*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1392811 φορές)

0 μέλη και 23 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3190
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3234 στις: Ιούλιος 11, 2013, 12:29:22 πμ »
η πραγματική διάσταση της χτεσινής κατάργησης κλάδων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας ή αλλιώς το τέλος της δημόσιας παιδείας ή αλλιώς με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια:

 http://picasonidis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3583.html?spref=bl
Στάσου αφού ο Αρβι είπε ότι αυτές οι σπουδές οδηγούν στην ανεργία
Α τον ............. έκανε χαλάστρα στα αφεντικά του. Μάλλον τον αποχαιρετούμε και αυτόν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 12:37:39 πμ από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:34:35 »

Αποσυνδεδεμένος Νηρηίδα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 269
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3235 στις: Ιούλιος 11, 2013, 12:31:43 πμ »
 :o
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 18, 2014, 09:13:09 μμ από Νηρηίδα »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3236 στις: Ιούλιος 11, 2013, 12:33:17 πμ »
και νομικές συμβουλές περί διαθεσιμότητας (κάποιοι θα οικονομήσουν πάλι):

http://ipaideia.gr/enimerosi-epi-thematon-diathesimotitas-apo-nomikis-pleuras.f5ffe7341ded8a50d82a41b52e19562c.htm
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 948
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3237 στις: Ιούλιος 11, 2013, 12:34:05 πμ »
Στο άρθρο 91 λέει ότι επιτρέπεται η μετάταξη και σε ανώτερη βαθμίδα, εφόσον υπάρχουν τα τυπικά προσόντα. Στην περίπτωση αυτή, δεν ισχύει η οκταετία, για μετάταξη σε ανώτερο βαθμό (εφόσον κατείχες το ανώτερο πτυχίο, όταν διορίστηκες με το κατώτερο);

Αυτο ειναι θετικο, γιατι υπαρχουν πτυχιουχοι που πηραν κατωτερο πτυχιο (π.χ. κομμωτικης) για να διοριστουν ευκολοτερα, οπότε επιτελους μπορουν να μεταταγουν σε ΠΕ.
πού είναι το θετικό;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:34:35 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3238 στις: Ιούλιος 11, 2013, 12:37:17 πμ »
η πραγματική διάσταση της χτεσινής κατάργησης κλάδων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας ή αλλιώς το τέλος της δημόσιας παιδείας ή αλλιώς με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια:

 http://picasonidis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3583.html?spref=bl
Στάσου αφού ο Αρβι είπε ότι αυτές οι σπουδές οδηγούν στην ανεργία
εκτός κι αν αναβαθμιστούν παίρνοντας το χαρτί από το ιδιωτικό και με το αζημίωτο βέβαια  ;D
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος vadi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3239 στις: Ιούλιος 11, 2013, 12:42:54 πμ »
Eκτιμώ πώς αν δε δοθούν άμεσα οι 4933 μετατάξεις  και φτάσει Σεπτέμβριος, τα πράγματα θα είναι αρκετά δύσκολα
( αναφέρομαι στις ειδικότητες προς μετάταξη στην α/θμια ) ιδίως αν δεν βγαίνουν τα νούμερα.

Επίσης χλωμά για όσους συναδέλφους δεν θα έχουν το 60% του υποχρεωτικού ωραρίου τους.

Προβλέπω ότι θα βρίσκονται εκπαιδευτικοί και στις λίστες με τις επόμενες 12500 χιλιάδες μέχρι τέλος του έτους. Η συνεισφορά του υπουργείου θα είναι για χρυσό μετάλλιο.

Να υπενθυμίσω μέχρι τώρα 10000 αναπληρωτές, 1000 ωρομίσθιοι σε ΑΕΙ -ΤΕΙ, 2000 διαθεσιμότητα, 500 άμεσα μετάταξη; 7500 μετάταξη σε α/θμια ή διοικητικές θέσεις;

ΣΥΝΟΛΟ : 21000 και έπεται συνέχεια
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 12:48:44 πμ από vadi »
Κανείς δε μπορεί να μάθει ό,τι νομίζει πώς ξέρει ήδη. Επίκτητος

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3240 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:07:15 πμ »
Στο άρθρο 91 λέει ότι επιτρέπεται η μετάταξη και σε ανώτερη βαθμίδα, εφόσον υπάρχουν τα τυπικά προσόντα. Στην περίπτωση αυτή, δεν ισχύει η οκταετία, για μετάταξη σε ανώτερο βαθμό (εφόσον κατείχες το ανώτερο πτυχίο, όταν διορίστηκες με το κατώτερο);

Αυτο ειναι θετικο, γιατι υπαρχουν πτυχιουχοι που πηραν κατωτερο πτυχιο (π.χ. κομμωτικης) για να διοριστουν ευκολοτερα, οπότε επιτελους μπορουν να μεταταγουν σε ΠΕ.
πού είναι το θετικό;

Δεν ειναι θετικη η ρυθμιση να επιτρεπεται η μεταταξη σε ανωτερο βαθμο βασει του ανωτερου πτυχιου τους;;;

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3241 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:16:57 πμ »
Η Επαγγελματική Εκπαίδευση «πάει» στον παράδεισο της διαθεσιμότητας – Η Εκκαθάριση άρχισε… - vukentra
http://www.vukentra.gr/%CE%B7%20%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%20%C2%AB%CF%80%CE%AC%CE%B5%CE%B9%C2%BB%20%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%BF%20%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82%20%E2%80%93%20%CE%B7%20%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7%20%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%B5%E2%80%A6.html

Η Επαγγελματική Εκπαίδευση «πάει» στον παράδεισο της διαθεσιμότητας – Η Εκκαθάριση άρχισε…
...
 
