*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1541778 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #140 στις: Ιουνίου 09, 2013, 06:38:05 pm »
@PA

Ωραία λοιπόν τοτε μέχρι του χρόνου θα έχω δουλειά.
Να τα ξαναπούμε λοιπόν το Μάιο του 2014;
Εντελώς τυχαία του χρόνου τέτοια εποχή θα υπάρχουν Δημοτικές και Ευρωεκλογές....

Για την ιστορία να θυμίσω ότι δεν έχω δει κανένα οργανόγραμμα στο Υπουργείο Παιδείας που να έχει καταργήσει οργανικές θέσεις στη
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 09, 2013, 06:42:22 pm από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:38:37 »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #141 στις: Ιουνίου 09, 2013, 06:39:48 pm »
Μπορείς να επισυνάψεις εδώ ένα link γι αυτό που λες; Να δω ποιοι το υπέγραψαν και που είναι τώρα και πόσο ισχυρό είναι το χαρτί. Στο είπα και δεν το καταλαβαίνεις μου φαίνεται. Ολοι μας είμαστε κρατικοί υπάλληλοι και δυνητικά ΠΕ και ΤΕ Διοικητικού.

Ξέρεις πόσες φορές έχει γίνει αυτή η συζήτηση και πόσες φορές έχουν ζητηθεί διάφορα;
Μάταια όμως. Μετά από λίγο καιρό θα επανέλθει το θέμα όσες απαντήσεις και να δοθούν.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος dennisathens13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #142 στις: Ιουνίου 09, 2013, 06:40:36 pm »
Λοιπον για να τελειωνει το παραμυθι με τους υπεραριθμους πληροφορικους δειτε ενα αρθρο ενος συναδελφου ΠΕ19.Για να παραμεινουν στην θεση της η καθε τυπικια ΥΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ και ο καθε τυπικους θα θυσιασουμε επιστημονες.ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΡΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ....ΔΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ
ον τελευταίο καιρό παρατηρείται μια στοχοποίηση των εκπαιδευτικών της Πληροφορικής ως πλεονάζοντες (προφανώς στο μυαλό του μέσου Έλληνα βαπτίζονται αργόσχολοι), προκειμένου η κοινωνία, αλλά και οι συνάδελφοι να δεχτούν ως ώριμο φρούτο τη θυσία των, για να ικανοποιηθεί σε πρώτη φάση το ανθρωποφάγο θηρίο της επιβαλλόμενης διοικητικής μεταρρύθμισης.

Θα μπορούσε να είναι ένα ορθό σενάριο, όμως η πραγματικότητα και οι αριθμοί διαψεύδουν και καταδεικνύουν την υστεροβουλία της αναπαραγωγής τέτοιων φημών-ειδήσεων.

Στην Αθμια και

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #143 στις: Ιουνίου 09, 2013, 06:41:23 pm »
@PA

Ωραία λοιπόν τοτε μέχρι του χρόνου θα έχω δουλειά.
Να τα ξαναπούμε λοιπόν το Μάιο του 2014;
Εντελώς τυχαία του χρόνου τέτοια εποχή θα υπάρχουν Δημοτικές και Ευρωεκλογές....

Συνάδελφε το θέμα δεν είναι αν θα έχεις εσύ εγώ ή οι παριστάμενοι δουλειά...
Το θέμα είναι να καταλάβουμε όλοι ότι δεν είναι δυνατόν να συμφωνούμε ως κλάδος να ακολουθήσουμε έναν συγκεκριμένο δρόμο, και μετά να διαμαρτυρόμαστε που αυτό με το οποίο συμφωνήσαμε υλοποιείται ( και όχι μόνον αυτό, αλλά να περιμένουμε να μας καταλάβει και η υπόλοιπη κοινωνία κιόλας!!).
Όποιος διαφωνούσε, ας το έλεγε τότε.
Ο κλάδος πάντως, δεν διαφώνησε τότε...
Το αντίθετο μάλιστα!
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:38:37 »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #144 στις: Ιουνίου 09, 2013, 06:44:18 pm »
Κάθεστε και λέτε περισσεύουν εδώ περισσεύουν εκεί. Τις νέες αναθέσεις  τις έχετε δει; Τα νέα σχολεία; Ελεος πια...εκτός αν είμαστε ο μεγαλύτερος μαζοχιστικός κλάδος στο Δημόσιο και γουστάρουμε αυτοαπολύσεις. Και εντάξει οι συνδικαλιστές το καταλαβαίνω αλλά εμείς; ΕΜΕΙΣ;


