*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1393293 φορές)

0 μέλη και 17 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4564 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:18:17 μμ »
Είδα τον Γρηγοράκο ( Υφ. Εσωτερικών) στο MEGA. Του ξέφυγε ότι το Παιδείας έχει 180.000 προσωπικό, και με βάση τα οργανογράμματα πρέπει να γίνει 161.000-162.000.

Αυτό που υπάρχει είναι ένας υπόγειος πόλεμος ανάμεσα στο Υπουργείο Εσωτερικών και Παιδείας. Ο ένας πετάει το μπαλάκι της διαθεσιμότητας στον άλλον αφού κανείς από τους 2 δεν θέλει να δυσαρεστήσει τους "υπαλλήλους" του. Στην προκειμένη περίπτωση ο Γρηγοράκος (ΠΑΣΟΚ για να μην ξεχνιόμαστε) αυτό που είπε ούτε λίγο ούτε πολύ είναι ότι εν όψει δημοτικών εκλογών δεν μπορεί να κάνει τόσες πολλές διαθεσιμότητες όσες του ζητούν και γιαυτό θα πρέπει να συνεισφέρει περισσότερο το Υπουργείο Παιδείας..Μάλιστα ανέφερε ονομαστικά τους κλάδους των Γυμναστών και των Πληροφορικών σχετίζοντας τους τελευταίους κ με τις ανάγκες του δημοσίου για μηχανογράφηση!
Μετά το διάλειμμα διευκρίνησε ότι ο Αρβυ του είπε ότι δεν περισσεύει κανείς ούτε ένας ακόμη και κάπου εκεί η συζήτηση γύρισε στους πάνω από 5000 πλαστοπτυχιούχους που θα μπορούσαν να λύσουν το πρόβλημα της κινητικότητας....
Το τί θα γίνει δεν ξέρω..το σίγουρο είναι ότι ο Γρηγοράκος ως γνήσιος θεματοφύλακας της ΠΑΣΟΚαρίας και των άχρηστων δημοσίων υπαλλήλων που διόρισε το ΠΑΣΟΚ στους ΟΤΑ θα κάνει ό,τι μπορεί για να προστατέψει τα κομματοσκυλά του...κομματόσκυλα απόφοιτοι δημοτικού-γυμνασίου που αντί βάσει προσόντων τους να πλένουν σκάλες εξαγόρασαν την αφισσοκόλληση της περιόδου 81-85 με μια αργομισθία στο Δημόσιο....

Πολύ σωστά συνάδελφε.
Μόνο που όλα αυτά τα "ωραία" ( ξέρεις: τα " .κομματόσκυλα απόφοιτοι δημοτικού-γυμνασίου της Πασοκαρίας που αντί βάσει προσόντων τους να πλένουν σκάλες εξαγόρασαν την αφισσοκόλληση της περιόδου 81-85 με μια αργομισθία στο Δημόσιο...."), έγιναν με την αμέριστη, επίμονη και φανατική υποστήριξη της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων ( Η οποία μάλιστα τώρα, προσπαθεί να προστατεύσει αυτά τα πρόσωπα με την ίδια επιμονή και τον ίδιο φανατισμό).
Αυτό δεν πρέπει ποτέ να το ξεχνάμε, μια και αποτελεί το "κλειδί" του προβλήματος.
Αν αυτή η εξαχρειωμένη πλειοψηφία δεν συνειδητοποιήσει τι έκανε αλλάζοντας στάση, δεν πρόκειται να μπορέσουμε να κάνουμε οτιδήποτε ως λαός.
Η παγίδα στην οποία έχουμε πιαστεί ( με ευθύνη μας), είναι -δυστυχώς- θανάσιμη.

