*

Αποστολέας Θέμα: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013  (Αναγνώστηκε 73749 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #84 στις: Ιουνίου 05, 2013, 11:45:21 pm »
Εδώ λένε ότι είναι πλασματικά τα νούμερα που έχουν βγάλει οι διευθύνσεις! Τι να πιστέψεις;
Δεν χρειάζεται να πιστέψεις! 8)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:46:49 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #85 στις: Ιουνίου 05, 2013, 11:57:23 pm »
Ναι αλλά κάποια στιγμή θα πρέπει να ακούσουμε και κάποιο αξιόπιστο νούμερο!!

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #86 στις: Ιουνίου 06, 2013, 07:45:42 am »
Εδώ λένε ότι είναι πλασματικά τα νούμερα που έχουν βγάλει οι διευθύνσεις! Τι να πιστέψεις;
δεν λενε ψεματα επιτηδες οι διευθυνσεις, απλα ο αλγοριθμος που εδωσε το υπουργειο για να δουλεψουν βγαζει αυτα τα τερατα
και εγω αν πω εχουμε 6.000.000 ψηφοφορους και 300 βουλευτες, αρα καθε 20.000 αναλογει ενας εκπροσωπος τους, και μετα ζητησω 1 ανα 40.000, βγαζω 150 βουλευτες υπεραριθμους...
ωραιο επιχειρημα ε; ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3496
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #87 στις: Ιουνίου 06, 2013, 08:28:49 am »
Εδώ λένε ότι είναι πλασματικά τα νούμερα που έχουν βγάλει οι διευθύνσεις! Τι να πιστέψεις;
δεν λενε ψεματα επιτηδες οι διευθυνσεις, απλα ο αλγοριθμος που εδωσε το υπουργειο για να δουλεψουν βγαζει αυτα τα τερατα
και εγω αν πω εχουμε 6.000.000 ψηφοφορους και 300 βουλευτες, αρα καθε 20.000 αναλογει ενας εκπροσωπος τους, και μετα ζητησω 1 ανα 40.000, βγαζω 150 βουλευτες υπεραριθμους...
ωραιο επιχειρημα ε; ;D ;D

ετσι ακριβως συναδελφε..αν και για την συγκεκριμενη φαρα υπεραριθμοι ειναι πανω απο 200.....μετακινηση θα επρεπε να γινει σε αλλη χωρα σε αυτους......

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:46:49 »

Αποσυνδεδεμένος pskouras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #88 στις: Ιουνίου 06, 2013, 08:34:18 am »
Καλημέρα,
Για μερικούς που απορούν, είμαι εκπαιδευτικός τόσο σε σχολειό όσο και στην τριτοβάθμια…
Η άποψη μου είναι ότι από την στιγμή που δεν γίνονται ριζικές αλλαγές στην παιδεία (άσχετες σε γενικές γραμμές από προσλήψεις-απολύσεις) και η πλειοψηφία τον μαθητών τρέχουν στα φροντιστήρια, ιδιαίτερα (γιατί άραγε ποτέ κανένας εκπαιδευτικός δεν έχει καταγγείλει κανένα συνάδελφο του ότι κάνει ιδιαίτερα; ΠΑΡΑΝΟΜΟ δεν είναι; Άρα το επικροτείτε ), τότε ποιος ο λόγος να γίνουν προσλήψεις; Μήπως φταίνε οι εκπαιδευτικοί (και εγώ μέσα) για αυτό που γίνεται; Κάνουν κάποιο πραγματικό έργο σήμερα οι εκπαιδευτικοί (άραγε ποιο είναι το ποσοστό των αριστούχων που δεν πάνε φροντιστήρια;). και τέλος μου λέτε να πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος και τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου (που λίγο πολύ ξέρουμε πως είναι) αλλά και την παραπαιδεία…
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 06, 2013, 09:41:27 am από pskouras »

Αποσυνδεδεμένος Hitnrun

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 38
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #89 στις: Ιουνίου 06, 2013, 09:10:17 am »
Άκυρο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 06, 2013, 09:18:28 am από Hitnrun »

