0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
η πραγματική διάσταση της χτεσινής κατάργησης κλάδων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας ή αλλιώς το τέλος της δημόσιας παιδείας ή αλλιώς με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια: http://picasonidis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3583.html?spref=bl
Παράθεση από: debio στις Ιουλίου 10, 2013, 09:12:24 pmΣτο άρθρο 91 λέει ότι επιτρέπεται η μετάταξη και σε ανώτερη βαθμίδα, εφόσον υπάρχουν τα τυπικά προσόντα. Στην περίπτωση αυτή, δεν ισχύει η οκταετία, για μετάταξη σε ανώτερο βαθμό (εφόσον κατείχες το ανώτερο πτυχίο, όταν διορίστηκες με το κατώτερο);Αυτο ειναι θετικο, γιατι υπαρχουν πτυχιουχοι που πηραν κατωτερο πτυχιο (π.χ. κομμωτικης) για να διοριστουν ευκολοτερα, οπότε επιτελους μπορουν να μεταταγουν σε ΠΕ.
Στο άρθρο 91 λέει ότι επιτρέπεται η μετάταξη και σε ανώτερη βαθμίδα, εφόσον υπάρχουν τα τυπικά προσόντα. Στην περίπτωση αυτή, δεν ισχύει η οκταετία, για μετάταξη σε ανώτερο βαθμό (εφόσον κατείχες το ανώτερο πτυχίο, όταν διορίστηκες με το κατώτερο);
Παράθεση από: silkcut στις Ιουλίου 11, 2013, 12:26:14 amη πραγματική διάσταση της χτεσινής κατάργησης κλάδων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας ή αλλιώς το τέλος της δημόσιας παιδείας ή αλλιώς με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια: http://picasonidis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3583.html?spref=blΣτάσου αφού ο Αρβι είπε ότι αυτές οι σπουδές οδηγούν στην ανεργία
Παράθεση από: utenar στις Ιουλίου 11, 2013, 12:23:22 amΠαράθεση από: debio στις Ιουλίου 10, 2013, 09:12:24 pmΣτο άρθρο 91 λέει ότι επιτρέπεται η μετάταξη και σε ανώτερη βαθμίδα, εφόσον υπάρχουν τα τυπικά προσόντα. Στην περίπτωση αυτή, δεν ισχύει η οκταετία, για μετάταξη σε ανώτερο βαθμό (εφόσον κατείχες το ανώτερο πτυχίο, όταν διορίστηκες με το κατώτερο);Αυτο ειναι θετικο, γιατι υπαρχουν πτυχιουχοι που πηραν κατωτερο πτυχιο (π.χ. κομμωτικης) για να διοριστουν ευκολοτερα, οπότε επιτελους μπορουν να μεταταγουν σε ΠΕ.πού είναι το θετικό;
Eκτιμώ πώς αν δε δοθούν άμεσα οι 4933 μετατάξεις και φτάσει Σεπτέμβριος, τα πράγματα θα είναι αρκετά δύσκολα ( αναφέρομαι στις ειδικότητες προς μετάταξη στην α/θμια ) ιδίως αν δεν βγαίνουν τα νούμερα.Επίσης χλωμά για όσους συναδέλφους δεν θα έχουν το 60% του υποχρεωτικού ωραρίου τους.Προβλέπω ότι θα βρίσκονται εκπαιδευτικοί και στις λίστες με τις επόμενες 12500 χιλιάδες μέχρι τέλος του έτους. Η συνεισφορά του υπουργείου θα είναι για χρυσό μετάλλιο.Να υπενθυμίσω μέχρι τώρα 10000 αναπληρωτές, 1000 ωρομίσθιοι σε ΑΕΙ -ΤΕΙ, 2000 διαθεσιμότητα, 500 άμεσα μετάταξη; 7500 μετάταξη σε α/θμια ή διοικητικές θέσεις; ΣΥΝΟΛΟ : 21000 και έπεται συνέχεια
Παράθεση από: silkcut στις Ιουλίου 11, 2013, 12:26:14 amη πραγματική διάσταση της χτεσινής κατάργησης κλάδων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας ή αλλιώς το τέλος της δημόσιας παιδείας ή αλλιώς με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια: http://picasonidis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3583.html?spref=blΣτάσου αφού ο Αρβι είπε ότι αυτές οι σπουδές οδηγούν στην ανεργίαΑ τον ............. έκανε χαλάστρα στα αφεντικά του. Μάλλον τον αποχαιρετούμε και αυτόν.
