*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις ΠΕ04  (Αναγνώστηκε 24932 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ALITHINOS

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 298
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #98 στις: Ιουνίου 11, 2025, 11:15:00 pm »
Δε μιλάμε για μετακινήσεις. Η πρώτη ανάθεση μετρά στο σύλλογο για τις κατανομές. Είτε γι' αναπληρωτή είτε για μόνιμο. Αν απαιτείται ν' αλλάξει σχολείο ο μόνιμος επειδή ο αναπληρωτής θα πάρει πρώτη ανάθεση τότε αλλάζουν τα πράγματα. Φυσικά και τότε θα συμπληρώσει ο μόνιμος με δεύτερη ανάθεση. Συζητάγαμε, όμως, χωρίς μετακίνηση. Τότε η πρώτη ανάθεση μετρά. Πες ότι υπάρχει μόνιμος φυσικός με ωράριο 20 ώρες. Πες ότι υπάρχουν 20 ώρες φυσικής, αλλά ο ίδιος θέλει 14 ώρες φυσικής και 6 ώρες χημείας. Ενώ στο σύλλογο υπάρχει αναπληρωτής χημικός. Ο μόνιμος υποχρεούται σε 20 ώρες φυσικής κι οι 6 ώρες χημείας υποχρεωτικά στον αναπληρωτή χημικό. Δε μπορεί να τις έχει ο μόνιμος. Η πρώτη ανάθεση έχει τον πρώτο λόγο.
Δηλαδή εσύ αυτό κατάλαβες!! Θα αφήσει ο Φυσικός τις ώρες της φυσικής και θα πάρει Χημεία!!  Έλεος!! Πες έκανα λάθος και τελειώνει η ιστορία!!! Όλοι οι άνθρωποι κάνουν λάθη!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:58:15 »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #99 στις: Ιουνίου 12, 2025, 01:06:36 am »
Ερώτηση 3214 8):

Φυσικός παίρνει οργανική στο Χ γυμνασιο με ωρες 12Φ+6Χ+6Β+6Γ με υποχρεωτικό ωράριο 21 ωρών.

Αν καλύψει το ωραριο του με φυσικές γεωγραφιες και βιολογιες για παραδειγμα, μπορει ο μονιμος γεωλογος που θα εμφανιστεί τέλος αυγουστου απο τις αποσπάσεις να ζητησει τις ωρες γεωγραφιας έναντι ότι του εχει αφήσει ο φυσικός?
πριν φτασουμε στους πε04 νομιζω οτι ειναι χρηστικο να δουμε ολο το φασμα των υπηρεσιακων μεταβολων με βαση τις πραγματικες συνθηκες λειτουργιας των πυσδε, αλλα και τον ρολο των διευθυντων στο κομματι αυτο που απο πολλους συναδελφους εχει παρερμηνευτειι μιας και θεωρουν οτι τα περισσοτερα ως προς το ζητημα των Υπηρ μεταβ στηριζονται σε αυτους αλλα και στο ρόλο του συλλογου διδασκοντων. Η αληθεια ειναι οτι απο τα πολλα σταδια που περνουν οι οργανικες και λειτουργικες μεταβολες καθολη τη διαρκεια του σχολ ετους οι διευθυντες μονο σε ενα (πολυ μικρο)  σταδιο των μεταβολων αυτων συμβαλλουν καθοριστικα, οπως θα φανει απο τα παρακατω και ο Σ.Δ σε ενα ακομη. Ολα τα υπολοιπα γινονται στο τμημα εκπαιδ θεματων της διευθυνσης.
Πιο συγκεκριμενα, οι οργανικες ΥΜ ξεκινουν περιπου στα μεσα γεναρη σε καθε διευθυνση, πριν ακομη σταλει η γνωστη ετησια εγκυκλιος προσδιορισμου οργανικων κενων και με βαση το άρθρο 7 (παρ 4) του Ν.3848/2010 (το οποιο η ανωτερω εγκύκλιος καθε χρονο επικαλειται) καθορίζεται, με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ο αριθμός των τμημάτων, τάξεων, κατευθύνσεων (προσανατολισμων πλεον) ή άλλων ενοτήτων που θα λειτουργήσουν το επόμενο σχολικό έτος σε κάθε σχολική μονάδα της οικείας βαθμίδας. Η απόφαση αυτή μπορεί να τροποποιείται μόνο για εξαιρετικούς λόγους με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους.
Το πως θα γινει βεβαια κατορθωτο έγκυρα αυτο εφοσον δεν υπαρχει επισημη διαδικασια στο πρωτο διμηνο καθε ετους (οπως απαιτει το αρ 7 του 3848) καταγραφης απο πλευρας των τελειοφοιτων μαθητων δημοτικων σχολειων,  του γυμνασιου (ή μουσικου σχολειου κλπ) που θα επιλεξουν και ομοιως το ιδιο συμβαινει με τους τελειοφοιτους μαθητες γυμνασιου (ως προς το αν θα επλεξουν γενικη ή επαγγελμ εκπαιδευση) ή τους τελειοφοιτους της α λυκειου (ως προς τον προσανατολισμο τους ή του Τομέα ΕΠΑΛ)  κλπ, ειναι ενα ζητημα που διαχρονικα δεν απασχολησε  κανενα υπηρεσιακο στελεχος του υπουργειου, οταν ειναι μάλιστα γνωστο οτι εγγραφες και οι σχετικες επιλογες των μαθητων ξεκινουν επισημως τελος ιουνη (για να μην αναφερθω στις εξτρα περιοδους εγγραφων ή και μετεγγραφων του σεπτεμβριου).

