0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: guestteacher στις Σεπτεμβρίου 06, 2013, 02:38:49 pmΣωστά όλα αυτά αλλά μην ξεχνάμε και 2-3 παράγοντες πολύ σοβαρούςα) Οι αίθουσες των δημοτικών στα μεγάλα αστικά κέντρα για πόσα παιδάκια είναι σύμφωνα με το Υπουργείο; Π.χ. 3 τρίτες στο ίδιο σχολείο μπορούν να γίνουν 2β) μήπως στα ολοήμερα και στα ΕΑΕΠ μπορεί να αυξηθεί λιγουλάκι το ωράριο των ειδικοτήτων; Π.χ. όταν έβλεπες σε μια περιοχή 30 κενά στις μετατάξεις και εδώ λέγατε 25 μήπως όντως ήταν 30; Εντελώς τυχαία μήπως στις ειδικότητες ΕΑΕΠ μπορεί να προσλάβει πιο ευκολούτσικα ΕΣΠΑτζήδες; Λέω εγώ τώρα...γ) Μήπως τα κενά είναι παραφουσκωμένα και άλλα βλέπουνε στο Υπουργείο;ΥΓ. Τα παραπάνω δεν είναι καμία δικαιολογία για τις ενέργειες του Υπουργείου αλλά μήπως κάποιες από τις ενέργειες του Υπουργείου είναι γνωστές στους συνδικαλιστές και μας δουλεύουν ψιλό γαζί; Υποθέσεις απλές κάνω... Δάσκαλ;α) Όχι οι αίθουσες δεν χωράνε περισσότερα παιδάκια. Στα περισσότερα δημοτικά έχουν το πρόβλημα οτι δεν χωράνε οι μαθητές. Μόλις βρεθεί κάποιο τμήμα με 24, 25 μαθητές μετακομίζουν όλες οι τάξεις για να μείνει ελεύθερη γι' αυτό το τμήμα η πιο μεγάλη αίθουσα του σχολείου. Αν υπάρχουν μετρημένα στα δάχτυλα σχολεία με μεγάλες άιθουσες, ΄σιγουρα δεν είναι ο κανόνας. Ειδικά τα σχολεία που έχουν χτιστεί τις τελευταίες δεκαετίες έχουν μικρές αίθουσες.β) Δεν μπορεί να αυξηθεί, γιατί ήδη είναι "πλήρες". 24 ώρες διδασκαλία σημαίνει τέσσερα πεντάωρα και ένα τετράωρο. Δεν υπάρχει περιθώριο. Αναπληρωτές ΕΣΠΑ θα πάρουν έτσι κι αλλιώς. πχ μόνο στην πληροφορική εκτιμώ οτι θα χρειαστούν περίπου 400 ΑΚΩ και ΑΜΩ για τα δημοτικά. Εκτός αν "καταπιούνε" τις ανάγκες με τεχνάσματα.γ) Στα δημοτικά τα κενά δεν μπορούν να φουσκώσουν με περίεργες πρακτικές, όπως συμβαίνει καμιά φορά στη δευτεροβάθμια.
Σωστά όλα αυτά αλλά μην ξεχνάμε και 2-3 παράγοντες πολύ σοβαρούςα) Οι αίθουσες των δημοτικών στα μεγάλα αστικά κέντρα για πόσα παιδάκια είναι σύμφωνα με το Υπουργείο; Π.χ. 3 τρίτες στο ίδιο σχολείο μπορούν να γίνουν 2β) μήπως στα ολοήμερα και στα ΕΑΕΠ μπορεί να αυξηθεί λιγουλάκι το ωράριο των ειδικοτήτων; Π.χ. όταν έβλεπες σε μια περιοχή 30 κενά στις μετατάξεις και εδώ λέγατε 25 μήπως όντως ήταν 30; Εντελώς τυχαία μήπως στις ειδικότητες ΕΑΕΠ μπορεί να προσλάβει πιο ευκολούτσικα ΕΣΠΑτζήδες; Λέω εγώ τώρα...γ) Μήπως τα κενά είναι παραφουσκωμένα και άλλα βλέπουνε στο Υπουργείο;ΥΓ. Τα παραπάνω δεν είναι καμία δικαιολογία για τις ενέργειες του Υπουργείου αλλά μήπως κάποιες από τις ενέργειες του Υπουργείου είναι γνωστές στους συνδικαλιστές και μας δουλεύουν ψιλό γαζί; Υποθέσεις απλές κάνω...
@ casperiniΑυτό σκεφτόμαστε να κάνουμε σε συνεννόηση με άλλους συναδέλφους. Αλλά πρέπει ΟΛΟΙ να μην αφήνουμε να συμβαίνουν τέτοια πράγματα. Πόσοι από εμάς έχουν δει και ανεχτεί κάποιους (λίγους ευτυχώς) λουφατζήδες και δεν έκαναν απολύτως τίποτα?
Για το α) κάτι είχε κυκλοφορήσει σχετικό για Αθήνα κυρίως για το β) δεν κατάλαβες τι εννοούσα. Εννοούσα να αυξηθεί το ωράριο στα Ω.Π. για τις ειδικότητες με μείωση ωραρίου για τους δασκάλους (λίγο λίγο όχι άμεσα) γ) Κενά δημιουργούνται για περίεργες αποσπάσεις σε γραφεία με εντολή Περιφερειάρχη (βλέπεις δεν είναι αποκλειστικότητα της
Παράθεση από: guestteacher στις Σεπτεμβρίου 06, 2013, 02:59:12 pmΓια το α) κάτι είχε κυκλοφορήσει σχετικό για Αθήνα κυρίως για το β) δεν κατάλαβες τι εννοούσα. Εννοούσα να αυξηθεί το ωράριο στα Ω.Π. για τις ειδικότητες με μείωση ωραρίου για τους δασκάλους (λίγο λίγο όχι άμεσα) γ) Κενά δημιουργούνται για περίεργες αποσπάσεις σε γραφεία με εντολή Περιφερειάρχη (βλέπεις δεν είναι αποκλειστικότητα της
Απορία...Αφού υπάρχουν τόοοοοσα κενά σε δασκάλους, νηπιαγωγούς αλλά και ειδικότητες Α/μιας, γιατί επιτρέπεται να παίρνουν όλοι αυτοί αποσπάσεις σε φορείς όπως γραφεία Α/μιας, Περιφέρειες και Κεντρική Υπηρεσία Υπουργείου με αποτέλεσμα να μένουν σχολεία χωρίς προσωπικό...?