Αυτό είναι το παιγνιδάκι της προπαγάνδας. Δεν είναι όμως απαραίτητο να είναι και εκπαιδευτικοί όλοι όσοι γράφουν εδώ.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #145 στις: Ιουνίου 09, 2013, 06:45:35 pm »
dennisathens13 αυτά που επισημαίνεις είναι πολύ σωστά.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο που ενώ η έννοια της "υπεραριθμίας" ορίζεται τελείως διαφορετικά στην εκπαίδευση από ότι στο υπόλοιπο δημόσιο, εδώ και 3,5 χρόνια δημιουργείται δημόσια μία "θολούρα" με σκοπό να βγάλει το συμπέρασμα η πλειοψηφία της κοινωνίας ότι "εκπαιδευτικός υπεράριθμος" σημαίνει εκπαιδευτικός που πίνει καφέ στο σχολείο.
Καλά να πάθουμε όμως, γιατί ο κλάδος δεν μιλάει.
Δεν εξηγεί τίποτα.
Είναι "υπεράνω" της κοινωνίας που τον πληρώνει.
Δεν τον ενδιαφέρει δηλαδή η άποψη αυτών που τον πληρώνουν!
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #146 στις: Ιουνίου 09, 2013, 06:49:07 pm »
Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι το >90% είναι εκπαιδευτικοί απλώς δεν γουστάρουν άλλους εκπαιδευτικούς;;;

Ευχομαι να είμαι λάθος...

Επίσης γιατί νομίζω;;; ότι εδώ μέσα σε πολλά θέματα έχουμε καταντήσει πεδίο ιδεολογικής αντιπαράθεσης ΚΟΜΜΑΤΩΝ και wanna be συνδικαλιστών.
Παιδιά αν οι τωρινοί είναι ανίκανοι (που μπορεί και να είναι) βγείτε με το ονοματεπώνυμο σας στην κοινωνία των εκπαιδευτικών και αρθρώστε λόγο και προτάσεις... αν το έχετε αν δεν το έχετε...

Για να σας βοηθήσω ξεστραβωθείτε και λίγο και κάντε και καμιά μελέτη και καμία έρευνα. ανοίξτε και κανένα βιβλίο εκτός από εφημερίδες...και αν έχετε και καρύδια βγείτε και χωρις ρουσφέτια και τηλέφωνα σε βουλευτές...όλοι σε αυτήν την χώρα θέλουν να γίνουν Υπουργοί και συνδικαλιστές...

ΥΓ1. Και για να κλείσω γιατί κούρασα. Αν απολυθεί έστω και ένας εκπαιδευτικός λόγω υπεραριθμίας θα αποδείξουμε ότι το μονό που μπορούμε να λεγόμαστε είναι ένα τσούρμο χαζοχαρούμενων με Πτυχιο. Και καλά μας κάνουν τοτε. Λοιπόν CU later.
ΥΓ2. Τελικά άμα ψηφίζαμε μόνο οι εκπαιδευτικοί μάλλον πρωθυπουργός θα ήταν ακόμα ο Πικραμένος....
ΥΓ3. συγγνώμη αν το ύφος μου είναι κάπως αλλά δεν την παλεύω άλλο. Αργεί και ο Ιούλης και κάθε μέρα ακούω τα ίδια και τα ίδια...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 09, 2013, 06:59:13 pm από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #147 στις: Ιουνίου 09, 2013, 06:56:36 pm »
Το άρθρο είναι όντως μπερδεμένο. Nikita, στους εκπαιδευτικούς δεν υφίσταται η πρόσληψη με διαδικασία μορίων υπό την επίβλεψη του ΑΣΕΠ, άρα τα μόρια που εννοεί είναι του πίνακα της προυπηρεσίας ή της παλιάς επετηρίδας.