Μια συνολική, ψύχραιμη ματιά...1) Πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι οι καταργήσεις προσφερόμενων τομέων και ειδικοτήτων στους μαθητές της τεχνικής εκπαίδευσης εκτός από τις άμεσες επιπτώσεις στους κλάδους που αναφέρονται θα επηρεάσουν και άλλους κλάδους των σχολείων αυτών. Για παράδειγμα, ένα σχολείο με 6 τομείς - ειδικότητες εκ των οποίων ορισμένοι θα καταργηθούν θα έχει λιγότερα τμήματα μαθητών, άρα και λιγότερες ώρες για συναδέλφους υποχρεωτικών μαθημάτων κορμού όπως φιλολογικά, μαθηματικά κλπ. Με ότι συνεπάγεται για τη διατήρηση της οργανικότητας και την πιθανή μετάβαση αυτών σε καθεστώς υπεραριθμίας από τη χρονιά 2013-2014. 2) Μη ξεχνάμε ότι απαιτούνται άλλοι 12.500 διαθέσιμοι ως το τέλος του έτους. Για πρώτη φορά θεσπίζεται κατάργηση ορισμένων θέσεων ενός κλάδου, κατηγορίας ή ειδικότητας. Από Σεπτέμβρη θα προχωρήσει και η ατομική αξιολόγηση, πέρα από την κλαδική - ειδικότητας. Η αξιολόγηση αυτή θα γίνεται από τριμελή επιτροπή, με πρόεδρο εκπρόσωπο του ΑΣΕΠ κατά το πολυνομοσχέδιο. Μετά από αποτίμηση των προσόντων όλων των υπαλλήλων του κλάδου θα επιλέγονται για διαθεσιμότητα όσοι έχουν τα λιγότερα μόρια (πτυχία, εμπειρία, καθήκοντα, επιδόσεις, ποινές, τρόπος πρόσληψης). Ο διορισμός μέσω ΑΣΕΠ είναι προφανές ότι θα μοριοδοτείται, όταν ο πρόεδρος της επιτροπής αξιολόγησης θα είναι από το ΑΣΕΠ. Τα κοινωνικά κριτήρια θα μετράνε μόνο σε περίπτωση ισοβαθμίας (πλην πολυτέκνων και αναπήρων). Κάθε υπουργείο μπορεί να έχει και πρόσθετα κριτήρια, δε μπορεί όμως να μη λαμβάνει υπόψη τα παραπάνω.3) Σημαντικό στοιχείο είναι και ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για να υφίσταται ένας τομέας - ειδικότητα στο σχεδιαζόμενο τεχνικό λύκειο όπως και για τις εργαστηριακές συνδιδασκαλίες. Θα πιέσει η ΟΛΜΕ για κανένα ζήτημα μετά τα όλα όσα ανέκυψαν;4) Κάτι άλλο που δεν ξέρουμε είναι τα ωρολόγια προγράμματα των τεχνικών λυκείων που θα ανακοινωθούν και οι ώρες που θα αντιστοιχούν σε κάθε μάθημα - κλάδο. Το νέο τεχνολογικό λύκειο, με τις νέες ειδικότητες και μαθήματα, θα έχει και νέα βιβλία - αναλυτικά προγράμματα ή θα εφαρμόσει αυτά των ΕΠΑΛ, που είναι στην ουσία αυτά των ΤΕΕ του 1999; 5) Επίσης, οι καταργήσεις τομέων - ειδικοτήτων στα τεχνικά λύκεια θα μπορούσαν να οδηγήσουν μελλοντικά σε συγχωνεύσεις μικρών τεχνικών σχολείων με όμορα. Δύο γειτονικά ΕΠΑΛ, με μειωμένες πλέον προσφερόμενες ειδικότητες παραμένουν δύο τεχνολογικά λύκεια; Για πόσο;6) Οι μετατάξεις στην πρωτοβάθμια έπρεπε να γίνουν εδώ και χρόνια. Η διάρκεια του προγράμματος ΕΣΠΑ ήταν από το 2007 ως το 2013. Ήταν προφανές ότι θα αξιοποιούσαν τα διαθέσιμα κονδύλια ως το 2013 για την πρόσληψη αναπληρωτών στα δημοτικά και τώρα που έφτασε στο τέλος του το ΕΣΠΑ θα έκαναν τις μετατάξεις.