*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1392775 φορές)

0 μέλη και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5026 στις: Ιούλιος 27, 2013, 05:34:08 μμ »
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 1500 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ?

Δεν γνωρίζει ούτε ο υπουργός ακόμα, αν κι έσκιζε τα ρούχα του ότι δεν περισσεύει κανένας άλλος. Οι μόνοι σίγουροι είναι καμιά 300αριά που έχουν να μπουν 10ετία και πάνω σε τάξη. Ετοιμαστείτε για νέα κατάργηση κλάδου!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:26:14 »

Αποσυνδεδεμένος Massimoap

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 85
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5027 στις: Ιούλιος 27, 2013, 05:36:42 μμ »
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του 700 που δεν μπαινουν σε τάξη και οι υπόλοιποι μετά αποτην αξιολογηση δομών ΑΕΙ ΤΕΙ

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5028 στις: Ιούλιος 27, 2013, 05:38:38 μμ »
Καλα αν προκύψουν πανω απο 100 σε ΑΕΙ και ΤΕΙ εμένα να μου γράψεις. Σιγά μην συγκρουστεί με το συναφι του
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος stepping_stone

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
  • Αν το ξερα ότι έχει χρήμα, θα γινόμουν παραμυθάς!
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5029 στις: Ιούλιος 27, 2013, 06:11:02 μμ »
Το μεγάλο πρόβλημα του Έλληνα...

Δεν υπάρχει μέρος να καθίσεις και να μην ακούς τους πάντες να κατακρίνουν τους άλλους θεωρώντας ότι οι ίδιοι που μιλάνε είναι αφενός υπεράνω κριτικής και αφετέρου ότι ξέρουν τα πάντα!
Έχει χαθεί από τα αυτιά μου το άκουσμα των φράσεων... "αυτή είναι η γνώμη μου...", "πιστεύω ότι...", "ίσως να έχεις και δίκιο...", "νομίζω ότι...", "κατά την άποψή μου..." και άλλα πολλά.
Όλες αυτές οι φράσεις εμπεριέχουν και την αμφιβολία της πραγματικότητας έτσι όπως την αντιλαμβάνεται ο καθένας μας. Αφήνουν και ένα "παραθυράκι" ότι ίσως ο συνομιλητής μας, ή αυτός που τον κατακρίνουμε, να έχει δίκιο αντί για εμάς!

Όλοι στην Ελλάδα (εδώ ζω κι εγώ, δεν ζω αλλού) θεωρούν όλους τους άλλους κατώτερους εκτός από τους ίδιους! "Ξέρεις ποιος είμαι ΕΓΩ...", "αφού το λέω ΕΓΩ έτσι είναι...", "έλα ρε που θα ΜΟΥ πεις εμένα", "τη δουλειά ΜΟΥ δεν ξέρω;", "τι να ΜΑΣ πει και το αναπληρωτάκι", "ξέρεις τι σούπερ μάθημα κάνω ΕΓΩ;", "κάνε ΜΕ εμένα πρωθυπουργό για μια μέρα και θα...", "βάλε ΜΕ προπονητή να σκίσει η ομάδα...", "αν ήμουν ΕΓΩ διευθυντής...", "τι να ΜΑΣ πει και ο δάσκαλος...", η λέξη "μ...." έχει γίνει ψωμοτύρι, ο ένας μ..., ο άλλος μ..., (εκτός από εμάς πάντα!) και γιατί να απολυθώ ΕΓΩ, να απολυθεί ο ΑΛΛΟΣ, και "ξέρω ΕΓΩ πώς έκανες το μεταπτυχιακό...", κι "ξέρω ΕΓΩ πώς διορίστηκες...".

