτηση!
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:24:58 »

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #4 στις: Μαΐου 23, 2013, 10:30:35 pm »
Μετά από τις σκέψεις, τις θέσεις, αντιθέσεις... έρχονται και οι συνειρμοί..
Και ίσως να είναι τελικά οι πραγματικοί φάροι που αέναα φωτίζουν τις σκοτεινιές..

Φάρων το Ανάγνωσμα λοιπόν  8)... από το Γιάννη Αλεβίζο


Παράθεση
Αφού το 8-2 μάλλον αποσύρθηκε και μέχρι την επόμενη βλακεία του υπουργείου είμαστε σχετικώς ήσυχοι ας δούμε, οι επιστρατευμένοι, ιστορίες απο τον στρατό για να μαθαίνουν οι νεότεροι και να θυμούνται οι παλαιότεροι:     

Αποσπάσματα από το (α ν έ κ δ ο τ ο) βιβλίο (πρώην εκδότη) φίλου
«Ημερολόγιο ενός αντιστασιακού. Μια θητεία σε θέση λίμπερο»

        Κρατάς στο χέρι ένα μάτσο χαρτιά, αδιάφορο το τι είναι και τι γράφουν, κοιτώντας τα και σκαλίζοντάς τα κατά καιρούς, με ύφος σοβαρό και περισπούδαστο, κόβεις όσες βόλτες θέλεις. Κανείς δεν θα σε σταματήσει! Τουλάχιστον σε μένα, δώδεκα μήνες στρατιώτης, δεν έτυχε ποτέ!
Μέθοδος αποτελεσματική κι αλάνθαστη
        Καθισμένος αναπαυτικά στο γραφείο μου, φυλλομετρώ το παλιό ημερολόγιο κεντρίζοντας τη σκέψη να εστιάσει εκεί που φρεσκοξυσμένη η μνήμη, νοσταλγικά διεγερμένη από την τηλεγραφική αναφορά των στρατιωτικών μου «πεπραγμένων» μέσα στις σελίδες του, προσπαθεί να αναπλάσει μία από τις χαρακτηριστικότερες περιόδους της ζωής μου. Με μια ακατανίκητα θελκτική και ελκυστική δύναμη, να στρογγυλεύει, ωραιοποιεί και εξιδανικεύει πρόσωπα και καταστάσεις.
        Προσπαθώ και πιάνω το κουβάρι από την πιο ενδιαφέρουσα αφετηρία για τη σημερινή αναπόληση και την, σαν παραμύθι, αφήγηση. Εστιάζοντας στα σημαντικά και ουσιώδη γεγονότα και απορρίπτοντας τα περιττά και επουσιώδη. Έτσι αρχίζω, θέτοντας πρώτα το σημείο 0 της ιστορίας, την χρονική της άκρη. Αυτή η άκρη, λοιπόν, βρίσκεται περίπου στα μέσα Οκτωβρίου του ’66, όταν ξεμπέρδεψα με το Μετσόβειο Πολυτεχνείο, ως προς την απόκτηση του πτυχίου, και το ΥΠΕΧΩΔΕ, για την εξασφάλιση της συναφούς άδειας ασκήσεως επαγγέλματος.
        Μετά τις τυπικές διαδικασίες, προσευχή, αναφορά, επιλογή αγγαρειών, κ.λπ., κανονικά θα άρχιζε η εκπαίδευση!
Και τότε, σαν από μηχανής θεός, εμφανίζεται ο ….
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 24, 2013, 06:57:56 pm από troll »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #5 στις: Μαΐου 26, 2013, 12:19:56 pm »
Λίγο πριν ευχαριστήσω για την ανοχή - κατανόηση - κόπο και χρόνο που αφιερώσατε στις σχετικές αναγνώσεις, θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας ότι ίσως για πρώτη φορά ένα μέλος αυτοσυστήνεται με το κατά κόσμον όνομά του και κατόπιν αποφασίζει να κάνει φόρουμ - βάπτιση.. Αν μη τι άλλο, είναι ανατρεπτικό και αποδεικνύει ότι εκτός από Φάρος... ο Γιάννης είναι και Καθαρός Ουρανός. (Αλήθεια... γνωρίζετε ότι κάθε Φάρος είναι μοναδικός και αναβοσβήνει με τον δικό του ρυθμό, για να έχει μ ο ν α δ ι κ ό  σ τ ί γ μ α  στο απέραντο των θαλασσών;;)  ::)


