0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: PA στις Ιουλίου 24, 2013, 01:21:54 pmΠαράθεση από: Garcia4 στις Ιουλίου 24, 2013, 10:13:11 amΠαράθεση από: gvasilis στις Ιουλίου 24, 2013, 09:54:16 amΕίδα τον Γρηγοράκο ( Υφ. Εσωτερικών) στο MEGA. Του ξέφυγε ότι το Παιδείας έχει 180.000 προσωπικό, και με βάση τα οργανογράμματα πρέπει να γίνει 161.000-162.000.Αυτό που υπάρχει είναι ένας υπόγειος πόλεμος ανάμεσα στο Υπουργείο Εσωτερικών και Παιδείας. Ο ένας πετάει το μπαλάκι της διαθεσιμότητας στον άλλον αφού κανείς από τους 2 δεν θέλει να δυσαρεστήσει τους "υπαλλήλους" του. Στην προκειμένη περίπτωση ο Γρηγοράκος (ΠΑΣΟΚ για να μην ξεχνιόμαστε) αυτό που είπε ούτε λίγο ούτε πολύ είναι ότι εν όψει δημοτικών εκλογών δεν μπορεί να κάνει τόσες πολλές διαθεσιμότητες όσες του ζητούν και γιαυτό θα πρέπει να συνεισφέρει περισσότερο το Υπουργείο Παιδείας..Μάλιστα ανέφερε ονομαστικά τους κλάδους των Γυμναστών και των Πληροφορικών σχετίζοντας τους τελευταίους κ με τις ανάγκες του δημοσίου για μηχανογράφηση! Μετά το διάλειμμα διευκρίνησε ότι ο Αρβυ του είπε ότι δεν περισσεύει κανείς ούτε ένας ακόμη και κάπου εκεί η συζήτηση γύρισε στους πάνω από 5000 πλαστοπτυχιούχους που θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα της κινητικότητας....Το τί θα γίνει δεν ξέρω..το σίγουρο είναι ότι ο Γρηγοράκος ως γνήσιος θεματοφύλακας της ΠΑΣΟΚαρίας και των άχρηστων δημοσίων υπαλλήλων που διόρισε το ΠΑΣΟΚ στους ΟΤΑ θα κάνει ό,τι μπορεί για να προστατέψει τα κομματοσκυλά του...κομματόσκυλα απόφοιτοι δημοτικού-γυμνασίου που αντί βάσει προσόντων τους να πλένουν σκάλες εξαγόρασαν την αφισσοκόλληση της περιόδου 81-85 με μια αργομισθία στο Δημόσιο....Πολύ σωστά συνάδελφε.Μόνο που όλα αυτά τα "ωραία" ( ξέρεις: τα " .κομματόσκυλα απόφοιτοι δημοτικού-γυμνασίου της Πασοκαρίας που αντί βάσει προσόντων τους να πλένουν σκάλες εξαγόρασαν την αφισσοκόλληση της περιόδου 81-85 με μια αργομισθία στο Δημόσιο...."), έγιναν με την αμέριστη, επίμονη και φανατική υποστήριξη της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων ( Η οποία μάλιστα τώρα, προσπαθεί να προστατεύσει αυτά τα πρόσωπα με την ίδια επιμονή και τον ίδιο φανατισμό).Αυτό δεν πρέπει ποτέ να το ξεχνάμε, μια και αποτελεί το "κλειδί" του προβλήματος. Αν αυτή η εξαχρειωμένη πλειοψηφία δεν συνειδητοποιήσει τι έκανε αλλάζοντας στάση, δεν πρόκειται να μπορέσουμε να κάνουμε οτιδήποτε ως λαός. Η παγίδα στην οποία έχουμε πιαστεί ( με ευθύνη μας), είναι -δυστυχώς- θανάσιμη.Φίλτατε η ελληνική κοινωνία των 1.5 εκατομμυρίου ανέργων "βράζει" και οσονούπω θα εκραγεί...η εξαχρειωμένη πλειοψηφία όπως λες ξέρει πολύ καλά τί της γίνεται και μια χαρά έχει αλλάξει στάση...