*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1541927 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5026 στις: Ιουλίου 27, 2013, 05:34:08 pm »
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 1500 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ?

Δεν γνωρίζει ούτε ο υπουργός ακόμα, αν κι έσκιζε τα ρούχα του ότι δεν περισσεύει κανένας άλλος. Οι μόνοι σίγουροι είναι καμιά 300αριά που έχουν να μπουν 10ετία και πάνω σε τάξη. Ετοιμαστείτε για νέα κατάργηση κλάδου!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:21:17 »

Αποσυνδεδεμένος Massimoap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5027 στις: Ιουλίου 27, 2013, 05:36:42 pm »
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του 700 που δεν μπαινουν σε τάξη και οι υπόλοιποι μετά αποτην αξιολογηση δομών ΑΕΙ ΤΕΙ

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5028 στις: Ιουλίου 27, 2013, 05:38:38 pm »
Καλα αν προκύψουν πανω απο 100 σε ΑΕΙ και ΤΕΙ εμένα να μου γράψεις. Σιγά μην συγκρουστεί με το συναφι του
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος stepping_stone

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Αν το ξερα ότι έχει χρήμα, θα γινόμουν παραμυθάς!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5029 στις: Ιουλίου 27, 2013, 06:11:02 pm »
Το μεγάλο πρόβλημα του Έλληνα...

Δεν υπάρχει μέρος να καθίσεις και να μην ακούς τους πάντες να κατακρίνουν τους άλλους θεωρώντας ότι οι ίδιοι που μιλάνε είναι αφενός υπεράνω κριτικής και αφετέρου ότι ξέρουν τα πάντα!
Έχει χαθεί από τα αυτιά μου το άκουσμα των φράσεων... "αυτή είναι η γνώμη μου...", "πιστεύω ότι...", "ίσως να έχεις και δίκιο...", "νομίζω ότι...", "κατά την άποψή μου..." και άλλα πολλά.
Όλες αυτές οι φράσεις εμπεριέχουν και την αμφιβολία της πραγματικότητας έτσι όπως την αντιλαμβάνεται ο καθένας μας. Αφήνουν και ένα "παραθυράκι" ότι ίσως ο συνομιλητής μας, ή αυτός που τον κατακρίνουμε, να έχει δίκιο αντί για εμάς!

Όλοι στην Ελλάδα (εδώ ζω κι εγώ, δεν ζω αλλού) θεωρούν όλους τους άλλους κατώτερους εκτός από τους ίδιους! "Ξέρεις ποιος είμαι ΕΓΩ...", "αφού το λέω ΕΓΩ έτσι είναι...", "έλα ρε που θα ΜΟΥ πεις εμένα", "τη δουλειά ΜΟΥ δεν ξέρω;", "τι να ΜΑΣ πει και το αναπληρωτάκι", "ξέρεις τι σούπερ μάθημα κάνω ΕΓΩ;", "κάνε ΜΕ εμένα πρωθυπουργό για μια μέρα και θα...", "βάλε ΜΕ προπονητή να σκίσει η ομάδα...", "αν ήμουν ΕΓΩ διευθυντής...", "τι να ΜΑΣ πει και ο δάσκαλος...", η λέξη "μ...." έχει γίνει ψωμοτύρι, ο ένας μ..., ο άλλος μ..., (εκτός από εμάς πάντα!) και γιατί να απολυθώ ΕΓΩ, να απολυθεί ο ΑΛΛΟΣ, και "ξέρω ΕΓΩ πώς έκανες το μεταπτυχιακό...", κι "ξέρω ΕΓΩ πώς διορίστηκες...".

