*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1546809 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3227
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3234 στις: Ιουλίου 11, 2013, 12:29:22 am »
η πραγματική διάσταση της χτεσινής κατάργησης κλάδων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας ή αλλιώς το τέλος της δημόσιας παιδείας ή αλλιώς με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια:

 http://picasonidis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3583.html?spref=bl
Στάσου αφού ο Αρβι είπε ότι αυτές οι σπουδές οδηγούν στην ανεργία
Α τον ............. έκανε χαλάστρα στα αφεντικά του. Μάλλον τον αποχαιρετούμε και αυτόν.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 11, 2013, 12:37:39 am από gvasilis »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:31:21 »

Αποσυνδεδεμένος Νηρηίδα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 269
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3235 στις: Ιουλίου 11, 2013, 12:31:43 am »
 :o
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 18, 2014, 09:13:09 pm από Νηρηίδα »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3236 στις: Ιουλίου 11, 2013, 12:33:17 am »
και νομικές συμβουλές περί διαθεσιμότητας (κάποιοι θα οικονομήσουν πάλι):

http://ipaideia.gr/enimerosi-epi-thematon-diathesimotitas-apo-nomikis-pleuras.f5ffe7341ded8a50d82a41b52e19562c.htm
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3237 στις: Ιουλίου 11, 2013, 12:34:05 am »
Στο άρθρο 91 λέει ότι επιτρέπεται η μετάταξη και σε ανώτερη βαθμίδα, εφόσον υπάρχουν τα τυπικά προσόντα. Στην περίπτωση αυτή, δεν ισχύει η οκταετία, για μετάταξη σε ανώτερο βαθμό (εφόσον κατείχες το ανώτερο πτυχίο, όταν διορίστηκες με το κατώτερο);

Αυτο ειναι θετικο, γιατι υπαρχουν πτυχιουχοι που πηραν κατωτερο πτυχιο (π.χ. κομμωτικης) για να διοριστουν ευκολοτερα, οπότε επιτελους μπορουν να μεταταγουν σε ΠΕ.
πού είναι το θετικό;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:31:21 »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3238 στις: Ιουλίου 11, 2013, 12:37:17 am »
η πραγματική διάσταση της χτεσινής κατάργησης κλάδων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας ή αλλιώς το τέλος της δημόσιας παιδείας ή αλλιώς με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια:

 http://picasonidis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3583.html?spref=bl
Στάσου αφού ο Αρβι είπε ότι αυτές οι σπουδές οδηγούν στην ανεργία
εκτός κι αν αναβαθμιστούν παίρνοντας το χαρτί από το ιδιωτικό και με το αζημίωτο βέβαια  ;D
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος vadi

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 565
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3239 στις: Ιουλίου 11, 2013, 12:42:54 am »
Eκτιμώ πώς αν δε δοθούν άμεσα οι 4933 μετατάξεις  και φτάσει Σεπτέμβριος, τα πράγματα θα είναι αρκετά δύσκολα
( αναφέρομαι στις ειδικότητες προς μετάταξη στην α/θμια ) ιδίως αν δεν βγαίνουν τα νούμερα.

Επίσης χλωμά για όσους συναδέλφους δεν θα έχουν το 60% του υποχρεωτικού ωραρίου τους.

Προβλέπω ότι θα βρίσκονται εκπαιδευτικοί και στις λίστες με τις επόμενες 12500 χιλιάδες μέχρι τέλος του έτους. Η συνεισφορά του υπουργείου θα είναι για χρυσό μετάλλιο.

Να υπενθυμίσω μέχρι τώρα 10000 αναπληρωτές, 1000 ωρομίσθιοι σε ΑΕΙ -ΤΕΙ, 2000 διαθεσιμότητα, 500 άμεσα μετάταξη; 7500 μετάταξη σε α/θμια ή διοικητικές θέσεις;

ΣΥΝΟΛΟ : 21000 και έπεται συνέχεια
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 11, 2013, 12:48:44 am από vadi »
Κανείς δε μπορεί να μάθει ό,τι νομίζει πώς ξέρει ήδη. Επίκτητος