Αλλάζει ριζικά μορφή και  χιλιάδες εκπαιδευτικοί οδηγούνται στην απόλυση !!!  

Το Vukentra.gr δυστυχώς δικαιώνεται για όσα έως σήμερα έγραφε και ειδικότερα για την ουσιαστική κατάργηση της επαγγελματικής εκπαίδευσης  στη  χώρα μας.

Χρησιμοποιώντας σαν πολιορκητικό κριό τις «μνημονιακές» υποχρεώσεις  της χώρας, ο Υπουργός κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος τι εισηγήσει του «υπερ-υπουργού» και προέδρου του ΙΕΠ, συνταξιούχου εκπαιδευτικού  κ. Γκλαβά και με το ανομολόγητο ακόμη πρόσχημα της «εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης» στέλνει στον καιάδα της διαθεσιμότητας 2.470 εκπαιδευτικούς, χωρίς καμία διάκριση, ενώ ετοιμάζει την «κατάσταση» για χιλιάδες άλλες απολύσεις.
 
Για όσους γνωρίζουν από μέσα τα τεκταινόμενα στο Υπουργείο Παιδείας, ο αριθμός αυτός είναι στην πράξη  το έναυσμα  για τις απολύσεις εκπαιδευτικών που θα ακολουθήσουν και οι οποίες στην ολοκλήρωση του «σχεδίου» αναμένεται να φθάσουν στο 50 – 60% όσων υπηρετούν στην δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση.

Ορισμένοι από τους βασικούς εισηγητές της κατακρεούργησης της Επαγγελματικής, που συμμετείχαν στις αλλεπάλληλες συσκέψεις στο Υπουργείο Παιδείας υπό τη σκέπη του «πεφωτισμένου» κ. Σωτήρη Γκλαβά και συνεισέφεραν με τις προτάσεις τους στην σημερινή απόφαση «κατάργησης» των οργανικών θέσεων και απόλυσης σε πρώτη φάση των 2.470 εκπαιδευτικών, συνεχίζουν να παραμένουν στην «αυλή» του Υπουργικού Γραφείου, όπως ο πολύς κ. Ν.Π. (είναι τόσο "έξυπνος" που και η δική του οργανική θέση καταργείται), ο κ. Κ.Α. (αυτός στο εν Πειραιεί πολιτικό γραφείο του υπουργού), ο κ. Χρ. Τ. (αυτός παραμένει Διευθυντής καταργημένου σχολείου), ο κ. Αλεβ. (συνταξιούχος και άτυπος σύμβουλος του κ. Γκλαβά), ο κ. Κατρ. (νομικός συμπαραστάτης των δράσεων του κ. Γκλαβά), κλπ.

Τέλος φαίνεται ότι ευδοκίμησαν και όλες οι προτάσεις της περίφημης ΜΚΟ με τον αιώνιο πρόεδρο που εργάσθηκε αόκνως για την «ποιοτική αναβάθμιση» του Τεχνολογικού Λυκείου.

Όσο για το 4ο έτος του Τεχνολογικού Λυκείου και τη τελική τύχη του ας ρωτήσουν οι εκπαιδευτικοί και γιατί όχι οι συνδικαλιστικο – πατέρες (Αγγελική ακούς ή ασχολείσαι με την υπεραριθμία σου)  τον σιωπηλό, πιθανόν λόγω σεμνότητας Προϊστάμενο του Τμήματος Β΄ΤΕΕ κ. Τάσο Βιολέτη.

Για τον κ. Καρλαύτη, τον κανονικό, όχι τον Θόδωρα, τον κ. Πεππέ και τον κ. Παπαχρήστο που όλοι ή σχεδόν όλοι προέρχονται από την Επαγγελματική εκπαίδευση δεν υπάρχει τίποτα να αναφέρουμε, αφού δοξάζονται δια της σιωπής τους…. Ούτε βέβαια για τον άλλο πεφωτισμένο ινστρούχτορα της επαγγελματικής, που κατέληξε από τα ψηλά στα χαμηλά του Διευθυντή στην Σαλαμίνα. Αυτός τουλάχιστον «ξέρει από πολιτική», όπως με πολύ καμάρι διατυμπάνιζε και ίσως γι’ αυτό τον λόγο από το μόνο κόμμα στο οποίο δεν πέρασε ήταν το ΚΚΕ.
(σ.σ. για όλα αυτά και ότι προηγήθηκε, με στοιχεία, ονόματα και αριθμούς το Σάββατο 13.7.2013)

Οι ειδικότητες δεν συνάδουν με την εκπαίδευση που παρέχει το Υπουργείο Παιδείας
Η αιτιολογία των απολύσεων εκπαιδευτικών, πασπαλισμένη με μπόλικη «ζάχαρη» του τύπου «αυτοί που τίθονται σε διαθεσιμότητα μπορούν να ασκήσουν επάγγελμα», διατυπώθηκε πλέον και από εδώ και πέρα η πύλη εξόδου είναι ανοικτή, αφού ως συνήθως ο λαός χωνεύει τα πάντα, στο όνομα του κοινωνικού αυτοματισμού που με περίσσεια τέχνη τον έχουν εισάγει οι πολιτικάντιδες που μας κυβερνούν.

