*

Αποστολέας Θέμα: Προκήρυξη Πρόσληψης Ωρομισθίου Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ 2013-2014  (Αναγνώστηκε 390271 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aposperitis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
    • Προφίλ
Καθε ημερα επαγγελματικης χ2
και καθε ωρα διδακτικης χ1
η ημερα απο την ωρα εχει μια μικρη διαφορά. τι λες?


Επισης, τι εννοεις σχολειο? Δηλαδη, στα ΙΕΚ (Ινστιτουτα Επαγγελματικης Καταρτισης) θα επρεπε να μοριοδοτειται παραπανω η επαγγελματικη? Εγω συμφωνω. Σχολειο διδακτικη και ιεκ επαγγελματικη. Κοβεται η "πιτα" σωστα. :)


Το σύνολο να κοιτάς αγαπητή/έ μου,

Πλήρες ωράριο, στο τέλος του σχολ. έτους 600 μόρια.
Επαγγελματική Χ2 600 μόρια + 10 ωρίτσες άλλα 300 = 900 μόρια.

Νομίζω ότι υπάρχει μια διαφορά.

Και εαν πάμε στα προηγούμενα χρόνια 600 επαγγελματική και 600 διδακτική, σύνολο 1200.

Τσουπ....σε 3 χρονάκια, 3600 μόρια και  πρώτος στον πίνακα.

Για ρώτησε πως αποκτούνται τα 3600 μόρια μόνο από διδακτική;

Όσο για τα ΙΕΚ που λες....συμφωνώ. Αυτό θα πρέπει να ισχύει εαν και "ενοχλεί".
Ένα μονάχα κράτησε και ξέχασέ τα όλα,
βαθιά ψυχή να τα χωράει όλα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος iek

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Τα έχω γράψει ξανά, όμως αισθάνομαι την ανάγκη να τα επαναλάβω:
Αγαπητοί υποψήφιοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ θέλω να καταθέσω την άποψη μου για την μοριοδότηση  της  επαγγελματικής εμπειρίας. Πιστεύω σαν εκπαιδευτικός  αλλά και ως επαγγελματίας ότι θα έπρεπε η μοριοδότηση  της επαγγελματικής εμπειρίας να είναι υψηλότερη από την διδακτική και θα έπρεπε να παραμείνει η 15ετία. Στις ΕΠΑΣ δεν προσφέρουμε στους μαθητές μας ακαδημαϊκή γνώση για να γίνουν αύριο επιστήμονες . Τους εκπαιδεύουμε  προσφέροντας  τους τις γνώσεις μας αλλά κυρίως  τους μεταλαμπαδεύουμε την εμπειρία μας τις δεξιότητες του επαγγέλματος  μας ώστε να μπορούν να ασκήσουν αύριο,  μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους το επάγγελμα που σπούδασαν. Στην περίπτωση των σχολών του ΟΑΕΔ  έχω την εκτίμηση ότι μόνο η διδακτική εμπειρία και το τυχών μεταπτυχιακό  δεν είναι αυτά από μόνα τους ικανά να δώσουν τα απαραίτητα εφόδια  στους μαθητές μας. Είναι αναγκαίο οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΣ  παράλληλα με την διδακτική εμπειρία να έχουν και  ικανοποιητική  επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 15 ετών. Φανταστείτε πως θα διδάξει αυτά τα παιδιά ο Ηλεκτρολόγος με μεταπτυχιακό  που δεν έχει ακουμπήσει ποτέ  στην ζωή του κατσαβίδι ή ο Οικονομολόγος που θα διδάξει Λογιστική  ή Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου και δεν έχει δουλέψει ποτέ σε Επιχείρηση ή Λογιστικό Γραφείο.