(...)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 12, 2025, 01:19:34 pm από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #100 στις: Ιουνίου 12, 2025, 01:43:02 pm »
Οπότε αυτο που γίνεται τελικά στην πράξη ειναι το εξής: ο προισταμενος εκπαιδε θεματων ζηταει απο την πρωτοβάθμια τα αριθμητικα στοιχεια με τους τελειοφοιτους των δημοτικων σχολειων. Στη συνεχεια και σε συνεργασια με τον προισταμενο διευθυνσης συγκρίνουν την τρεχουσα αριθμητικη ροη με τις αντιστοιχες των προηγουμενων ετων και εφαρμοζοντας μια μπακαλιστικη (χωρις προφανως δικη τους ευθυνη) αναλογικη προσεγγιση, υπολογιζουν στο περιπου ή για την ακριβεια στα κουτουρου το μαθητικο δυναμικο της α γυμνασιου των σχολειων αρμοδιότητάς του για το επομενο σχολ ετος γεγονος που οριστικοποιει τον αριθμο των τμηματων της Α γυμνασιου για το επόμενο σχολ ετος. Επισης "βαφτιζουν" αυτοματως το μαθητικο δυναμικο Α γυμνασιου της τρεχουσας χρονιας ως μαθητ δυναμικο της Β γυμνασιου του επόμενου σχολ ετους και ομοιως "υπολογιζουν" και το αντιστοιχο της Γ γυμνασιου. Το οτι μπορει καποιοι μαθητες να μην προαχθουν ή να μετεγγραφουν δυστυχως δεν μπορουν να το συνεκτιμησουν (η διαδικασια αυτη γινεται στα μεσα γεναρη). Στη συνεχεια βλεπουν το τεχον δυναμικο των μαθητων της Γ γυμνασιου και εφαρμοζοντας ενα ακομη στο περιπου υπολογισμο προσομοιάζοντας την συνήθη ροη απο τα προηγ σχολ ετη των μαθητων της γ γυμνασιου προς γενικη ή ΕΠΑΛ, οριστικοποιουν τα τμηματα της Α λυκειου των αντιστοιχων σχολειων για το επομενο σχολ ετος. Στη συνεχεια και συνεχιζοντας τα αυθαιρετα (χωρις να ευθυνονται αυτοι) "βαπτισματα" ,σαν κι αυτα που εκαναν στην β και γ γυμνασιου, οριστικοποιουν τμηματα Β (δηλ η τρεχουσα Α λυκειου)  και Γ λυκειου ( η τρεχουσα β ΄λυκειου),καθως και τμηματα προσανοτολισμων, τομέων και ειδικοτητων. Μετα από ολα αυτα εκδιδουν την απόφαση που τους επιβαλλει το αρ 7 παρ 4 του 3848 να εκδώσουν
"Εντός του πρώτου διμήνου κάθε έτους και οπωσδήποτε πριν τον προσδιορισμό των κενών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών καθορίζεται, με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ο αριθμός των τμημάτων, τάξεων, κατευθύνσεων ή άλλων ενοτήτων που θα λειτουργήσουν το επόμενο σχολικό έτος σε κάθε σχολική μονάδα της οικείας βαθμίδας. Η απόφαση αυτή μπορεί να τροποποιείται μόνο για εξαιρετικούς λόγους με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης μέχρι την 1 η Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους" και στην οποια "κουτουρού" απόφαση στηριζονται τα πιο κεντρικα ζητηματα της εκπαιδευτικης ζωης των συναδελφων δηλ οι μεταθεσεις, οι μεταταξεις και οι διορισμοι, καθώς και οι οριστικες τοποθετησεις-βελτιωσεις, αποσπασεις δηλ το εκπαιδευτικο συμπαν.
(...)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 12, 2025, 02:14:04 pm από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #101 στις: Ιουνίου 12, 2025, 02:35:39 pm »
Eπειτα ο γραμματεας πυσδε, εχοντας στην διάθεσή του τον αριθμο των τμηματων των σχολειων για το επομενο σχολ ετος, βαζει σε ενα εξελ τον αριθμο αυτο και απευθειας συμπlηρωνεται η πλεον βασικη για ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ στηλη των προβλεπόμενων (απαιτούμενων) ωρων διδασκαλιας (α αναθεσης) του πινακα Α (προαπαιτουμενου για τον υπολογισμο οργανικων κενων για τη διενεργεια των μεταθεσεων στις διαφορες περιοχες μεταθεσης) καθε σχολειου για την επομενη σχολικη χρονιά. Επιπλεον υπαρχει η προβλεψη στο εξελ για τον διαμοιρασμο των ωρων κοινης Α  αναθεσης μεταξυ των εμπλεκομενων ειδικοτητων πχ σε ενα σχολειο που υπηρετει οργανικα ενας/μία ΠΕ80 και υπαρχουν 4 ωρες πολιτικης παιδειας στη γραμμη του πε80 θα καταχωριστουν 2 ωρες και οι αλλες δυο θα μπουν στην γραμμη των πε78 μιας και εχουν κοινη αναθεση το μαθημα αυτο, εστω κι αν δεν υπαρχει οργανικα καποιος πε78 στο σχολειο κι αυτο γιατι δικαιουται (αυτες τις ωρες) να τις διεκδικησει (μαζι με αλλες απο αλλα σχολεια) καποιος πε78 που τυχον εχει αιτηθει μεταθεση προς το πυσδε αυτο. Στη συνεχεια συμπληρωνονται στον πινακα Α απο το myschool, ως προς το πληθος των εκπαιδευτικων, οι αντιστοιχες στηλες των υποχρεωτικων ωραριων των εκπαιδευτικων που ανηκουν οργανικα στα σχολεια πχ στο ταδε σχολειο υπαρχουν δυο 18αρηδες, τρεις 20 αρηδες και αυτοματως υπολογιζονται τα πλεονασματα/ελλειμματα ανα ειδικοτητα για καθε σχολειο και κατ επεκταση οι πινακες Β και οι τελικοι πινακες  Γ ανα περιοχη μεταθεσης και στους οποιους στηριζονται οι μεταθεσεις των εκαπιδευτικων. Οταν πλεον θα ερθει η εγκυκλιος προσδιορισμου οργανικων κενων στελνεται στους διευθυντες των σχολειων ωστε να καταρτισουν επισημως τους πινακες Α των σχολειων τους . Ομως επειδη καποιοι διευθυντες δε γνωριζουν την τεχνικη αυτη πλευρα της διαδικασιας (πχ στη στηλη του πινακα Α με το "διαφορετικο ωραριο" βαζουν λανθασμενα  τα δικα τους "μικρα"ωραρια ή τα μειωμενα των αιρετων τη στιγμη που αυτο πρεπει να το κανουν μονο για τις λειτουργικες διαδικασιες ή βαζουν τον εαυτο τους στο σχολειο που διευθυνουν κι ενω εχουν οργανικη αλλου), οι πινακες ηδη εχουν προσυμπληρωθει σε επιπεδο διευθυνσης και στη συνεχει τσεκαρονται με αυτους που στελνουν οι διευθυντες.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 12, 2025, 04:18:32 pm από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:58:15 »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #102 στις: Ιουνίου 12, 2025, 04:18:53 pm »
Ερώτηση 3214 8):

Φυσικός παίρνει οργανική στο Χ γυμνασιο με ωρες 12Φ+6Χ+6Β+6Γ με υποχρεωτικό ωράριο 21 ωρών.