Φίλτατε η ελληνική κοινωνία των 1.5 εκατομμυρίου ανέργων "βράζει" και οσονούπω θα εκραγεί...η εξαχρειωμένη πλειοψηφία όπως λες ξέρει πολύ καλά τί της γίνεται και μια χαρά έχει αλλάξει στάση...φαντάζομαι ότι όλοι έχετε φίλους μη δ.υ και μη εκπαιδευτικούς...τί σας λένε όλοι αυτοί? Ότι είναι ευχαριστημένοι από τους εκπαιδευτικούς? Όχι βέβαια...δυστυχώς ή ευτυχώς λόγω της φύσης του επαγγέλματος θεωρούν ότι δουλεύουμε λίγο σε σχέση με αυτό που πληρωνόμαστε...και για την χρεοκοπημένη Ελλάδα του 2013 δεν είναι ακριβώς ψέμα (ούτε αλήθεια)...Πρέπει συνάδελφοι να βρούμε τρόπο το σχολείο να λειτουργεί μέχρι και τον Ιούλιο...κι ας καούμε μαζί με τα παιδιά...αλλά να δείξουμε έμπρακτα ότι δεν είναι ότι εμείς δεν θέλουμε να δουλεύουμε αλλά είναι η φύση της δουλειάς...Στην κοινωνία η αντίληψη είναι ότι οι καθηγητές κάθονται 4 μήνες (2 το καλοκαίρι 1 πασχοχριστουγεννο και 2 μαης ιουνης που απλά παρίστανται στα γυμσια και λύκεια)...Πρέπει να απαιτήσουμε ως ΟΛΜΕ να δουλέψουμε παραπάνω (όχι σε διδακτικές ώρες) αλλά ως ωράριο....να απαιτήσουμε να φεύγουμε υποχρεωτικά στις 15.00 και όχι νωρίτερα...Τα πράγματα είναι τραγικά συνάδελφοι...αν δεν το απαιτήσουμε μόνοι μας προβλέπω να μας πληρώνουν μόνο για τους μήνες που δουλεύουμε...το ξέρω ακούγεται κάπως...αλλά πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα θα γίνει...η ΕΛΛΑΣ είναι μια ΧΡΕΟΚΟΠΗΜΕΝΗ ΧΩΡΑ..αποκλείεται να μείνουμε στο απυρόβλητο για πολύ...ας βγούμε μπροστά και να απαιτήσουμε ΕΜΕΙΣ τα σχολεία να κλείνουν τέλη Ιουλίου! Βαρέθηκα να δίνουμε ως κλάδος μάχες οπισθοφυλακής...πρέπει να βγούμε μπροστά και να υπερασπίσουμε το Δημόσιο Σχολείο....

Συνάδελφε συμφωνώ με όλα όσα λες.

ΟΜΩΣ:

Αυτή η εξαχρειωμένη ηθικά πλειοψηφία που τώρα "βράζει" ( όπως λες σωστότατα), ποτέ δεν προβληματίστηκε γύρω από το αν η "κυρα-νίτσα" που με την έγκρισή του μπήκε από το παράθυρο ( και πολλάκις καθάριζε φασολάκια την ώρα της δουλειάς), ήταν "τεμπέλα" ή δεν χρειαζόταν.
Και όχι μόνο αυτό: Αλλά τώρα, την ύστατη στιγμή προσπαθεί να διασώσει την "κυρα-νίτσα" χαρακτηρίζοντας συλλήβδην "τεμπέληδες" όλους τους εκπαιδευτικούς.
Αυτά, ως επισημάνσεις-παρατηρήσεις.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:00:42 »

Αποσυνδεδεμένος Garcia4

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4565 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:25:29 μμ »
Δηλαδή Garcia4  πραγματικά πιστεύεις ότι εκεί είναι το πρόβλημα, ότι δηλαδή δε δουλεύουμε και τον Ιούλιο με τους 40 βαθμούς; Αν έχει ένα πρόβλημα η ελληνική εκπαίδευση αυτό δεν είναι οι ώρες απασχόλησης, άλλωστε οι έρευνες λένε ότι δε δουλεύουμε λιγότερο από συναδέλφους του εξωτερικού, αλλά η ποιότητα του παρεχόμενου έργου, η οποία εξαρτάται από μια σειρά παραγόντων (αναλυτικό πρόγραμμα, υποδομές, κατάρτιη εκπαιδευτικών, ουσιαστική αξιολόγηση, κ.α.).