Η επισήμανση σχετικά με τον τρόπο διορισμού (ΑΣΕΠ ή μόρια) δεν αναφέρεται συγκεκριμένα στους εκπαιδευτικούς, αλλά γενικά. Επιπλέον, η λέξη 'μόρια' δε διευκρινίζεται, οπότε... ίδωμεν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 09, 2013, 07:07:16 pm από nikitas »
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #148 στις: Ιουνίου 09, 2013, 06:59:41 pm »
Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι το >90% είναι εκπαιδευτικοί απλώς δεν γουστάρουν άλλους εκπαιδευτικούς;;;

Ευχομαι να είμαι λάθος...

Επίσης γιατί νομίζω;;; ότι εδώ μέσα σε πολλά θέματα έχουμε καταντήσει πεδίο ιδεολογικής αντιπαράθεσης ΚΟΜΜΑΤΩΝ και wanna be συνδικαλιστών.
Παιδιά αν οι τωρινοί είναι ανίκανοι (που μπορεί και να είναι) βγείτε με το ονοματεπώνυμο σας στην κοινωνία των εκπαιδευτικών και αρθρώστε λόγο και προτάσεις... αν το έχετε αν δεν το έχετε...

Για να σας βοηθήσω ξεστραβωθείτε και λίγο και κάντε και καμιά μελέτη και καμία έρευνα. ανοίξτε και κανένα βιβλίο εκτός από εφημερίδες...και αν έχετε και καρύδια βγείτε και χωρις ρουσφέτια και τηλέφωνα σε βουλευτές...όλοι σε αυτήν την χώρα θέλουν να γίνουν Υπουργοί και συνδικαλιστές...

Συνάδελφε σε αυτά που λες έχεις δίκιο.
Ειδικά σε ότι αφορά τους ανθρώπους που νομίζουν ότι θέλουν και μπορούν να γίνουν συνδικαλιστές.
Πρέπει να βγουν προς τα έξω, και να μιλήσουν ξεκάθαρα.
Σε ότι με αφορά ( μια και άνοιξε η κουβέντα), γνωρίζω ότι δεν κάνω για συνδικαλιστής ( δεν έχω τα απαιτούμενα προσόντα), και γι' αυτό ούτε έχω εμπλακεί έως τώρα με κάτι τέτοιο, ούτε και πρόκειται να εμπλακώ στο μέλλον.

Τώρα σχετικά με το ότι όλοι θα πρέπει να λέμε δημόσια την γνώμη μας, συμφωνώ και πάλι μαζί σου.
Σε ότι με αφορά ( γιατί δεν είναι σωστό να λέμε για τους άλλους και να μην κοιτάμε τον εαυτό μας), όποτε διαφωνώ μιλάω δημόσια και με το ονοματεπώνυμό μου εκπροσωπώντας τον εαυτό μου.
Για παράδειγμα, όταν διαφωνούσα με τις ατάκες , τα συνθήματα και τους χαρακτηρισμούς της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου, το εξέφρασα δημόσια, με το ονοματεπώνυμό μου, γραπτώς αλλά και προφορικώς ( σε εκπομπή Μ.Μ.Ε. που λοιδωρούσε συλλύβδην τους εκπαιδευτικούς τότε. ΤΟΤΕ που η συντριπτική πλειοψηφία "έκανε την κότα" επικροτώντας αυτά με τα οποία τώρα λέει ότι "διαφωνεί").
Για λογαριασμό μου μόνον όμως, μια και ούτε εκπροσωπώ κανέναν πέραν του εαυτού μου, ούτε και θα ήθελα να εκπροσωπήσω ποτέ κάποιον άλλον πέραν του εαυτού μου.