Αν καλύψει το ωραριο του με φυσικές γεωγραφιες και βιολογιες για παραδειγμα, μπορει ο μονιμος γεωλογος που θα εμφανιστεί τέλος αυγουστου απο τις αποσπάσεις να ζητησει τις ωρες γεωγραφιας έναντι ότι του εχει αφήσει ο φυσικός?

Έπειτα περνανε απο πυσδε για έγκριση και τελικα στελνεται ο συνολικος πινακας Γ στο υπουργειο για να γινουν οι μεταθεσεις.
Αφου γινουν οι μεταθεσεις το υπουργειο διαμορφωνει,  "με τον δικο του τροπο",  τα κενα για μεταταξεις και διορισμους χωρις να ρωταει περαιτερω την γνωμη των ΔΔΕ, ενω οι διαοφρες δδε επικαιροποιουν τους πινακες Α με οσους ηρθαν ή εφυγαν με μεταθεση. Επομενο βημα ειναι η εναρξη των εσωτερικων οργανικων ΥΜ (απριλιος-μαιος) που στηριζονται αποκλειστικα στους προαναφερομενους επικαιροποιημενους πινακες Α και η οποια ξεκινα με την κριση των υπεραρίθμων.

Ως προς το ερωτημα σου:

O Φυσικός παίρνει οργανική στο Χ γυμνασιο  με υποχρεωτικό ωράριο 21 ωρών χωρις ομως (μηνα μαιο) να μπορει (και δεν εχει και νοημα κιολας αυτη την εποχη) να επιλεξει μαθηματα.

Ερχεται ο ιουνιος και οπως συμβαινει αυτες τις μερες τα πυσδε συνεδριαζουν για να επαναδιαμορφωσουν τους πινακες Α, αλλα με μια διαφορετικη-σε μεγαλο βαθμο- διαδικασια/μεθοδολογια δηλ στις στηλες με το πληθος εκπαιδευτικων ανα υποχρεωτ ωραριο και ειδκοτητα αφαιρουνται οσοι υπηρετουν αλλου με θητεια ή εχουν λαβει μακροχρονιες αδεις κλπ. ενω στη στηλη των προβλεπομενων ωρων ανα ειδικοτητα συνυπολογιζεται η δυνατοτητα καθε κλαδου ή ειδικοτητας να συμπληρωσει ωραριο με β αναθεσεις ή τυχον β ειδικοτητες.
Στο σημειο αυτο το πυσδε εχει το εξης προβλημα: nai men gnvrizei thn 85980/δ2 και η οποια αναφερει

" Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Α΄ ανάθεση.

Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β΄ ανάθεση.
"
και επιπλεον γνωριζει, απο το myschool και τα υπολοιπα αρχεια του, ποιοι ειναι οι αρχαιοτεροι σε καθε σχολειο, ΑΛΛΑ δε γνωριζει ποιες β αναθεσεις προτιμουν οι εκπαιδευτικοι του καθε σχολειου πχ σε γυμνασιο 9 τμηματων συνηθως υπαρχουν 2 οργανικοι πε04 για να μοιραστουν 15 Φ+9Β+9Γ+6Χ . Ο αρχαιοτερος φυσικος μπορει να προτιμα χημ  για συμπληρωση και ο νεοτερος βιολογος (18 αρηδες ακι οι δυο) την γεωγραφια

[ενα πολυ σημαντικο και ισως το πιο κρισιμο ζητημα που θα εξηγηθει παρακατω ειναι οτι ο αρχαιοτερος δεν διαλεγει μαθηματα εφοσον αυτο αποφασιζεται στο πρωτο τριημερο σεπτεμβρη απο τον ΣΔ (ή στην εσχάτη απο τον διευθυντη] , παρα εχει μονο το δικαιωμα να συμπληρωσει με καθε τροπο ωραριο στο σχολειο αφηνοντας τον νεοτερο  να παει για συμπληρωση αλλου}

 αφηνοντας υπολοιπο ωρων χημειας. Σ ε αυτην την περιπτωση και για να προχωρησει το πυσδε την διαδικασια υπολογισμου των λειτουργικων κενων για τις αποσπασεις ( ειναι ιουνιος), δεν μπορει -αυτονοητα- να περιμενει την ετυμηγορια του ΣΔ στις αρχες σεπτεμβρη, οπότε ζηταει απο τους διευθυντες ΑΤΥΠΑ (δεν το οριζει η νομοθεσια) να του αποστειλουν πινακες Α ως προς  τη στηλη των προβλεπομενων ωρων α+β αναθεσης τις οποιες προτιθεται να αναλαβει η καθε ειδικοτητα, μιας και ο διευθυντης γνωριζει τι προτιμουν  οι προαναφερομενοι φυσικος+βιολογος.
Σε αυτο το σημειο βρισκεται η μοναδικη και καθοριστικη συμβολη ενος διευθυντη σε σχεση με το συνολο των ΥΜ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 12, 2025, 05:42:51 pm από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #103 στις: Ιουνίου 12, 2025, 06:11:25 pm »
Τελειωνουν αυτη την εποχη οι διαδικασιες υπολογισμου λειτουργικων κενων για τις αποσπασεις, ενω
τελος ιουνη ξεκινουν οι εγγραφες και τον ιουλιο-αυγουστο οι εγκρισεις ολιγομελων τμηματων ειδικοτητων επαλ ή προσανατολισμων ΓΕΛ.