Κι όταν μιλάει καθένας για τον εαυτό ΤΟΥ, νομίζεις ότι ως νεότερος πέρασε βασανιστήρια...
"ΕΜΑΣ εκείνα τα χρόνια το σχολείο ήταν έτσι..., και βέργα, και πες μάθημα στον πίνακα, και σήκω στη γωνία στο ένα πόδι, ενώ τώρα οι ΑΛΛΟΙ παίρνουν έτσι τα απολυτήρια",
"ΕΜΑΣ τότε στο πανεπιστήμιο μας σκίσανε για να πάρουμε πτυχία, μιλάμε για το διάβασμα της αρκούδας, ενώ τώρα οι ΑΛΛΟΙ το παίρνουν έτσι",
"ΕΜΑΣ μας βγήκε ο πάτος να πάρουμε το μεταπτυχιακό, ενώ οι ΑΛΛΟΙ τα αγοράζουνε",
"ΕΜΕΙΣ διοριστήκαμε αξιοκρατικά, ΑΛΛΟΙ είναι τα βύσματα"

Νομίζεις ότι πηγαίνανε όλοι με ένα σταυρό στο χέρι και όπου βλέπανε ανομία την επισημαίνανε!
Αλλά τι να περιμένεις από ένα λαό, που ακόμα και στην Εκκλησία, σκίζεται στους μεγάλους σταυρούς και στις μετάνοιες με μοναδική προσευχή "να είμαστε ΕΜΕΙΣ (οι ίδιοι) καλά, και έχει ο θεός για τους άλλους", "να μην απολυθούμε ΕΜΕΙΣ τουλάχιστον, έχει ο Θεός για τους άλλους", και το χειρότερο σε ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ "να είμαστε ΕΜΕΙΣ καλά, να έχουμε την υγειά μας, για να μπορούμε να εκμεταλλευόμαστε και να κατακλέβουμε καλύτερα τους ΑΛΛΟΥΣ, είτε με φακελλάκια ως γιατροί, πολεοδόμοι κλπ, είτε με ιδιαίτερα ως καθηγητές, είτε μη δίνοντας αποδείξεις αγοράς, είτε στο ζύγι, είτε τρώγοντας παράνομα τη θέση διορισμού ΑΛΛΩΝ που έχουν πιο πολλά προσόντα από ΕΜΑΣ, είτε βλέποντας παρανομίες, αλλά ΜΗ επισημαίνοντας τες αφού δεν αγγίζουν ΕΜΑΣ".

Το πιο ανησυχητικό από όλα, είναι ότι βλέπω (τώρα που έφτασε το πράγμα στο απροχώρητο) να δείχνουν πολλοί εκπαιδευτικοί (και φυσικά όχι όλοι) το πραγματικό πρόσωπο του απύθμενου μίσους προς συναδέλφους-συνανθρώπους τους και το οποίοι επί σειρά ετών κρύβονταν πίσω από ένα δήθεν μειλήχιο, νηφάλιο, εκπαιδευτικό-μορφωτικό προσωπείο και διαμορφώνανε παιδικές συνειδήσεις. Όπως επίσης αυτό που ήταν γνωστό ήδη από την εποχή του Αισώπου ακόμα... όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια, σχετικά με τα προσόντα. Αρχίσαμε να βάζουμε τρικλοποδιές και εμπόδια ή να πετάμε πέτρες, μιας και μόνο έτσι μπορούμε να τους φτάσουμε, όσους μπορούν να τρέξουν πιο γρήγορα και πιο μακριά από εμάς, γιατί δεν το αντέχει ο εγωισμός μας ότι κάποιοι άλλοι θέλουν να προχωρήσουν ένα βήμα παραπέρα, ο καθένας για τους δικούς του προσωπικούς λόγους! Φτάσαμε στο σημείο να ερμηνεύουμε και τα προσωπικά κίνητρα του καθενός, μπαίνοντας στα εσώψυχα του άλλου σαν να' μασταν Θεοί! Μας φταίνε όλοι όσοι προσπαθούσαν από καιρό να "κάνουν ένα άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά" (Ελύτης Οδ.) την οποία βλέπανε από καιρό να πλησιάζει, κι όλα αυτά γιατί άρχισε να μας καλοαρέσει η απραξία και η αδράνεια της φθοράς όσο αυτή βρισκόταν περιμετρικά από εμάς, αλλά δεν μας άγγιζε! Γιατί έτσι έπρεπε να ενεργήσουν οι νεότεροι, αν θέλανε να έχουν πρόσβαση στο επάγγελμα που αγαπήσανε και θέλανε να εξασκήσουνε. Το δημόσιο, δεν είναι ΑΠΛΑ το δημόσιο! Πίσω από αυτό, υπάρχουν επαγγέλματα που για άλλους είναι η επιθυμία τους! Το δημόσιο δεν είναι για άπαντες το βόλεμα, που λένε όλοι! Αλλά κάποιοι επενδύαν σε εξοχικά, σε ανέσεις και σε αυτοκίνητα με τη σιγουριά του μονίμου, όταν ταυτόχρονα βλέπανε νεότερους εκπαιδευτικούς να στερούνται ακόμα και τις τυπικές εξόδους προκειμένου να επενδύσουν σε προσόντα και μέχρι χθες τους χτυπούσαν τάχα συμπονετικά στην πλάτη, λέγοντας "Πώς το βλέπεις, θα σας πάρουν (ΕΣΑΣ) του χρόνου; Τι ακούγεται από πιστώσεις; Άσε εμάς, ΕΜΕΙΣ είμαστε μόνιμοι!"