Προσωπικά δε δέχομαι να δουλέψω παραπάνω υπό αυτές τις συνθήκες, και δεν εννοώ μόνο το μισθό μου, για να μη λέει η ελληνική κοινωνία ότι τεμπελιάζω. Αν είμαστε τόσο ανόητοι ώστε να πιστεύουμε ότι οι μόνοι που φέρουν ευθύνη για την κατάσταση της εκπαίδευσης είναι οι εκπαιδευτικοί τότε τι να πω;

Άλλωστε υπάρχει και η γνωστή ατελής επαγωγή: επειδή είχα κακή εμπειρία από κάποιους καθηγητές στο σχολείο είτε ως μαθήτρια ε'ιτε ως εκπαιδευτικός τους βγάζω όλους άχρηστους. Προφανώς και δεν είναι έτσι. Ή έχετε την εντύπωση ότι στον ιδιωτικό τομέα είναι όλα αγγελικά πλασμένα; Και δεν κάνω λόγο για μικρομάγαζα, αλλά ακόμα και για μεγάλους οργανισμούς όπου προφανώς υπάρχουν και αυτοί που λουφάρουν, που ψάχνουν να πέσουν στα μαλακά και να αποκτήσουν τις σωστές διασυνδέσεις για να ανέβουν στην ιεραρχία ή να αποφύγουν μια κακή μετακίνηση.

Είμαστε ένας κλάδος όπως όλοι. Με τα καλά του και με τα κακά του δυστυχώς. Προφανώς και πρέπει να διορθωθούν στην ουσία τους και όχι στη βάση των εντυπώσεων...

Σημασία δεν έχει το τί πιστεύω εγώ...αλλά το τί αντικειμενικά ισχύει...και αυτό που ισχύει είναι ότι στις 21/6 και 30/6 150.000 δημόσιοι υπάλληλοι πάνε διακοπές και ξαναπιάνουν δουλειά την 1η Σεπτέμβρη...γιατί νομίζεις ότι αυτό σε διαφοροποιεί από τον τεμπέλη δ.υ σε έναν δήμο που είναι επιβλέπων κηπουρός δημοτικου σταδίου? Και σε αυτόν η φύση της δουλειάς είναι να κάθεται και να βλέπει το γκαζόν να μεγαλώνει...
Επίσης θεωρώ ότι είναι θέμα ουσίας τα παιδιά να απασχολούνται και τον Ιούλιο...
Κατά πάσα πιθανότητα αυτό θα γίνει...απλά ως συνήθως θα τρέχουμε να το προλάβουμε δίνοντας μάχες οπισθοφυλακής...
Όσο για τον ιδιωτικό τομέα...και αυτός κρατικοδίαιτος είναι..για να μην πω για τους εμπόρους (ο θεός να του κάνει εμπόρους) που μου θέλουν ωράριο δημοσίου την εποχή που μπορώ να αγοράσω στις 3 το πρωί ότι θέλω από το e bay...
Δυστυχώς ο κόσμος αλλάζει μέρα τη μέρα...και δεν υπάρχει η δυνατότητα να πούμε "σταματείστε τη Γη να κατέβω"...θεωρώ ότι τηρουμένων των συνθηκών που ζει η ελληνική κοινωνία ότι ΝΑΙ φαίνεται ότι δουλεύουμε λίγο...ας το παραδεχτούμε!!! Λίγη αυτοκριτική δεν κάνει κακό....Άσε τον Ιούλιο...είναι εικόνα να φεύγει κάποιος από το σχολείο στις 11.30 και να είναι για καφέ??? Οι καιροί είναι πονηροί....Στις 15.00 όλοι σχόλασμα...δεν μπορούμε να δίνουμε δικαιώματα...γελάει ο κόσμος μαζί μας...τι στο καλό...σε γυάλα ζείτε? Μόνο εγώ λαμβάνω μηνύματα για τον κλάδο μας???