Ο «περιλάλιτος» για όλα τα άλλα και σιωπηλός για τον υπερ -πληθυσμό εκπαιδευτικών στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση κ. Αρβανιτόπουλος, που έως χθες δήλωνε με έμφαση «δεν πρόκειται να απολυθεί κανένας εκπαιδευτικός», ανακάλυψε ξαφνικά ότι οι συγκεκριμένοι εκπαιδευτικοί που «μπαίνουν» σε διαθεσιμότητα δεν συνάδουν με το είδος εκπαίδευσης που θέλει το Υπουργείο Παιδείας.
Από κοντά το ανύπαρκτο Β΄ Τμήμα ΤΕΕ του κ. Α. Βιολέτη και η Διεύθυνση Σπουδών Β/θμιας Εκπ/σης του κ. Σ. Μερκούρη που έχουν παραδώσει την Επαγγελματική εκπαίδευση στους άσχετους κ.κ. Γκλαβά και Κουμέντο, χωρίς να έχουν το «φιλότιμο» να παραιτηθούν, παρά τις δικαιολογίες τους ότι έχουν αποκοπεί από  τις σχεδιαζόμενες αλλαγές και δεν έχουν καμία γνώση. Σε κάθε περίπτωση η «καρέκλα, οι αμειβόμενες επιτροπές και τα επιμίσθια από τα προγράμματα του ΕΣΠΑ φαίνεται ότι είναι πολύ ισχυρά κίνητρα για να παραμένουν ακόμη στο «δημιουργικό τους ρόλο».

ΟΛΜΕ & ΟΛΤΕΕ
Για τις δύο κορυφαίες συνδικαλιστικές ενώσεις, δεν έχει να πει κανείς τίποτα γιατί είναι ουσιαστικά ανύπαρκτες. Η πρώτη αναλώνεται στο να υπερασπίζεται ουσιαστικά τα προνόμια των συνδικαλιστικο – πατέρων και των Διευθυντών σχολικών μονάδων που οι «ταλαίπωροι» θα αναγκαστούν να κάνουν επιτέλους και μάθημα, κι ας λέει άλλα στα δελτία τύπου που αφειδόν εκδίδει και η δεύτερη την μόνη αγωνία που έχει ουσιαστικά είναι πότε ο κ. Υπουργός θα την κάνει ισότιμο συνομιλητή του Υπουργείου.
Όλα τα άλλα και όσα θα ακολουθήσουν από τις δύο αυτές οργανώσεις δεν θα είναι τίποτα άλλο παρά οι νεκρολογίες ενός «προκαθορισμένου» και προαναγγελθέντος εγκλήματος, όχι σε βάρος των εκπαιδευτικών αλλά σε βάρος της επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Σημαντικό της σοβαρότητας με την οποία αντιμετωπίζουν οι «καρεκλάτοι» συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ το θέμα της συρίκνωσης της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και της απόλυσης 2.500 εκπαιδευτικών είναι ο προγραμματισμός αντίδρασης της. Όπως δήλωσε ο κ. Κοτσυφάκης, η ΟΛΜΕ προγραμματίζει κινητοποιήσεις (πίασε αυγό και κούρευτο) για το Σεπτέμβριο, αφού τώρα λείπουν, όπως ανέφερε, οι εκπαιδευτικοί. Ίσως ήθελε να πει ότι τα «μπάνια» του λαού και μαζί με αυτόν και τα μπάνια  των «συναδέλφων» του στην ΟΛΜΕ είναι Ιερά, κατά την Ανδρέα Παπανδρέου έκφραση.
Βέβαια θα μπορούσε κάποιος «καλόπιστος» να ρωτήσει τον κ. Κοτσυφάκη ποια ήταν η αντίδραση πολύ στενού συγγενικού του προσώπου στο ΠΥΣΔΕ Β΄ Αθήνας, στο οποίο είναι αιρετό μέλος, για την σφαγή των εκπαιδευτικών που συνετελέσθηκε σ’ αυτή τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, όπως π.χ. οι δύο πολύτεκνοι οδοντοτεχνίτες…
Σημαντικό, όμως, είναι ότι ακόμη δεν έχουν καθορισθεί ποιοί εκπαιδευτικοί και από ποιές Διευθύνσεις φεύγουν, ούτε αν θα πρέπει να υπολογισθούν πρώτα τα λειτουργικά κενά. Αυτό το γνωρίζουν οι κ.κ. της ΟΛΜΕ, αλλά όπως αναφέρθηκε θα αντιδράσουν μετά τις διακοπές τους.

Σε κάθε περίπτωση οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η ΟΛΜΕ, με την απειλή να "καταστρέψει"  τις πανελλαδικές εξετάσεις, απαίτησε και πέτυχε την μη δημοσίευση του Π.Δ. για την κινητικότητα των εκπαιδευτικών του πρώην υφυπουργού Παιδίας κ. Παλιοθόδωρου που οι διατάξεις του ήταν πολύ ευνοϊκές για τους εκπαιδευτικούς και ουσιαστικά τους προστάτευαι από  τις απολύσεις και την διαθεσιμότητα. Όπως είναι γνωστό η δημοσίευση του συγκεκριμένου Π.Δ. "πάγωσε" παρότι  είχε πάρει αριθμό ΦΕΚ.

Το τραγικό της υπόθεσης που δείχνει και την ποιότητα της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας είναι ότι όλα όσα αφορούν  την διαθεσιμότητα των 2.500 εκπαιδευτικών γνωστοποιήθηκαν με «non paper», δηλαδή δεν υπήρξε το πολιτικό θάρρος της επώνυμης ανακοίνωσης από τον ίδιο τον κ. Αρβανιτόπουλο ή έστω από κάποιον από τους υφυπουργούς του.