φαντάζομαι ότι όλοι έχετε φίλους μη δ.υ και μη εκπαιδευτικούς...τί σας λένε όλοι αυτοί? Ότι είναι ευχαριστημένοι από τους εκπαιδευτικούς? Όχι βέβαια...δυστυχώς ή ευτυχώς λόγω της φύσης του επαγγέλματος θεωρούν ότι δουλεύουμε λίγο σε σχέση με αυτό που πληρωνόμαστε...και για την χρεοκοπημένη Ελλάδα του 2013 δεν είναι ακριβώς ψέμα (ούτε αλήθεια)...Πρέπει συνάδελφοι να βρούμε τρόπο το σχολείο να λειτουργεί μέχρι και τον Ιούλιο...κι ας καούμε μαζί με τα παιδιά...αλλά να δείξουμε έμπρακτα ότι δεν είναι ότι εμείς δεν θέλουμε να δουλεύουμε αλλά είναι η φύση της δουλειάς...Στην κοινωνία η αντίληψη είναι ότι οι καθηγητές κάθονται 4 μήνες (2 το καλοκαίρι 1 πασχοχριστουγεννο και 2 μαης ιουνης που απλά παρίστανται στα γυμσια και λύκεια)...Πρέπει να απαιτήσουμε ως ΟΛΜΕ να δουλέψουμε παραπάνω (όχι σε διδακτικές ώρες) αλλά ως ωράριο....να απαιτήσουμε να φεύγουμε υποχρεωτικά στις 15.00 και όχι νωρίτερα...Τα πράγματα είναι τραγικά συνάδελφοι...αν δεν το απαιτήσουμε μόνοι μας προβλέπω να μας πληρώνουν μόνο για τους μήνες που δουλεύουμε...το ξέρω ακούγεται κάπως...αλλά πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα γίνει...η ΕΛΛΑΣ είναι μια ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗ ΧΩΡΑ..αποκλείεται να μείνουμε στο απυρόβλητο για πολύ...ας βγούμε μπροστά και να απαιτήσουμε ΕΜΕΙΣ τα σχολεία να κλείνουν τέλη Ιουλίου!
Παράθεση από: Garcia4 στις Ιουλίου 24, 2013, 10:13:11 amΠαράθεση από: gvasilis στις Ιουλίου 24, 2013, 09:54:16 amΕίδα τον Γρηγοράκο ( Υφ. Εσωτερικών) στο MEGA. Του ξέφυγε ότι το Παιδείας έχει 180.000 προσωπικό, και με βάση τα οργανογράμματα πρέπει να γίνει 161.000-162.000.Αυτό που υπάρχει είναι ένας υπόγειος πόλεμος ανάμεσα στο Υπουργείο Εσωτερικών και Παιδείας. Ο ένας πετάει το μπαλάκι της διαθεσιμότητας στον άλλον αφού κανείς από τους 2 δεν θέλει να δυσαρεστήσει τους "υπαλλήλους" του. Στην προκειμένη περίπτωση ο Γρηγοράκος (ΠΑΣΟΚ για να μην ξεχνιόμαστε) αυτό που είπε ούτε λίγο ούτε πολύ είναι ότι εν όψει δημοτικών εκλογών δεν μπορεί να κάνει τόσες πολλές διαθεσιμότητες όσες του ζητούν και γιαυτό θα πρέπει να συνεισφέρει περισσότερο το Υπουργείο Παιδείας..Μάλιστα ανέφερε ονομαστικά τους κλάδους των Γυμναστών και των Πληροφορικών σχετίζοντας τους τελευταίους κ με τις ανάγκες του δημοσίου για μηχανογράφηση! Μετά το διάλειμμα διευκρίνησε ότι ο Αρβυ του είπε ότι δεν περισσεύει κανείς ούτε ένας ακόμη και κάπου εκεί η συζήτηση γύρισε στους πάνω από 5000 πλαστοπτυχιούχους που θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα της κινητικότητας....Το τί θα γίνει δεν ξέρω..