Κι όταν μιλάει καθένας για τον εαυτό ΤΟΥ, νομίζεις ότι ως νεότερος πέρασε βασανιστήρια...
"ΕΜΑΣ εκείνα τα χρόνια το σχολείο ήταν έτσι..., και βέργα, και πες μάθημα στον πίνακα, και σήκω στη γωνία στο ένα πόδι, ενώ τώρα οι ΑΛΛΟΙ παίρνουν έτσι τα απολυτήρια",
"ΕΜΑΣ τότε στο πανεπιστήμιο μας σκίσανε για να πάρουμε πτυχία, μιλάμε για το διάβασμα της αρκούδας, ενώ τώρα οι ΑΛΛΟΙ το παίρνουν έτσι",
"ΕΜΑΣ μας βγήκε ο πάτος να πάρουμε το μεταπτυχιακό, ενώ οι ΑΛΛΟΙ τα αγοράζουνε",
"ΕΜΕΙΣ διοριστήκαμε αξιοκρατικά, ΑΛΛΟΙ είναι τα βύσματα"

Νομίζεις ότι πηγαίνανε όλοι με ένα σταυρό στο χέρι και όπου βλέπανε ανομία την επισημαίνανε!
Αλλά τι να περιμένεις από ένα λαό, που ακόμα και στην Εκκλησία, σκίζεται στους μεγάλους σταυρούς και στις μετάνοιες με μοναδική προσευχή "να είμαστε ΕΜΕΙΣ (οι ίδιοι) καλά, και έχει ο θεός για τους άλλους", "να μην απολυθούμε ΕΜΕΙΣ τουλάχιστον, έχει ο Θεός για τους άλλους", και το χειρότερο σε ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ "να είμαστε ΕΜΕΙΣ καλά, να έχουμε την υγειά μας, για να μπορούμε να εκμεταλλευόμαστε και να κατακλέβουμε καλύτερα τους ΑΛΛΟΥΣ, είτε με φακελλάκια ως γιατροί, πολεοδόμοι κλπ, είτε με ιδιαίτερα ως καθηγητές, είτε μη δίνοντας αποδείξεις αγοράς, είτε στο ζύγι, είτε τρώγοντας παράνομα τη θέση διορισμού ΑΛΛΩΝ που έχουν πιο πολλά προσόντα από ΕΜΑΣ, είτε βλέποντας παρανομίες, αλλά ΜΗ επισημαίνοντας τες αφού δεν αγγίζουν ΕΜΑΣ".

Το πιο ανησυχητικό από όλα, είναι ότι βλέπω (τώρα που έφτασε το πράγμα στο απροχώρητο) να δείχνουν πολλοί εκπαιδευτικοί (και φυσικά όχι όλοι) το πραγματικό πρόσωπο του απύθμενου μίσους προς συναδέλφους-συνανθρώπους τους και το οποίοι επί σειρά ετών κρύβονταν πίσω από ένα δήθεν μειλήχιο, νηφάλιο, εκπαιδευτικό-μορφωτικό προσωπείο και διαμορφώνανε παιδικές συνειδήσεις. Όπως επίσης αυτό που ήταν γνωστό ήδη από την εποχή του Αισώπου ακόμα... όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, σχετικά με τα προσόντα. Αρχίσαμε να βάζουμε τρικλοποδιές και εμπόδια ή να πετάμε πέτρες, μιας και μόνο έτσι μπορούμε να τους φτάσουμε, όσους μπορούν να τρέξουν πιο γρήγορα και πιο μακριά από εμάς, γιατί δεν το αντέχει ο εγωισμός μας ότι κάποιοι άλλοι θέλουν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα, ο καθένας για τους δικούς του προσωπικούς λόγους! Φτάσαμε στο σημείο να ερμηνεύουμε και τα προσωπικά κίνητρα του καθενός, μπαίνοντας στα εσώψυχα του άλλου σαν να' μασταν Θεοί! Μας φταίνε όλοι όσοι προσπαθούσαν από καιρό να "κάνουν ένα άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά" (Ελύτης Οδ.) την οποία βλέπανε από καιρό να πλησιάζει, κι όλα αυτά γιατί άρχισε να μας καλοαρέσει η απραξία και η αδράνεια της φθοράς όσο αυτή βρισκόταν περιμετρικά από εμάς, αλλά δεν μας άγγιζε! Γιατί έτσι έπρεπε να ενεργήσουν οι νεότεροι, αν θέλανε να έχουν πρόσβαση στο επάγγελμα που αγαπήσανε και θέλανε να εξασκήσουνε. Το δημόσιο, δεν είναι ΑΠΛΑ το δημόσιο! Πίσω από αυτό, υπάρχουν επαγγέλματα που για άλλους είναι η επιθυμία τους! Το δημόσιο δεν είναι για άπαντες το βόλεμα, που λένε όλοι! Αλλά κάποιοι επενδύαν σε εξοχικά, σε ανέσεις και σε αυτοκίνητα με τη σιγουριά του μονίμου, όταν ταυτόχρονα βλέπανε νεότερους εκπαιδευτικούς να στερούνται ακόμα και τις τυπικές εξόδους προκειμένου να επενδύσουν σε προσόντα και μέχρι χθες τους χτυπούσαν τάχα συμπονετικά στην πλάτη, λέγοντας "Πώς το βλέπεις, θα σας πάρουν (ΕΣΑΣ) του χρόνου; Τι ακούγεται από πιστώσεις; Άσε εμάς, ΕΜΕΙΣ είμαστε μόνιμοι!"