Και όταν εδώ και χρόνια υπήρχαν φωνές που μιλούσαν για αξιολόγηση, τα χλωρά ενώ βλέπανε τα ξερά κάθε μέρα δίπλα τους (ή δεν τα βλέπανε και καθόλου), εντούτοις (κι ενώ οι ίδιοι δεν είχαν τίποτα να φοβηθούν) συστρατεύονταν με την άποψη εκείνων που είχαν πολλά να φοβηθούν από μια αξιολόγηση! Μη δείξουμε ότι ξεχωρίζουμε κι από το κοπάδι! Γιατί εξάλλου, είπαμε, ποιος είναι ανώτερος από ΕΜΕΝΑ τον ίδιο για να ΜΕ αξιολογήσει! Αφού ΕΓΩ τα ξέρω όλα! Τη δουλειά ΜΟΥ δεν ξέρω;; Και τώρα που φεύγουν όλοι αδιακρίτως, μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά...! Τώρα όμως είναι αργά για δάκρυα γιατί δεν φτάνουν για να σβήσουν τη φωτιά!

Και τόσα άλλα, που δεν ξέρεις από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις...!

Ξέρω ότι δεν είναι το απολύτως σχετικό μήνυμα (αν και για μένα έχει απόλυτη σχέση), κι αν θέλουν θα το διαγράψουν οι moderators, αλλά αυτά που κατά βάθος θέλω να πω "τα πιάνουν όλων σας οι κεραίες" και τα γράφω με την ελπίδα ότι θα αποτελέσουν κάποια στιγμή σημείο προβληματισμού και ίσως αποφυγής ανούσιων και στείρων αντιπαραθέσεων, για να καταλάβουμε επιτέλους ότι δεν μας φταίνε οι ΑΛΛΟΙ (μόνο) και ότι το παιχνίδι που παίζεται είναι ΠΟΛΥ χοντρό για να είναι τόσο επιφανειακό, ώστε μια υποομαδούλα με τα δικά της χαρακτηριστικά προσόντα (λίγα ή πολλά, ουσιαστικά ή ανούσια) να είναι σε θέση να γλιτώσει αποκλειστικά και μόνο το δικό της τομαράκι... Γιατί και τότε ακόμα, θα βγει εν καιρώ μια άλλη υποομαδούλα με πιο πολλά προσόντα (ή "άκρες") και θα πετάξει έξω εκείνη που προς στιγμήν νόμισε ότι τη γλίτωσε... Εάν δεν κατανοήσουμε ότι ο καθένας ενήργησε όπως ενήργησε σύμφωνα με την τότε επικρατούσα κατάσταση, και με τα τότε δεδομένα, και αν δεν υπάρξει αμοιβαία υποστήριξη μονίμων και αναπληρωτών (που, προσωπικά, δεν το βλέπω να υπάρξει ποτέ), εδώ θα είστε, θα τρώγεστε οι μόνιμοι κατά ειδικότητα και θα σας χλευάζουν τόσο οι αναπληρωτές, όσο και οι μόνιμοι που ακόμα θα εργάζονται...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:26:14 »