το σίγουρο είναι ότι ο Γρηγοράκος ως γνήσιος θεματοφύλακας της ΠΑΣΟΚαρίας και των άχρηστων δημοσίων υπαλλήλων που διόρισε το ΠΑΣΟΚ στους ΟΤΑ θα κάνει ό,τι μπορεί για να προστατέψει τα κομματοσκυλά του...κομματόσκυλα απόφοιτοι δημοτικού-γυμνασίου που αντί βάσει προσόντων τους να πλένουν σκάλες εξαγόρασαν την αφισσοκόλληση της περιόδου 81-85 με μια αργομισθία στο Δημόσιο....Πολύ σωστά συνάδελφε.Μόνο που όλα αυτά τα "ωραία" ( ξέρεις: τα " .κομματόσκυλα απόφοιτοι δημοτικού-γυμνασίου της Πασοκαρίας που αντί βάσει προσόντων τους να πλένουν σκάλες εξαγόρασαν την αφισσοκόλληση της περιόδου 81-85 με μια αργομισθία στο Δημόσιο...."), έγιναν με την αμέριστη, επίμονη και φανατική υποστήριξη της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων ( Η οποία μάλιστα τώρα, προσπαθεί να προστατεύσει αυτά τα πρόσωπα με την ίδια επιμονή και τον ίδιο φανατισμό).Αυτό δεν πρέπει ποτέ να το ξεχνάμε, μια και αποτελεί το "κλειδί" του προβλήματος. Αν αυτή η εξαχρειωμένη πλειοψηφία δεν συνειδητοποιήσει τι έκανε αλλάζοντας στάση, δεν πρόκειται να μπορέσουμε να κάνουμε οτιδήποτε ως λαός. Η παγίδα στην οποία έχουμε πιαστεί ( με ευθύνη μας), είναι -δυστυχώς- θανάσιμη.
Παράθεση από: gvasilis στις Ιουλίου 24, 2013, 09:54:16 amΕίδα τον Γρηγοράκο ( Υφ. Εσωτερικών) στο MEGA. Του ξέφυγε ότι το Παιδείας έχει 180.000 προσωπικό, και με βάση τα οργανογράμματα πρέπει να γίνει 161.000-162.000.Αυτό που υπάρχει είναι ένας υπόγειος πόλεμος ανάμεσα στο Υπουργείο Εσωτερικών και Παιδείας. Ο ένας πετάει το μπαλάκι της διαθεσιμότητας στον άλλον αφού κανείς από τους 2 δεν θέλει να δυσαρεστήσει τους "υπαλλήλους" του. Στην προκειμένη περίπτωση ο Γρηγοράκος (ΠΑΣΟΚ για να μην ξεχνιόμαστε) αυτό που είπε ούτε λίγο ούτε πολύ είναι ότι εν όψει δημοτικών εκλογών δεν μπορεί να κάνει τόσες πολλές διαθεσιμότητες όσες του ζητούν και γιαυτό θα πρέπει να συνεισφέρει περισσότερο το Υπουργείο Παιδείας..Μάλιστα ανέφερε ονομαστικά τους κλάδους των Γυμναστών και των Πληροφορικών σχετίζοντας τους τελευταίους κ με τις ανάγκες του δημοσίου για μηχανογράφηση! Μετά το διάλειμμα διευκρίνησε ότι ο Αρβυ του είπε ότι δεν περισσεύει κανείς ούτε ένας ακόμη και κάπου εκεί η συζήτηση γύρισε στους πάνω από 5000 πλαστοπτυχιούχους που θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα της κινητικότητας....Το τί θα γίνει δεν ξέρω..το σίγουρο είναι ότι ο Γρηγοράκος ως γνήσιος θεματοφύλακας της ΠΑΣΟΚαρίας και των άχρηστων δημοσίων υπαλλήλων που διόρισε το ΠΑΣΟΚ στους ΟΤΑ θα κάνει ό,τι μπορεί για να προστατέψει τα κομματοσκυλά του...κομματόσκυλα απόφοιτοι δημοτικού-γυμνασίου που αντί βάσει προσόντων τους να πλένουν σκάλες εξαγόρασαν την αφισσοκόλληση της περιόδου 81-85 με μια αργομισθία στο Δημόσιο....