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3240 στις: Ιουλίου 11, 2013, 01:07:15 am »
Στο άρθρο 91 λέει ότι επιτρέπεται η μετάταξη και σε ανώτερη βαθμίδα, εφόσον υπάρχουν τα τυπικά προσόντα. Στην περίπτωση αυτή, δεν ισχύει η οκταετία, για μετάταξη σε ανώτερο βαθμό (εφόσον κατείχες το ανώτερο πτυχίο, όταν διορίστηκες με το κατώτερο);

Αυτο ειναι θετικο, γιατι υπαρχουν πτυχιουχοι που πηραν κατωτερο πτυχιο (π.χ. κομμωτικης) για να διοριστουν ευκολοτερα, οπότε επιτελους μπορουν να μεταταγουν σε ΠΕ.
πού είναι το θετικό;

Δεν ειναι θετικη η ρυθμιση να επιτρεπεται η μεταταξη σε ανωτερο βαθμο βασει του ανωτερου πτυχιου τους;;;

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3241 στις: Ιουλίου 11, 2013, 01:16:57 am »
Η Επαγγελματική Εκπαίδευση «πάει» στον παράδεισο της διαθεσιμότητας – Η Εκκαθάριση άρχισε… - vukentra
http://www.vukentra.gr/%CE%B7%20%CE%B5%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CE%BB%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%20%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%20%C2%AB%CF%80%CE%AC%CE%B5%CE%B9%C2%BB%20%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD%20%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CF%83%CE%BF%20%CF%84%CE%B7%CF%82%20%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82%20%E2%80%93%20%CE%B7%20%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%B1%CE%B8%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7%20%CE%AC%CF%81%CF%87%CE%B9%CF%83%CE%B5%E2%80%A6.html

Η Επαγγελματική Εκπαίδευση «πάει» στον παράδεισο της διαθεσιμότητας – Η Εκκαθάριση άρχισε…
...
 
Αλλάζει ριζικά μορφή και  χιλιάδες εκπαιδευτικοί οδηγούνται στην απόλυση !!!  

Το Vukentra.gr δυστυχώς δικαιώνεται για όσα έως σήμερα έγραφε και ειδικότερα για την ουσιαστική κατάργηση της επαγγελματικής εκπαίδευσης  στη  χώρα μας.

Χρησιμοποιώντας σαν πολιορκητικό κριό τις «μνημονιακές» υποχρεώσεις  της χώρας, ο Υπουργός κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος τι εισηγήσει του «υπερ-υπουργού» και προέδρου του ΙΕΠ, συνταξιούχου εκπαιδευτικού  κ. Γκλαβά και με το ανομολόγητο ακόμη πρόσχημα της «εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης» στέλνει στον καιάδα της διαθεσιμότητας 2.470 εκπαιδευτικούς, χωρίς καμία διάκριση, ενώ ετοιμάζει την «κατάσταση» για χιλιάδες άλλες απολύσεις.
 
Για όσους γνωρίζουν από μέσα τα τεκταινόμενα στο Υπουργείο Παιδείας, ο αριθμός αυτός είναι στην πράξη  το έναυσμα  για τις απολύσεις εκπαιδευτικών που θα ακολουθήσουν και οι οποίες στην ολοκλήρωση του «σχεδίου» αναμένεται να φθάσουν στο 50 – 60% όσων υπηρετούν στην δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση.

Ορισμένοι από τους βασικούς εισηγητές της κατακρεούργησης της Επαγγελματικής, που συμμετείχαν στις αλλεπάλληλες συσκέψεις στο Υπουργείο Παιδείας υπό τη σκέπη του «πεφωτισμένου» κ. Σωτήρη Γκλαβά και συνεισέφεραν με τις προτάσεις τους στην σημερινή απόφαση «κατάργησης» των οργανικών θέσεων και απόλυσης σε πρώτη φάση των 2.470 εκπαιδευτικών, συνεχίζουν να παραμένουν στην «αυλή» του Υπουργικού Γραφείου, όπως ο πολύς κ. Ν.Π. (είναι τόσο "έξυπνος" που και η δική του οργανική θέση καταργείται), ο κ. Κ.Α. (αυτός στο εν Πειραιεί πολιτικό γραφείο του υπουργού), ο κ. Χρ. Τ. (αυτός παραμένει Διευθυντής καταργημένου σχολείου), ο κ. Αλεβ. (συνταξιούχος και άτυπος σύμβουλος του κ. Γκλαβά), ο κ. Κατρ. (νομικός συμπαραστάτης των δράσεων του κ. Γκλαβά), κλπ.