Αποσυνδεδεμένος doramons

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5030 στις: Ιούλιος 27, 2013, 07:39:20 μμ »
Εάν δεν κατανοήσουμε ότι ο καθένας ενήργησε όπως ενήργησε σύμφωνα με την τότε επικρατούσα κατάσταση, και με τα τότε δεδομένα, και αν δεν υπάρξει αμοιβαία υποστήριξη μονίμων και αναπληρωτών (που, προσωπικά, δεν το βλέπω να υπάρξει ποτέ), εδώ θα είστε, θα τρώγεστε οι μόνιμοι κατά ειδικότητα και θα σας χλευάζουν τόσο οι αναπληρωτές, όσο και οι μόνιμοι που ακόμα θα εργάζονται...
[/quote]
και όλα αυτό μέχρι να γίνουμε όλοι ωρομίσθιοι

Αποσυνδεδεμένος mpanania

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5031 στις: Ιούλιος 27, 2013, 08:24:42 μμ »
καλά τα λες...τα ευκολα θυματα...

Αποσυνδεδεμένος talaiporos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5032 στις: Ιούλιος 27, 2013, 08:37:13 μμ »
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του 700 που δεν μπαινουν σε τάξη και οι υπόλοιποι μετά αποτην αξιολογηση δομών ΑΕΙ ΤΕΙ

Σας παρακαλώ να μην παραπληροφορείτε τον κόσμο αν δεν γνωρίζετε: η προθεσμία για την αξιολόγηση των δομών ΑΕΙ - ΤΕΙ λήγει στις 15/10 και θεωρώ απίθανο να προκύψουν πάνω από 200 άτομα. Οι νέες διαθεσιμότητες πρέπει να έχουν ψηφιστεί μέχρι τις 22/09.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5033 στις: Ιούλιος 27, 2013, 08:38:13 μμ »
Σας παρακαλώ να μην παραπληροφορείτε τον κόσμο αν δεν γνωρίζετε: η προθεσμία για την αξιολόγηση των δομών ΑΕΙ - ΤΕΙ λήγει στις 15/10 και θεωρώ απίθανο να προκύψουν πάνω από 200 άτομα. Οι νέες διαθεσιμότητες πρέπει να έχουν ψηφιστεί μέχρι τις 22/09.
οπως ακριβως το ανεφερα πριν
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 28, 2013, 09:21:11 πμ από Stelios »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος parathira

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5034 στις: Ιούλιος 27, 2013, 11:30:00 μμ »
Από http://www.vukentra.gr:

α. Με τη ρητή πρόβλεψη της περίφημης τροπολογίας του άρθρου 82 του νόμου 4172/2013 καταργούνται, από 1.9.2013, η Α΄ Τάξη των ΕΠΑΣ και η Β΄ Τάξη των ΕΠΑΛ. Με βάση αυτό ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών κυρίως τεχνικών & Επαγγελματικών ειδικοτήτων, που κρίθηκαν μόλις πριν 10 ημέρες ότι κάλυπταν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο, θα μείνουν χωρίς αυτό και θα τεθούν ως υπεράριθμοι στην διάθεση του οικείοι ΠΥΣΔΕ.

Ο νόμος 4172/2013 προβλέπει ότι από 1.9.2013 καταργείται η Α΄ Τάξη των ΕΠΑΣ και η Β΄ Τάξη των ΕΠΑΛ; Ποιος γνωρίζει κάτι σχετικό;


Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5035 στις: Ιούλιος 27, 2013, 11:37:30 μμ »
 Λοιπόν ή είναι παντελώς άσχετοι ή μας δουλεύουν ψιλό γαζί (για τους δημοσιογραφίσκους μιλώ). Θέλουν να πουν οτι οι μαθητές των ΕΠΑΛ θα πηγαίνουν απευθείας από την Α' στην Γ', ή ο ποιητής θέλει να πει κάτι άλλο και δεν ξέρει να το εκφράσει??   ??? ::) :P >:(
  

Αποσυνδεδεμένος parathira

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5036 στις: Ιούλιος 27, 2013, 11:38:08 μμ »
Ναι, αυτό εννοεί. Το άρθρο δυστυχώς αναφέρει αρκετά δυσάρεστα τα οποία έρχονται...