Υ.Γ. Όπως πολύ σωστά είπες, εδώ σχεδόν όλοι είμαστε εκπαιδευτικοί.
Συμφωνώ μαζί σου.
Φυσικά, το forum είναι ανώνυμο.
Ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις.
Γι' αυτό, επικεντρώνουμε στο ΤΙ λέει ο καθείς ( στα επιχειρήματα δηλαδή), και όχι στο ΠΟΙΟΣ είναι ( μια και δεν μπορούμε να το ξέρουμε).
Έτσι, δεν έχει νόημα να λέμε ότι "υποψιάζομαι ότι ο τάδε δεν είναι εκπαιδευτικός" ( που συνήθως κιόλας λέγεται διότι δεν μπορούμε να απαντήσουμε στα επιχειρήματα που παραθέτει), διότι και αυτός θα μπορούσε να "υποψιαστεί" ότι ο "υποψιαζόμενος" είναι ( π.χ.) ένας "εκπαιδευτικός" από αυτούς που υπηρετούν την εκπαίδευση από ένα γραφείο που βρίσκεται σε κάποια Διεύθυνση εκπαίδευσης ( εκ του μακρώθεν δηλαδή), και γι' αυτό "αγανακτεί" οσάκις διατυπώνεται η άποψη όλοι οι εκπαιδευτικοί στην τάξη τους.
Οι "υποψίες" και τα "νομίσματά μας" , δεν έχουν αξία.
Το μόνο που μετράει, είναι τα επιχειρήματα και τίποτε άλλο.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 09, 2013, 07:06:32 pm από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #149 στις: Ιουνίου 09, 2013, 07:03:19 pm »
Εγώ πάλι γιατί πιστεύω ότι το >90% είναι εκπαιδευτικοί απλώς δεν γουστάρουν άλλους εκπαιδευτικούς;;;

Αυτό που έγραψα δεν αναιρεί αυτό που γράφεις, αν και για το ποσοστό δεν είμαι σίγουρος.
Ισχύει όμως ως γενικό κλίμα, το βλέπω γιατί διαβάζω όλα τα θέματα και έχω συγκρουστεί γι`αυτό, γιατί πιστεύω ότι αυτοί που αποφασίζουν επιδιώκουν κάτι τέτοιο.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #150 στις: Ιουνίου 09, 2013, 07:25:25 pm »
Η πρακτική της χρήσης έμπειρου "μπαρουτοκαπνισμένου" προσωπικού στη διοίκηση είναι πολύ συνηθισμένη και αποτελεσματική. Προσωπικά θα προτιμούσα όσο τίποτα άλλο να γυρίσω στην τάξη, αλλά θα ήθελα όταν πηγαίνω σε μια διεύθυνση να εξυπηρετηθώ να συναντάω ανθρώπους με τους οποίους μπορώ να "συνεννοηθώ". Οι διοικητικές υπηρεσίες του υπουργείου, υπάρχουν για να εξυπηρετούν τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς τους (όταν χρειάζεται) κατά κύριο λόγο. Γι' αυτό πρέπει ένα ποσοστό αυτών να είναι εκπαιδευτικοί που έχουν περάσει από την τάξη. Αυτό που πρέπει να σταματήσει είναι οι μονοετείς αποσπάσεις.Είτε εκπαιδευτικοί που για λόγους υγείας δεν μπορούν να μπουν στην τάξη θα πρέπει να προβλέπεται μια διαδικασία να στελεχώνουν διοικητικές υπηρεσίες (πχ με κάποια σχετική επιμόρφωση), είτε εκπαιδευτικοί που οι ίδιοι το επιθυμούν μετά από μια δεκαετία τουλάχιστον εκπαιδευτικής υπηρεσίας. Οι θέσεις θα πρέπει να είναι συγκεκριμένες και θεσμοθετημένες (άλλη πονεμένη ιστορία, ούτε ρογανογράμματα, ούτε τίποτα). Το ίδιο συμβαίνει σε όλους του κλάδους. Παλαιοί καπετάνιοι στη διοίκηση ναυτιλιακών εταιρειών, στρατιωτικοί, είτε για λόγους υγείας, είτε για άλλους λόγους σε διοικητικές υπηρεσίες του στρατού κ.ο.κ.  Σε όλους τους κλάδους ένα ποσοστό του διοικητικού προσωπικού που παρέχει υποστήριξη στο "παραγωγικό κομμάτι του κλάδου" (συνήθως το λέμε μάχιμο) έχει υπάρξει "μάχιμο" στο παρελθόν. Είναι κανόνας της διοικητικής επιστήμης αυτός.