Και όταν εδώ και χρόνια υπήρχαν φωνές που μιλούσαν για αξιολόγηση, τα χλωρά ενώ βλέπανε τα ξερά κάθε μέρα δίπλα τους (ή δεν τα βλέπανε και καθόλου), εντούτοις (κι ενώ οι ίδιοι δεν είχαν τίποτα να φοβηθούν) συστρατεύονταν με την άποψη εκείνων που είχαν πολλά να φοβηθούν από μια αξιολόγηση! Μη δείξουμε ότι ξεχωρίζουμε κι από το κοπάδι! Γιατί εξάλλου, είπαμε, ποιος είναι ανώτερος από ΕΜΕΝΑ τον ίδιο για να ΜΕ αξιολογήσει! Αφού ΕΓΩ τα ξέρω όλα! Τη δουλειά ΜΟΥ δεν ξέρω;; Και τώρα που φεύγουν όλοι αδιακρίτως, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά...! Τώρα όμως είναι αργά για δάκρυα γιατί δεν φτάνουν για να σβήσουν τη φωτιά!

Και τόσα άλλα, που δεν ξέρεις από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις...!

Ξέρω ότι δεν είναι το απολύτως σχετικό μήνυμα (αν και για μένα έχει απόλυτη σχέση), κι αν θέλουν θα το διαγράψουν οι moderators, αλλά αυτά που κατά βάθος θέλω να πω "τα πιάνουν όλων σας οι κεραίες" και τα γράφω με την ελπίδα ότι θα αποτελέσουν κάποια στιγμή σημείο προβληματισμού και ίσως αποφυγής ανούσιων και στείρων αντιπαραθέσεων, για να καταλάβουμε επιτέλους ότι δεν μας φταίνε οι ΑΛΛΟΙ (μόνο) και ότι το παιχνίδι που παίζεται είναι ΠΟΛΥ χοντρό για να είναι τόσο επιφανειακό, ώστε μια υποομαδούλα με τα δικά της χαρακτηριστικά προσόντα (λίγα ή πολλά, ουσιαστικά ή ανούσια) να είναι σε θέση να γλιτώσει αποκλειστικά και μόνο το δικό της τομαράκι... Γιατί και τότε ακόμα, θα βγει εν καιρώ μια άλλη υποομαδούλα με πιο πολλά προσόντα (ή "άκρες") και θα πετάξει έξω εκείνη που προς στιγμήν νόμισε ότι τη γλίτωσε... Εάν δεν κατανοήσουμε ότι ο καθένας ενήργησε όπως ενήργησε σύμφωνα με την τότε επικρατούσα κατάσταση, και με τα τότε δεδομένα, και αν δεν υπάρξει αμοιβαία υποστήριξη μονίμων και αναπληρωτών (που, προσωπικά, δεν το βλέπω να υπάρξει ποτέ), εδώ θα είστε, θα τρώγεστε οι μόνιμοι κατά ειδικότητα και θα σας χλευάζουν τόσο οι αναπληρωτές, όσο και οι μόνιμοι που ακόμα θα εργάζονται...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:21:17 »