Στα μεσα αυγουστου το καθε πυσδε εχει μια πιο ξεκαθαρη εικονα για την τελικη διαμορφωση των τμηματων και επομενως δυναται να συνεδριασει για να υπολογισει και να αναρτησει πινακα λειτουργικων κενων για τοποθετησεις-διαθεσεις λειτουργικα υπερ, διαθεσιτών και αιτουντων απόσπασης πλην ομως δε γνωριζει, αυτονοητα μιας και ειναι μεσα αυγουστου και δεν εχει ακομη συνελθει ο ΣΔ, πως θα ανατεθουν οι β αναθεσεις σε καθε σχολειο πχ οι φιλολογοι θα συμπληρωσουν με αρχαια, νεα,  λατινικα ιστοριες αφηνοντας  (αν αφησουν) με αυτον τον τροπο ακαλυπτες φιλοσοφιες (β αναθεση για θεολογους-πε78) ή αν θα αφησουν ιστοριες (β αναθεση και για ξενογλωσσους+πε78)  γεγονος που επηρεαζει αμεσα το σκηνικο διαμοιρασμου των β αναθεσεων μεταξυ εμπλεκομενων με κοινες β αναθεσεις. Το λογικο και σώφρον θα ηταν να συνεδριασει το καθε πυσδε μετα την αποφαση του ΣΔ (1-3 σεπτεμβρη)  σχετικα με την κατανομη, ωστε να μπορεσει απερισπαστα να αναρτησει αμεσως μετα εναν απολυτως ακριβη πινακα λειτουργικων κενων προσαρμοσμενο στις πραγματικες λειτουργικες αναγκες του καθε σχολειου *. Ελα ομως που το υπουργειο για ευνοητους λογους πιεζει τα πυσδε να συνεδριασουν αυγουστιατικα αναγκάζοντάς τα να ξαναρωτησουν τους διευθυντες για το τι παιζει συνηθως καθε χρονο στο σχολειο τους με τις "αγκαθωτες" β αναθεσεις, ωστε να μπορεσουν στη συνεχεια να αναρτησουν πινακα λειτουργικών κενών και ο οποιος λιγες μερες μετα αναγκαστικα θα τροποποιηθει κατα το μερος που αφορα τις οποιες αλλαγες επακολουθησουν μετά από τις συνεδριασεις των ΣΔ.

(* εαν για παραδειγμα δεν πίεζε το υπουργειο τα πυσδε να συνεδριασουν αυγουστιατικα τοτε αυτα θα μπορουσαν να συνεδριασουν λιγες μερες μετα τις συνεδριασεις των  ΣΔ και θα μπορουσαν πχ σε ενα σχολειο που υπηρχε ελλειμμα 6 ωρων πε02 να γνωριζουν οτι αυτες οι ωρες αφορουν πχ φιλοσοφια και να το διευκρινιζουν στον πινακα ΄λειτουργικων κενων.Με τον τροπο αυτο  ενας θεολογος που θα εβλεπε πχ κενο 12 ωρων θρησκευτικων και 6 ωρων φιλοσοφιας ισως να δηλωνε το σχολειο αυτο με την προσδοκια οτι αν δεν ζηταγε τις 6 ωρες φιλοσφιας κανενας πε02 να τις επαιρνε αυτος συμπληρωνοντας εξ ολοκληρου στο σχολειο αυτο).

Και στο σημειο αυτο τιθενται τρια παραδειγματα αναρτησης πινακα λειτουργικων κενων για λειτουργικες τοποθετησεις (που το ενα αφορα το ερωτημα του συναδελφου) και τα οποια  αναφερονται στην πρακτικη που ακολουθει το υπουργειο τα τελευταια 6-7 χρονια δηλ να ζηταει μεσα αυγουστου πινακα λειτουργικων κενων απο τις διευθυνσεις για την προσληψη αναπληρωτων:

Πριν ομως πρεπει να πουμε οτι ως προς τις λειτουργικες διαδικασιες τα μονα σημεια που στηριζονται σε υπαρχουσα νομοθεσια ειναι
α. λειτουργικα υπεραριθμοι, οπως αναφερει το πδ 50,  ειναι οι εκπ/κοί που δεν καλύπτουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας στην οργανική τους θέση, που σημαινει κατ εμε αλλα και κατα το πυσδε που υπηρετω οτι εστω και κατα μια ωρα να μη συμπληρωνει το ωράριο του θεωρειται λειτ υπεραριθμος εφοσον το πδ δεν οριζει συγκεκριμενα αριθμητικα ορια
 (σε αλλα πυσδε εφαρμοζουν διασταλτικα αυτο που ισχυει και στις οργανικες υπεραριθμιες δηλ ΛΥ ειναι αυτος που δεν εχει τουλαχιστον 12 ωρες μαθηματα α+β αναθεσης στην οργανικη του θεση)
β. προηγουνται στην τοποθετηση οι ΛΥ και έπονται οι διαθεσιτες κλπ.
ΟΜΩΣ και ως προς το πε04 που για τις οργανικες υπεραριθμιες υπαρχει καποιο πλαισιο νομοθεσιας με τις οποιες ανεπάρκειες του, εντουτοις για τις λειτουργικες υπεραριθμιες τους δεν υπαρχει απολυτως τιποτε.

 
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 12, 2025, 09:16:45 pm από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #104 στις: Ιουνίου 12, 2025, 09:36:23 pm »
.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 12, 2025, 09:44:37 pm από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #105 στις: Ιουνίου 12, 2025, 10:19:18 pm »
Φυσικά και υπάρχει νομικό πλαίσιο που λέει ότι ισχύει ότι και στις οργανικές.