Αποσυνδεδεμένος pe03freak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #90 στις: Ιουνίου 06, 2013, 03:50:05 pm »
Καλημέρα,
Για μερικούς που απορούν, είμαι εκπαιδευτικός τόσο σε σχολειό όσο και στην τριτοβάθμια…
Η άποψη μου είναι ότι από την στιγμή που δεν γίνονται ριζικές αλλαγές στην παιδεία (άσχετες σε γενικές γραμμές από προσλήψεις-απολύσεις) και η πλειοψηφία τον μαθητών τρέχουν στα φροντιστήρια, ιδιαίτερα (γιατί άραγε ποτέ κανένας εκπαιδευτικός δεν έχει καταγγείλει κανένα συνάδελφο του ότι κάνει ιδιαίτερα; ΠΑΡΑΝΟΜΟ δεν είναι; Άρα το επικροτείτε ), τότε ποιος ο λόγος να γίνουν προσλήψεις; Μήπως φταίνε οι εκπαιδευτικοί (και εγώ μέσα) για αυτό που γίνεται; Κάνουν κάποιο πραγματικό έργο σήμερα οι εκπαιδευτικοί (άραγε ποιο είναι το ποσοστό των αριστούχων που δεν πάνε φροντιστήρια;). και τέλος μου λέτε να πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος και τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου (που λίγο πολύ ξέρουμε πως είναι) αλλά και την παραπαιδεία…

Τα εχω πει πολλες φορες και θα τα ξαναπώ.
α) Δεν ειναι ολοι οι εκπαιδευτικοι ίδιοι, οπως ολοι οι τουρκοι δεν ειναι αγραμματοι και οι γυναικες κακοι οδηγοι.
β) δε μπορω να κατηγορησω (πλεον) κάποιον που καλειται να συντηρήσει την οικογενεια του με το 50% του περσινου μισθου του επειδη κανει 2η εργασια . Να τον κατηγορησω αν κανει ιδιαιτερο στους μαθητες του ναι, αλλα οχι γενικοτερα επειδη για να τα βγαλει περα βοηθαει καποιο ασχετο παιδακι.
γ) Ο λογος υπαρξης των φροντιστηριων ειναι οτι Η ΥΛΗ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΜ

Αποσυνδεδεμένος asterix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 942
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #91 στις: Ιουνίου 06, 2013, 04:17:41 pm »
ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΞΟ: οι γνωστοι γκρινιανιαρηδες κατηγορουν την ποιοτητα της ελληνικης παιδειας. στη συνεχεια οι νεοι  που εκπαιδευμενοι βγαινουν εξω γινονται Θεοι!!!ΑΑΑ  ιιιιιι ΑΑΑΑΑ θαυμα!!! ξαφνικα ολα αλλαζουν, τα παιδια αυτα φυτρωσαν πτυχιουχοι!! Δεν υπηρξαν τα ενδιαμεσα σταδια!
Αρκετα, βαρεθηκα την γκρινια, την μιζερια κ το ξερολικι καποιων!


Αποσυνδεδεμένος Sostak

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #92 στις: Ιουνίου 06, 2013, 05:24:37 pm »
Αγαπητε pskouras, αν πιστεύεις πραγματικά αυτά που λες, γιατί δεν παραιτείσαι; Σκέψου τα πλεονεκτήματα (με βάση τη συλλογιστική σου):

 α) θα ανακουφίσεις τους φορολογούμενους πολίτες, αφού θα απαλλαγούν από την υποχρέωση να σε μισθοδοτούν κάθε μήνα,
 β) θα πάψεις να αισθάνεσαι "άχρηστος", αφού δεν θα είσαι πλέον μέλος της "άχρηστης" δημόσιας εκπαίδευσης (λες και αυτή περιορίζεται μόνο στη Γ' Λυκείου),
 γ) θα βοηθήσεις έναν συνάδερφό σου , ο οποίος θέλει να προσφέρει και δεν αισθάνεται "άχρηστος" στα πλαίσια της δημόσιας εκπάιδευσης να πάρει τη θέση σου (ένα κενό περισσότερο στην περιφέρεια που ανήκεις, για να θυμηθούμε και το θέμα του thread),
 δ) θα έχεις την ευκαιρία να συνεισφέρεις πραγματικά στην πνευματική αναβάθμιση της νεολαίας μας εργαζόμενος σε κάποιο φροντιστήριο, εκεί δηλαδή όπου -όπως πιστεύεις- συντελείται το ύψιστο παιδαγωγικό έργο στη χώρα μας και ο εκπαιδευτικός ελέυθερος και χωρίς εξωτερικές πιέσεις προετοιμάζει τους αριστούχους του μέλλοντος,
  ε) θα αισθάνεσαι πολυ λιγότερο υποκριτής και δήθεν, αφου θα μπορείς να ασκείς την εποικοδομητική σου κριτική για τους δημοσίους λειτουργούς ή υπαλλήλους, χωρίς να μισθοδοτείσαι από το δημόσιο!!