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4566 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:26:35 μμ »

Το θέμα είναι πώς πρέπει να πείσουμε ότι χρειάζεται να αποσυνδεθεί το Λύκειο από τις εξετάσεις (με αξιοκρατικά τα περαιτέρω δεδομένα π.χ εισαγωγή στη γ'/θμια), και να αλλάξουν τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών προς άλλη κατεύθυνση πιο παιδαγωγική, που θα προάγει την παιδεία των μαθητών μας έναντι της στείρας απομνημόνευσης κ.α  (π.χ στη Φιλανδία οι μαθητές κάνουν μαθήματα ραπτικής και μαγειρικής). Σαφώς και είναι απαραίτητη η τεχνική εκπαίδευση στη συγκεκριμένη διαδικασία.
Η εξειδίκευση είναι μια άλλη διάσταση που στις προηγμένες χώρες δεν αποτελεί μέρος του σχολείου.

Νομίζω οτι εδώ βρίσκεται όλη η ουσία στο θέμα της Παιδείας. Αποδέσμευση Λυκείου από την Τριτοβάθμια και εκπαίδευση ουσίας και όχι απομνημόνευση! >:( >:( >:(
όσο για αυτούς που λένε οτι καθόμαστε κλπ, απλά ζηλεύουν και τίποτε άλλο. Αν όλοι αυτοί βρισκόταν στη θέση μας (εννοώ για το θέμα των αργιών και διακοπών) απλά θα καθόταν χωρίς να βγάζουν άχνα!!   8) 8) 8)
  

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4567 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:29:50 μμ »
Τήρηση του ωραρίου μας και κομμένα τα ιδιαίτερα... Οι δύο πρώτοι θεμελιώδεις παράγοντες... αν θέλουμε να πάψουμε να βαυκαλιζόμαστε... και για να αρχίσουν να μας βλέπουν διαφορετικά... γιατί σ' αυτά πρωτίστως δίνουμε δικαιώματα... και μην το πάτε μακριά... απ' το κοντινό σας περιβάλλον σ' αυτά στέκονται και μας χτυπάνε... αυτά επικαλούνται και μας αλλάζουνν τα φώτα... όσο δίνουμε δικαιώματα θα μας έχουν στο φτύσιμο...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2013, 02:32:24 μμ από alexandr75math »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 16:00:42 »

Αποσυνδεδεμένος vadi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4568 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:34:16 μμ »

 Αν όλοι αυτοί βρισκόταν στη θέση μας (εννοώ για το θέμα των αργιών και διακοπών) απλά θα καθόταν χωρίς να βγάζουν άχνα!!   8) 8) 8)
αλλά ΚΑΙ θα ήθελαν να συνεχίσουν να πληρώνονται με το καθεστώς των ειδικών μισθολογίων!  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2013, 02:49:12 μμ από Stelios »
Κανείς δε μπορεί να μάθει ό,τι νομίζει πώς ξέρει ήδη. Επίκτητος

Αποσυνδεδεμένος Garcia4

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4569 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:35:16 μμ »
Εικόνα από το εγγύς..μέλλον! Κατατέθηκε νομοσχέδιο που διευρύνει το σχολικό έτος μέχρι τις 31 Ιουλίου και το ωράριο έως στις 15.00 το μεσημέρι...Σύσσωμη η ηγεσία της ΟΛΜΕ καταδικάζει το αντεργατικό νομοσχέδιο και προειδοποιεί για μαζικές απεργίες από Σεπτέμβρη...μπλα μπλα μπλα...