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #106 στις: Ιουνίου 13, 2025, 12:39:40 am »
ειπα:
" ΟΜΩΣ και ως προς το πε04 που για τις οργανικες υπεραριθμιες υπαρχει καποιο πλαισιο νομοθεσιας με τις οποιες ανεπάρκειες του, εντουτοις για τις λειτουργικες υπεραριθμιες τους δεν υπαρχει απολυτως τιποτε" και δεν αναφερθηκα γενικα σε ολες τις ειδικοτητες και εξηγουμαι:

εσυ προφανως αναφερεσει σε αυτα που γραφει το πδ 50 στο αρ 14 παρ 9. Αυτο ομως το αρθρο ναι μεν λεει οτι η λειτουργικη υπεραριθμια ρυθμιζεται, σε καποια σημεια, με ομοιο τροπο οπως η οργανικη υπεραριθμια αλλα δεν ζουμαρει στους πε04 των οποιων η οργανικη υπεραριθμια εχει επιπλεον ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ επεκτασεις (λογω του χιλιοειπωμενου λογου δηλ της εμπλοκης της β αναθεσης) που δεν υπαρχει στις αλλες ειδικοτητες. Και αναφερομαι στις επεκτασεις που οριζει η 111364 και η παρ 13 του αρθ 14 του πδ 50
Ειδικοτερα, το αρ 14 παρ 9 λεει οτι αν σε ενα σχολειο υπαρχουν 2 μαθηματικοι και υπαρχει μια λειτουργικη υπεραριθμια τοτε αν δεν επιθυμει κανενας να κριθει υπεράριθμος χαρακτηρίζεται  εκείνος που τοποθετήθηκε οργανικά τελευταίος στη σχολική μονάδα.
Ομοιως το ιδιο αρθρο λειτουργει με ομοιο τροπο ακομα κι αν σε ενα σχολειο υπαρχουν δυο πε04.01 και κανεις αλλος πε04, ΑΛΛΑ οταν σε ενα σχολειο υπαρχουν αναμικτοι εκπαιδευτικοι πε04 τοτε οντως δεν υπαρχει απολυτως τιποτε που να ρυθμιζει την λειτουργικη υπεραριθμια των πε04 σε αντιθεση με τις οργανικες υπεραριθμιες για τις οποιες υπαρχει η ενιαια αντιμετωπιση που οριζει το αρ 14 παρ 13.
Ειδικοτερα αν σε ενα γελ υπαρχουν τρεις 18αρηδες πε04 (Χ+Φ+Β) με διαθεσιμες ωρες για καθεναν απο 12 ωρες α αναθεσης τοτε ως προς τις οργανικες υπεραριθμιες ερχεται το αρ 14 παρ 13 και βαζει την ενιαια αντιμετωπιση που λεει οτι απο το να κραταει ενα σχολειο τρεις καθηγητες για να κανουν απο 12 ωρες και να στελνονται και οι τρεις σε αλλα σχολεια για συμπληρωση γεγονος δυσλειτουργικο, προτιμοτερο για την ευρυθμη λειτουργια ειναι το να μεινουν οι δυο πε04 και να καλυψουν πληρως τις 36 ωρες και να εξοικονομηθει ενας ολοκληρος καθηγητης να καλυψει ενα ολοκληρο κενο ενος αλλου σχολειου. Οταν το πυσδε βρεθει, στα μεσα αυγουστου, στο ιδιο διλημμα δεν εχει στη διάθεσή του μια αντιστοιχη εγκυκλιο, οπως η 111364 και μια αντιστοιχη παραγρ οπως η 13 του αρ 14 που να βαζει το ζητημα της ενιαιας αντιμετωπισης οπως συμβαινει και στις οργανικες υπεραριθμιες. Οποτε
 ή
θα αποφασισει να κινηθει διασταλτικα για το ευρυθμο της λειτουργιας των σχολειων και να εφαρμοσει ενιαια αντιμετωπιση ΚΑΙ στις λειτουργικες υπεραριθμιες εστω κι αν δεν υπαρχει πουθενα τετοια διαταξη ή θα "αδιαφορησει" και θα κρατησει και τους τρεις πε04 στο ιδιο σχολειο στελνοντας, επισης και τους τρεις, σε αλλα σχολεια με οτι δυσλειτουργικο συνεπαγεται αυτο

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #107 στις: Ιουνίου 13, 2025, 10:22:03 am »
και για να μη σου μεινει η εντυπωση οτι αυτο που εγραψες ισχυει ακριβως οπως το εγραψες, εαν βεβαια αναφεροσουν στο αρ 14 παρ 9 του πδ 50 και οχι σε κατι αλλο που εγω δεν γνωριζω, θα σου πω επιπλεον τa εξης:

το προαναφερομενο αρθρο λεει μεν  πως ισχυει και στις λειτουργικες υπεραριθμιες αυτο που ισχυει και στις οργανικες στο σημειο που
(αρ 14 παρ βιι)

  " Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ."
+
πως ισχυει και στις λειτουργικες υπεραριθμιες αυτο που ισχυει και στις οργανικες στο σημειο που
(αρ 14 παρ 8 )
"Ο χρόνος υπηρεσίας στην προηγούμενή τους θέση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που μετατίθενται, διατίθενται ή αποσπώνται λόγω υπεραριθμίας υπολογίζεται για τη συμπλήρωση της υπηρεσίας που απαιτείται από το άρθρο 8 αυτού του Π.Δ. Οι διατάξεις που προβλέπουν συνυπολογισμό του χρόνου απόσπασης στην οργανική θέση εφαρμόζονται ανάλογα και στην περίπτωση αυτή"

ΑΛΛΑ δε μας αναφερει κατι σχετικα με το αν ισχυει και στις λειτουργικες υπεραριθμιες ενα αλλο βασικο κομματι των οργανικων υπεραριθμιων δηλ
(αρ 14 παρ 3 α +βi)
 το αν εχουν τη δυνατοτητα να κριθουν ως λειτουργικα υπεραριθμοι οι εκπκοι που ενω δεν τοποθετηθηκαν οργανικα τελευταιοι στο σχολειο που εχουν οργανικη και επειδη δεν τους αρεσει το σχολειο αυτο , αλλα αντιθετως τους αρεσει ενα αλλο σχολειο, εαν μπορουν να αιτηθουν να κριθουν λειτουργικα υπεραριθμοι, φευγοντας λειτουργικα για το σχολειο που επιθυμουν, με βαση τα μορια μεταθεσης οπως δηλ λεει το αρ 14 παρ 3 α +βi

"3. Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:

  α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

  β) Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

  ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ
".

Επισης δεν υπαρχει πουθενα μια διαταξη που να ξεκαθαριζει με ρητο τροπο το αν κρινεσαι λειτουργικα υπεραριθμος με τον ιδιο τροπο που κρινεσαι  οργανικα υπεραριθμος οπως κανει η 84582/δ2 που γραφει οτι

"Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96 όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 100/97".

