0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Aπό esos.grΓέφυρες» σχετικά με την ανάθεση του μαθήματος της Ιστορίας, ρίχνουν προς τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ02 (απόφοιτοι των Τμημάτων Φιλολογίας, Ιστορίας, Αρχαιολογίας, Ψυχολογίας, Φιλοσοφίας κ.λπ), με ανοικτή επιστολή τα Διοικητικά Συμβούλια των επιστημονικών ενώσεων των εκπαιδευτικών Γαλλικής και Γερμανικής Φιλολογίας.Η ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣε πολλές Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας υπάρχουν πιέσεις και κινητοποιήσεις συναδέλφων του κλάδου ΠΕ02 (απόφοιτοι των Τμημάτων Φιλολογίας, Ιστορίας, Αρχαιολογίας, Ψυχολογίας, Φιλοσοφίας κ.λπ), με στόχο τους εκπαιδευτικούς των Ξένων Φιλολογιών και το δικαίωμά τους στην ανάθεση του μαθήματος της Ιστορίας και της κατοχύρωσης της οργανικής τους θέσης.Είναι γεγονός ότι αδυνατούμε να αντιληφθούμε την πρόσφατη εμμονή των συναδέλφων του κλάδου ΠΕ02 εναντίον των εκπαιδευτικών των Ξένων Φιλολογιών, ενώ όλοι μαζί φοιτήσαμε στις Φιλοσοφικές Σχολές των πανεπιστημίων μας, όπως δεν κατανοούμε και κάθε «επίθεση» κάποιας ειδικότητας εναντίον κάποιας άλλης.Συνάδελφοι του κλάδου ΠΕ02,εχθρός σας δεν είναι ο συνάδελφός σας, με τον οποίο υφίσταστε τις ίδιες πιέσεις, τις ίδιες επιπτώσεις της ασκούμενης παράλογης εκπαιδευτικής πολιτικής. Οι υπεραριθμίες σε όλες τις ειδικότητες προέκυψαν από τις συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων και ειδικοτήτων, την αύξηση του διδακτικού ωραρίου, τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα.Η αμφισβήτηση των επιστημονικών προσόντων συναδέλφων και των πτυχίων τους, δίνει έρεισμα στο Υπουργείο Παιδείας και στο ΙΕΠ (Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής) αμφισβήτησης των επιστημονικών προσόντων και άλλων ειδικοτήτων, που αυτή τη στιγμή μπορεί να αισθάνονται «ασφαλείς», αφού έχουν ως Α΄ και
γιατι τα ΠΥΣΔΕ δεν ολοκληρωνουν επιτελους τις διαδικασιες; Αλλοι ειμαστε αλλου για αλλου, αλλοι τρεχουμε στα βουνα και στις αετοραχες, οι διευθυντες δεν μπορουν να βγαλουν προγραμμα οταν οοολοι ειμαστε σε 2-3-4 σχολεια ! ας αποφασισουν τελικα. Και ΝΑΙ καποιοι ειναι υπεραριθμοι και καποιοι δεν μπορουμε να παρουμε αποσπαση να παμε στις οικογενειες μας. Ας τελειωνει αυτο το μαρτυριο. Τρεχουμε σαν τους ηλιθιους δεξια κ αριστερα.....τα παιδια μας εχουν παρει στο ψιλο......μια εμφανιζομαστε στο ενα σχολειο μια σε ενα αλλο.....γυρω γυρω ολοι σαν τους απροσαρμοστους. αντε πια....καθε βραδυ μετραω τα σχολεια για να με παρει ο υπνος....αιντε να τελειωνουμε....
Στις υποχρεωτικές αποσπάσεις οι αποσπασθέντες κατά προτεραιότητα εξαιρούνται;;; Η απάντησή σας θα με βγάλει από το αδιέξοδο (και θα βάλει άλλους βέβαια, αλλά με ενδιαφέρει τι λέει ο νόμος και όχι τι με συμφέρει).
Τι όμορφες, περίπλοκες λέξεις που χρησιμοποιεί η Στέλλα. 'Μας ρούμπωσε. Ιστορικό περικείμενο, νεοσυμβολισμός, νεορομαντισμός, σημαινόμενα'... που να τα ξέρουμε εμείς οι φτωχοί ιθαγενείς όλα αυτά. Άλλωστε είναι γνωστό ότι 4 χρόνια στη σχολή κάνουμε τα ρήματα 'to be' & 'have got'. Μην ακούτε κάποιους που σας λένε ότι κάνουμε όλα τα λογοτεχνικά είδη, όλων των ιστορικών περιόδων, από βρετανική και αμερικανική δραματουργία 20ου αιώνα μέχρι Ιακωβινό θέατρο, Σαίξπηρ και θέατρο του παραλόγου, από μεσαιωνικούς κι ελισαβετιανούς ποιητές μέχρι φυσιολάτρες και ρομαντικούς και σονέτα του Πετράρχη, από πεζογραφία 18ου αιώνα μέχρι βικτωριανούς και μαύρους Αμερικανούς συγγραφείς. Από Lord Byron μέχρι William Wordsworth και από Virginia Woolf μέχρι Cristopher Marlowe, και Shelley και Keats και Fowles και Yeats και Coleridge και Tennyson και T.S. Eliot και D. H. Lawrence και Scott Fitzgerald και James Joyce και Samuel Beckett. Όλα ψέματα είναι. Γι' αυτό και τη βγάζουμε όλο στο κυλικείο.
Αυτό που μου είπε αιρετός του ΚΥΣΔΕ , γιατί κι εγώ ανήκω στην ίδια κατηγορία , είναι οτι βάσει του 3848 δεν εξαιρείται κανείς .