0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μόλις είδα ένα βιντεάκι στο ipaideia με τα λεγόμενα του Παπαχρήστου στη σαββατιάτικη εκπομπή του Αυτιά. Είπε ότι το υπουργείο παιδείας φτιάχνει λίστες για το Σεπτέμβριο, όχι μόνο καθηγητών που αδυνατούν να κάνουν μάθημα για τους όποιους λόγους, αλλά και πλεοναζόντων καθηγητών, οι οποίοι επειδή δε βρήκαν ώρες για να διδάξουν, τους ανατέθηκαν διοικητικά καθήκοντα. Αυτοί, λέει, θεωρούνται, κοπανατζήδες και λουφαδόροι. Πάντως, για να πω τη μαύρη αλήθεια μου, όσοι από τη διάθεση ΠΥΣΔΕ παραμένουν στο γραφείο και τους ανατίθενται διοικητικά καθήκοντα, μάλλον την... ψάχνουν και το θέλουν και οι ίδιοι, τουλάχιστον οι δυο-τρεις που ξέρω εγώ.
Παράθεση από: nikitas στις Ιουλίου 16, 2013, 08:58:30 pmΜόλις είδα ένα βιντεάκι στο ipaideia με τα λεγόμενα του Παπαχρήστου στη σαββατιάτικη εκπομπή του Αυτιά. Είπε ότι το υπουργείο παιδείας φτιάχνει λίστες για το Σεπτέμβριο, όχι μόνο καθηγητών που αδυνατούν να κάνουν μάθημα για τους όποιους λόγους, αλλά και πλεοναζόντων καθηγητών, οι οποίοι επειδή δε βρήκαν ώρες για να διδάξουν, τους ανατέθηκαν διοικητικά καθήκοντα. Αυτοί, λέει, θεωρούνται, κοπανατζήδες και λουφαδόροι. Πάντως, για να πω τη μαύρη αλήθεια μου, όσοι από τη διάθεση ΠΥΣΔΕ παραμένουν στο γραφείο και τους ανατίθενται διοικητικά καθήκοντα, μάλλον την... ψάχνουν και το θέλουν και οι ίδιοι, τουλάχιστον οι δυο-τρεις που ξέρω εγώ.Εδώ και 7 χρόνια είμαι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ το οποίο βρίσκεται 300 χλμ μακριά από εκεί που μένω. Κάθε χρόνο προσπαθούσα να πάρω απόσπαση για να είμαι κοντά στην οικογένεια και λόγω εξόδων εννοείται.....Λόγω μη κενών πλέον στην ειδικότητα μου απόσπαση σε ΠΥΣΔΕ ούτε με αίτηση...από το ΘΕΟ ...οπότε μπόρεσα να πάρω σε ένα φορέα τη χρονιά 2012-2013 (υπόψη τη χρονιά 2011-2012 ήμουν στο ΠΥΣΔΕ και τα είδα όλα ....μαύρα)...Συμπέρασμα: το θέλει ο οργανισμός μου να βγω σε διαθεσιμότητα επειδή θέλω να πάρα απόσπαση σε φορέα αφού το σχολείο έχε γίνει όνειρο απατηλο... ?? (ευτυχώς δεν έχω κάποια αρρώστια, δεν είμαι τριτοπολύτεκνος..ούτε σύζυγος ενόπλων, ούτε αιρετός ΟΤΑ...ούτε...ούτε...ούτε)..
Παράθεση από: malioni στις Ιουλίου 16, 2013, 10:12:44 pmΠαράθεση από: nikitas στις Ιουλίου 16, 2013, 08:58:30 pmΜόλις είδα ένα βιντεάκι στο ipaideia με τα λεγόμενα του Παπαχρήστου στη σαββατιάτικη εκπομπή του Αυτιά. Είπε ότι το υπουργείο παιδείας φτιάχνει λίστες για το Σεπτέμβριο, όχι μόνο καθηγητών που αδυνατούν να κάνουν μάθημα για τους όποιους λόγους, αλλά και πλεοναζόντων καθηγητών, οι οποίοι επειδή δε βρήκαν ώρες για να διδάξουν, τους ανατέθηκαν διοικητικά καθήκοντα. Αυτοί, λέει, θεωρούνται, κοπανατζήδες και λουφαδόροι. Πάντως, για να πω τη μαύρη αλήθεια μου, όσοι από τη διάθεση ΠΥΣΔΕ παραμένουν στο γραφείο και τους ανατίθενται διοικητικά καθήκοντα, μάλλον την... ψάχνουν και το θέλουν και οι ίδιοι, τουλάχιστον οι δυο-τρεις που ξέρω εγώ.