Αποσυνδεδεμένος aposperitis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
    • Προφίλ
Τα έχω γράψει ξανά, όμως αισθάνομαι την ανάγκη να τα επαναλάβω:
Αγαπητοί υποψήφιοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ θέλω να καταθέσω την άποψη μου για την μοριοδότηση  της  επαγγελματικής εμπειρίας. Πιστεύω σαν εκπαιδευτικός  αλλά και ως επαγγελματίας ότι θα έπρεπε η μοριοδότηση  της επαγγελματικής εμπειρίας να είναι υψηλότερη από την διδακτική και θα έπρεπε να παραμείνει η 15ετία. Στις ΕΠΑΣ δεν προσφέρουμε στους μαθητές μας ακαδημαϊκή γνώση για να γίνουν αύριο επιστήμονες . Τους εκπαιδεύουμε  προσφέροντας  τους τις γνώσεις μας αλλά κυρίως  τους μεταλαμπαδεύουμε την εμπειρία μας τις δεξιότητες του επαγγέλματος  μας ώστε να μπορούν να ασκήσουν αύριο,  μετά την ολοκλήρωση των σπουδών τους το επάγγελμα που σπούδασαν. Στην περίπτωση των σχολών του ΟΑΕΔ  έχω την εκτίμηση ότι μόνο η διδακτική εμπειρία και το τυχών μεταπτυχιακό  δεν είναι αυτά από μόνα τους ικανά να δώσουν τα απαραίτητα εφόδια  στους μαθητές μας. Είναι αναγκαίο οι εκπαιδευτικοί των ΕΠΑΣ  παράλληλα με την διδακτική εμπειρία να έχουν και  ικανοποιητική  επαγγελματική εμπειρία τουλάχιστον 15 ετών. Φανταστείτε πως θα διδάξει αυτά τα παιδιά ο Ηλεκτρολόγος με μεταπτυχιακό  που δεν έχει ακουμπήσει ποτέ  στην ζωή του κατσαβίδι ή ο Οικονομολόγος που θα διδάξει Λογιστική  ή Σύγχρονο Περιβάλλον Γραφείου και δεν έχει δουλέψει ποτέ σε Επιχείρηση ή Λογιστικό Γραφείο.

Σωστά.....έχεις δίκαιο,

Η επαγγελματική προϋπηρεσία, πρέπει να είναι μεγαλύτερη των 15 ετών. Έτσι οι μαθητές του ΟΑΕΔ (π.χ. Ηλεκτρολόγοι, Υδραυλικοί, Μηχανικοί, Αρτοποιοί), που αποφοίτησαν πριν το 2000 και έχουν αποκτήσει επαγγελματική προϋπηρεσία, θα έχουν την τεχνογνωσία και με τα μόρια τους πλέον στους κλάδους ΤΕ και ΔΕ  να αγγίζουν τα 15000 και 25000 αντίστοιχα, θα τους προτάσσει στους πίνακες και έτσι θα μπορούν να διδάξουν πολύ καλύτερα από τους παλαιολιθικούς ωρομίσθιους καθηγητές τους οι οποίοι συνέβαλλαν στην αποφοίτησή τους και δεν τους έκοψαν.
Ένα μονάχα κράτησε και ξέχασέ τα όλα,
βαθιά ψυχή να τα χωράει όλα.

Αποσυνδεδεμένος iek

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τις ανάγκες της οικονομίας που καλύπτουν οι ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ.
Δεν προσφέρουν ακαδημαϊκή γνώση, δεν οδηγούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά μαθαίνουμε στα παιδιά  μας τέχνες και επαγγέλματα.
Την τέχνη και το επάγγελμα δεν μπορείς να το διδάξεις μόνο θεωρητικά πρέπει και ο ίδιος να το έχεις ασκήσει.
Θα ήταν σωστά  αυτά που γράφεις  αν είχαν αναφορά το Γενικό Λύκειο που ο προορισμός του είναι διαφορετικός από αυτόν των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ .

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10809
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
iek εσύ και ο aposperitis έχετε διαφορετική οπτική γωνία. Τα κριτήρια πρόσληψης στον ΟΑΕΔ έχουν αλλάξει πολλές φορές. Σχεδόν κάθε 2-3 χρόνια αλλάζουν. Μπορεί οι ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ να βγάζουν τεχνίτες, αλλά δε γίνεται να έρχονται μαθητές προηγούμενων ετών και να παίρνουν τη θέση του καθηγητή που τους πέρασε και πήραν πτυχίο.
Αυτό συμβαίνει με τη μοριοδότηση της επαγγελματικής προϋπηρεσίας επί 2, 3 ή 5 αντίστοιχα για ΠΕ, ΤΕ ή ΔΕ.

Έχω ακούσει κι εγώ περιπτώσεις, στις οποίες ο εκπαιδευτικός έμεινε άνεργος διότι πήρε τις ώρες παλιός μαθητής του.
Η αλεπού 100, το αλεπουδάκι 101; Δεν γίνεται!

Αποσυνδεδεμένος iek

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
iek εσύ και ο aposperitis έχετε διαφορετική οπτική γωνία. Τα κριτήρια πρόσληψης στον ΟΑΕΔ έχουν αλλάξει πολλές φορές. Σχεδόν κάθε 2-3 χρόνια αλλάζουν. Μπορεί οι ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ να βγάζουν τεχνίτες, αλλά δε γίνεται να έρχονται μαθητές προηγούμενων ετών και να παίρνουν τη θέση του καθηγητή που τους πέρασε και πήραν πτυχίο.
Αυτό συμβαίνει με τη μοριοδότηση της επαγγελματικής προϋπηρεσίας επί 2, 3 ή 5 αντίστοιχα για ΠΕ, ΤΕ ή ΔΕ.

Έχω ακούσει κι εγώ περιπτώσεις, στις οποίες ο εκπαιδευτικός έμεινε άνεργος διότι πήρε τις ώρες παλιός μαθητής του.
Η αλεπού 100, το αλεπουδάκι 101; Δεν γίνεται!

Αγαπητέ Lasid,
Βεβαίως και συμφωνώ μαζί σου ότι οι συχνές αλλαγές στον τρόπο μοριοδότησης των εκπαιδευτικών των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ  (και όχι μόνο) δημιουργεί αναστάτωση σε όλους μας. Όμως άλλο το θέμα αυτό και άλλο ότι την τέχνη ή το επάγγελμα μπορεί να το διδάξει ο οποίος έχει αποκτήσει σημαντική διδακτική εμπειρία χωρίς να έχει συγχρόνως αποκτήσει, πρωτίστως και αξιόλογη επαγγελματική εμπειρία.
Θέλω να παραθέσω την παρακάτω πραγματικό γεγονός :
Πριν λίγα χρόνια είχα την ευκαιρία να δουλέψω μαζί με ένα εξαιρετικό επιστήμονα κάτοχο  διδακτορικού διπλώματος με πολλές διδακτικές ώρες σε ξένα Πανεπιστήμια στον οποίο έδωσαν ένα μεγάλο μέρος από τα μαθήματα που δίδασκα. Ερχόταν λοιπόν οι  περσινοί μαθητές μου και μου έλεγαν γιατί δεν τους πήρα εγώ και την φετινή χρονιά και ότι δεν καταλαβαίνουν τίποτα από αυτά που τους λέει.
Σήμερα ο προαναφερόμενος διδάσκει σε Πανεπιστημιακή σχολή και επειδή διατηρούμε επαφή  από τα λεγόμενα του προκύπτει ότι και αυτός είναι ευτυχισμένος με την δουλειά του αλλά και οι φοιτητές του. Άλλωστε εκεί ήταν η θέση που θα έπρεπε να έχει διεκδικήσει από την αρχή  και όχι στις ΕΠΑΣ.
Όσο για την αναφορά σου, ότι μαθητής πήρε την θέση του καθηγητή του, βεβαίως και να την πάρει αν σε αυτά τα χρόνια έχει εξελιχθεί και έχει γίνει καλύτερος από τον καθηγητή του. Αν και προσωπικά νομίζω ότι αυτό δεν  και τόσο εύκολο να συμβεί σε εκπαιδευτικούς της επαγγελματικής εκπαίδευσης οι οποίοι ενδιαφέρονται πραγματικά για την δουλειά τους  παρακολουθώντας όλες τις εξελίξεις και τις αλλαγές που διαδραματίζονται  στον επαγγελματικό τους χώρο. Η εμπειρία που έχουν αποκτήσει είναι τεράστια και δεν μπορεί να γκρεμισθεί "εν μια νυκτί".
Τέλος αν το σύστημα μοριοδότησης είναι άδικο και έχουν εξαντληθεί όλα τα μέσα συνεννόησης και πραγματικά θέλουμε να το αλλάξουμε και όχι να τακτοποιηθούμε  εμείς εις βάρος κάποιων άλλων υπάρχει  και κάτι που πολλοί έχουμε ξεχάσει :  Ο δρόμος του αγώνα ,  όλοι μαζί ενωμένοι  μπορούμε να επιτύχουμε πολλά ……
. -