Αποσυνδεδεμένος parathira

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5037 στις: Ιούλιος 27, 2013, 11:39:12 μμ »
ο ίδιο φαινόμενο θα υπάρξει σε πρώτη φάση με τα σχολεία της Β/θμιας Επαγγελματικής για τους εξής λόγους:

α. Με τη ρητή πρόβλεψη της περίφημης τροπολογίας του άρθρου 82 του νόμου 4172/2013 καταργούνται, από 1.9.2013, η Α΄ Τάξη των ΕΠΑΣ και η Β΄ Τάξη των ΕΠΑΛ. Με βάση αυτό ένας μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών κυρίως τεχνικών & Επαγγελματικών ειδικοτήτων, που κρίθηκαν μόλις πριν 10 ημέρες ότι κάλυπταν το υποχρεωτικό τους διδακτικό ωράριο, θα μείνουν χωρίς αυτό και θα τεθούν ως υπεράριθμοι στην διάθεση του οικείοι ΠΥΣΔΕ.

β. Η καταχώρηση των πραγματικών στοιχείων μαθητικού δυναμικού στο  Survey, έστω και με το «κόλπο» των εγγεγραμμένων και όχι των παρακολουθούντων, έδωσε σαφή στοιχεία στις υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας  που κάτω από την πίεση της κρίσης και των μνημονιακών υποχρεώσεων θα προχωρήσουν σε υποχρεωτικές συνενώσεις τμημάτων και τάξεων, ακόμη και από σχολείο σε σχολείο. Ήδη σε πολλές Διευθύνσεις, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης ενημέρωσαν αρκετούς Διευθυντές σχολικών μονάδων για μετακινήσεις τάξεων ή και ολόκληρων τμημάτων (το τελευταίο αφορά τα σχολεία της επαγγελματικής) και μάλιστα τους ζήτησαν τον υπολογισμό κενών και πλεονασμάτων με συνυπολογισμό των μετακινούμενων μαθητών.

γ. Συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολικών μονάδων της Επαγγελματικής εκπαίδευσης. Όπως ήδη έχει αναφερθεί σε προηγούμενο σημείωμα του Vukentra.gr, έχουν ήδη δρομολογηθεί συγχωνεύσεις – καταργήσεις  των ΕΠΑΛ.  Αυτό θα συμβεί γιατί αφενός λόγω της κατάργησης των 52 ειδικοτήτων το μαθητικό δυναμικό τους μειώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό (σε μερικά ΕΠΑΛ θα φθάσει και το 80%) και αφετέρου λόγω της συγχώνευσης των τάξεων και τμημάτων ειδικοτήτων  που έως τον Ιούνιο λειτουργούσαν με μικρό αριθμό μαθητών που σε ορισμένες ακραίες περιπτώσεις έφθαναν στα όρια της νόμιμης ελάχιστης λειτουργίας. Ταυτόχρονα θα γίνει εξονυχιστικός έλεγχος για φαινόμενα «σπασίματος τμημάτων, τουλάχιστον σε πρώτη φάση. Σε ότι αφορά τα Εσπερινά ΕΠΑΛ, για τις Γ΄& Δ΄ τάξεις που θα λειτουργήσουν, οι εγκρίσεις τμημάτων με μικρό αριθμό μαθητών θα δοθούν μόνο σε περίπτωση που δεν υπάρχει άλλη σχολική μονάδα στην ευρύτερη περιοχή.

δ. Σε ότι αφορά τις συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολικών μονάδων υπάρχει ένα στοιχείο  για το οποίο δεν υπάρχουν προς το παρόν πληροφορίες και πιθανόν θα συγκεκριμενοποιηθεί με το υπό κατάθεση νομοσχέδιο για το Τεχνολογικό Λύκειο. Είναι οι ΕΠΑΣ που θα λειτουργήσουν για το νέο σχολικό έτος την Β΄ Τάξη. Εικάζεται ότι δεν θα παραμείνουν αυτόνομες σχολικές μονάδες, αλλά θα προσαρτηθούν διοικητικά στα ΕΠΑΛ με τα οποία το σύνολο τους σχεδόν μοιράζεται τις ίδιες εγκαταστάσεις.

Τέλος, ένα ακόμη στοιχείο που θα συμβάλει στην αύξηση των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών, είναι  η συνδιδασκαλία περισσότερης από μία τάξης και σχολείων των ειδικά δημιουργούμενων τμημάτων για τις ξένες γλώσσες (Γαλλικής, Γερμανικής, Ισπανικής, κλπ.).