Τέλος φαίνεται ότι ευδοκίμησαν και όλες οι προτάσεις της περίφημης ΜΚΟ με τον αιώνιο πρόεδρο που εργάσθηκε αόκνως για την «ποιοτική αναβάθμιση» του Τεχνολογικού Λυκείου.

Όσο για το 4ο έτος του Τεχνολογικού Λυκείου και τη τελική τύχη του ας ρωτήσουν οι εκπαιδευτικοί και γιατί όχι οι συνδικαλιστικο – πατέρες (Αγγελική ακούς ή ασχολείσαι με την υπεραριθμία σου)  τον σιωπηλό, πιθανόν λόγω σεμνότητας Προϊστάμενο του Τμήματος

Αποσυνδεδεμένος nikitas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1394
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση. Εκείνη όμως;
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3242 στις: Ιουλίου 11, 2013, 01:29:00 am »
Eκτιμώ πώς αν δε δοθούν άμεσα οι 4933 μετατάξεις  και φτάσει Σεπτέμβριος, τα πράγματα θα είναι αρκετά δύσκολα
( αναφέρομαι στις ειδικότητες προς μετάταξη στην α/θμια ) ιδίως αν δεν βγαίνουν τα νούμερα.

Επίσης χλωμά για όσους συναδέλφους δεν θα έχουν το 60% του υποχρεωτικού ωραρίου τους.

Προβλέπω ότι θα βρίσκονται εκπαιδευτικοί και στις λίστες με τις επόμενες 12500 χιλιάδες μέχρι τέλος του έτους. Η συνεισφορά του υπουργείου θα είναι για χρυσό μετάλλιο.

Να υπενθυμίσω μέχρι τώρα 10000 αναπληρωτές, 1000 ωρομίσθιοι σε ΑΕΙ -ΤΕΙ, 2000 διαθεσιμότητα, 500 άμεσα μετάταξη; 7500 μετάταξη σε α/θμια ή διοικητικές θέσεις;

ΣΥΝΟΛΟ : 21000 και έπεται συνέχεια

Όλοι ανησυχούμε για το μέλλον, αλλά καλό είναι να σκεφτόμαστε όσο πιο ψύχραιμα γίνεται και να μην αφήνουμε το άγχος μας να μας παρασύρει. Όπως έδειξε η μέχρι τώρα πρακτική της κυβέρνησης στο θέμα της διαθεσιμότητας, προτιμά να καταργεί κλάδους, και να θέτει υπαλλήλους σε διαθεσιμότητα, γιατί έτσι μειώνει την πιθανότητα να προσκρούσει σε ατέρμονες νομικές αντιδικίες με τους 'διαθέσιμους'. Ειδικά στον τομέα της παιδείας, τα πράγματα είναι ακόμα πιο δύσκολα για την κυβέρνηση, αφού οι οργανικές των εκπαιδευτικών είναι στην επικράτεια. Δεν είναι καθόλου εύκολο, όπως είδαμε, να βγάλει επιλεκτικά άτομα από κάποιους κλάδους γιατί δεν υπάρχουν θεσπισμένα κριτήρια αξιολόγησης. Άρα, για να πετύχει και άλλες διαθεσιμότητες το υπουργείο μας, θα πρέπει να καταργήσει και άλλους κλάδους. Κάτι τέτοιο δε μπορεί να γίνει λίγο πριν την έναρξη του σχολικού έτους. Άρα, δε βλέπω πως θα μπορούσε το Σεπτέμβρη να θέσει σε διαθεσιμότητα 'σκόρπιους' εκπαιδευτικούς από διάφορους κλάδους. Θεωρώ ότι ο πραγματικός κίνδυνος για τον κλάδο μας, αν υπάρξει, πράμα που όλοι απευχόμαστε, θα προκύψει το καλοκαίρι το '14. Το Σεπτέμβρη, τα 'δράματα' θα είναι άλλα: υποχρεωτικές μεταθέσεις, υποχρεωτικές μετατάξεις (οι οποίες δε θεωρώ ότι είναι τόσο ανώδυνες όσο παρουσιάζονται), σαφώς χειρότερες συνθήκες δουλειάς (πολυπληθέστερα τμήματα) και φυσικά το γενικότερο κλίμα, το οποίο βρωμάει γενικώς μπαρούτι.