Αποσυνδεδεμένος doramons

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5030 στις: Ιουλίου 27, 2013, 07:39:20 pm »
Εάν δεν κατανοήσουμε ότι ο καθένας ενήργησε όπως ενήργησε σύμφωνα με την τότε επικρατούσα κατάσταση, και με τα τότε δεδομένα, και αν δεν υπάρξει αμοιβαία υποστήριξη μονίμων και αναπληρωτών (που, προσωπικά, δεν το βλέπω να υπάρξει ποτέ), εδώ θα είστε, θα τρώγεστε οι μόνιμοι κατά ειδικότητα και θα σας χλευάζουν τόσο οι αναπληρωτές, όσο και οι μόνιμοι που ακόμα θα εργάζονται...
[/quote]
και όλα αυτό μέχρι να γίνουμε όλοι ωρομίσθιοι

Αποσυνδεδεμένος mpanania

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5031 στις: Ιουλίου 27, 2013, 08:24:42 pm »
καλά τα λες...τα ευκολα θυματα...

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5032 στις: Ιουλίου 27, 2013, 08:37:13 pm »
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του 700 που δεν μπαινουν σε τάξη και οι υπόλοιποι μετά αποτην αξιολογηση δομών ΑΕΙ ΤΕΙ

Σας παρακαλώ να μην παραπληροφορείτε τον κόσμο αν δεν γνωρίζετε: η προθεσμία για την αξιολόγηση των δομών ΑΕΙ - ΤΕΙ λήγει στις 15/10 και θεωρώ απίθανο να προκύψουν πάνω από 200 άτομα. Οι νέες διαθεσιμότητες πρέπει να έχουν ψηφιστεί μέχρι τις 22/09.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5033 στις: Ιουλίου 27, 2013, 08:38:13 pm »
Σας παρακαλώ να μην παραπληροφορείτε τον κόσμο αν δεν γνωρίζετε: η προθεσμία για την αξιολόγηση των δομών ΑΕΙ - ΤΕΙ λήγει στις 15/10 και θεωρώ απίθανο να προκύψουν πάνω από 200 άτομα. Οι νέες διαθεσιμότητες πρέπει να έχουν ψηφιστεί μέχρι τις 22/09.
οπως ακριβως το ανεφερα πριν
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 28, 2013, 09:21:11 am από Stelios »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος parathira

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5034 στις: Ιουλίου 27, 2013, 11:30:00 pm »
Από http://www.vukentra.gr:

α. Με τη ρητή πρόβλεψη της περίφημης τροπολογίας του άρθρου 82 του νόμου 4172/2013 καταργούνται, από 1.9.2013, η Α΄ Τάξη των ΕΠΑΣ και η

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5035 στις: Ιουλίου 27, 2013, 11:37:30 pm »
 Λοιπόν ή είναι παντελώς άσχετοι ή μας δουλεύουν ψιλό γαζί (για τους δημοσιογραφίσκους μιλώ). Θέλουν να πουν οτι οι μαθητές των ΕΠΑΛ θα πηγαίνουν απευθείας από την Α' στην Γ', ή ο ποιητής θέλει να πει κάτι άλλο και δεν ξέρει να το εκφράσει??   ??? ::) :P >:(
  

Αποσυνδεδεμένος parathira

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5036 στις: Ιουλίου 27, 2013, 11:38:08 pm »
Ναι, αυτό εννοεί. Το άρθρο δυστυχώς αναφέρει αρκετά δυσάρεστα τα οποία έρχονται...

Αποσυνδεδεμένος parathira

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5037 στις: Ιουλίου 27, 2013, 11:39:12 pm »
ο ίδιο φαινόμενο θα υπάρξει σε πρώτη φάση με τα σχολεία της