Βεβαια καποιος θα μπορουσε να πει αυτο που εγραψα και γω σε προηγουμενο μηνυμα, οτι δηλ υπαρχει στο πδ 50 ρητη διαταξη (αρ 14 παρ 9) που γραφει πως οριζεται ο λειτουργικα υπεραριθμος και συγεκρκιμενα ως ΛΥ κρινεται ο εκπκος που δεν συμπληρωνει το ΥΩ του στην οργανικη του θεση.

Ναι ΟΚ θα πω εγω και πραγματι αυτο τηρουν καποια πυσδε οπως πχ αυτο που υπηρετω εγω, ομως το δικο μου πυσδε ειναι ενα μικρο πυσδε.
Αν πας να δεις πως οριζουν τη λειτουργ υπεραριθμια τα πυσδε αττικης και θεσσαλονικης θα διαπιστωσεις οτι τηρουν ΔΙΑΣΤΑΛΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΥΘΥΝΗ αυτα που γραφει η 84582, δηλαδη σε αυτα τα πυσδε υπηρετουν βλακες που δεν κατανοουν αυτο που γραφει το αρ 14 παρ 9? προφανως και οχι,
αλλα αντιθετως τηρουν διασταλτικα και στις ΛΥ  αυτο που γραφει η 84582 για το πως οριζεται η οργανικη υπεραριθμια ωστε να διατηρησουν το ευρυθμο της λειτουργιας των σχολικων τους μοναδων. Και αυτο γιατι αν τηρουσαν αυτο που γραφει ρητα το αρ 14 παρ 9 για τον ορισμο της ΛΥ θα επρεπε να δινουν προτεραιοτητα τοποθετησης σε εκπκους που τους λειπει απο 1 ωρα και περισσοτερο για να καλυψουν το ΥΩ στην οργανικη τους θεση, με τελικο αποτελεσμα να γινεται ενα μπαχαλο αφου θα υπερπολλαπλασιαζοντον οι διαθεσεις για  συμπληρωσεις ωραριων με τελικο αποτελεσμα την αδυναμια των σχολειων να βγαζουν ωρολογια προγραμματα.
Αντι αυτου λοιπον παιρνουν την πρωτοβουλια, μιας και το υπουργειο δεν το κανει, να θεωρουν ως ΛΥ μονο οσους δεν συμπληρωνουν εστω 12 ωρες με α+β αναθεση δηλ οσους τους λειπει ενα μεγαλο κομματι του ΥΩ στην οργανικη τους θεση.  δημιουργωντας με αυτον τον τροπο ενα πολυ μικροτερο αριθμητικα γκρουπ καθηγητων που θα σταλει σε αλλα σχολεια για διαθεσεις και εξασφαλιζοντας ετσι την ευκολοτερη δημιουργια ωρολγιων προγραμματων των σχολειων.

Συμπερασμα: αυτο που εγραψες ισχυει κατα ενα μερος και οχι εξ ολοκληρου.

Αποσυνδεδεμένος gismix

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 574
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #108 στις: Ιουνίου 13, 2025, 01:08:28 pm »
Για τις υπεραριθμίες των ΠΕ04 οργανικές και λειτουργικές έχω αναφέρει σε άλλες αναρτήσεις αναλυτική και από δικηγόρο τεκμηριωμένη άποψη. Τώρα αν κάποιος θεωρεί ότι δεν υπάρχει νομοθεσία που να καθορίζει ότι ισχύουν τα ίδια (λειτουργικές και οργανικές) των ΠΕ04 θα απαντησω με το θεατρικό του Πιραντέλλο. "΄Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε...".Πιστεύω επίσης ότι νομολογία γίνεται από νομικούς και όχι από εκπαιδευτικούς σε φορουμ. Επίσης το θέμα του φορουμ είναι τοποθετήσεις ΠΕ04 και όχι ανάλυση νομοθεσίας με σεντόνια. Καλή διόρθωση σε όσους έχουν να διορθώσουν...

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #109 στις: Ιουνίου 13, 2025, 03:57:55 pm »
Εστω λοιπον οτι ειμαστε στα μεσα αυγουστου και το υπουργειο, ακολουθωντας την πρακτικη της τελευταιας επταετιας, πιεζει τα πυσδε με εγκυκλιο να ολοκληρωσουν τις λειτουργικες τοποθετησεις ωστε να του στειλουν τα υφισταμενα κενα για να προχωρησει σε προσληψη αναπληρωτων.
Στη βαση αυτη εστω οτι συμβαινουν οι πιο κατω περιπτωσεις :
1.
σε ενα σχολειο υπαρχουν 2 οργανικοι φυσικοι με ΥΩ 18 ωρες και οι διαθεσιμες ωρες, συνολικα του πε04, ειναι 30.
Το πυσδε,που θα συνεδριασει μεσα αυγουστου, θα πρεπει να αναρτησει ως προς το σχολειο αυτο και στην γραμμη των πε04 ενα ενιαιο (μιας και δεν εχει συνεδριασει ο ΣΔ για να μπορει να ξερει με ακριβεια ποιες αναθεσεις εχουν αναλαβει οι δυο φυσικοι) πλεονασμα 6 ωρων.
Στο διαστημα 1-3 σεπτεμβρη οι φυσικοι θα πρεπει να υποβάλλουν στον διευθυντη και στα πλαισια της συνεδριασης του ΣΔ τις προτιμησεις τους ως προς τα μαθηματα που θα αναλαβουν. Ο αρχαιοτερος φυσικος δικαιουται (γιατι ετσι λεει το πδ 50 και η 85980/δ2) να παρει τις 18 ωρες και οι υπολοιπες 12 θα απομεινουν για το νεοτερο που θα συμπληρωσει σε αλλο σχολειο, αλλα ομως αυτο δε σημαινει οτι θα παρει, επειδη ειναι αρχαιοτερος, οποια μαθηματα α΄η β αναθεσης επιθυμει. Θα πρεπει λοιπον ή να τα βρει με τον ετερο φυσικο και να συνυποβάλλουν τις προτιμησεις τους στον διευθυντη ή αν διαφωνουν τοτε θα αναλαβει την αναθεση των μαθηματων ο διευθυντης χωρις να δεσμευεται απο τις όποιες επιμερους προτιμησεις των φυσικων.