Η μάχη είναι χαμένη....πριν καν δοθεί...ούτε μισός άνθρωπος εκτός εκπαίδευσης δεν θα διαφωνήσει....ΒΓΕΣ ΡΕ ΟΛΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΤΟ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ....ΜΟΝΗ ΣΟΥ! Κατά πάσα πιθανότητα θα αρνηθούν...αλλά ζήτα το....βαρέθηκα τις μάχες οπισθοφυλακής για την αξιολόγηση (ποιός θα με αξιολογήσει) για το ωράριο (είναι η φύση της δουλειάς) για τις αυξημένες διακοπές (είναι η φύση της δουλειάς) για την υπεραξία της απογευματινής εργασίας (είναι η φύση της δουλειάς)....Προτείνετε κάτι για το οποίο να είμαστε περήφανοι που ανήκουμε στην ΟΛΜΕ! Και αν όντως όλα αυτά είναι στη φύση της δουλειάς και του κλίματος...θα ξεσηκωθούν οι ίδιοι οι γονείς/μαθητές και δεν θα γίνει...
Υ.Γ: Θυμήθηκα την μέρα που λειτούργησε το ΜΕΤΡΟ βράδυ....τι χαμός είχε γίνει...μάχες οπισθοφυλακής παντού μάχες οπισθοφυλακής για "κεκτημένα"...κουράστηκα..βαρέθηκα....

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4570 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:36:51 μμ »

Το θέμα είναι πώς πρέπει να πείσουμε ότι χρειάζεται να αποσυνδεθεί το Λύκειο από τις εξετάσεις (με αξιοκρατικά τα περαιτέρω δεδομένα π.χ εισαγωγή στη γ'/θμια), και να αλλάξουν τα αναλυτικά προγράμματα σπουδών προς άλλη κατεύθυνση πιο παιδαγωγική, που θα προάγει την παιδεία των μαθητών μας έναντι της στείρας απομνημόνευσης κ.α  (π.χ στη Φιλανδία οι μαθητές κάνουν μαθήματα ραπτικής και μαγειρικής). Σαφώς και είναι απαραίτητη η τεχνική εκπαίδευση στη συγκεκριμένη διαδικασία.
Η εξειδίκευση είναι μια άλλη διάσταση που στις προηγμένες χώρες δεν αποτελεί μέρος του σχολείου.

Νομίζω οτι εδώ βρίσκεται όλη η ουσία στο θέμα της Παιδείας. Αποδέσμευση Λυκείου από την Τριτοβάθμια και εκπαίδευση ουσίας και όχι απομνημόνευση! >:( >:( >:(
όσο για αυτούς που λένε οτι καθόμαστε κλπ, απλά ζηλεύουν και τίποτε άλλο. Αν όλοι αυτοί βρισκόταν στη θέση μας (εννοώ για το θέμα των αργιών και διακοπών) απλά θα καθόταν χωρίς να βγάζουν άχνα!!   8) 8) 8)

Αποσύνδεση ναι.
Δίκιο έχετε.
Όμως και πάλι, θα απαιτείται κάποια αποτελεσματικότητα και εκ μέρους του σχολείου.
Οι εισαγωγικές εξετάσεις θα αποκτήσουν ουσιαστικό χαρακτήρα μια και δεν θα αναφέρονται σε μία ελάχιστη εξεταστέα ύλη, αλλά και πάλι θα πρέπει να μπορεί κάποιος παρακολουθώντας το σχολείο να έχει ένα αξιοπρεπές αποτέλεσμα.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4571 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:37:53 μμ »