Είδα τον Γρηγοράκο ( Υφ. Εσωτερικών) στο MEGA. Του ξέφυγε ότι το Παιδείας έχει 180.000 προσωπικό, και με βάση τα οργανογράμματα πρέπει να γίνει 161.000-162.000.
Δηλαδή Garcia4 πραγματικά πιστεύεις ότι εκεί είναι το πρόβλημα, ότι δηλαδή δε δουλεύουμε και τον Ιούλιο με τους 40 βαθμούς; Αν έχει ένα πρόβλημα η ελληνική εκπαίδευση αυτό δεν είναι οι ώρες απασχόλησης, άλλωστε οι έρευνες λένε ότι δε δουλεύουμε λιγότερο από συναδέλφους του εξωτερικού, αλλά η ποιότητα του παρεχόμενου έργου, η οποία εξαρτάται από μια σειρά παραγόντων (αναλυτικό πρόγραμμα, υποδομές, κατάρτιη εκπαιδευτικών, ουσιαστική αξιολόγηση, κ.α.).Προσωπικά δε δέχομαι να δουλέψω παραπάνω υπό αυτές τις συνθήκες, και δεν εννοώ μόνο το μισθό μου, για να μη λέει η ελληνική κοινωνία ότι τεμπελιάζω. Αν είμαστε τόσο ανόητοι ώστε να πιστεύουμε ότι οι μόνοι που φέρουν ευθύνη για την κατάσταση της εκπαίδευσης είναι οι εκπαιδευτικοί τότε τι να πω;Άλλωστε υπάρχει και η γνωστή ατελής επαγωγή: επειδή είχα κακή εμπειρία από κάποιους καθηγητές στο σχολείο είτε ως μαθήτρια ε'ιτε ως εκπαιδευτικός τους βγάζω όλους άχρηστους. Προφανώς και δεν είναι έτσι. Ή έχετε την εντύπωση ότι στον ιδιωτικό τομέα είναι όλα αγγελικά πλασμένα; Και δεν κάνω λόγο για μικρομάγαζα, αλλά ακόμα και για μεγάλους οργανισμούς όπου προφανώς υπάρχουν και αυτοί που λουφάρουν, που ψάχνουν να πέσουν στα μαλακά και να αποκτήσουν τις σωστές διασυνδέσεις για να ανέβουν στην ιεραρχία ή να αποφύγουν μια κακή μετακίνηση.Είμαστε ένας κλάδος όπως όλοι. Με τα καλά του και με τα κακά του δυστυχώς. Προφανώς και πρέπει να διορθωθούν στην ουσία τους και όχι στη βάση των εντυπώσεων...
Το θέμα είναι πώς πρέπει να πείσουμε ότι χρειάζεται να αποσυνδεθεί το Λύκειο από τις εξετάσεις (με αξιοκρατικά τα περαιτέρω δεδομένα π.χ εισαγωγή στη γ'/θμια), και να αλλάξουν τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών προς άλλη κατεύθυνση πιο παιδαγωγική, που θα προάγει την παιδεία των μαθητών μας έναντι της στείρας απομνημόνευσης κ.α (π.χ στη Φιλανδία οι μαθητές κάνουν μαθήματα ραπτικής και μαγειρικής). Σαφώς και είναι απαραίτητη η τεχνική εκπαίδευση στη συγκεκριμένη διαδικασία.Η εξειδίκευση είναι μια άλλη διάσταση που στις προηγμένες χώρες δεν αποτελεί μέρος του σχολείου.
Αν όλοι αυτοί βρισκόταν στη θέση μας (εννοώ για το θέμα των αργιών και διακοπών) απλά θα καθόταν χωρίς να βγάζουν άχνα!!
