0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
και ρωτω. τοτε γιατι "θυσιασαμε" 4 μηνες απο τη διαθεσιμοτητα (απο 12 μηνες πηγε στους 8 μηνες), αφου παλι 1 μηνα καθυστερησε η διαθεσιμοτητα (απο τελος ιουνιου που ηταν προγραμματισμενη να ξεκινησει, ξεκινα τελος ιουλιου τελικα).
Παράθεση από: tempo στις Ιουλίου 07, 2013, 10:31:39 amΠαράθεση από: miltosmpi στις Ιουλίου 07, 2013, 03:03:19 amΠαράθεση από: english006 στις Ιουλίου 07, 2013, 02:30:30 am31.286, λένεΑν το 31286 είναι το νούμερο που αναφέρεται στο χθεσινό excel τότε πρόκειται για τους μισούς ακριβώς, δηλ.15634. Η συνάρτηση στο excel στο κελί ΕΑ77 είναι SUM(B77:DZ77) και στο κελί DZ77 έχει ήδη "υπολογιστεί" (; - πώς αφού δεν υπάρχει η κατάλληλη συνάρτηση) το άθροισμα των "πλεονασμάτων" μάλλον κατά διεύθυνση και κατά ειδικότητα.που ακριβώς είναι αυτό το αρχείο excel και τι περιέχει;είδα τα προηγούμενα posts άλλα δεν βρήκα κάτι....Σελίδα 128 , απο DAmien
Παράθεση από: miltosmpi στις Ιουλίου 07, 2013, 03:03:19 amΠαράθεση από: english006 στις Ιουλίου 07, 2013, 02:30:30 am31.286, λένεΑν το 31286 είναι το νούμερο που αναφέρεται στο χθεσινό excel τότε πρόκειται για τους μισούς ακριβώς, δηλ.15634. Η συνάρτηση στο excel στο κελί ΕΑ77 είναι SUM(B77:DZ77) και στο κελί DZ77 έχει ήδη "υπολογιστεί" (; - πώς αφού δεν υπάρχει η κατάλληλη συνάρτηση) το άθροισμα των "πλεονασμάτων" μάλλον κατά διεύθυνση και κατά ειδικότητα.που ακριβώς είναι αυτό το αρχείο excel και τι περιέχει;είδα τα προηγούμενα posts άλλα δεν βρήκα κάτι....
Παράθεση από: english006 στις Ιουλίου 07, 2013, 02:30:30 am31.286, λένεΑν το 31286 είναι το νούμερο που αναφέρεται στο χθεσινό excel τότε πρόκειται για τους μισούς ακριβώς, δηλ.15634. Η συνάρτηση στο excel στο κελί ΕΑ77 είναι SUM(B77:DZ77) και στο κελί DZ77 έχει ήδη "υπολογιστεί" (; - πώς αφού δεν υπάρχει η κατάλληλη συνάρτηση) το άθροισμα των "πλεονασμάτων" μάλλον κατά διεύθυνση και κατά ειδικότητα.
31.286, λένε
Για να καταλάβω, αυτοί οι 2000 που αναφέρονται ως εκπαιδευτικοί ή εκπαιδευτικοί που πλεονάζουν, δε μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε διοικητικές θέσεις του Υπουργείου;Όσο γι΄αυτούς που είναι στη διάθεση των κατά τόπους ΠΥΣΔΕ, αν δείτε τις τοποθετήσεις του Σεπτεμβρίου, όχι μόνο καλύπτουν τα λειτουργικά κενά, αλλά έρχονται και αναπληρωτές (τουλάχιστον σε ορισμένες ειδικότητες) και με αποσπάσεις. Πληροφορία που έχω από ΠΥΣΔΕ: όσοι δεν πάρουν οργανική τώρα, θα παραμείνουν για να καλύψουν τα λειτουργικά κενά το Σεπτέμβρη και όσοι περισσέψουν, θα πάνε σε υποχρεωτική μετάθεση στηη περιφέρεια ή στην επικράτεια, δηλ. θα παίξουν το ρόλο των αναπληρωτών.