2.
(το πιο κατω παραδειγμα μου εχει μεταφερθει αυτουσιο απο συναδελφο αιρετο ενος αλλου, σε σχεση με αυτο που υπηρετω, πυσδε)
 
σε ενα γελ υπαρχουν 2 φυσικοι με συνολο ΥΩ 38 ω+ 2χ με συνολο 40+ 1 β με 23 ωρες και υπαρχουν διαθεσιμες 34 ωρες Φ+ 28 Χ+22 Β.
Το πυσδε στην περιπτωση αυτη εχει 2 δρομους μπροστα του και καλειται να επιλεξει διαδρομη.
Τα μελη του πυσδε ακουν τον προισταμενο να εισηγειται τα εξης:

- Eισηγούμαι να εφαρμόσουμε ενιαία αντιμετωπιση ΚΑΙ στις λειτουργικές υπεραριθμιες του πε04 κι ας μην προβλέπεται ΡΗΤΑ, οπως προβλεπεται για την αντιστοιχη περιπτωση των οργανικων υπεραριθιων, για τους γνωστους και χιλιοειπωμενους λογους που αφορουν την ευρυθμη λειτουργια των σχολειων, αλλιως θα μπλεξουμε και μεις και οι διευθυντες και κυριως οι προγραμματιστες των σχολειων και θα με ζουρλάνουν στα τηλεφωνα
δηλ στο γελ αυτο οι προβλεπόμενες ωρες για τη λειτουργια των τμημάτων ειναι 84 και οι προσφερομενες ωρες απο τα ΥΩ ειναι 101. Ποιος ειναι ο νεοτερα τοποθετηθεις?

- ο βιολογος

- ΟΚ τοτε καλυπτουν πληρως οι 2 φυσικοι, οι 2 χημικοι και απομενουν 6 ωρες για τον βιολογο , ο οποιος κρινεται λειτουργικα υπεραριθμος και θα πρεπει να διατεθει σε αλλο σχολειο.

μελη πυσδε: Προισταμενε θα μας κανει ενσταση ο βιολογος που θα πει οτι του κλεβουμε την α αναθεση, επικαλουμενος το οτι δεν προβλεπεται ρητα η ενιαια αντιμετωπιση στη φαση των λειτουργικων. Τι θα απαντησουμε στην περιπτωση αυτη?

- και δηλ εσεις λετε να επιλεξουμε διακριτη αντιμετωπιση, ομως στην περιπτωση αυτη κοιταξτε τι θα γινει, αν και το ξερετε ηδη:

θα κριθει λειτουργικα υπεραριθμος ο νεοτερος φυσικος για 4 ωρες, ο νεοτερος χημικος για 12 ωρες και ο βιολογος για μια ωρα δηλ θα στειλουμε 3 καθηγητες για Σ.Ω σε αλλα σχολεια δημιουργωντας επιπροσθετη εμπλοκη στην κατασκευη ωρολογιων, οταν εχουμε ήδη την "πληγη" των έρμων πε05,πε07 και πε08 που τους στελνουμε μεχρι και σε 5 σχολεια τον καθενα τιναζοντας στον αερα τα προγραμματα των σχολειων, τη στιγμη που με την ενιαια αντιμετωπιση στελνουμε μονο εναν εκπκο.
Ομως το επομενο που θα συμβει ειναι το να με παιρνουν τηλεφωνο οι διευθυντες και να μου λενε οτι οι προγραμματιστες τους λενε οτι για να βγει προγραμμα θα πρεπει η εβδομαδα να γινει εννιαβδομαδα.
Ακουστε, αν μας κανει ενσταση ο βιολογος θα του πουμε το εξης:
το πδ 50 αλλα και η 137644/ε1 που το ερμηνευει λενε οτι:

"Β. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ
1. Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ. 50/96, όπως ισχύουν, προβλέπεται ότι κατά την έναρξη του σχολικού έτους και μέχρι της ρυθμίσεως της υπεραριθμίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του εν λόγω άρθρου, εκπαιδευτικοί οι οποίοι ενώ κατέχουν οργανική θέση λόγω μεταβολών των σχολικών μονάδων ή μείωσης του μαθητικού δυναμικού δεν συμπληρώνουν ωράριο, χαρακτηρίζονται λειτουργικά υπεράριθμοι και τοποθετούνται ή διατίθενται για συμπλήρωση ωραρίου, μετά την ολοκλήρωση των τοποθετήσεων σε οργανικά κενά
".

Στο εν λογω σχολειο τον μαιο ο βιολογος ειχε κριθει οργανικα υπεραριθμος, οποτε το προαναφερομενο εδαφιο ουσιαστικα σε αυτον αναφερεται και μας λεει αρχικα να τον χαρακτηρισουμε ΛΥ και στη συνεχεια να τον διαθεσουμε για ΣΩ, μετα από την ολοκληρωση των τοποθετησεων σε οργανικα κενα δηλ αυτη την εποχη.

 - Ναι αλλα ο βιολογος ισως επιμενει και μας πει οτι το πραναφερομενο εδαφιο αναφερεται γενικα σε οσους χαρακτηριστικαν Ο.Υ και οι οποιοι μετακύλισαν σε θεση ΛΥ εφοσον η δυναμικοτητα του σχολειου δεν αλλαξε, τη στιγμη που για τους πε04 υπαρχει ειδκοτερη νομοθεσια (αρ 14 παρ 13 πδ 50 =ενιαια κριση υπεραριθμιας) για το τροπο με τον οποιο χαρακτηριζονται Ο.Υ χωρις ομως να υπαρχει αναλογη συνεχεια απο πλευρας διαταξεων για το πως χαρακτηριζονται ΛΥ.

- στην περιπτωση αυτη θα απαντησουμε, οπως μας εχει ηδη απαντησει το ιδιο το υπουργειο  σε αναλογα ερωτηματα που του εχουμε θεσει στο παρελθον δηλ
"...το πυσδε αλλωστε ως ανεξαρτητο γνωμοδοτικο οργανο καλειται να γνωμοδοτει  και να εισηγείται μεσα στα πλαισια πάντα της κειμενης νομοθεσίας" κσι γι αυτο εισηγουμαστε να εφαρμοστει ενιαια αντιμετωπιση για την ευρυθμη λειτουργια των σχολικων μοναδων αρμοδιότητάς μας.













« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 14, 2025, 12:58:54 am από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #110 στις: Ιουνίου 13, 2025, 06:16:44 pm »
3.
Ερώτηση 3214 8):

Φυσικός παίρνει οργανική στο Χ γυμνασιο με ωρες 12Φ+6Χ+6Β+6Γ με υποχρεωτικό ωράριο 21 ωρών.

Αν καλύψει το ωραριο του με φυσικές γεωγραφιες και βιολογιες για παραδειγμα, μπορει ο μονιμος γεωλογος που θα εμφανιστεί τέλος αυγουστου απο τις αποσπάσεις να ζητησει τις ωρες γεωγραφιας έναντι ότι του εχει αφήσει ο φυσικός?
Για να απαντηθει αυτη η ερωτηση θα πρεπει να ξερουμε ποτε ακριβως συνεδριασε για λειτουργικες τοποθετησεις το συγκεκριμενο πυσδε, το οποιο ομως για την ακριβεια το ξερουμε αφου την τελευταια επταετια τα πυσδε συνεδριαζει στα μεσα αυγουστου, μιας και οπως θα φανει παρακατω η απαντηση εχει να κανει με τη χρονικη σειρα εξελιξης των γεγονοτων-τοποθετησεων δηλ το ερωτημα απαντιεται διαφορετικα αν το πυσδε εκανε λειτουργικες τοποθετησεις πριν ή μετα τη συνεδριαση του ΣΔ.
Πιο συγκεκριμενα και με δεδομενο οτι την τελευταια επταετια οι λειτουργικες τοποθετησεις γινονται μεσα αυγουστου, τοτε στην περιπτωση που υπαρχει μονο ενας οργανικος πε04 (φυσικος), το πυσδε θα δωσει ενιαίο έλλειμμα (μιας και δεν εχει γινει ο ΣΔ για να γνωριζει με ακριβεια ποια μαθηματα τελικα ανελαβε ο φυσικος) 9 ωρων (6Χ+3 Β).
Στο έλλειμμα αυτο μπορει να διατεθει για να το καλυψει με Σ.Ω (αποσπαση δεν μπορει να γινει εφοσον ειναι λιγες οι ωρες), οποιοσδηποτε πε04 που εχει τα περισσοτερα μορια μεταθεσης. Εστω οτι τοποθετειται γεωλογος με αποφαση τοποθετησης ΠΡΙΝ τη συνεδριαση του ΣΔ (δηλ μεχρι 31/8) και η οποία συνεδριαση αφορα στην κατανομη των μαθηματων.
Επιπλεον και συμφωνα με τον 1566 ο σύλλογος διδασκόντων κάθε σχολείου αποτελείται από όλους τους διδάσκοντες στο σχολείο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας και έχει ως πρόεδρο το διευθυντή του σχολείου». Επομένως, μέλος του ΣΔ είναι κάθε εκπαιδευτικός (μόνιμος/η, αναπληρωτής/τρια, ωρομίσθιος/α) που διδάσκει έστω και μία ώρα στο σχολείο.
Οπότε στη συνεδριαση κατανομης μαθηματων και αναθεσεων (1-3/9) ο φυσικος και ο γεωλογος, ΑΣΧΕΤΩΣ αν ειναι και οι 2 μονιμοι ή ο ενας μονιμος και ο αλλος αναπληρωτης και ΑΣΧΕΤΩΣ αν ο ενας εχει οργανικη και ο αλλος ηρθε με αποσπαση, απο τη στιγμη που ειναι μελη του ιδου ΣΔ θα πρεπει να τους ανατεθουν τα μαθήματα με την σειρα προτεραιοτητας που προβλεπει η 85980 στο κεφαλαιο Δ των οδηγιων δηλ
"Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας: Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας κλπ
".
Αρα στην περιπτωση αυτη υπερισχυει η Α αναθεση και οχι η μονιμότητα ή η οργανικοτητα.

« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 14, 2025, 12:30:06 am από gio.tsil »

Αποσυνδεδεμένος gio.tsil

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 51
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις ΠΕ04
« Απάντηση #111 στις: Ιουνίου 14, 2025, 12:29:30 am »
Εαν υποθεσουμε ομως ότι τον φετινο αυγουστο το υπουργειο  αφησει τα πυσδε ήσυχα στη θερινή ραστώνη τους κι αυτα  συνεδριασουν την πρωτη βδομαδα σεπτεμβρη οπως γινονταν πριν το 2016, τοτε δηλ που η Α  φαση αναπληρωτων αναλαμβανε υπηρεσία το τελευταιο δεκαημερο σεπτεμβρη, το ζητημα αυτο παιρνει αλλη διασταση.
Συγκεκριμενα αν το πυσδε συνεδριασει για την καταρτιση πινακα λειτουργικων κενων, μετά τη συνεδριαση του ΣΔ και εφαρμοζει ενιαια αντιμετωπιση, θα στειλει οποιον πε04 εχει τα περισσοτερα μορια και δηλωσε προτιμηση γι αυτο το σχολειο πλην ομως θα πρεπει να εχει διευκρινιστει στον πινακα των λειτουργ κενων ποια ειναι τα ελλειμματικα μαθηματα ωστε να γνωριζουν οι ενδιαφερομενοι τι θα βρουν εκει, ενω αν τηρει διακριτη αντιμετωπιση τοτε θα δωσει προτεραιοτητα τοποθετησης σε χημικο. Οπως και να χει οποιος εκπαιδευτικος διατεθει στο σχολειο αυτο και ανεξαρτητως ειδικοτητας θα αναλαβει τα μαθηματα που περίσσεψαν και δε θα μπορει να διεκδικησει την Α ανάθεσή του, γεγονος που θα ηταν γνωστο οταν δηλωνε σχολεια.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 14, 2025, 12:55:14 am από gio.tsil »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32921
  • Τελευταία: newton80
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185463
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 624
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 531
Σύνολο: 541

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.