Οι εκπαιδευτικοί που θα κριθούν υπεράριθμοι, θα τύχουν της «περιοποίησης» που έτυχαν και όσοι ανήκαν στις 52 ειδικότητες που καταργήθηκαν, δηλαδή θα χάσουν τις οργανικές θέσεις τους που θα καταργηθούν.
Και επειδή τελευταία, οι κυβερνώντες διέπονται από την απόλυτη πίστη στη νομιμότητα, θα εφαρμόσουν το Σύνταγμα και τον 3528/2007 που ορίζουν ότι «δημόσιος υπάλληλος απολύεται μόνο όταν καταργηθεί η οργανική του θέση».

Όπως έχει γίνει γνωστό σε αρκετές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης έχει δοθεί εντολή στους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες να επικαιροποιήσουν τους πίνακες μοριοδότησης όλων των εκπαιδευτικών που υπάγονται σ’ αυτές.

Συνολικά με τις διαδικασίες αυτές θα δημιουργηθεί η «δεξαμενή» από την οποία θα αντλιθούν τα ονόματα των εκπαιδευτικών που θα περάσουν στο θεσμό της κινητικότητας στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Παρεπιμπτόντως θα υπάρξει και άλλο κύμα εκπαιδευτικών που θα ενταχθεί στην κινητικότητα. Αυτό θα δημιουργηθεί με την ίδρυση των Τεχνολογικών Λυκείων  σε αντικατάσταση των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ.

Ορισμένοι, από αυτούς θα καταλήξουν είτε στα ΙΕΚ, είτε στον ΟΑΕΔ. Στα πρώτα υπάρχει ήδη προετοιμασία στο Υπουργείο Παιδείας για την υποχρεωτική ένταξη σ' αυτά όλων των εκπαιδευτικών του κλάδου ΤΕ 01 της επαγγελματικής εκπαίδευσης.

Για όποιον θέλει να μελετήσει τις απόψεις αυτών που σχεδίασαν και σχεδιάζουν το μέλλον της Β/θμιας Εκπαίδευσης αρκεί να ανατρέξει στην διεύθυνση http://www.idkaramanlis.gr/en/teyxos/teyxos-45 (Φιλελεύθερη Έμφαση Τεύχος 45) στο διαδίκτυο και να μελετήσει τα δύο άρθρα:
α. του κ. Σωτήρη Γκλάβα «Στρατηγικός σχεδιασμός και εκπαίδευση» (http://www.idkaramanlis.gr/sites/default/files/05-AFIEROMA.pdf)  και
β. του Δρ. Γεωργίου Βούτσινου «Τα επαγγελματικά προσόντα οδηγός στο σχεδιασμό της επαγγελματικής εκπαίδευσης, κατάρτισης και δια βίου μάθησης» (http://www.idkaramanlis.gr/sites/default/files/05-AFIEROMA.pdf) (ο τελευταίος μόλις ορίσθηκε Διευθυντής του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. που έχει την αρμοδιότητα λειτουργίας των ΙΕΚ.

Για τον Δρ. Γιώργο Βούτσινο, πρώην Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΣΒΙΕ και τον Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π., θα μιλήσουμε σε νέα ανάρτηση τις επόμενες ημέρες. Σαν αρχή μόνο, ήδη ετοιμάζεται το πλαίσιο για τον ορισμό νέων Διευθυντών και Αναπληρωτών Διευθυντών στα ΙΕΚ.