Υ.Γ Μην ξεχνάμε 1 διδακτική ώρα = 4 υπαλληλικές
Πρωτον αυτο δεν ισχυει γενικα και αοριστα. Πχ μια ωρα γυμναστικης που οι μαθητες παιζουν βολευ η ποδοσφαιρο ειναι ισοδυναμη με μια ωρα με φουλ φορτο εργασιας πχ σε καποια μισθοδοσια? Αυτο ισχυει και σε αλλα μαθηματα η οποια δυσκολια εχει τεραστια διαφορα απο σχολειο σε σχολειο η απο τμημα σε τμημα.
Δευτερον και σημαντικοτερον ειναι οτι τετοιου ειδους επιχειρηματα οπως εχουμε διαπιστωσει δεν ενδιαφερουν και δεν αγγιζουν κανενα.
Απο την αλλη ας ρωτησουμε την κοινωνια τι θελει, δωρεαν  ποιοτικη μορφωση και σχολεια για τα παιδια της αργομισθους σε ΟΤΑ και ΜΚΟ? Δε νομιζω η συντιπτικη πλειοψηφια να μην προτιμαει το πρωτο? Ποσοι ειναι αυτοι που θελουν ιδιωτικοποιηση της παιδειας στα προτυπα ας πυμε την Αγγλιας, της Δανιας η των ΗΠΑ.?
Αντιθετα πρεπει να ειμαστε ανοικτοι σε θετικες αλλαγες οπως πιο πρακτικη και λιγοτερη θεωρητικη εκπαιδευση, περισσοτερες και εξειδικευμενες ΤΠΕ σε ολα τα μαθηματα και μην ξεχναμε οτι οσυγχρονος μαθητης δεν εχει την επαφη που ειχαμε στην εποχη μας με το παραδοσιακο βιβλιο και τροπο διδασκαλιας. Αυτες βεβαια οι αλλαγες θα επρεπε να μελετηθουν απο αξιοπιστα ατομα για το καλο της παιδειας και οχι απο τελειως αναξιοπιστα και ρουσφετοκρατουμενες κλκες οπως ειναι σημερα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2013, 02:44:06 μμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4572 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:41:22 μμ »
Το ζητούμενο δεν είναι πόσες ώρες μπαίνουμε για μάθημα... είναι το πόσοι κάνουν μάθημα...

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5717
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4573 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:43:50 μμ »
Φίλτατε η ελληνική κοινωνία των 1.5 εκατομμυρίου ανέργων "βράζει" και οσονούπω θα εκραγεί...

H ελληνική κοινωνία του 1,5 εκατομμυρίου ανέργων όλο "βράζει", αλλά περιέργως το "βράσιμο" δεν αποτυπώνεται σε πορείες, σε εκλογές, ούτε καν σε δημοσκοπήσεις.

Προς το παρόν, θυμώνει όχι γιατί κάποιοι έχτισαν το Κολοσσαίο, αλλά γιατί αυτοί οι κάποιοι δεν φέρνουν περισσότερο κόσμο στα έδρανα και στην αρένα με οποιαδήποτε πρόφαση.
Με άλλα λόγια, δείχνει μια χλιαρή ανοχή υπό την αβάσταχτη γοητεία του πάτου, που θέλει να μοιραστεί απεγνωσμένα και με άλλους. :P

Προς το παρόν πάντα... ::)
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Garcia4

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4574 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:44:13 μμ »
Τήρηση του ωραρίου μας και κομμένα τα ιδιαίτερα... Οι δύο πρώτοι θεμελιώδεις παράγοντες... αν θέλουμε να πάψουμε να βαυκαλιζόμαστε... και για να αρχίσουν να μας βλέπουν διαφορετικά... γιατί σ' αυτά πρωτίστως δίνουμε δικαιώματα... και μην το πάτε μακριά... απ' το κοντινό σας περιβάλλον σ' αυτά στέκονται και μας χτυπάνε... αυτά επικαλούνται και μας αλλάζουνν τα φώτα... όσο δίνουμε δικαιώματα θα μας έχουν στο φτύσιμο...