Παράθεση από: vadi στις Ιουλίου 24, 2013, 02:03:11 pmΤο θέμα είναι πώς πρέπει να πείσουμε ότι χρειάζεται να αποσυνδεθεί το Λύκειο από τις εξετάσεις (με αξιοκρατικά τα περαιτέρω δεδομένα π.χ εισαγωγή στη γ'/θμια), και να αλλάξουν τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών προς άλλη κατεύθυνση πιο παιδαγωγική, που θα προάγει την παιδεία των μαθητών μας έναντι της στείρας απομνημόνευσης κ.α (π.χ στη Φιλανδία οι μαθητές κάνουν μαθήματα ραπτικής και μαγειρικής). Σαφώς και είναι απαραίτητη η τεχνική εκπαίδευση στη συγκεκριμένη διαδικασία.Η εξειδίκευση είναι μια άλλη διάσταση που στις προηγμένες χώρες δεν αποτελεί μέρος του σχολείου. Νομίζω οτι εδώ βρίσκεται όλη η ουσία στο θέμα της Παιδείας. Αποδέσμευση Λυκείου από την Τριτοβάθμια και εκπαίδευση ουσίας και όχι απομνημόνευση! όσο για αυτούς που λένε οτι καθόμαστε κλπ, απλά ζηλεύουν και τίποτε άλλο. Αν όλοι αυτοί βρισκόταν στη θέση μας (εννοώ για το θέμα των αργιών και διακοπών) απλά θα καθόταν χωρίς να βγάζουν άχνα!!
Υ.Γ Μην ξεχνάμε 1 διδακτική ώρα = 4 υπαλληλικές
Φίλτατε η ελληνική κοινωνία των 1.5 εκατομμυρίου ανέργων "βράζει" και οσονούπω θα εκραγεί...
Τήρηση του ωραρίου μας και κομμένα τα ιδιαίτερα... Οι δύο πρώτοι θεμελιώδεις παράγοντες... αν θέλουμε να πάψουμε να βαυκαλιζόμαστε... και για να αρχίσουν να μας βλέπουν διαφορετικά... γιατί σ' αυτά πρωτίστως δίνουμε δικαιώματα... και μην το πάτε μακριά... απ' το κοντινό σας περιβάλλον σ' αυτά στέκονται και μας χτυπάνε... αυτά επικαλούνται και μας αλλάζουνν τα φώτα... όσο δίνουμε δικαιώματα θα μας έχουν στο φτύσιμο...
Πχ μια ωρα γυμναστικης που οι μαθητες παιζουν βολευ η ποδοσφαιρο ειναι ισοδυναμη με μια ωρα με φουλ φορτο εργασιας πχ σε καποια μισθοδοσια? Αυτο ισχυει και σε αλλα μαθηματα η οποια δυσκολια εχει τεραστια διαφορα απο σχολειο σε σχολειο η απο τμημα σε τμημα.
Παράθεση από: Garcia4 στις Ιουλίου 24, 2013, 01:41:31 pmΦίλτατε η ελληνική κοινωνία των 1.5 εκατομμυρίου ανέργων "βράζει" και οσονούπω θα εκραγεί...H ελληνική κοινωνία του 1,5 εκατομμυρίου ανέργων όλο "βράζει", αλλά περιέργως το "βράσιμο" δεν αποτυπώνεται σε πορείες, σε εκλογές, ούτε καν σε δημοσκοπήσεις. Προς το παρόν, θυμώνει όχι γιατί κάποιοι έχτισαν το Κολοσσαίο, αλλά γιατί αυτοί οι κάποιοι δεν φέρνουν περισσότερο κόσμο στα έδρανα και στην αρένα με οποιαδήποτε πρόφαση.Με άλλα λόγια, δείχνει μια χλιαρή ανοχή υπό την αβάσταχτη γοητεία του πάτου, που θέλει να μοιραστεί απεγνωσμένα και με άλλους. Προς το παρόν πάντα...