Vukentra.gr



Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5038 στις: Ιούλιος 28, 2013, 12:02:27 πμ »
εκ του αποτελέσματος το εκπαιδευτικό συστημα είναι παντελώς αποτυχημένο στη χώρα μας.
και μόνο το γεγονός ότι οι πολιτες της κοιταζουν σαν χανοι το ξεπούλημα της δείχνει έλλειψη παιδείας.
η χώρα εξακολουθεί να βγάζει δούλους.
ομαδική συνείδηση ανυπαρκτη. ο καθενας κοιταει το τομαρι του και εφευρισκει τροπους να επιβιωνει (πολυτεκνια, ασεπ, μεταπτυχιακα κλπ) σε βαρος των συναδερφων του.
Τραγικοι πολιτες, τραγικοί εκπαιδευτικοί, λογικό είναι να βγαζουν πνευματικά αναπηρους μαθητες/μελλοντικούς πολίτες.
Γεννοβολάει 2 κουτσουβελα, λειπει 4 συνεχόμενα χρόνια από το σχολείο, παίρνει τα μόρια του δυσπρόσιτου
στο καπάκι παίρνει εκπαιδευτική άδεια 2-3 χρόνια, εξακολουθεί να παίρνει τα μόρια, παραπάνω μισθό, παρουσιαζει
μεταπτυχιακό, μπαίνει στην "ελιτ" των καθηγητών, παίρνει και τη μεταθεση της στο σπιτι της.
Ταυτόχρονα κανει και τα ιδιαιτερα της όπως χιλιαδες χιλιαδων καθηγητών που υπηρετουν τη δημόσια εκπαιδευση.
Κι ενω γίνονται όλα αυτα το ΠΥΣΔΕ χωνει τον μλκ τον καθηγητακο  στην κενη θεση της παραπάνω κυρίας.
Κι ερχεται η στιγμή της διαθεσιμότητας. Quiz: Ποιος από τους 2 πρέπει να μπει σε διαθεσιμότητα?

Ειμαι σιγουρος ότι σας θυμίζει κατι η παραπάνω ιστορία..

ένας "βαλτός"

ΥΓ. Αν με ρωτησετε ποιοι εκπαιδευτικοι θα πρεπει να μπουν σε διαθεσιμοτητα?
Ολοι οι ανω των 55+ ανεξαρτητου ειδικοτητας, που κοντευουν σε συνταξη με βαση την περιουσιακη τους κατασταση.
Ολη αυτη η γενια που είναι υπευθυνη για το σημερινο χάλι.

Με τα ιδιαιτερα τους εχουν θησαυρισει κι εχουν μεγαλες περιουσίες και τωρα αν τους πεις για κινητοποιησεις, στριβουν το κεφαλι
απαξιωτικα. Αυτο είναι το μεγαλο καρκινωμα στο χωρο της εκπαιδευσης, αυτοί είναι οι μεντορες μας!
και πιστεψτε με είναι πολλές χιλιάδες απο δαυτους. Είναι αυτοί που μπροστα στο προσωπικό τους συμφερον δεν νοιαστηκανε
ουτε για τα παιδια τους.
Είναι αυτοί που φτιάξανε τους κανονες ωστε η παραπανω κυρία να κανει ο, τι γουσταρει..
Ανακρίβεια 1: όσοι έπαιρναν εκπαιδευτική άδεια, δεν έπαιρναν τα μόρια του δυσπρόσιτου αλλά του σχολείου που βρισκόταν η έδρα του πανεπιστημίου που φοιτούσαν, επίσης δεν ξεχρέωνες οργανική με  εκπαιδευτική άδεια.
Ανακρίβεια 2: υπάρχουν πολλοί 45 - 50 + (δηλαδή της ίδιας γενιάς με τον 55+) που ανέμεναν 10+ χρόνια για διορισμό μέσω επετηρίδας (της παλιάς που καταργήθηκε...μήπως ευθύνονται και γι' αυτό?) και διορίστηκαν τελικά με γραπτό ΑΣΕΠ, χωρίς καιμία μοριοδότηση για τα χρόνια της αδιοριστίας τους για τα οποία δεν υπήρχε άλλη δυνατότητα διορισμού, με αποτέλεσμα να εξισωθούν με τον 22χρονο απόφοιτο εκείνης της εποχής :-[ :-[ :-[, υπηρεσιακά θεωρούνται "νεούρια" και όχι "παλαίουρες",φυσικά αν αναγνωριζόταν η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα (μέχρι 7 χρόνια)όπως υποσχέθηκε το νέο μισθολόγιο τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά ;)
Αν δε γνωρίζουμε καλό είναι να ρωτάμε για να μαθαίνουμε...
αυτή η γενιά ευθύνεται μόνο για το ότι δεν ..γεννήθηκε καμιά 15 ετία νωρίτερα... ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 28, 2013, 09:26:08 πμ από Stelios »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160929
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 506
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.064 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.