Υ.Γ. Μεγάλο πλην για τον κλάδο, η 'ανυπαρξία' των εκπροσώπων μας και η δική μας παθητικότητα. Αν μας ξαναβγάλουν στο ντορβά, αυτά τα δύο θα είναι οι αιτίες.
Henry V
We few, we happy few, we band of brothers;
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother!
William Shakespeare

Αποσυνδεδεμένος utenar

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1545
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3243 στις: Ιουλίου 11, 2013, 01:42:22 am »
η πραγματική διάσταση της χτεσινής κατάργησης κλάδων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας ή αλλιώς το τέλος της δημόσιας παιδείας ή αλλιώς με ένα σμπάρο 2 τρυγόνια:

 http://picasonidis.blogspot.gr/2013/07/blog-post_3583.html?spref=bl
Στάσου αφού ο Αρβι είπε ότι αυτές οι σπουδές οδηγούν στην ανεργία
Α τον ............. έκανε χαλάστρα στα αφεντικά του. Μάλλον τον αποχαιρετούμε και αυτόν.

Χωρις να θελω να κανω το δικηγορο του διαβολου, αλλά επειδη το αρθρο εχει ανακριβειες:

Επειδη ξερω ατομα με τετοια ειδικοτητα, μου ειχαν πει οτι στην αγορα εργασιας προτιμουσαν τ'ατομα απο ΙΕΚ. Δεν ξερω γιατι (υποθετω επειδη ειναι μετα-δευτεροβαθμιας εκπαιδευσης), ουτε ξερω αν ισχυε στατιστικα για το συνολο των αποφοιτων. (αυτο θα το εδειχνε μια ερευνα με τα ποσοστα απασχολησης των αποφοιτων με αυτες τις ειδικοτητες απο τα ΙΕΚ και απο τις ΕΠΑΣ)

Επισης, ξερω οτι τουλαχιστον καποιες απο τις ειδικοτητες που αναφερει το αρθρο υπαρχουν σε δημοσια ΙΕΚ, οπως σε Μαρκοπουλο και Μεγαρα που υπαρχει
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 11, 2013, 01:47:16 am από utenar »