Η φθορά που έχουμε υποστεί λίγο πολύ όλοι δεν πρέπει να παραγνωριστεί και προέρχεται από την ανασφάλεια και τα σενάρια που κυκλοφορούν επίτηδες κάθε τρεις και λίγο.Το χειρότερο όμως είναι ότι αυτή η ανασφάλεια και το άγχος μετατρέπονται σε κόντρες και αντιπαλότητες μεταξύ μας. (Θα μου πείτε ότι αυτός είναι ο λόγος που βγαίνουν τόσα σενάρια για να μας διασπάσουν και να πετύχουν ακόμα πιο εύκολα αυτό που θέλουν). Για αυτό και δεν πρέπει να επικεντρωνόμαστε σε ειδικότητες, χρονιές, ΑΣΕΠ και λοιπά κριτήριαΜακάρι να διαψευστώ, αλλά σύντομα βλέπω να αλληλοσφάζονται αυτοί που έχουν μισό καρβέλι ψωμί με αυτούς που δεν έχουν καθόλου...@nikitasΤα έχω διαβάσει αυτά που λες, αλλά είναι η μοναδική αναφορά που βλέπω σε όλα τα sites.. Αυτό εννοούσα όταν έλεγα ότι δεν ασχολούνται με τις τεχνικές ειδικότητες των ΕΠΑΣ...Με προβληματίζει ακόμα περισσότερο αυτή η σιγή παντού.. Όλοι μιλούν για Γυμναστές , Πληροφορικούς κατά κόρον και δεν εχω δει κάπου αλλού κάτι..
Παντως δεν ξερω κατα ποσον εχει νοημα να καταβαλλεται προσπαθεια ερμηνευτικης εξηγησης της καιροσκοπικης χρησμοδοσιας ενος αναξιοπιστου πολιτικου, που στο παρελθον επανειλημμενα συνεληφθη ψευδομενος για τα της παιδειας, ενω παραλληλα κατεχει διδακτορικο ρουσφετολογικων εξυπηρετησεων, (πχ http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63479195).
Παράθεση από: Damien στις Ιουλίου 07, 2013, 04:46:20 pmΠαντως δεν ξερω κατα ποσον εχει νοημα να καταβαλλεται προσπαθεια ερμηνευτικης εξηγησης της καιροσκοπικης χρησμοδοσιας ενος αναξιοπιστου πολιτικου, που στο παρελθον επανειλημμενα συνεληφθη ψευδομενος για τα της παιδειας, ενω παραλληλα κατεχει διδακτορικο ρουσφετολογικων εξυπηρετησεων, (πχ http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63479195).Damien, πάντα ο τρόπος που εκφράζεσαι προκαλεί δέος και θαυμασμό.
Διάκριση ανάμεσα σε ειδικότητες ή σε χρονιά διορισμού (λογικά πάντα σκεπτόμενοι όλοι) καταλαβαίνουμε ότι είναι δύσκολο ως αδύνατο να εφαρμοστεί. Σε οποιοδήποτε δικαστήριο ένας τέτοιος ισχυρισμός μπορεί εύκολα να καταρριφθεί. Αν μάλιστα συνυπολογίσουμε και το γεγονός ότι το ΣΤΕ αποφάσισε μέσα σε ένα χρόνο περίπου και δικαίωσε τους υπαλλήλους εκείνους που είχαν μπει σε προσυνταξιοδοτικό καθεστώς από άλλους οργανισμούς του δημοσίου, θεωρώ ότι το υπουργείο Παιδείας και οποιοδήποτε άλλο Υπουργείο θα το σκεφτεί πάρα πολύ για να μπλέξει σε αντίστοιχους νομικούς μπελάδες.http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economy_2_21/02/2013_511856Από την άλλη , έχουμε μια κυβέρνηση η οποία αρέσκεται στο να παίζει παιχνιδάκια αντιπερισπασμού. Ρίχνουμε μια βόμβα στρέφουμε την προσοχή όλων εκεί και μετά εν μια νυκτί κάνουμε κάτι άλλο εκεί που δεν το περιμένει άμεσα κανείς..