Εδώ και 7 χρόνια είμαι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ το οποίο βρίσκεται 300 χλμ μακριά από εκεί που μένω. Κάθε χρόνο προσπαθούσα να πάρω απόσπαση για να είμαι κοντά στην οικογένεια και λόγω εξόδων εννοείται.....Λόγω μη κενών πλέον στην ειδικότητα μου απόσπαση σε ΠΥΣΔΕ ούτε με αίτηση...από το ΘΕΟ ...οπότε μπόρεσα να πάρω σε ένα φορέα τη χρονιά 2012-2013 (υπόψη τη χρονιά 2011-2012 ήμουν στο ΠΥΣΔΕ και τα είδα όλα ....μαύρα)...Συμπέρασμα: το θέλει ο οργανισμός μου να βγω σε διαθεσιμότητα επειδή θέλω να πάρα απόσπαση σε φορέα αφού το σχολείο έχε γίνει όνειρο απατηλο... ?? (ευτυχώς δεν έχω κάποια αρρώστια, δεν είμαι τριτοπολύτεκνος..ούτε σύζυγος ενόπλων, ούτε αιρετός ΟΤΑ...ούτε...ούτε...ούτε)..Δε μπορώ να ξέρω τι εννοεί ο... ποιητής (Παπαχρήστος), μπορώ να σου πω τι εννοώ εγώ, με την τελευταία αποστροφή στην τοποθέτησή μου. Όταν λέω για άτομα που μένουν με τη θέλησή τους στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, για να 'βολευτούν' σε γραφείο, δεν αναφέρομαι σε περιπτώσεις όπως η δική σου, που αναγκάζετα δηλαδή να κάποιος πάρει απόσπαση για σοβαρούς λόγους (οικογενειακούς, οικονομικούς κ.α.) αλλά για άτομα που έχουν πάρει μετάθεση στον τόπο που θέλουν (π.χ. Αθήνα, Λάρισα κοκ) και παραμένουν εσκεμμένα στη διάθεση ΠΥΣΔΕ -ούτε καν δήλωση προτίμησης σε λειτουργικά κενά δεν κάνουν- γιατί πολύ απλά έχουν... άκρες στο γραφείο και αυτές οι άκρες τους κρατούν εκεί.
Είναι σχεδόν αδύνατο να συννενοηθούμε.Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι που ζουν σε εικονική πραγματικότητα.Σας παραθέτω φετινούς διαλόγους στα τρία λύκεια-γυμνάσια που ήμουν 8-6-6 ώρες αντίστοιχα. Μιλάμε γιατο 2012-2013 με όλα αυτά που ακούγονται και ζωές συναδέλφων στον αέρα.
Εξαιρετικοί οι διάλογοι που μας παρέθεσε ο Γιώργος της Πληροφορικής!! (αν και νομίζω δεν ειναι αυτή η κατάλληλη ώρα να "κράξουμε" ) Γι’ αυτό, μακριά από την προπαγάνδα των ΜΜΕ.Και τον σκοτώνει ρίχνοντας του το βέλος στον ΛΑΙΜΟ, το ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΟΜΙΛΙΑΣ δηλαδή της επικοινωνίας που την χρησιμοποιεί ενάντια στην νόηση των ανθρώπων!
και τελευταίο για να γελάσετε, αυτό στης γυναίκας μου το σχολειο!ΠΕ03: και αφού έχει φύγει άλλος συνάδελφος από το σχολείο με μετάθεση και του έχει πάρει άρων άρων το γραφείο (στο γραφείο καθηγητών), "επιτέλους! Μια ζωή σε αυτό το γραφείο δίπλα στο φωτοτυπικό, να μουακουμπάνε όλοι οι συνάδελφοι, χαρτιά πάνω στο γραφείο μου!!"και να το λέει στην γυναίκα μου που μαζί με εμένα είμαστε ΠΕ19 στην διάθεση ΠΥΣΔΕ, δηλαδή διαθεσιμοκινητικοαπόλυση, και να περιμένει συμπαράσταση για το ΔΡΑΜΑ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!!!!ΡΕ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΕΩ!!!!!Υ.Γ και δεν είναι τόσο μικρή μειοψηφία όπως υποστηρίζουν κάποιοι εδώ μέσα. Τουλάχιστον στην Αττική!!
