0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Απλά miltos επιχειρήματα τύπου "τα παιδιά δεν ξέρουν ορθογραφία, οι φιλόλογοι είναι για τα μπάζα" τα θεωρώ τουλάχιστον αστεία... Πέρα απο αυτό, όσοι μπήκαν σε διαδικασία να δώσουν και να ξαναδώσουν ΑΣΕΠ, είναι - αν μη τι άλλο - αρκούντως καταρτισμένοι.
Από του χρόνου οι ξενόγλωσσοι δεν θα έχουν β' ανάθεση την Ιστορία, οπότε όλες οι αδικίες θα τερματιστούν. Σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη η Ιστορία διδάσκεται απο ανθρώπους που έχουν σπουδάσει Ιστορία και ΜΟΝΟ και η λογοτεχνία και η γλώσσα απο ανθρώπους που έχουν σπουδάσει ακριβώς αυτό. Επειδή γνωρίζω ότι σε πολλά τμήματα ελληνικής φιλολογίας, η Ιστορία δεν διδάσκεται καθόλου ή είναι μάθημα επιλογής και μόνο, αναρωτιέμαι μήπως θα έπρεπε να χωριστούν και οι ΠΕ02, οπως και οι ΠΕ04. Αυτό θα ήταν το καλύτερο, νομίζω.
Ξέρω επίσης συναδέλφισσες που και ιστορία κάνουν και σε 3 σχολεία πάνε και πάλι δεν συμπληρώνουν, οπότε περνάνε και τις απουσίες στο σχολείο ή κάνουν τα πρακτικά. Ξέρω επίσης άλλες που τρέχουν σε 5 και 6 δημοτικά και τους χρωστάνε οδοιπορικά 5 και 6 χρόνια, γιατί τα χωριά απέχουν 50 και 60 χλμ το ένα από τ' άλλο. Επειδή λοιπόν ο καθένας πρέπει να διδάσκει ό, τι έχει σπουδάσει, προτείνω τον διαχωρισμό των ΠΕ02 σε ιστορικούς, φιλολόγους και καθηγητές φιλοσοφίας.