Αναλυτικά για τον πρώτο κύκλο διαθεσιμότητας εκπαιδευτικών
Στην κατάργηση 2.500 οργανικών θέσεων εκπαιδευτικών, προχωρά το υπουργείο Παιδείας, εκ των οποίων οι 2.000 τίθενται σε διαθεσιμότητα και αν δεν βρεθούν θέσεις για να απορροφηθούν ουσιαστικά φεύγουν από το Δημόσιο. Περίπου 500 εκπαιδευτικοί θα μεταταχθούν υποχρεωτικά  σε διοικητικές θέσεις, από το σύνολο των απασχολούμενων στους καταργούμενους κλάδους. Πρόκειται κυρίως για εργαζόμενους στην Τεχνική Εκπαίδευση που αλλάζει ριζικά και θα βγουν έξω από το σύστημα χιλιάδες εκπαιδευτικοί.
Το τέχνασμα που επιλέχθηκε προκειμένου να «καμφθούν» οι αντιρρήσεις των συνδικαλιστικο – πατέρων είναι η επιλογή σε πρώτη φάση εκπαιδευτικών που οι ειδικότητες τους έχουν πολύ χαμηλό επιστημονικό και επαγγελματικό «προφίλ».
Παρόλα αυτά, όμως, μόνο ένας "βλάκας" ή άσχετος προς την επαγγελματική εκπαίδευση δεν γνωρίζει ότι χωρίς ορισμένους από τους καταργούμενους κλάδους εκπαιδευτικών δεν μπορούν να λειτουργήσουν τα σχολικά εργαστήρια, εκτός εάν το Υπουργείο σκέφτεται και οραματίζεται εκπαίδευση "play Station".

Σύμφωνα με non paper του υπουργείου:

έχουν εξαιρεθεί εκπαιδευτικοί των σχετικών κλάδων που έχουν οργανική θέση σε Σχολεία Ειδικής Αγωγής.

έχουν εξαιρεθεί εκπαιδευτικοί των σχετικών κλάδων που έχουν και δεύτερη ειδικότητα γιατί αυτή τους αποδίδει οργανική θέση εκ της δεύτερης ειδικότητας

έχουν εξαιρεθεί εκπαιδευτικοί των σχετικών ειδικοτήτων που είναι πολύτεκνοι, τρίτεκνοι και άτομα με Αναπηρίες, οι οποίοι και θα υποχρεωθούν σε μετάταξη σε διοικητικές θέσεις στις εγγύτερες διοικητικές υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας της περιοχής που σήμερα υπηρετούν.

προνοείται όλοι οι εκπαιδευτικοί που τίθενται σε διαθεσιμότητα, εάν δεν τοποθετηθούν σε άλλες θέσεις και απολυθούν, να απασχολούνται κατά προτεραιότητα, όλων των υπολοίπων, ως ωρομίσθιοι σε μαθήματα των ειδικοτήτων τους.

το 55% των εκπαιδευτικών που τίθενται σε διαθεσιμότητα υπάγεται σε κλάδους με ειδικότητες απαραίτητες και αναγκαίες των υπηρεσιών του Υπουργείου Υγείας και των σχετικών Μονάδων Υγείας. Γεγονός που προμηνύει την αξιοποίησή τους και την επαναπρόσληψή τους στις Υπηρεσίες υγείας του σχετικού Υπουργείου τους προσεχείς μήνες.

περισσότερο από το 35% των εκπαιδευτικών που τίθενται σε διαθεσιμότητα υπάγεται σε κλάδους με ειδικότητες που είτε ασκούσαν παράλληλα ελεύθερο επάγγελμα είτε μπορούν να ασκήσουν.

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3242 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:29:00 πμ »
Eκτιμώ πώς αν δε δοθούν άμεσα οι 4933 μετατάξεις  και φτάσει Σεπτέμβριος, τα πράγματα θα είναι αρκετά δύσκολα
( αναφέρομαι στις ειδικότητες προς μετάταξη στην α/θμια ) ιδίως αν δεν βγαίνουν τα νούμερα.

Επίσης χλωμά για όσους συναδέλφους δεν θα έχουν το 60% του υποχρεωτικού ωραρίου τους.

Προβλέπω ότι θα βρίσκονται εκπαιδευτικοί και στις λίστες με τις επόμενες 12500 χιλιάδες μέχρι τέλος του έτους. Η συνεισφορά του υπουργείου θα είναι για χρυσό μετάλλιο.

Να υπενθυμίσω μέχρι τώρα 10000 αναπληρωτές, 1000 ωρομίσθιοι σε ΑΕΙ -ΤΕΙ, 2000 διαθεσιμότητα, 500 άμεσα μετάταξη; 7500 μετάταξη σε α/θμια ή διοικητικές θέσεις;

ΣΥΝΟΛΟ : 21000 και έπεται συνέχεια

Όλοι ανησυχούμε για το μέλλον, αλλά καλό είναι να σκεφτόμαστε όσο πιο ψύχραιμα γίνεται και να μην αφήνουμε το άγχος μας να μας παρασύρει. Όπως έδειξε η μέχρι τώρα πρακτική της κυβέρνησης στο θέμα της διαθεσιμότητας, προτιμά να καταργεί κλάδους, και να θέτει υπαλλήλους σε διαθεσιμότητα, γιατί έτσι μειώνει την πιθανότητα να προσκρούσει σε ατέρμονες νομικές αντιδικίες με τους 'διαθέσιμους'. Ειδικά στον τομέα της παιδείας, τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα για την κυβέρνηση, αφού οι οργανικές των εκπαιδευτικών είναι στην επικράτεια. Δεν είναι καθόλου εύκολο, όπως είδαμε, να βγάλει επιλεκτικά άτομα από κάποιους κλάδους γιατί δεν υπάρχουν θεσπισμένα κριτήρια αξιολόγησης. Άρα, για να πετύχει και άλλες διαθεσιμότητες το υπουργείο μας, θα πρέπει να καταργήσει και άλλους κλάδους. Κάτι τέτοιο δε μπορεί να γίνει λίγο πριν την έναρξη του σχολικού έτους. Άρα, δε βλέπω πως θα μπορούσε το Σεπτέμβρη να θέσει σε διαθεσιμότητα 'σκόρπιους' εκπαιδευτικούς από διάφορους κλάδους. Θεωρώ ότι ο πραγματικός κίνδυνος για τον κλάδο μας, αν υπάρξει, πράμα που όλοι απευχόμαστε, θα προκύψει το καλοκαίρι το '14. Το Σεπτέμβρη, τα 'δράματα' θα είναι άλλα: υποχρεωτικές μεταθέσεις, υποχρεωτικές μετατάξεις (οι οποίες δε θεωρώ ότι είναι τόσο ανώδυνες όσο παρουσιάζονται), σαφώς χειρότερες συνθήκες δουλειάς (πολυπληθέστερα τμήματα) και φυσικά το γενικότερο κλίμα, το οποίο βρωμάει γενικώς μπαρούτι.