Συμφωνώ...αλλά επίσης είναι σαν τη γυναίκα του Καίσαρα..δεν χρειάζεται να είμαστε μόνο τίμιοι..αλλά να φαινόμαστε κιόλας! Ο φραπές στην κεντρική καφετέρια του χωριού ή του νησιού 12 το μεσημέρι πρέπει να απαγορευτεί! 15.00 πάνε όπου γουστάρεις...δεν γίνεται να διασύρεται ένας ολόκληρος κλάδος επειδή της Αγγλικούς (τυχαίο παράδειγμα) της κάπνισε να πάει να κάνει τα ψώνια της στο μεγάλο διάλειμμα...ο Εκπαιδευτικός υποτίθεται είναι λειτούργημα...άσε την Νίτσα του δήμου να πάει...σεβασμός πάνω από όλα στον εαυτό μας και σε αυτό που κάνουμε....

Αποσυνδεδεμένος vadi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4575 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:47:32 μμ »
Πχ μια ωρα γυμναστικης που οι μαθητες παιζουν βολευ η ποδοσφαιρο ειναι ισοδυναμη με μια ωρα με φουλ φορτο εργασιας πχ σε καποια μισθοδοσια? Αυτο ισχυει και σε αλλα μαθηματα η οποια δυσκολια εχει τεραστια διαφορα απο σχολειο σε σχολειο η απο τμημα σε τμημα.

Προφανώς και δεν αναφέρεσαι σε φυσική αγωγή αλλά σε ένα κακό συνάδελφο. Ή κάνω λάθος;

Όταν προβάλουμε εμείς τέτοια πώς να μας πάρουν στα σοβαρά οι αρμόδιοι, πολλώ δε μάλλον η κοινωνία;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 24, 2013, 02:50:41 μμ από Stelios »
Κανείς δε μπορεί να μάθει ό,τι νομίζει πώς ξέρει ήδη. Επίκτητος

Αποσυνδεδεμένος Garcia4

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4576 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:50:28 μμ »
Φίλτατε η ελληνική κοινωνία των 1.5 εκατομμυρίου ανέργων "βράζει" και οσονούπω θα εκραγεί...

H ελληνική κοινωνία του 1,5 εκατομμυρίου ανέργων όλο "βράζει", αλλά περιέργως το "βράσιμο" δεν αποτυπώνεται σε πορείες, σε εκλογές, ούτε καν σε δημοσκοπήσεις.

Προς το παρόν, θυμώνει όχι γιατί κάποιοι έχτισαν το Κολοσσαίο, αλλά γιατί αυτοί οι κάποιοι δεν φέρνουν περισσότερο κόσμο στα έδρανα και στην αρένα με οποιαδήποτε πρόφαση.
Με άλλα λόγια, δείχνει μια χλιαρή ανοχή υπό την αβάσταχτη γοητεία του πάτου, που θέλει να μοιραστεί απεγνωσμένα και με άλλους. :P

Προς το παρόν πάντα... ::)

Ποιές πορείες? Των βολεμένων???? Φίλτατε Εκεί έξω υπάρχει μια σιωπηρή πλειοψηφία η οποία δεν εκπροσωπείται και δεν εκφράζεται από τα υπάρχοντα κόμματα...δεν ξέρω πότε και αν θα εκφραστεί αλλά ότι υπάρχει αυτό είναι αναμφισβήτητο...Τόσο καιρό έκανε υπομονή γιατί περίμενε έναν διορισμό ή τον επόμενο..ΑΣΕΠ...Στα μάτια της σιωπηρούς πλειοψηφίας...οι πορείες που γίνονται είναι των βολεμένων και τα αιτήματα τους αφορούν μάχες οπισθοφυλακής....Ακόμη δεν έχουμε δει τίποτα....η Ελλάδα σε 10 χρόνια από τώρα δεν θα έχει καμία σχέση με αυτήν που ξέραμε...και τα κόμματα που θα υπάρξουν δεν θα χουν καμία σχέση με τα σημερινά...και βάζω και λεφτά σε αυτό το "στοίχημα"....