Αγαπητοί Συνάδελφοι, σας γράφω για το θέμα της ομοιογένειας στις διαμαρτυρίες που αφορούν την διαθεσιμότητα συναδέλφων.Είναι σχεδόν αδύνατο να συννενοηθούμε.Υπάρχουν πάρα πολλοί συνάδελφοι που ζουν σε εικονική πραγματικότητα.Σας παραθέτω φετινούς διαλόγους στα τρία λύκεια-γυμνάσια που ήμουν 8-6-6 ώρες αντίστοιχα. Μιλάμε γιατο 2012-2013 με όλα αυτά που ακούγονται και ζωές συναδέλφων στον αέρα. 1) ΠΕ01: "Δεν μπορώ κύριε Δ/ντα να έρθω αύριο που θα λείπετε οι άλλοι σε εκδρομή 8.15-11.00, γιατί εγώ αύριο είχα 2ωρο, που σημαίνει ότι στις 10.00 θα φύγω, έχετε κάνει κάποιο λάθος"2) ΠΕ02: "Κύριε Δ/ντα δεν μπορώ να βλέπω τα μαθήματα μου πεταμένα από εδώ και από εκεί", μπροστά στο σύλλογο και στους ξενόγλωσσους συναδέλφους που χάνουν την δουλειά τους και κοιτάνε με τα μάτιαορθάνοιχτα.3) ΠΕ02: Προς προγραμματιστή "Και μην νομίζεις ότι δεν ξέρω πως με βάζεις επιτήρηση πάντα στο Α2 που γράφουν 2 ώρες γεμάτες, ενώ την τάδε που είναι κολλητή σου την βάζεις Γ τάξη που τελειώνουν γρήγορα". Μιλάμε για Ιούνιο 2013 με τις διαθεσιμότητες στα πόδια μας. Να βαράς το κεφάλι σου στον τοίχο.4) ΠΕ02: "Γιατί έχω 5 κενά στο πρόγραμμα ενώ η τάδε έχει 4;"5) ΠΕ02: "Κανονικά στο σχολείο δεν χρειάζεται καμία άλλη ειδικότητα εκτός από την ΠΕ02"6) ΠΕ03: "Κανονικά στο σχολείο δεν χρειάζεται καμία άλλη ειδικότητα εκτός από την ΠΕ02 και την ΠΕ03"7) ΠΕ03: "Δεν είναι δυνατόν να σχολάω 2 μέρες την εβδομάδα 7η ώρα, δεν έχει γίνει ποτέ αυτό!" ΠΕ03: Μετά από μάθημα και γιορτή μετά λόγω καταλήψεων, "Πρώτη φορά μου συμβαίνει στα χρόνια μου στο σχολείο" να έρθω 8.15 και να φύγω 14.00, μεγάλο δράμα μιλάμε!!!9) ΠΕ04.04: Σε συγκέντρωση στο τέλος της χρονιάς, και επειδή είναι από τους ελάχιστους κλάδους, λόγωτης διάσπασης τελευταία, που δεν κινδυνέυουν, "Καλά συνάδελφοι δεν ήρθαμε εδώ για να συζητάμε για διαθεσιμότητες!" 10) ΠΕ16: και ενώ έχει 10 ώρες την εβδομάδα, "Μα καλά με έβαλες 7η ώρα είναι δυνατον;;"11) ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ: ενώ συγχωνεύεται το παρά-διπλανό σχολείο και δεν έρχονται μαζί μας στην διαμαρτυρία, "ε εντάξει εμείς είμαστε μεγάλο λύκειο δεν θα μας ενοχλήσουν"ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑ
Μόλις βρήκα , διάβασα και σας παραθέτω ένα ενδιαφέρον - νομίζω- άρθρο σχετικό με τα μηνύματα που μας δίνει ο .... Όμηρος στην Οδύσσεια για το πώς να αντιμετωπίσουμε την σημερινή κατάσταση : Άραγε αυτό γιατί δεν μας τα διδάξαν στο σχολείο;Διαβάστε το! Αρκούν 2 λεπτά. Αλλά μπορεί να το σκέπτεστε για πολύ περισσότερο.Είναι πολύ σημαντικό, αυτές τις κρίσιμες ώρες, να ρίξουμε μια ματιά στην βίβλο των Ελλήνων, δηλαδή στα ΟΜΗΡΙΚΑ ΕΠΗ και να διδαχτούμε, έστω και την τελευταία στιγμή, από το πνεύμα του Οδυσσέα.ΔΗΛΑΔΗ: Να κρατήσουμε την ψυχραιμία μας, να ελέγξουμε την παρόρμηση να έχουμε τις αισθήσεις μας και τις αντένες μας ΑΝΟΙΧΤΕΣ και να μην παρασυρθούμε από την οργή και το μένος που μας διακατέχει, ώστε να γίνουμε βορρά, στους σύγχρονους “μνηστήρες”.Όταν ο Οδυσσέας φτάνει στην Ιθάκη, η μεγίστη επιθυμία του είναι ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ, τον κόσμο που του έκλεψαν. Παρά την μεγάλη του λαχτάρα, διατηρεί την ανωνυμία του και μεταμορφωμένος σε ζητιάνο από την ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ, πηγαίνει στο παλάτι ώστε να ελέγξει την κατάσταση και να πάρει τις πληροφορίες που θέλει, υπομένοντας καρτερικά τις προσβολές και την χλεύη των μνηστήρων. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΣΤΕΙΡΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ. Γι αυτό τον λόγο και είναι ο αγαπημένος της Θεάς ΑΘΗΝΑΣ, της Θεάς που αντιπροσωπεύει την ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΟΣ, την ΣΟΦΙΑ, την ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.Της Θεάς που μελετά τον εχθρό και τον πολεμά με τα ίδια του τα όπλα. Όταν όμως έρχεται η ώρα, όταν τους έχει στριμώξει όλους άοπλους σε ένα δωμάτιο, όταν φανερώνεται πάνοπλος, ΤΟΤΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΙΚΤΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ
Δεν τσακωνόμαστε... τρομοκρατημένοι είμαστε και απειλούμαστε... ΟΛΟΙ... και όταν κάποιος είναι τρομοκρατημένος ή απειλείται γίνεται ή επιθετικός ή πολύ συμβιβαστικός (συνδρ. Στοκχόλμης)... βασικές αρχές της ανθρώπινης ψυχολογίας...