Επιχειρήματα του στυλ, έτσι συμφωνήσαμε το 2009 όλοι (δηλαδή η Διαμαντοπούλου με 5 συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ) είναι τουλάχιστον αστεία.  Με την ίδια λογική ο κόσμος ψήφισε λεφτά υπάρχουν και προσλήψεις εκπαιδευτικών το 2009, αλλά δεν βλέπω να τηρείται τίποτα από αυτά. Και το υπουργείο τότε δεσμευόταν για ολοήμερα γυμνάσια, για πιστοποιητικά χρήσης η/υ/ μέσω του γυμνασίου και πολλά άλλα, από τα οποία δεν τήρησε τίποτα.

Σημασία έχει τι είναι το βέλτιστο για τη λειτουργία του διοικητικού κομματιού της εκπαίδευσης και με αυτό το κριτήριο πρέπει να λαμβάνονται αποφάσεις.  Η εκπαίδευση έχει ανάγκη διοικητικό προσωπικό ΠΕ και ΤΕ σε πολύ συγκεκριμένες ειδικότητες, το οποίο σε ένα ποσοστό (το ακριβές είναι ζήτημα προς διερεύνση) πρέπει να προέρχεται από τα σπλάχνα της εκπαίδευσης.  Το τελευταίο πράγμα που θα βοηθήσει είναι να γεμίσουμε σε κάθε διεύθυνση με 30 υπαλλήλους Δ.Ε.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #151 στις: Ιουνίου 09, 2013, 07:51:54 pm »
Εγώ πάλι θα ηθελα ο καθένας να κάνει σωστά τη δουλειά του.
Σε όποιο πόστο και αν βρίσκεται.
Και για να κάνει σωστά τη δουλειά του πρέπει να ξεκαθαρίσουν και κάποια πράγματα.
τα έχουμε πει και τα ξαναλέμε.
Σχεδόν όλοι διορίστηκαν για να κάνουν μάθημα (λέω σχεδόν γιατί κάποιοι επιδίωξαν να μην μπουν εξαρχής στην τάξη)
Από κει και πέρα αυτοί οι σχεδόν όλοι όταν πήγαιναν να κάνουν την δουλειά τους συνάντούσαν ένα κλιμα.
Κλίμα διαμορφωμένο και από την ίδια την ειδικότητα τους και από άλλες. Επίσης συνάντούσαν και αυξομειώσεις των ωρών τους ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ και γιατί κάποιοι Δ/ντες έκαναν εξυπηρετήσεις.
Αφού λοιπόν προσλήψεις δεν σκέφτονται (έτσι δεν έιπαν) ας γίνει μια καλύτερη κατανομή του διδακτικού προσωπικού (διότι το τα παιδιά χρειάζονται τόσες ώρες από αυτό και τόσες ώρες εκείνο...  συγγνώμη αλλά το πόσες ώρες χρειάζονται φαίνεται από το γεγονός ότι καθε φορά που διορθώνω γραπτά με πιάνουν τα γέλια και τα κλάμματα, ας τα μάθουμε πρώτα κάτι τις ώρες που έχουμε μαζί τους χωρίς ατελειώτες ώρες Παραπαιδείας και χωρίς να κυνηγάμε να πάρουμε το καλύτερο τμήμα του σχολείου και μετά ζητάμε και άλλες ώρες). Και ας αξιολογηθούν όλοι σε αυτο που κάνουν. Αν δεν γίνει αυτό και αν όλες οι ειδικότητες δεν κάνουν πίσω τότε για μένα κάθε συζήτηση το να μην κάνει ο άλλος μάθημα και να μην πάει και στο γραφείο είναι εκ του πονηρού και μόνο για να γίνω αρεστός στην ειδικότητα μου...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 09, 2013, 08:12:58 pm από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #152 στις: Ιουνίου 09, 2013, 07:52:17 pm »
Η πρακτική της χρήσης έμπειρου "μπαρουτοκαπνισμένου" προσωπικού στη διοίκηση είναι πολύ συνηθισμένη και αποτελεσματική. Προσωπικά θα προτιμούσα όσο τίποτα άλλο να γυρίσω στην τάξη, αλλά θα ήθελα όταν πηγαίνω σε μια διεύθυνση να εξυπηρετηθώ να συναντάω ανθρώπους με τους οποίους μπορώ να "συνεννοηθώ". Οι διοικητικές υπηρεσίες του υπουργείου, υπάρχουν για να εξυπηρετούν τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς τους (όταν χρειάζεται) κατά κύριο λόγο. Γι' αυτό πρέπει ένα ποσοστό αυτών να είναι εκπαιδευτικοί που έχουν περάσει από την τάξη. Αυτό που πρέπει να σταματήσει είναι οι μονοετείς αποσπάσεις.Είτε εκπαιδευτικοί που για λόγους υγείας δεν μπορούν να μπουν στην τάξη θα πρέπει να προβλέπεται μια διαδικασία να στελεχώνουν διοικητικές υπηρεσίες (πχ με κάποια σχετική επιμόρφωση), είτε εκπαιδευτικοί που οι ίδιοι το επιθυμούν μετά από μια δεκαετία τουλάχιστον εκπαιδευτικής υπηρεσίας. Οι θέσεις θα πρέπει να είναι συγκεκριμένες και θεσμοθετημένες (άλλη πονεμένη ιστορία, ούτε ρογανογράμματα, ούτε τίποτα). Το ίδιο συμβαίνει σε όλους του κλάδους. Παλαιοί καπετάνιοι στη διοίκηση ναυτιλιακών εταιρειών, στρατιωτικοί, είτε για λόγους υγείας, είτε για άλλους λόγους σε διοικητικές υπηρεσίες του στρατού κ.ο.κ.  Σε όλους τους κλάδους ένα ποσοστό του διοικητικού προσωπικού που παρέχει υποστήριξη στο "παραγωγικό κομμάτι του κλάδου" (συνήθως το λέμε μάχιμο) έχει υπάρξει "μάχιμο" στο παρελθόν. Είναι κανόνας της διοικητικής επιστήμης αυτός.

