0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σωστό αυτό, αλλά δεν τηρείται και γίνονται μαγειρέματα για βόλεμα κάποιων "γνωστών" κλπ. Κάπως έτσι παλιότερα μου είχαν αλλάξει τοποθέτηση στη φάση των συμπληρώσεων με τις προσθαφαιρέσεις ωρών, με αποτέλεσμα να αλλάξουν αμοιβαία το βασικό σχολείο μου με αυτό της διάθεσης. Αυτό είχε σαν συνέπεια να χάσω κάποια πλεονεκτήματα που είχα στο1ο σχολείο, όσον αφορά γιορτές, εξωδιδακτικές εργασίες κλπ (στο 2ο σχολείο ήταν πιό "ζόρικα" σε αυτούς τους τομείς).
Mόνο που το θέμα δεν είναι το "τουλάχιστον", αλλά το "λείπουν" που βάζεις αυθαίρετα. Γιατί όπως μπορεί εύκολα κανείς να καταλάβει αυτό που λες είναι άτοπο...δε θα έβγαζε κανένα νόημα αν έγραφε: "Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (το μέγιστο 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος"! Δυστυχώς όπως βλέπεις έχει το "χωρίς" μπροστά.Και για να το κάνω και πιο λιανά: Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) μαθήματα Α΄ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος. Άρα μην ανησυχείς και δε με δυσαρεστείς καθόλου..Ξέρω πολύ καλά να διαβάζω και να κατανοώ αυτά που διαβάζω
Για διάβασε αυτό λίγο: Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) (=που δε συμπληρώνει) το μέγιστο 12 ώρες με Α ανάθεση στην οργανική του, τότε κρίνεται υπεράριθμος. Αυτό είναι άτοπο? Να βοηθήσω ήθελα.
Στη δευτεροβάθμια αν μπει άλλος στο λειτουργικό κενό και έχεις την οργανική θέση, επανέρχεσαι σε αυτήν.