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3244 στις: Ιουλίου 11, 2013, 01:52:51 am »
Σύμφωνα με όσα αναγράφονται στην αιτιολογική έκθεση του πολυνομοσχεδίου:
η κατάργηση των κλάδων προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κρίθηκα αναγκαία στο πλαίσιο της εξυγίανσης του εκπαιδευτικού συστήματος και με σκοπό την αναβάθμιση της τεχνικής εκπαίδευσης και την εναρμόνισή της με τους στόχους της εθνικής οικονομίας καθώς και τη σύνδεσή της με την αγορά εργασίας και τη μείωση του πληθωρισμού των ειδικοτήτων στην εκπαίδευση, σύμπτωμα στρεβλώσεων του παρελθόντος.
στα πλαίσια λοιπόν αυτού του σκεπτικού (?) θα μπορούν να καταργούνται θέσεις, κλάδοι, ειδικότητες στα υπουργεία (σε όλα) με μια ΚΥΑ (παρ. 1 άρθρου 90) άρα στο μέλλον ότι ισχύει για όλους τους δημοσίους υπαλλήλους θα ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς.
Επιπλέον στην παρ. 2 του άρθρου 90 συμπληρώνεται το ισχύον νομικό πλαίσιο (πως θα γίνεται η επιλογή) της διαθεσιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων (μετά την κατάργηση της οργανικής τους θέσης, και για τους εκπαιδευτικούς η οργανική θέση είναι στο υπουργείο/επικράτεια):
Η επιλογή των υπαλλήλων που τίθενται σε διαθεσιμότητα γίνεται ύστερα από την αντικειμενική μοριοδότηση των τυπικών και ουσιαστικών προσόντων τους,
συνεκτιμώντας την εργασιακή και διοικητική εμπειρία,
 την άσκηση ειδικών καθηκόντων
και την εργασιακή φυσιογνωμία του υπαλλήλου ::),
ιδιαίτερη βαρύτητα θα δίνεται στον τρόπο εισαγωγής του υπαλλήλου στον οικείο φορέα. Οι υπάλληλοι με τη χαμηλότερη βαθμολογία στον κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογικό πίνακα τίθενται σε καθεστώς διαθεσιμότητας.
Φαίνεται λοιπόν ότι
1) ότι θα ισχύει για τους άλλους δημοσίους υπαλλήλους θα ισχύει και για τους εκπαιδευτικούς.
2) ο τρόπος εισαγωγής σε όλο το δημόσιο, άρα και στην εκπαίδευση εφόσον ρητά δεν προβλέπονται εξαιρέσεις για το υπουργείο Παιδείας (κατά τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης ΑΣΕΠ ή όχι) θα είναι ιδιαίτερης βαρύτητας.
3) Αν καταργηθούν χ θέσεις του κλάδου ψ στη δευτεροβάθμια, η επιλογή του προσωπικού που θα μπει σε διαθεσιμότητα θα γίνει με την κατάρτιση βαθμολογικών πινάκων όλων των υπαλλήλων (εκπαιδευτικών εν προκειμένω) του κλάδου ή της ειδικότητας που ανήκουν οι υπό κατάργηση θέσεις,
 δηλαδή και όσοι έχουν οργανική σε σχολική μονάδα και όσοι είναι στη διάθεση των κατά τόπους ΠΥΣΔΕ ξεκινούν από την ίδια αφετηρία. Αυτό καλό θα είναι να το αντιληφθούν οι τζουράσικ πάρκ δεινόσαυροι εφησυχασμένοι συνάδελφοί μας.
4) Το κριτήριο για να επιλεγούν οι κλάδοι από τους οποίους θα καταργηθούν κάποιες οργανικές θέσεις (τόσες όσες χρειάζονται για να βγουν τα νούμερα) με την καθαρά  λογιστική σκέψη του υπουργείου θα μπορούσε να είναι κάλλιστα η ολική (πανελλαδικά) υπεραριθμία.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 11, 2013, 02:00:12 am από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος jfk1976

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 249
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3245 στις: Ιουλίου 11, 2013, 02:34:36 am »
Μια συνολική, ψύχραιμη ματιά...

1) Πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι οι καταργήσεις προσφερόμενων τομέων και ειδικοτήτων στους μαθητές της τεχνικής εκπαίδευσης εκτός από τις άμεσες επιπτώσεις στους κλάδους που αναφέρονται θα επηρεάσουν και άλλους κλάδους των σχολείων αυτών. Για παράδειγμα, ένα σχολείο με 6 τομείς - ειδικότητες εκ των οποίων ορισμένοι θα καταργηθούν θα έχει λιγότερα τμήματα μαθητών, άρα και λιγότερες ώρες για συναδέλφους υποχρεωτικών μαθημάτων κορμού όπως φιλολογικά, μαθηματικά κλπ. Με ότι συνεπάγεται για τη διατήρηση της οργανικότητας και την πιθανή μετάβαση αυτών σε καθεστώς υπεραριθμίας από τη χρονιά 2013-2014.

2) Μη ξεχνάμε ότι απαιτούνται άλλοι 12.500 διαθέσιμοι ως το τέλος του έτους. Για πρώτη φορά θεσπίζεται κατάργηση ορισμένων θέσεων ενός κλάδου, κατηγορίας ή ειδικότητας. Από Σεπτέμβρη θα προχωρήσει και η ατομική αξιολόγηση, πέρα από την κλαδική - ειδικότητας. Η αξιολόγηση αυτή θα γίνεται από τριμελή επιτροπή, με πρόεδρο εκπρόσωπο του ΑΣΕΠ κατά το πολυνομοσχέδιο. Μετά από αποτίμηση των προσόντων όλων των υπαλλήλων του κλάδου θα επιλέγονται για διαθεσιμότητα όσοι έχουν τα λιγότερα μόρια (πτυχία, εμπειρία, καθήκοντα, επιδόσεις, ποινές, τρόπος πρόσληψης). Ο διορισμός μέσω ΑΣΕΠ είναι προφανές ότι θα μοριοδοτείται, όταν ο πρόεδρος της επιτροπής αξιολόγησης θα είναι από το ΑΣΕΠ. Τα κοινωνικά κριτήρια θα μετράνε μόνο σε περίπτωση ισοβαθμίας (πλην πολυτέκνων και αναπήρων). Κάθε υπουργείο μπορεί να έχει και πρόσθετα κριτήρια, δε μπορεί όμως να μη λαμβάνει υπόψη τα παραπάνω.