Μην βασανίζεσαι άλλο στο δημόσιο, αγαπητε διπλοθεσίτη του δημοσίου pskouras! Κάνε την αρχή! Η ιδιωτική εκπαίδευση , η οποία παρεπιπτόντως αυτήν την περίοδο στελεχώνει το προσωπικό της για την επόμενη σχολική χρονιά, έχει ανάγκη εκπαιδευτικούς με τη δική σου νοοτροπία! Δήλωσε την παραίτησή σου το συντομότερο δυνατόν!Προλαβαίνεις..
 


Αποσυνδεδεμένος pskouras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 445
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #93 στις: Ιουνίου 06, 2013, 06:55:29 pm »
Αγαπητε pskouras, αν πιστεύεις πραγματικά αυτά που λες, γιατί δεν παραιτείσαι; Σκέψου τα πλεονεκτήματα (με βάση τη συλλογιστική σου):

 α) θα ανακουφίσεις τους φορολογούμενους πολίτες, αφού θα απαλλαγούν από την υποχρέωση να σε μισθοδοτούν κάθε μήνα,
 β) θα πάψεις να αισθάνεσαι "άχρηστος", αφού δεν θα είσαι πλέον μέλος της "άχρηστης" δημόσιας εκπαίδευσης (λες και αυτή περιορίζεται μόνο στη Γ' Λυκείου),
 γ) θα βοηθήσεις έναν συνάδερφό σου , ο οποίος θέλει να προσφέρει και δεν αισθάνεται "άχρηστος" στα πλαίσια της δημόσιας εκπάιδευσης να πάρει τη θέση σου (ένα κενό περισσότερο στην περιφέρεια που ανήκεις, για να θυμηθούμε και το θέμα του thread),
 δ) θα έχεις την ευκαιρία να συνεισφέρεις πραγματικά στην πνευματική αναβάθμιση της νεολαίας μας εργαζόμενος σε κάποιο φροντιστήριο, εκεί δηλαδή όπου -όπως πιστεύεις- συντελείται το ύψιστο παιδαγωγικό έργο στη χώρα μας και ο εκπαιδευτικός ελέυθερος και χωρίς εξωτερικές πιέσεις προετοιμάζει τους αριστούχους του μέλλοντος,
  ε) θα αισθάνεσαι πολυ λιγότερο υποκριτής και δήθεν, αφου θα μπορείς να ασκείς την εποικοδομητική σου κριτική για τους δημοσίους λειτουργούς ή υπαλλήλους, χωρίς να μισθοδοτείσαι από το δημόσιο!!

Μην βασανίζεσαι άλλο στο δημόσιο, αγαπητε διπλοθεσίτη του δημοσίου pskouras! Κάνε την αρχή! Η ιδιωτική εκπαίδευση , η οποία παρεπιπτόντως αυτήν την περίοδο στελεχώνει το προσωπικό της για την επόμενη σχολική χρονιά, έχει ανάγκη εκπαιδευτικούς με τη δική σου νοοτροπία! Δήλωσε την παραίτησή σου το συντομότερο δυνατόν!Προλαβαίνεις..
 


Αγαπητέ φίλε/η Sostak
Α. Δουλεύω αρκετά περισσότερο από αυτές τις ώρες που λέει η σύμβαση που έχω υπογράψει και στο Πανεπιστήμιο αλλά και στην δευτεροβάθμια (αρά ξελαφρώνω τον Έλληνα φορολογούμενο, άραγε εσύ τι κανείς; Ψάχνεις κάνα ιδιαίτερο; Σου μένει χρόνος για τπτ άλλο;) και ΝΑΙ συμβασιούχος είμαι και ΝΟΜΙΜΟΣ.

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #94 στις: Ιουνίου 06, 2013, 06:56:53 pm »
640 είναι τα πλεονάσματα στα Δωδεκάνησα. Το ΠΥΣΔΕ συνεδρίασε την προηγούμενη εβδομάδα. Δεν έχουν ανακοινωθεί όμως ανά ειδικότητα (προς το παρόν τουλάχιστον).

μία ελπίδα την είχαμε....πάει  κι αυτή......