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10809
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Αγαπητέ iek τώρα πια δεν έχει νόημα κανένας αγώνας για να αλλάξουν τα κριτήρια πρόσληψης...
Φέτος η Α ΕΠΑΣ λειτουργεί τελευταία χρονιά και του χρόνου θα λειτουργήσει μόνο Β ΕΠΑΣ.

Εφόσον ο ΟΑΕΔ θα γίνει ΣΕΚ, η οποία είναι κατάρτιση, πιστεύω ότι τα κριτήρια πρόσληψης θα αλλάξουν.

Το πιθανότερο είναι ότι και για την επόμενη και τελευταία χρονιά λειτουργίας της ΕΠΑΣ, η προκήρυξη θα είναι η ίδια με την περσινή με τα κριτήρια που ήδη γνωρίζουμε. Μετά ΕΠΑΣ τέλος!

Αποσυνδεδεμένος iek

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Αγαπητέ iek τώρα πια δεν έχει νόημα κανένας αγώνας για να αλλάξουν τα κριτήρια πρόσληψης...
Φέτος η Α ΕΠΑΣ λειτουργεί τελευταία χρονιά και του χρόνου θα λειτουργήσει μόνο Β ΕΠΑΣ.

Εφόσον ο ΟΑΕΔ θα γίνει ΣΕΚ, η οποία είναι κατάρτιση, πιστεύω ότι τα κριτήρια πρόσληψης θα αλλάξουν.

Το πιθανότερο είναι ότι και για την επόμενη και τελευταία χρονιά λειτουργίας της ΕΠΑΣ, η προκήρυξη θα είναι η ίδια με την περσινή με τα κριτήρια που ήδη γνωρίζουμε. Μετά ΕΠΑΣ τέλος!