Υ.Γ. Μεγάλο πλην για τον κλάδο, η 'ανυπαρξία' των εκπροσώπων μας και η δική μας παθητικότητα. Αν μας ξαναβγάλουν στο ντορβά, αυτά τα δύο θα είναι οι αιτίες.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3243 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:42:22 πμ »
η πραγματική διάσταση της χτεσινής κατάργησης κλάδων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας ή αλλιώς το τέλος της δημόσιας παιδείας ή αλλιώς με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια:

 http://picasonidis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3583.html?spref=bl
Στάσου αφού ο Αρβι είπε ότι αυτές οι σπουδές οδηγούν στην ανεργία
Α τον ............. έκανε χαλάστρα στα αφεντικά του. Μάλλον τον αποχαιρετούμε και αυτόν.

Χωρις να θελω να κανω το δικηγορο του διαβολου, αλλά επειδη το αρθρο εχει ανακριβειες:

Επειδη ξερω ατομα με τετοια ειδικοτητα, μου ειχαν πει οτι στην αγορα εργασιας προτιμουσαν τ'ατομα απο ΙΕΚ. Δεν ξερω γιατι (υποθετω επειδη ειναι μετα-δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης), ουτε ξερω αν ισχυε στατιστικα για το συνολο των αποφοιτων. (αυτο θα το εδειχνε μια ερευνα με τα ποσοστα απασχολησης των αποφοιτων με αυτες τις ειδικοτητες απο τα ΙΕΚ και απο τις ΕΠΑΣ)

Επισης, ξερω οτι τουλαχιστον καποιες απο τις ειδικοτητες που αναφερει το αρθρο υπαρχουν σε δημοσια ΙΕΚ, οπως σε Μαρκοπουλο και Μεγαρα που υπαρχει Βοηθου Φυσιοθεραπευτη και στη Νικαια που υπαρχει Εφαρμογων Αισθητικης.

Εννοειται οτι θεωρω απαραδεκτο να μην υπαρχουν δημοσια ΙΕΚ που εχουν τις ιδιες ειδικοτητες με τα ιδιωτικα σε περισσοτερα μερη, ωστε να μπορουν οι μαθητες ν'ακολουθουν ΟΛΕΣ τις ειδικοτητες που επιθυμουν ΔΩΡΕΑΝ. Αλλά δεν μπορω να περιμενω απο την κυβερνηση με την λογικη του κοψε-ραψε στο δημοσιο να το κανει αυτο... :(
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 01:47:16 πμ από utenar »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3244 στις: Ιούλιος 11, 2013, 01:52:51 πμ »
Σύμφωνα με όσα αναγράφονται στην αιτιολογική έκθεση του πολυνομοσχεδίου:
η κατάργηση των κλάδων προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κρίθηκα αναγκαία στο πλαίσιο της εξυγίανσης του εκπαιδευτικού συστήματος και με σκοπό την αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης και την εναρμόνισή της με τους στόχους της εθνικής οικονομίας καθώς και τη σύνδεσή της με την αγορά εργασίας και τη μείωση του πληθωρισμού των ειδικοτήτων στην εκπαίδευση, σύμπτωμα στρεβλώσεων του παρελθόντος.
στα πλαίσια λοιπόν αυτού του σκεπτικού (?) θα μπορούν να καταργούνται θέσεις, κλάδοι, ειδικότητες στα υπουργεία (σε όλα) με μια ΚΥΑ (παρ. 1 άρθρου 90) άρα στο μέλλον ότι ισχύει για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους θα ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς.
Επιπλέον στην παρ. 2 του άρθρου 90 συμπληρώνεται το ισχύον νομικό πλαίσιο (πως θα γίνεται η επιλογή) της διαθεσιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων (μετά την κατάργηση της οργανικής τους θέσης, και για τους εκπαιδευτικούς η οργανική θέση είναι στο υπουργείο/επικράτεια):
Η επιλογή των υπαλλήλων που τίθενται σε διαθεσιμότητα γίνεται ύστερα από την αντικειμενική μοριοδότηση των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων τους,
συνεκτιμώντας την εργασιακή και διοικητική εμπειρία,
 την άσκηση ειδικών καθηκόντων
και την εργασιακή φυσιογνωμία του υπαλλήλου ::),
ιδιαίτερη βαρύτητα θα δίνεται στον τρόπο εισαγωγής του υπαλλήλου στον οικείο φορέα. Οι υπάλληλοι με τη χαμηλότερη βαθμολογία στον κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογικό πίνακα τίθενται σε καθεστώς διαθεσιμότητας.
Φαίνεται λοιπόν ότι
1) ότι θα ισχύει για τους άλλους δημοσίους υπαλλήλους θα ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς.
2) ο τρόπος εισαγωγής σε όλο το δημόσιο, άρα και στην εκπαίδευση εφόσον ρητά δεν προβλέπονται εξαιρέσεις για το υπουργείο Παιδείας (κατά τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης ΑΣΕΠ ή όχι) θα είναι ιδιαίτερης βαρύτητας.
3) Αν καταργηθούν χ θέσεις του κλάδου ψ στη δευτεροβάθμια, η επιλογή του προσωπικού που θα μπει σε διαθεσιμότητα θα γίνει με την κατάρτιση βαθμολογικών πινάκων όλων των υπαλλήλων (εκπαιδευτικών εν προκειμένω) του κλάδου ή της ειδικότητας που ανήκουν οι υπό κατάργηση θέσεις,
 δηλαδή και όσοι έχουν οργανική σε σχολική μονάδα και όσοι είναι στη διάθεση των κατά τόπους ΠΥΣΔΕ ξεκινούν από την ίδια αφετηρία. Αυτό καλό θα είναι να το αντιληφθούν οι τζουράσικ πάρκ δεινόσαυροι εφησυχασμένοι συνάδελφοί μας.
4) Το κριτήριο για να επιλεγούν οι κλάδοι από τους οποίους θα καταργηθούν κάποιες οργανικές θέσεις (τόσες όσες χρειάζονται για να βγουν τα νούμερα) με την καθαρά  λογιστική σκέψη του υπουργείου θα μπορούσε να είναι κάλλιστα η ολική (πανελλαδικά) υπεραριθμία.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 02:00:12 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3245 στις: Ιούλιος 11, 2013, 02:34:36 πμ »
Μια συνολική, ψύχραιμη ματιά...

1) Πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι οι καταργήσεις προσφερόμενων τομέων και ειδικοτήτων στους μαθητές της τεχνικής εκπαίδευσης εκτός από τις άμεσες επιπτώσεις στους κλάδους που αναφέρονται θα επηρεάσουν και άλλους κλάδους των σχολείων αυτών. Για παράδειγμα, ένα σχολείο με 6 τομείς - ειδικότητες εκ των οποίων ορισμένοι θα καταργηθούν θα έχει λιγότερα τμήματα μαθητών, άρα και λιγότερες ώρες για συναδέλφους υποχρεωτικών μαθημάτων κορμού όπως φιλολογικά, μαθηματικά κλπ. Με ότι συνεπάγεται για τη διατήρηση της οργανικότητας και την πιθανή μετάβαση αυτών σε καθεστώς υπεραριθμίας από τη χρονιά 2013-2014.

2) Μη ξεχνάμε ότι απαιτούνται άλλοι 12.500 διαθέσιμοι ως το τέλος του έτους. Για πρώτη φορά θεσπίζεται κατάργηση ορισμένων θέσεων ενός κλάδου, κατηγορίας ή ειδικότητας. Από Σεπτέμβρη θα προχωρήσει και η ατομική αξιολόγηση, πέρα από την κλαδική - ειδικότητας. Η αξιολόγηση αυτή θα γίνεται από τριμελή επιτροπή, με πρόεδρο εκπρόσωπο του ΑΣΕΠ κατά το πολυνομοσχέδιο. Μετά από αποτίμηση των προσόντων όλων των υπαλλήλων του κλάδου θα επιλέγονται για διαθεσιμότητα όσοι έχουν τα λιγότερα μόρια (πτυχία, εμπειρία, καθήκοντα, επιδόσεις, ποινές, τρόπος πρόσληψης). Ο διορισμός μέσω ΑΣΕΠ είναι προφανές ότι θα μοριοδοτείται, όταν ο πρόεδρος της επιτροπής αξιολόγησης θα είναι από το ΑΣΕΠ. Τα κοινωνικά κριτήρια θα μετράνε μόνο σε περίπτωση ισοβαθμίας (πλην πολυτέκνων και αναπήρων). Κάθε υπουργείο μπορεί να έχει και πρόσθετα κριτήρια, δε μπορεί όμως να μη λαμβάνει υπόψη τα παραπάνω.

3) Σημαντικό στοιχείο είναι και ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για να υφίσταται ένας τομέας - ειδικότητα στο σχεδιαζόμενο τεχνικό λύκειο όπως και για τις εργαστηριακές συνδιδασκαλίες. Θα πιέσει η ΟΛΜΕ για κανένα ζήτημα μετά τα όλα όσα ανέκυψαν;

4) Κάτι άλλο που δεν ξέρουμε είναι τα ωρολόγια προγράμματα των τεχνικών λυκείων που θα ανακοινωθούν και οι ώρες που θα αντιστοιχούν σε κάθε μάθημα - κλάδο. Το νέο τεχνολογικό λύκειο, με τις νέες ειδικότητες και μαθήματα, θα έχει και νέα βιβλία - αναλυτικά προγράμματα ή θα εφαρμόσει αυτά των ΕΠΑΛ, που είναι στην ουσία αυτά των ΤΕΕ του 1999; 

5) Επίσης, οι καταργήσεις τομέων - ειδικοτήτων στα τεχνικά λύκεια θα μπορούσαν να οδηγήσουν μελλοντικά σε συγχωνεύσεις μικρών τεχνικών σχολείων με όμορα. Δύο γειτονικά ΕΠΑΛ, με μειωμένες πλέον προσφερόμενες ειδικότητες παραμένουν δύο τεχνολογικά λύκεια; Για πόσο;

6) Οι μετατάξεις στην πρωτοβάθμια έπρεπε να γίνουν εδώ και χρόνια. Η διάρκεια του προγράμματος ΕΣΠΑ ήταν από το 2007 ως το 2013. Ήταν προφανές ότι θα αξιοποιούσαν τα διαθέσιμα κονδύλια ως το 2013 για την πρόσληψη αναπληρωτών στα δημοτικά και τώρα που έφτασε στο τέλος του το ΕΣΠΑ θα έκαναν τις μετατάξεις. Βασικός λόγος που δεν έγιναν πέρυσι, συν ότι βόλευε να υπάρχει πολύς κόσμος να ελπίζει (μόνιμοι και κυρίως αναπληρωτές) σε κάτι καλύτερο πριν τις εκλογές του 2012.