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #95 στις: Ιουνίου 06, 2013, 07:08:40 pm »
Α. Δουλεύω αρκετά περισσότερο από αυτές τις ώρες που λέει η σύμβαση που έχω υπογράψει και στο Πανεπιστήμιο αλλά και στην δευτεροβάθμια (αρά ξελαφρώνω τον Έλληνα φορολογούμενο, άραγε εσύ τι κανείς; Ψάχνεις κάνα ιδιαίτερο; Σου μένει χρόνος για τπτ άλλο;) και ΝΑΙ συμβασιούχος είμαι και ΝΟΜΙΜΟΣ.
Άρα εσύ δουλεύεις περισσότερο, ενώ όλοι οι άλλοι λιγότερο;

Παράθεση
τέλος μου λέτε να πληρώνει ο Έλληνας φορολογούμενος και τους εκπαιδευτικούς του δημοσίου (που λίγο πολύ ξέρουμε πως είναι) αλλά και την παραπαιδεία…

χμμ, φάσκεις και αντιφάσκεις, αφού δουλειά στην ΔΕ δεν γίνεται (άσχετα με το πόσο δουλεύεις εσύ, αφού οι μαθητές σου πάνε φροντιστήριο), παραιτήσου να μειωθεί το κόστος του Δημοσίου στην ΔΕ

Ε. Την κριτική μου την κάνω όποτε και όπου θέλω (σε συναδέλφους κλπ δημοκρατία δεν έχουμε), βλέπεις είμαι πραγματικά με την αξία μου όπου είμαι και δεν έχω κανέναν ανάγκη. Δεν κάνω κάτι παράνομο για να φοβάμαι… Ισχύει το ίδιο και για εσένα;
Ζητώ συγγνώμη αν κουράζω τους υπόλοιπους αλλά δεν νομίζω να αξίζω τέτοια προσωπική επίθεση επειδή είπα την γνώμη μου.
Έχεις καταγγείλει εσύ κάποιον που παραδίδει ιδιαίτερα; Αν όχι σύμφωνα με τα δικά σου λεγόμενα είσαι συνυπεύθυνος.


Παράθεση
(γιατί άραγε ποτέ κανένας εκπαιδευτικός δεν έχει καταγγείλει κανένα συνάδελφο του ότι κάνει ιδιαίτερα; ΠΑΡΑΝΟΜΟ δεν είναι; Άρα το επικροτείτε ), τότε ποιος ο λόγος να γίνουν προσλήψεις; Μήπως φταίνε οι εκπαιδευτικοί (και εγώ μέσα) για αυτό που γίνεται; Κάνουν κάποιο πραγματικό έργο σήμερα οι εκπαιδευτικοί (άραγε ποιο είναι το ποσοστό των αριστούχων που δεν πάνε φροντιστήρια;).

Αποσυνδεδεμένος asterix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 942
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #96 στις: Ιουνίου 06, 2013, 09:34:55 pm »
το θεμα μας ειναι τα κενα κ πλεονασματα κ οχι οι αποψεις καθε πικραμενου. τα νευρα μας ειναι στο κοκκινο, εχεις κ καποιον που ειναι κ ετσι κ γιουβετσι κ αναλυουμε την πικρα του. οκ Εχω μαθει να σεβομαι, εχω εργαστει κι εγω στο παρελθον ως επιστημονικος συνεργατης , εχω γνωρισει καταπληκτικους συναδελφους στη Δευτεροβαθμια. Τωρα να προσπαθουμε να αλλαξουμε την ιδεα του αλλου...χαμενος χρονος. Ας ξεκαβαλαμε ομως, ενιοτε, με τα ποδια απολαμβανεις κ τη θεα. ΤΕΛΟΣ
Αν υπαρχει νοημα για τα κενα κ πλεονασματα ετσι οπως βγαινουν .....όποτε δειχνουν κατι....δεν ξερω.
Πιστευω οτι το εργο ειναι προμελετημενο οπως παιζεται για να προλαβουν να ανθισουν λουλουδια μισους και απαξιωσης (και που να δεις τι σουχω για μετα).
Η διχονοια στις φλεβες μας την αξιοποιουν με τον καλυτερο τροπο

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Κενά -Πλεονάσματα Δευτεροβάθμιας 2013
« Απάντηση #97 στις: Ιουνίου 06, 2013, 10:51:20 pm »
640 είναι τα πλεονάσματα στα Δωδεκάνησα. Το ΠΥΣΔΕ συνεδρίασε την προηγούμενη εβδομάδα. Δεν έχουν ανακοινωθεί όμως ανά ειδικότητα (προς το παρόν τουλάχιστον).

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 459
Σύνολο: 460

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.