3) Σημαντικό στοιχείο είναι και ο ελάχιστος αριθμός μαθητών για να υφίσταται ένας τομέας - ειδικότητα στο σχεδιαζόμενο τεχνικό λύκειο όπως και για τις εργαστηριακές συνδιδασκαλίες. Θα πιέσει η ΟΛΜΕ για κανένα ζήτημα μετά τα όλα όσα ανέκυψαν;

4) Κάτι άλλο που δεν ξέρουμε είναι τα ωρολόγια προγράμματα των τεχνικών λυκείων που θα ανακοινωθούν και οι ώρες που θα αντιστοιχούν σε κάθε μάθημα - κλάδο. Το νέο τεχνολογικό λύκειο, με τις νέες ειδικότητες και μαθήματα, θα έχει και νέα βιβλία - αναλυτικά προγράμματα ή θα εφαρμόσει αυτά των ΕΠΑΛ, που είναι στην ουσία αυτά των ΤΕΕ του 1999; 

5) Επίσης, οι καταργήσεις τομέων - ειδικοτήτων στα τεχνικά λύκεια θα μπορούσαν να οδηγήσουν μελλοντικά σε συγχωνεύσεις μικρών τεχνικών σχολείων με όμορα. Δύο γειτονικά ΕΠΑΛ, με μειωμένες πλέον προσφερόμενες ειδικότητες παραμένουν δύο τεχνολογικά λύκεια; Για πόσο;

6) Οι μετατάξεις στην πρωτοβάθμια έπρεπε να γίνουν εδώ και χρόνια. Η διάρκεια του προγράμματος ΕΣΠΑ ήταν από το 2007 ως το 2013. Ήταν προφανές ότι θα αξιοποιούσαν τα διαθέσιμα κονδύλια ως το 2013 για την πρόσληψη αναπληρωτών στα δημοτικά και τώρα που έφτασε στο τέλος του το ΕΣΠΑ θα έκαναν τις μετατάξεις.

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3246 στις: Ιουλίου 11, 2013, 07:44:04 am »
Νομίζω ότι το τι αλλαγές θα φέρει το πολυνομοσχέδιο ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ είναι πολύ νωρίς ακόμα να τις δούμε (αν και για κάποιους είναι ολοφάνερες).
Ο λόγος όπως έγραψε και ο Patreas, είναι ότι οι μετακινήσεις υπό οποιαδήποτε μορφή μπορεί να συνεπάγονται και τεράστιες αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις και στις αντίστοιχες μισθολογικές αποδοχές.
Ας το έχουμε αυτό καλά κρατημένο στο μυαλό μας για παν ενδεχόμενο ώστε και οι επιλογές του καθενός (εφόσον βέβαια είναι θέμα επιλογής) να είναι οι καλύτερες δυνατές.
Κακά τα ψέματα όμως είναι ολοφάνερο ότι ο μεγάλος χαμένος του Πολυνομοσχεδίου, όπως ειπώθηκε και από άλλους συναδέλφους, είναι πλέον η επίσημη άρση της μονιμότητας...ή να το πω αλλιώς ας ξεχάσουμε ΟΛΟΙ το Δημόσιο που ξέραμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 11, 2013, 07:47:10 am από guestteacher »

dd2

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3247 στις: Ιουλίου 11, 2013, 08:32:31 am »
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/554175/igetika-egainia-tou-omilou-akmi-ston-peiraia-/
Τα εγκαίνια τίμησε με την παρουσία του ο υπ. Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος

Σε μια πανηγυρική ατμόσφαιρα και σε μια βραδιά η οποία επεφύλασσε πολλές εκπλήξεις για τους καλεσμένους, πραγματοποιήθηκαν τα επίσημα εγκαίνια των νέων εγκαταστάσεων του ΙΙΕΚ ΑΚΜΗ και του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στον Πειραιά από τον Δήμαρχο κο
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 11, 2013, 08:35:50 am από dd2 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182656
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 671
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 657
Σύνολο: 665

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.051 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.