Προσωπικά, δεν είχα την παραμικρή ιδέα (και με όσους έχω μιλήσει συμφώνησαν) ότι ούτε για τους σχολικούς φύλακες, ούτε για τους δημοτικούς αστυνόμους ήξεραν κάτι. Επίσης, παρατηρώ ότι ενώ το νέο τεχνολογικό Λύκειο συζητιέται εδώ και καιρό και το οποίο προβλέπει κατάργηση των ΕΠΑΣ, κανείς δεν αναρωτιέται τι γίνεται με τους συναδέλφους που υπηρετούν εκεί και που δεν μπορούν να πάνε πουθενά αλλού.. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι ΤΕ ή ΔΕ (ελάχιστοι είναι ΠΕ) . Οπότε με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια… Αποφεύγουμε κάθε νομικό κώλυμα γιατί καταργεί όλες τις αντίστοιχες θέσεις και παράλληλα δεν διώχνουμε «σοβαρό» και «αξιόλογο» σύμφωνα με τα δεδομένα του Υπουργείου επιστημονικό προσωπικό , άρα αναβαθμίζουμε και την εκπαίδευση .. Το ότι πολλοί από αυτούς αν και δεν είναι πανεπιστημιακής μόρφωσης είναι πολύ πιο αξιόλογοι και σαν άνθρωποι και σαν εργαζόμενοι από πολλούς κατόχους Μεταπτυχιακών , Διδακτορικών και άλλων εξτρά προσόντων το παραβλέπω…Και για να μην παρεξηγηθώ.. Διαφωνώ κάθετα με αυτό το σενάριο. Το θεωρώ όμως την πιο εύκολη και ανώδυνη λύση για το Υπουργείο. Όσο για τους πλεονάζοντες , υπάρχουν (σύμφωνα με το plan ) σε όλες τις ειδικότητες. Μην επικεντρωνόμαστε λοιπόν σε κάποιες συγκεκριμένες γιατί δεν είναι αληθινά στοιχεία έτσι και αλλιώς. Δεν νομίζω όμως ότι υπάρχει ΠΥΣΔΕ στην Ελλάδα, που να μην έχει άτομα στη διάθεση (από πολλές ειδικότητες) .Και όσο περισσότερος ντόρος και φασαρία γίνεται για Πληροφορικούς και Γυμναστές τόσο εφησυχάζονται όλοι οι υπόλοιποι. Ήδη οι πληροφορικοί έχουν κυκλοφορήσει ( και πολύ καλά κάνουν κατά τη γνώμη μου) αναλυτικούς πίνακες που αποδεικνύουν ότι δεν περισσεύει ούτε ένα άτομο (αντίθετα χρειάζονται και αναπληρωτές).Το βασικό πρόβλημα όμως για μένα ήταν και παραμένει ένα:Αν γίνει έστω και μια απόλυση του οποιουδήποτε συναδέλφου, πως θα δουλέψουν οι υπόλοιποι; Με την απειλή της διαθεσιμότητας πάνω από το κεφάλι τους κάθε χρόνο; Με την δαμόκλειο σπάθη της απόλυσης να κρέμεται από πάνω τους, μπορεί κάποιος να τα βγάλει πέρα σε 30αρια τμήματα , με άθλιες συνθήκες και τον φόβο μην κοντραριστώ με τους γονείς , τους συναδέλφους , τον διευθυντή κλπ. και του χρόνου με διώξουν; Δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι θα γίνει.. Δεν έχω το παραμικρό στοιχείο που να υποστηρίζει ή να διαψεύδει αυτό το σενάριο.. Ένα ξέρω όμως … Η κοινωνία είναι όχι απλά έτοιμη να δεχτεί απολύσεις εκπαιδευτικών αλλά θα επικροτήσει κιόλας με τόσα που ακούει τόσο καιρό.. Και αυτό είναι λάθος δικό μας που δεν φροντίσαμε να την έχουμε με το μέρος μας.Αφήσαμε τον κάθε δημοσιοκάφρο να μας λοιδορεί τόσα χρόνια και έχει πείσει ακόμα και την κυρα κατίνα στο χωριό ότι οι εκπαιδευτικοί είναι τεμπέληδες και τζάμπα τους πληρώνουμε. Συγνώμη αν σας κούρασα.