Επιχειρήματα του στυλ, έτσι συμφωνήσαμε το 2009 όλοι (δηλαδή η Διαμαντοπούλου με 5 συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ) είναι τουλάχιστον αστεία.  Με την ίδια λογική ο κόσμος ψήφισε λεφτά υπάρχουν και προσλήψεις εκπαιδευτικών το 2009, αλλά δεν βλέπω να τηρείται τίποτα από αυτά. Και το υπουργείο τότε δεσμευόταν για ολοήμερα γυμνάσια, για πιστοποιητικά χρήσης η/υ/ μέσω του γυμνασίου και πολλά άλλα, από τα οποία δεν τήρησε τίποτα.

Σημασία έχει τι είναι το βέλτιστο για τη λειτουργία του διοικητικού κομματιού της εκπαίδευσης και με αυτό το κριτήριο πρέπει να λαμβάνονται αποφάσεις.  Η εκπαίδευση έχει ανάγκη διοικητικό προσωπικό ΠΕ και ΤΕ σε πολύ συγκεκριμένες ειδικότητες, το οποίο σε ένα ποσοστό (το ακριβές είναι ζήτημα προς διερεύνση) πρέπει να προέρχεται από τα σπλάχνα της εκπαίδευσης.  Το τελευταίο πράγμα που θα βοηθήσει είναι να γεμίσουμε σε κάθε διεύθυνση με 30 υπαλλήλους Δ.Ε.