Έχεις δίκιο σχετικά με το αγώνα για τις ΕΠΑΣ μιας και του χρόνου με όσα γνωρίζουμε θα είναι η τελευταία χρονιά.
Μην είσαι όμως και τόσο σίγουρος ότι θα δρομολογηθούν τα πράγματα έτσι ακριβώς. Η μεσοπρόθεσμη πολιτική κατάσταση είναι πολύ ρευστή και αβέβαιη.
Και επειδή για μένα δεν υπάρχει αγώνας χωρίς νόημα  αλλά ο κάθε αγώνας, ακόμα και ο πιο ασήμαντος  στέλνει τα μηνύματα του τόσο προς τους πάνω όσο και προς όλους εμάς, τους από κάτω, προσωπικά είμαι πολύ ανήσυχος  και φοβάμαι ότι τους επόμενους μήνες θα βρούμε και άλλες δύσκολες καταστάσεις μπροστά μας. Για να τις αντιμετωπίσουμε θα πρέπει να έχουμε καθαρό μυαλό. Να μπορούμε να διακρίνουμε το προσωπικό μας  συμφέρον και το συμφέρον της υπόλοιπης εκπαιδευτικής κοινότητας-κοινωνίας και να είμαστε σε θέση να αποδεχόμαστε το ότι μερικές φορές μπορεί και να μην συμπίπτουν. Αλλά παρόλα αυτά να μην στεκόμαστε απέναντι, αλλά για το καλό όλων μας με συναίνεση και ενότητα να προχωράμε. Θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι αν το μεγαλύτερο μέρος της κοινωνίας μας ευημερεί είναι πολύ πιθανόν να υπάρχει και προσωπική ευημερία. Αντίθετα αν έχουμε προσωπική ευημερία (πχ γιατί η μοριοδότηση της διδακτικής εμπειρίας μας  ευνοεί !) μέσα σε μια κοινωνία που υποφέρει η εφημερία μας θα είναι πρόσκαιρη  και με ημερομηνία λήξεως.


Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10809
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Όλα είναι υποκειμενικά συνάδελφε.

Μην ξεχνάς ότι ο ΟΑΕΔ παλιότερα ήταν ΤΕΕ, άρα λύκειο, από το οποίο έδινες εξετάσεις και για να περάσεις σε ΤΕΙ.
Μετά έγινε ΕΠΑΣ, επειδή μόνο το υπουργείο παιδείας μπορούσε να έχει ΕΠΑΛ και σε λίγο θα είναι κατάρτιση ΣΕΚ.
Η διδακτική προϋπηρεσία που αποκτήθηκε σε ΤΕΕ ΟΑΕΔ μετράει και στις ΕΠΑΣ, οπότε δεν μπορούμε ξαφνικά να ζητάμε από εκείνους που ήταν εκπαιδευτικοί να είναι και επαγγελματίες. Εξάλλου, για 2 χρόνια προηγούνταν οι επιδοτούμενοι άνεργοι και όχι οι επαγγελματίες. Μετά η επαγγελματική προϋπηρεσία μετρούσε διπλά, τριπλά ή πενταπλά. Ξέρω επαγγελματίες που έκαναν διακοπή για να θεωρηθούν άνεργοι και καθηγητές που κολλούσαν ένσημα για να αποκτήσουν μόρια επαγγελματικής. Δεν γίνεται να είσαι από όλα. Μας έχουν κάνει φυσαρμόνικα.

Αυτά τα γράφω επειδή γνωρίζω καλά την κατάσταση στα σχολεία του ΟΑΕΔ. Ωστόσο, ξέρω ότι δεν μπορούμε να επηρεάσουμε τα κριτήρια πρόσληψης ατομικά. Εδώ δεν μπορεί να το κάνει ούτε ο σύλλογος των ωρομισθίων. Όταν θέλει να βάλει ένα κριτήριο η διοίκηση θα το βάλει. Από την άλλη, προσωπικά αναμένω διορισμό σε ΕΠΑΛ ως διοριστέος του ΑΣΕΠ 2008, άρα δεν έχω λόγο να προσπαθήσω να αλλάξω κάτι στον ΟΑΕΔ. Είμαι ευχαριστημένος που τόσα χρόνια μου παρείχε εργασία!

Αποσυνδεδεμένος aposperitis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
    • Προφίλ
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει τις ανάγκες της οικονομίας που καλύπτουν οι ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ.
Δεν προσφέρουν ακαδημαϊκή γνώση, δεν οδηγούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλά μαθαίνουμε στα παιδιά  μας τέχνες και επαγγέλματα.
Την τέχνη και το επάγγελμα δεν μπορείς να το διδάξεις μόνο θεωρητικά πρέπει και ο ίδιος να το έχεις ασκήσει.
Θα ήταν σωστά  αυτά που γράφεις  αν είχαν αναφορά το Γενικό Λύκειο που ο προορισμός του είναι διαφορετικός από αυτόν των ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ .


Μη μου υποδεικνύεις σε παρακαλώ τις ανάγκες που καλύπτουν οι ΕΠΑΣ διότι αντιφάσκεις.

Πρώτον: οι ειδικότητες και οι κλάδοι στήνονται με βάση το μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και όχι τις ανάγκες της οικονομίας (βλέπε τουριστικές, αγροτικές και κτηνοτροφικές ειδικότητες σε νησιά, Θεσσαλία και Ήπειρο…..δεν υπάρχουν).
Δεύτερον: δεν χρειάζεται η εμπειρία των τελευταίων 15-20 ετών, είναι ξεπερασμένη, εάν το θέτεις ως μοναδικό κριτήριο,
Τρίτον: ο χειριστής ταμειακής μηχανής δεν είναι επαγγελματική εμπειρία ΠΕ19, το είδαμε κι αυτό,
Τέταρτον: δεν αναφέρθηκε κανείς σε ακαδημαϊκή γνώση, αλλά όπως και να το κάνεις είσαι «δάσκαλος» και όχι εργοδότης, και
Πέμπτον: ποιος είπε ότι η πληθώρα των εκπαιδευτικών του ΟΑΕΔ ή και εγώ δεν έχουμε επαγγελματική εμπειρία. Δεν μπορεί όμως να είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτήριο πρόσληψης.

Πιστεύω εγώ και ο Lasid να σε καλύψαμε. Το πώς επιχειρηματολογεί ο καθένας από εμάς για το πώς θέλει να είναι η προκήρυξη έτσι ώστε να είναι 1ος στον πίνακα, νομίζω ότι απέχει αρκετά από την αλήθεια. Πρώτος πρέπει να είναι αυτός που έχει πολλά προσόντα. Διδακτική, Επαγγελματική, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κ.λπ. και όχι ένα κριτήριο (π.χ. Θέλω την επαγγελματική των προηγούμενων 20 ετών πολλαπλασιασμένη Χ2, Χ3 και Χ5 διότι έκλεισα το μαγαζί μου ή τα βιβλία μου και δουλεύω μαύρα. Έτσι θα είμαι πρώτος στον πίνακα στο βωμό των αναγκών της οικονομίας των ΕΠΑΣ και θα παίρνω 23 ώρες. Οι συνάδελφοι ωρομίσθιοι ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ του 1996, 1997 και έπειτα που στήσανε κάποιες ειδικότητες – και δουλεύουμε εμείς - με πρωτοβουλίες των ίδιων και των Διευθυντών τους δεν έχουν τώρα πλέον θέση;).

 Όσον αφορά τη θέση σου για το μαθητή και τον καθηγητή, εύχομαι να μη βρεθείς σε παρόμοιες καταστάσεις!

Καλησπέρα!
Ένα μονάχα κράτησε και ξέχασέ τα όλα,
βαθιά ψυχή να τα χωράει όλα.

Αποσυνδεδεμένος dim12

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 363
  • Φύλο: Άντρας
  • Μητέρα της μάθησης είναι η επανάληψη
    • Προφίλ
Εγώ πραγματικά πιστεύω ότι οι σύλλογοι ωρομισθίων δρουν πρώτα για δικό τους καλό. Ένα Excel είναι που ανάλογα με τις αλλαγές στην προκήρυξη βλέπεις ποιος είναι πρώτος, δεύτερος. ...κ.τ.λ., πολύ πριν βγει η προκήρυξη. Έτσι λοιπόν ο καθένας αναλόγως με τις προσβάσεις και τις γνωριμίες που έχει πράττει και αναλόγως. Τώρα όλα τα υπόλοιπα που λέμε τι έπρεπε να μετράει επαγγελματική, διδακτική ή δε ξέρω γω <<θρησκευτική>>... για την Ελλαδίτσα μας παιδιά είναι άκαιρα. Περαστικά μας που διαλέξαμε να κάνουμε τους καθηγητές...   