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5038 στις: Ιουλίου 28, 2013, 12:02:27 am »
εκ του αποτελέσματος το εκπαιδευτικό συστημα είναι παντελώς αποτυχημένο στη χώρα μας.
και μόνο το γεγονός ότι οι πολιτες της κοιταζουν σαν χανοι το ξεπούλημα της δείχνει έλλειψη παιδείας.
η χώρα εξακολουθεί να βγάζει δούλους.
ομαδική συνείδηση ανυπαρκτη. ο καθενας κοιταει το τομαρι του και εφευρισκει τροπους να επιβιωνει (πολυτεκνια, ασεπ, μεταπτυχιακα κλπ) σε βαρος των συναδερφων του.
Τραγικοι πολιτες, τραγικοί εκπαιδευτικοί, λογικό είναι να βγαζουν πνευματικά αναπηρους μαθητες/μελλοντικούς πολίτες.
Γεννοβολάει 2 κουτσουβελα, λειπει 4 συνεχόμενα χρόνια από το σχολείο, παίρνει τα μόρια του δυσπρόσιτου
στο καπάκι παίρνει εκπαιδευτική άδεια 2-3 χρόνια, εξακολουθεί να παίρνει τα μόρια, παραπάνω μισθό, παρουσιαζει
μεταπτυχιακό, μπαίνει στην "ελιτ" των καθηγητών, παίρνει και τη μεταθεση της στο σπιτι της.
Ταυτόχρονα κανει και τα ιδιαιτερα της όπως χιλιαδες χιλιαδων καθηγητών που υπηρετουν τη δημόσια εκπαιδευση.
Κι ενω γίνονται όλα αυτα το ΠΥΣΔΕ χωνει τον μλκ τον καθηγητακο  στην κενη θεση της παραπάνω κυρίας.
Κι ερχεται η στιγμή της διαθεσιμότητας. Quiz: Ποιος από τους 2 πρέπει να μπει σε διαθεσιμότητα?

Ειμαι σιγουρος ότι σας θυμίζει κατι η παραπάνω ιστορία..

ένας "βαλτός"

ΥΓ. Αν με ρωτησετε ποιοι εκπαιδευτικοι θα πρεπει να μπουν σε διαθεσιμοτητα?
Ολοι οι ανω των 55+ ανεξαρτητου ειδικοτητας, που κοντευουν σε συνταξη με βαση την περιουσιακη τους κατασταση.
Ολη αυτη η γενια που είναι υπευθυνη για το σημερινο χάλι.

Με τα ιδιαιτερα τους εχουν θησαυρισει κι εχουν μεγαλες περιουσίες και τωρα αν τους πεις για κινητοποιησεις, στριβουν το κεφαλι
απαξιωτικα. Αυτο είναι το μεγαλο καρκινωμα στο χωρο της εκπαιδευσης, αυτοί είναι οι μεντορες μας!
και πιστεψτε με είναι πολλές χιλιάδες απο δαυτους. Είναι αυτοί που μπροστα στο προσωπικό τους συμφερον δεν νοιαστηκανε
ουτε για τα παιδια τους.
Είναι αυτοί που φτιάξανε τους κανονες ωστε η παραπανω κυρία να κανει ο, τι γουσταρει..
Ανακρίβεια 1: όσοι έπαιρναν εκπαιδευτική άδεια, δεν έπαιρναν τα μόρια του δυσπρόσιτου αλλά του σχολείου που βρισκόταν η έδρα του πανεπιστημίου που φοιτούσαν, επίσης δεν ξεχρέωνες οργανική με  εκπαιδευτική άδεια.
Ανακρίβεια 2: υπάρχουν πολλοί 45 - 50 + (δηλαδή της ίδιας γενιάς με τον 55+) που ανέμεναν 10+ χρόνια για διορισμό μέσω επετηρίδας (της παλιάς που καταργήθηκε...μήπως ευθύνονται και γι' αυτό?) και διορίστηκαν τελικά με γραπτό ΑΣΕΠ, χωρίς καιμία μοριοδότηση για τα χρόνια της αδιοριστίας τους για τα οποία δεν υπήρχε άλλη δυνατότητα διορισμού, με αποτέλεσμα να εξισωθούν με τον 22χρονο απόφοιτο εκείνης της εποχής :-[ :-[ :-[, υπηρεσιακά θεωρούνται "νεούρια" και όχι "παλαίουρες",φυσικά αν αναγνωριζόταν η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα (μέχρι 7 χρόνια)όπως υποσχέθηκε το νέο μισθολόγιο τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά ;)
Αν δε γνωρίζουμε καλό είναι να ρωτάμε για να μαθαίνουμε...
αυτή η γενιά ευθύνεται μόνο για το ότι δεν ..γεννήθηκε καμιά 15 ετία νωρίτερα... ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 28, 2013, 09:26:08 am από Stelios »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 936
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 636
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 602
Σύνολο: 609

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.