Σαν αποχαιρετισμό του Γιάννη Αλεβίζου με ταπεινό μεσάζοντα το Τroll, σαν καλωσόρισμά του ως  μέλους του φόρουμ του pde.gr και σαν μεταβίβαση σκυτάλης από τον χώρο του Τroll προς τον χώρο του «Πηγαδάκι Γ.Α.» όπως θα ονομάζεται προσεχώς - μάλλον από Δευτέρα - ο δικός του χώρος,  βάζουμε εδώ σαν τέταρτη επίσκεψή του την πρώτη του  ανάρτηση στο Πηγαδάκι Γ.Α.



Τις  προηγηθείσες εκτενείς συνομιλίες  μας για το θέμα επί σχεδόν δεκαήμερο (με αφετηρία  την επιστράτευσή μας και τους χειρισμούς της ΟΛΜΕ) τις ανάρτησε με την μέθοδο «συντόμευσης μέσω συμπύκνωσης» στο λιν
κ 

ΜΜΕ χωρίς ΜΜΕ.pdf

Η πρώτη του λοιπόν σελίδα, Δευτέρα ή Τρίτη, θα είναι η εξής:

Παράθεση
Αγαπητοί  συνάδελφοι δεν πίστευα στα μάτια μου όταν είδα πόσοι από τις δυο γενιές του κλάδου μας σήμερα  έχουν ενδιαφέρον να διαβάσουν (είτε προς διασταύρωση είτε προς διαξιφισμό, δεν προέχει η συμφωνία  αλλά το να μη διαφωνούμε ερήμην ανάγνωσης) θέσεις από μια οπτική που συχνά θεωρείται από εκκεντρική έως και «λοξή», όπως δεν πίστευα στα μάτια μου στην αρχή της χρονιάς, όταν ξεκινώντας με παιδιά της
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 26, 2013, 11:43:48 pm από troll »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #6 στις: Μαΐου 26, 2013, 04:03:57 pm »
Εξαιρετικές τοποθετήσεις και πάλι.
Είναι πολύ σημαντικό να ακούγονται τέτοιες τοποθετήσεις, γιατί έτσι κάποιοι θα σκεφτούν.
Και αυτό, είναι καλό.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος Πηγαδάκι Γ.Α.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #7 στις: Ιουνίου 13, 2013, 02:30:42 pm »
Αγαπητο τρολλ , δεν τα πολυκαταφερνω με τισ αναρτησεις , πολλω μαλον με τισ τροποποιησεις και ηθελα να προσθεσω κατι στο περι Ισπανων δημιουοργων του "Ευχαριστουμε Ελλάδα" που μόλις το πληροφορηθηκα. Το ανεβαζω εδω με τον τιτλο "Ευχαριστούμε Ισπανία"

---------- Forwarded message ----------
From: Arístides Mínguez Baños
Date: 2013/6/13
Subject: Re: hola
To: MARIA THANOPOULOU

My dear friend:
                                I 'm Aristides Minguez, one of the Video demiurgoi "Thanks, Greece". As I believe you areworking Hellenic Public Television, I would like to send you and all his companions, workers copies for which I waswell treated and cared for and always I appreciate their professionalism, I would send all my sympathy and empathy to the tremendous attack that have received all of you for their own government. Sorry in the soul which have been silenced, abused and humiliated, besides dismissed and any "force of arms". I feel like an assault onall decent people in the country where he was born Democracy, Greece, the Greek government itself, under the orders of the Troika, has begun to kill democracy, silencing workers and attacking their own freedom release.
      All my respect and humble tribute from Spain.
       I remain at your disposal if I can help somewhat.