7) Για τις μετατάξεις σε διοικητικές υπηρεσίες, καιρός ήταν να τελειώνουν αρκετές πελατειακές αποσπάσεις. Ή στην τάξη ή στο γραφείο. Θετικό το κριτήριο κατοχής μεταπτυχιακού, διδακτορικού.

Γεγονός:
Με μία εκπαιδευτική μεταρρύθμιση θα μπορούν πλέον να καταργούνται μαζικά ολόκληροι κλάδοι και να απολύονται οι εκπαιδευτικοί της Χ ειδικότητας (πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια). Θα μπορούν επίσης να καταργούνται συγκεκριμένες θέσεις εντός του ίδιου κλάδου μόλις γίνει η αποτίμηση ατομικών προσόντων από τα τριμελή συμβούλια, χωρίς να μεσολαβεί απαραίτητα εκπαιδευτική μεταρρύθμιση (π.χ. Νέο Γυμνάσιο). Θα συγκεντρωθούν δηλαδή πλήρη και τεκμηριωμένα στοιχεία βιογραφικού για 150.000+ υπαλλήλους;

για το 7 που λες ίσως δεν παίζει γιατί θα βγει η εγκύκλιος των αποσπασεων
Α και με τον περσινό νόμο Διαμαντοπούλου όσοι ήταν σε γραφείο δικαιούνταν μετάταξη και έτσι τώρα τα βύσματα θα πάρουν μετάταξη..

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3246 στις: Ιούλιος 11, 2013, 07:44:04 πμ »
Νομίζω ότι το τι αλλαγές θα φέρει το πολυνομοσχέδιο ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ είναι πολύ νωρίς ακόμα να τις δούμε (αν και για κάποιους είναι ολοφάνερες).
Ο λόγος όπως έγραψε και ο Patreas, είναι ότι οι μετακινήσεις υπό οποιαδήποτε μορφή μπορεί να συνεπάγονται και τεράστιες αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις και στις αντίστοιχες μισθολογικές αποδοχές.
Ας το έχουμε αυτό καλά κρατημένο στο μυαλό μας για παν ενδεχόμενο ώστε και οι επιλογές του καθενός (εφόσον βέβαια είναι θέμα επιλογής) να είναι οι καλύτερες δυνατές.
Κακά τα ψέματα όμως είναι ολοφάνερο ότι ο μεγάλος χαμένος του Πολυνομοσχεδίου, όπως ειπώθηκε και από άλλους συναδέλφους, είναι πλέον η επίσημη άρση της μονιμότητας...ή να το πω αλλιώς ας ξεχάσουμε ΟΛΟΙ το Δημόσιο που ξέραμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 07:47:10 πμ από guestteacher »

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3247 στις: Ιούλιος 11, 2013, 08:32:31 πμ »
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/554175/igetika-egainia-tou-omilou-akmi-ston-peiraia-/
Τα εγκαίνια τίμησε με την παρουσία του ο υπ. Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος

Σε μια πανηγυρική ατμόσφαιρα και σε μια βραδιά η οποία επεφύλασσε πολλές εκπλήξεις για τους καλεσμένους, πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων του ΙΙΕΚ ΑΚΜΗ και του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στον Πειραιά από τον Δήμαρχο κο Βασίλη Μιχαλολιάκο ενώ τον καθιερωμένο αγιασμό πραγματοποίησε ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πειραιά κ.κ. Σεραφείμ.

Η βραδιά σηματοδοτήθηκε από την παρουσία του επιχειρηματία κου Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου, στον οποίο απονεμήθηκε τιμητική πλακέτα για το σύνολο της προσφοράς του στην πόλη του Πειραιά αλλά και στην Ελλάδα γενικότερα. Την τιμητική πλακέτα παρέδωσαν ο Πρόεδρος του Ομίλου ΑΚΜΗ κος Κωνσταντίνος Ροδόπουλος και ο Υπουργός Παιδείας, κος Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος ο οποίος αναφέρθηκε εκτενώς στο έργο και τη συμβολή του Κωνσταντίνου Αγγελόπουλου χαρακτηρίζοντάς τον «εθνικό ευεργέτη».