Αποσυνδεδεμένος nkour

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
    • Προφίλ
έχουμε κανένα νέο μήπως και αν και πότε το παιδείας θα αναγνωρίσει την προϋπηρεσία πε19 (για τους δικούς τους πίνακες) από το ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ;

Αποσυνδεδεμένος iek

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ

Μη μου υποδεικνύεις σε παρακαλώ τις ανάγκες που καλύπτουν οι ΕΠΑΣ διότι αντιφάσκεις.

Πρώτον: οι ειδικότητες και οι κλάδοι στήνονται με βάση το μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό και όχι τις ανάγκες της οικονομίας (βλέπε τουριστικές, αγροτικές και κτηνοτροφικές ειδικότητες σε νησιά, Θεσσαλία και Ήπειρο…..δεν υπάρχουν).
Δεύτερον: δεν χρειάζεται η εμπειρία των τελευταίων 15-20 ετών, είναι ξεπερασμένη, εάν το θέτεις ως μοναδικό κριτήριο,
Τρίτον: ο χειριστής ταμειακής μηχανής δεν είναι επαγγελματική εμπειρία ΠΕ19, το είδαμε κι αυτό,
Τέταρτον: δεν αναφέρθηκε κανείς σε ακαδημαϊκή γνώση, αλλά όπως και να το κάνεις είσαι «δάσκαλος» και όχι εργοδότης, και
Πέμπτον: ποιος είπε ότι η πληθώρα των εκπαιδευτικών του ΟΑΕΔ ή και εγώ δεν έχουμε επαγγελματική εμπειρία. Δεν μπορεί όμως να είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ κριτήριο πρόσληψης.

Πιστεύω εγώ και ο Lasid να σε καλύψαμε. Το πώς επιχειρηματολογεί ο καθένας από εμάς για το πώς θέλει να είναι η προκήρυξη έτσι ώστε να είναι 1ος στον πίνακα, νομίζω ότι απέχει αρκετά από την αλήθεια. Πρώτος πρέπει να είναι αυτός που έχει πολλά προσόντα. Διδακτική, Επαγγελματική, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κ.λπ. και όχι ένα κριτήριο (π.χ. Θέλω την επαγγελματική των προηγούμενων 20 ετών πολλαπλασιασμένη Χ2, Χ3 και Χ5 διότι έκλεισα το μαγαζί μου ή τα βιβλία μου και δουλεύω μαύρα. Έτσι θα είμαι πρώτος στον πίνακα στο βωμό των αναγκών της οικονομίας των ΕΠΑΣ και θα παίρνω 23 ώρες. Οι συνάδελφοι ωρομίσθιοι ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ του 1996, 1997 και έπειτα που στήσανε κάποιες ειδικότητες – και δουλεύουμε εμείς - με πρωτοβουλίες των ίδιων και των Διευθυντών τους δεν έχουν τώρα πλέον θέση;).

 Όσον αφορά τη θέση σου για το μαθητή και τον καθηγητή, εύχομαι να μη βρεθείς σε παρόμοιες καταστάσεις!

Καλησπέρα!

Συνάδελφε δεν θέλω να το συνεχίσω. Αν από όλα που έγραψα κατάλαβες αυτά μόνο λυπάμαι.
Τέλος.

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10809
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
έχουμε κανένα νέο μήπως και αν και πότε το παιδείας θα αναγνωρίσει την προϋπηρεσία πε19 (για τους δικούς τους πίνακες) από το ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ;
Δεν υπάρχει κάποιο σχετικό νέο. Για να μη σου πω ότι δεν βλέπω να υπάρχει ούτε πρόθεση αναγνώρισης.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 15
Επισκέπτες: 538
Σύνολο: 553

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.088 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.