El 17 de mayo de 2013 13:16, MARIA THANOPOULOU  escribió:

Hola, he encontrado la cámara mañana para llegar a la cita, pero por desgracia, algo sucedió ektakto a nuestros socios, y no puedo ir. En este caso, usted debe hablar con alguien que habla griego y que estará conusted para concertar. ¿Me pueden enviar un número de teléfono;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 14, 2013, 12:50:37 pm από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος Πηγαδάκι Γ.Α.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #8 στις: Ιουνίου 13, 2013, 02:31:43 pm »
Ευχαριστω και εγω  την φιλοξενια τρολλ, αν μπορεις διαφωτισε με στο τι κανω λαθοσ και δεν βλεπω  το ταμπελλακι  "απαντηση"  για να μπω στο πηγαδακι να συνεχισω. Πρεπει να μπω μεσα απο μια συγκεκριμενη πορεια που ισωσ ξεχασα και δεν μπαινω σωστα;

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #9 στις: Ιουνίου 13, 2013, 02:42:09 pm »
Αξιότιμο Πηγαδάκι Γ.Α....

α) Η ανάρτηση που κάνεις εδώ με θέμα την επιστολή του Ισπανού συνδημιουργού του Gracias Grecia είναι εξαιρετική και πολύτιμη για την περίοδο που διανύουμε. Αποκτά προστιθέμενη αξία μια που ο ίδιος σου την προώθησε, όπως φάνηκε και στο e-mail που έλαβα από εσένα. Λυπάμαι που για την ώρα το Πηγαδάκι Γ.Α είναι κλειδωμένο.. (βλέπε παρακάτω)

Επειδή είσαι από μόνος σου ένας συνειρμός, όπως μερίδα λαού διαμαρτύρεται για το κλείσιμο της ΕΡΤ, διαμαρτύρομαι κι εγώ το κλείσιμο Πηγαδάκι Γ.Α. 

Θα αναρτήσω την πολύτιμη επιστολή σε άλλο σημείο του φόρουμ γιατί κάτω από το παρόν θέμα του συνδικαλισμού, αδικείται...

β) μια διόρθωση: την φιλοξενία την παρέχει το pde, αλλά όπως και να έχει ευχαριστώ για την καλή προαίρεση.

γ) σχετικά με το κουμπί Απάντηση στο τόπικ Πηγαδάκι Γ.Α ούτε κι εγώ έχω θέαση σε αυτό, πρακτικά σημαίνει ότι το θέμα έχει κλειδώσει.

Κανονικά ο moderator που έκρινε να γίνει αυτό, θα έπρεπε να το ανακοινώσει εκεί..

« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 13, 2013, 06:26:25 pm από troll »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος Πηγαδάκι Γ.Α.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #10 στις: Ιουνίου 14, 2013, 12:09:00 pm »
Aγαπητό  τρολλ, προφανως δεν εχει νοημα να αφησω στο Πηγαδακι Γ.Α. οτιδηποτε πλην της αναρτησης 38 με τις εξηγησεις προς φίλους που ρωτουν πού ακριβώς  διαφερουν όσα κανω από την αυτοδιαφημιση, αυτοπροβολη, πειρατεια κλπ και πλην των αναρτησεων 39, 40, 41  όπου «προβαλω» άλλους (θα υπήρχε και μια 42 αλλά δεν μπορεσε να την αναρτησει το πηγαδακι, γιατι  ειχε ηδη κλειδωθει, και σε ευχαριστω που το περιεχόμενό  της το αναρτησες εσυ εχτες). Όποιος  συγκράτησε πού θα αναρτω και θεωρει ότι όσα κανω οντως βοηθάνε σε κατι και , επισης, θεωρει  ότι ισχυουν όσα λεω στα περι  συγχυσης όσων κανω με αυτοδιαφημιση κλπ,  ας έρχεται εκει  να διαβαζει και ας αναφερει εκεινος σε αναρτησεις του το ονομα του σάιτ ώστε να το βρουνε και άλλοι που π.χ. δεν το συγκρατησαν (Εσυ βεβαια το συγκρατησες αλλά ειδικα εσυ μη το αναρτησεις αφου φιλοξενηθηκα για λιγο στο χωρο σου και θα’ναι σαν να’μαι απατεωνας όταν φευγω  μεν από το χωρο μου αλλά εχω καβαντζα εσενα. Αν δεν το συγκρατησε κανεις άλλος τοτε απλουστατα ας μην το ξαναβρει κανείς από το φορουμ, αφου αυτό  σημαινει ότι μονο για την παρακολουθηση  καυγαδων με τον Μαρκο και την Αpri έμπαιναν και σημαινει ότι, οσον αφορα οτιδηποτε από  τα ζητηματα ουσιας,  όσοι για τους καυγαδες εμπαιναν και εγω, απλως λεμε ο ενας για την απομακρυνση του άλλου «εχασε η

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #11 στις: Ιουνίου 14, 2013, 12:53:00 pm »
Όροι χρήσης και πρόσβασης:
Παράθεση
...Κρίνεται σκόπιμο να μην βγαίνουμε εκτός αρχικού θέματος στις συζητήσεις μας. Θέματα και μηνύματα που δεν σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την Εκπαίδευση, θα σβήνονται χωρίς καμία προειδοποίηση...

Δεν είναι σαφές;

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5924
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #12 στις: Ιουνίου 14, 2013, 12:56:59 pm »
@ Πηγαδάκι

Aν θέλεις να αναρτήσεις κάτι, όπως λ.χ το κείμενο για τους Ισπανούς δημιουργούς του βίντεο, μπορείς να το ανεβάσεις εδώ ( http://www.pde.gr/index.php?topic=27216.0 ), όπου ο καθένας γράφει ό,τι δεν σχετίζεται με κάποιο από τα υπάρχοντα θέματα.
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Boldini

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 790
  • Φύλο: Γυναίκα
  • όχι άλλο κάρβουνο(ΠΕ60)
    • Προφίλ
Απ: Σκέψεις περί Αναίρεσης απεργίας από ΟΛΜΕ
« Απάντηση #13 στις: Ιουνίου 14, 2013, 01:23:35 pm »
Όροι χρήσης και πρόσβασης:
Παράθεση
...Κρίνεται σκόπιμο να μην βγαίνουμε εκτός αρχικού θέματος στις συζητήσεις μας. Θέματα και μηνύματα που δεν σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την Εκπαίδευση, θα σβήνονται χωρίς καμία προειδοποίηση...

Δεν είναι σαφές;

συγμώμη για την παρέμβαση αλλά δεν είναι σαφές

κατά καιρούς το φόρουμ βομβαρδίζεται από πανάσχετα μηνύματα σε πολλά θέματα και κυρίως στην κοινότητα του pde.τώρα ενοχληθήκαμε???
και κάτι για το πηγαδάκι: διάβασα κάποιες από τις αναρτήσεις σου και έχουν ενδιαφέρον αλλά με δυσκολεύει ο τρόπος που γράφεις.η δομή των κειμένων σου ας πούμε.υποθέτω οταν γράφεις ενα μεγάλο κείμενο,χρειάζεται να χωρίσεις παραγράφους,να κάνεις πιο μικρές προτάσεις,να βάζεις τελείες κλπ.οι φιλόλογοι ξέρουν καλύτερα.αυτό θα βοηθήσει να αναδειχτεί περισσότερο το περιεχόμενο και να γίνει κατανοητό σε πολλούς

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182549
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 690
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 580
Σύνολο: 592

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.