Παρουσία εκατοντάδων ατόμων, μεταξύ των οποίων Υπουργοί, Βουλευτές, Δήμαρχοι και αντιδήμαρχοι όμορων Δήμων, Επιχειρηματίες, άνθρωποι του πνεύματος, της Τέχνης και του Πολιτισμού, δημοσιογράφοι, φοιτητές και γονείς, το ΙΙΕΚ ΑΚΜΗ και το Μητροπολιτικό Κολλέγιο γιόρτασαν την έναρξη μιας νέας εποχής για την ιδιωτική εκπαίδευση στον Πειραιά. Παρουσιαστής της βραδιάς ήταν ο δημοσιογράφος - εκδότης κος Νίκος Χατζηνικολάου, ο οποίος συντόνισε τη ροή της βραδιάς.
Ο κος Κωνσταντίνος Ροδόπουλος, Πρόεδρος του Ομίλου ΑΚΜΗ, στον εναρκτήριο λόγο του, τόνισε ότι ο Πειραιάς είχε μπει εδώ και πολλά χρόνια στα σχέδια επέκτασης του Ομίλου, επιδιώκοντας μία επένδυση που θα πληροί τις προδιαγραφές και τα υψηλά standards που ακολουθούν πάντα το όραμα του Ομίλου ΑΚΜΗ και πρόσθεσε, μεταξύ άλλων: «Εύχομαι και ευελπιστώ, να σταθούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας. Σε μία εποχή που ο Πειραιάς αναβαθμίζεται με ραγδαίους ρυθμούς, είναι μεγάλη τιμή και για εμάς, να είμαστε μέρος της κοινότητας του Πειραιά του σημαντικότερου και μεγαλύτερου λιμένα της χώρας και πρόσφατα της ναυτικής πρωτεύουσας της Ευρώπης για το 2015 και να συνδράμουμε στην εκπαίδευση της νεολαίας του. Σε μια περίοδο κρίσης, εμείς επενδύουμε γιατί πιστεύουμε σε αυτό που κάνουμε. Θα προέτρεπα- δε- και τους άλλους επιχειρηματίες να στηρίξουν τη χώρα μας γιατί η κοινωνία δεν αντέχει άλλο την ανεργία και την απαισιοδοξία. Πιστεύω και εύχομαι αυτά που περάσαμε και περνάμε τα τελευταία χρόνια, να σηματοδοτήσουν το τέλος στο τούνελ της οικονομικής ύφεσης».

Σε παρέμβασή του ο Υπουργός Παιδείας κος Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος εξήρε την επένδυση του Ομίλου ΑΚΜΗ και δήλωσε χαρακτηριστικά: «Σήμερα είμαι εδώ με διττή ιδιότητα: Και ως Υπουργός Παιδείας και ως βουλευτής Πειραιά. Πυλώνας της εκπαίδευσης στον τόπο μας είναι η δημόσια εκπαίδευση. Όμως αυτό δεν μας αποτρέπει να έχουμε υγιείς επιχειρηματικές δραστηριότητες όπως αυτή του Ομίλου ΑΚΜΗ. Τέτοιες επενδύσεις και πρωτοβουλίες σηματοδοτούν μία νέα εποχή για την πόλη και τη χώρα γενικότερα.»
Στην ομιλία του ο Δήμαρχος Πειραιά τόνισε μεταξύ άλλων: «Αποτελεί για εμάς ψήφο εμπιστοσύνης, να επενδύουν στον Πειραιά φορείς όπως ο Όμιλος ΑΚΜΗ που έχει αποκτήσει την ηγετική θέση στο χώρο της εκπαίδευσης γιατί παρέχει υψηλό επίπεδο μόρφωσης ενώ παράλληλα έχει και σημαντική κοινωνική προσφορά κάτι που επιβεβαιώνει το Αριστείο κοινωνικής Ευθύνης που επί σειρά ετών κερδίζει. Παιδεία-Πολιτισμός-Ναυτιλία είναι τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Ελλάδας και πρέπει να τα εκμεταλλευτούμε. Εδώ στον Πειραιά, κύριε Ροδόπουλε θα βρείτε πλέον ένα λιμάνι ανάπτυξης και προόδου, μια πόλη που μετά από χρόνια αποκτά και πάλι δυναμική και νέους με ήθος και αγάπη για τη γνώση και τη μάθηση που θα αποτελέσουν τη δυναμική σας. Καλώς ήρθατε στον Πειραιά!» Δίνοντας την ευχή του στο νέο ξεκίνημα ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Πειραιά κ.κ. Σεραφείμ δήλωσε χαρακτηριστικά: «Σήμερα γιορτάζει ο Πειραιάς. Γιορτάζει κάθε φορά που υγιείς επιχειρηματίες επενδύουν στην πόλη μας και δίνουν πνοή στον τόπο. Να έχουν την ευχή του Θεού σε κάθε τους βήμα».

Μια από τις πιο συγκινητικές στιγμές των εγκαινίων ήταν η προσφορά τριών υποτροφιών στην Μητρόπολη Πειραιά για παιδιά απόρων οικογενειών καθώς και δύο υποτροφιών στο Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα τις οποίες παρέλαβε ο Πρόεδρος του Ιδρύματος κος Μιχάλης Στρουμπούλης. Η παραδοσιακή κοπή της κορδέλας πραγματοποιήθηκε από τον Δήμαρχο του Πειραιά κο Βασίλη Μιχαλολιάκο και τη Δ/νουσα Σύμβουλο του Ομίλου ΑΚΜΗ, κα Καλλιόπη Ροδοπούλου.

H τελετή ολοκληρώθηκε με την ατμοσφαιρική προβολή της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας του ΙΙΕΚ ΑΚΜΗ που θα βρίσκεται σύντομα στον αέρα και παρουσιάζει την πορεία του ομίλου τα τελευταία 40 χρόνια με κεντρικό μήνυμα «Μαζί, οδηγούμε ξανά την Ελλάδα στην ΑΚΜΗ της».

Η βραδιά έκλεισε με την ξενάγηση των καλεσμένων στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις του ΙΕΚ ΑΚΜΗ που στεγάζονται στο –πλέον των 2.000 τ.μ.- νεοκλασσικό κτίριο της οδού Φίλωνος 67 και Σωτήρος Διός, έναντι Αγ.Σπυρίδωνος στην καρδιά του Πειραιά.
Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 11, 2013, 08:35:50 πμ από dd2 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 567
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.063 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.