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4577 στις: Ιούλιος 24, 2013, 02:50:55 μμ »
Τήρηση του ωραρίου μας και κομμένα τα ιδιαίτερα... Οι δύο πρώτοι θεμελιώδεις παράγοντες... αν θέλουμε να πάψουμε να βαυκαλιζόμαστε... και για να αρχίσουν να μας βλέπουν διαφορετικά... γιατί σ' αυτά πρωτίστως δίνουμε δικαιώματα... και μην το πάτε μακριά... απ' το κοντινό σας περιβάλλον σ' αυτά στέκονται και μας χτυπάνε... αυτά επικαλούνται και μας αλλάζουνν τα φώτα... όσο δίνουμε δικαιώματα θα μας έχουν στο φτύσιμο...

Συνάδελφε αναμφισβήτητα ο κλάδος έχει μεγάλες ευθύνες για διάφορα.

Όμως ας το δούμε λίγο ψύχραιμα: τα ιδιαίτερα αποτελούν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ λόγο προκειμένου να μας χαρακτηρίζουν "απατεώνες" και "τεμπέληδες"?
Την στιγμή που αποτελεί ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ επιλογή της κοινωνίας να μας πληρώνει πολύ λιγότερο από την "κυρα-νίτσα" που μπήκε από το παράθυρο?
Την στιγμή που πρωταθλητές της διαφθοράς είναι τομείς που διαχρονικά πληρώνονται με πολλαπλάσιο μισθό όπως εφορίες , πολεοδομίες? ( κ.α.π.)
Και μία επιπλέον ερώτηση: εντάξει, ο μαθηματικός ( φυσικός, φιλόλογος, ξενόγλωσσος) που κάνει ιδιαίτερα είναι "απάτη" γιατί παραβιάζει τον 1566/1985 και δεν κόβει απόδειξη. Νομίζει κανείς ότι κόβουν απόδειξη σε ιδιαίτερα μαθήματα οι συνάδελφοι που εργάζονται σε φροντιστήρια ή σε ιδιωτικά σχολεία? ( τον ξέρω τον χώρο). Και αυτό, δεν το λέω για να δικαιολογήσω οτιδήποτε. Το λέω, διότι αν πράγματι κάποιος λέει ότι "οι καθηγητές του δημοσίου είναι κλέφτες γιατί κλέβουν την εφορία" ( έτσι: για όλους μαζί!), τότε φυσικά θα πρέπει να πει το ίδιο και για τον καθηγητή του ιδ. σχολείου ή του φροντιστηρίου που κατά κανόνα κάνουν το ίδιο.
Γιατί δεν το λέει?
Γιατί απλούστατα ψάχνει δικαιολογίες προκειμένου να φορτώσει το βάρος της χρεοκοπίας στις πλάτες των εκπαιδευτικών ( συλλήβδην) και να διασώσει την "κυρα-νίτσα" το ρουσφέτι.

Ας δούμε μία άλλη πτυχή: το ωράριο.
Φυσικά και θα πρέπει να είναι οι εκπαιδευτικοί στο σχολείο 8-2 ( ή όποιο άλλο ωράριο αποφασιστεί).
Αλλά η δουλειά μας, απαιτεί δουλειά και στο σπίτι.
Προσωπικά, μέτρησα με λεπτομέρεια το πόσες ώρες ασχολήθηκα με το θέμα δουλειά ( το κάνω εδώ και 3 χρόνια από περιέργεια) και ανάγοντάς τες σε οκτάωρα, διαπίστωσα ότι δεν δουλεύω λιγότερο από έναν υπάλληλο υπουργείου. Αντιθέτως. με το θέμα δουλειά ασχολούμαι περισσότερο από έναν υπάλληλο ΔΕΚΟ και έναν αστυφύλακα.
Αυτά φυσικά, θα έπρεπε να τα αναδεικνύει ο κλάδος, αλλά αυτός επέλεξε να μην τα αναδείξει.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160947
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 31
Επισκέπτες: 562
Σύνολο: 593

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.