Συνάδελφε θα συμφωνούσα σε πολλά μαζί σου, αν ο κλάδος είχε εκφράσει τότε ( το 2010) τον παραμικρό έστω προβληματισμό -αμφιβολία για το εν λόγω θέμα.
Όχι μόνον όμως δεν εξέφρασε κανενός είδους αμφιβολία-αμφισβήτηση-προβληματισμό, αλλά αντιθέτως συνεφώνησε με την εν λόγω θέση ( γι' αυτό άλλωστε επανεξέλεξε την συνδικαλιστική ηγεσία που κράτησε -συνδικαλιστικά- την εν λόγω στάση).
Όποιος ήθελε, μπορούσε να εκφράσει την διαφωνία του ( με αυτά που όπως λες "αποφάσισε η Διαμαντοπούλου και 5 συνδικαλιστές του ΠΑΣΟΚ").
Τώρα, απλά υλοποιούνται αυτά με τα οποία η συντριπτική πλειοψηφία μας συμφώνησε τότε.

Υ.Γ. Δικαιολογίες του τύπου "δεν καταλάβαμε...", "δεν ξέραμε...", "δεν είδαμε...", "νομίσαμε ότι...", δεν ταιριάζει σε ενήλικους που είναι υπεύθυνοι για τις πράξεις τους, πολύ δε περισσότερο δεν ταιριάζει σε εκπαιδευτικούς ( φυσικά και δεν αναφέρομαι στους εδώ συνομιλητές μου, αλλά στην πλειοψηφία του κλάδου μας, και ειδικότερα σε όσους χρησιμοποιούν τέτοιες δικαιολογίες προκειμένου να δικαιολογήσουν τις τεράστιες αντιφάσεις τους).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 09, 2013, 07:55:59 pm από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #153 στις: Ιουνίου 09, 2013, 07:54:58 pm »
Εγώ πάλι θα ηθελα ο καθένας να κάνει σωστά τη δουλειά του.
Σε όποιο πόστο και αν βρίσκεται.
Και για να κάνει σωστά τη δουλειά του πρέπει να ξεκαθαρίσουν και κάποια πράγματα.
τα έχουμε πει και τα ξαναλέμε.
Σχεδόν όλοι διορίστηκαν για να κάνουν μάθημα (λέω σχεδόν γιατί κάποιοι επιδίωξαν να μην μπουν εξαρχής στην τάξη)
Από κει και πέρα αυτοί οι σχεδόν όλοι όταν πήγαιναν να κάνουν την δουλειά τους συνάντησαν ένα κλιμα.
Κλίμα και από την ίδια ειδικότητα τους και από άλλες. Επίσης συνάντησαν και αυξομειώσεις των ωρών τους ΓΙΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ.
Αφού λοιπόν προσλήψεις δεν σκέφτονται (έτσι δεν έιπαν) ας γίνει μια κατανομή του διδακτικού προσωπικού (διότι το τα παιδιά ζρειάζονται τόσες ώρες αυτό και τόσες ώρες εκείνο... φαίνεται από το γεγονός ότι καθε φορά που διορθώνω γραπτά με πιάνουν τα γέλια και τα κλάμματα). Και ας αξιολογηθούν όλοι σε αυτο που κάνουν. Αν δεν γίνει αυτό και αν όλοι οι ειδικότητες δεν κάνουν πίσω τότε για μένα κάθε συζήτηση το να μην κάνει ο άλλος μάθημα και να μην πάει στο γραφείο είναι εκ του πονηρού και να γίνω αρεστός στην ειδικότητα μου...

Συνάδελφε εγώ ξέρω ότι ο εκπαιδευτικός προσελήφθη για να κάνει μάθημα, και τέλος.
Πρέπει να επιστρέψουν όλοι πίσω όπως συμφωνήσαμε όλοι το 2010.
Στα υπόλοιπα, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Κι εγώ οσάκις διορθώνω, με πιάνουν γέλια και κλάματα ταυτόχρονα.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182558
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 636
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 595
Σύνολο: 601

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.