*

Αποστολέας Θέμα: Η απαξίωση της χημείας  (Αναγνώστηκε 20198 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #84 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:40:20 μμ »
Γιώργο κατηγόρησες κλάδο ολόκληρο απαξιωτικά χωρίς λόγο. Με ατυχέστατες εκφράσεις. Κόπηκες όπως και η απάντησή μου. Δεν συνεχίζω στο στυλ αυτό , κατάλαβέ το. Είναι μαγκιά καλοδεχούμενη να παραδεχτείς ότι λάθεψες. Επίσης δεν είμαι εκπρόσωπος τύπου καμίας ένωσης χημικών η οτιδήποτε άλλου. Απλό και κατανοητό. Σε αυτό το τόπικ , γράφουμε την στεναχώρια μας οι χημικοί για κάποια πράγματα που μας αφορούν. Αν δεν μπορούμε να συννενοηθούμε με άλλους , από το να μαλώνουμε , καλύτερα θα ήταν να δημιουργούσατε ένα τόπικ με τίτλο η απαξίωση της πληροφορικής να γράφετε και εσείς τον πόνο σας , να τελειώνει το θέμα. Είναι παντελώς έξω από την λογική  αυτό που γίνεται τώρα. Άχαρο και παντελώς ανούσιο. Τώρα πως επέλεγε την κατεύθυνσή του κάποιος μέχρι τώρα; Μα φυσικά με ότι του ήταν ευκολότερο. Έτσι αχταρμάς που ήταν το σύστημα. Γνωστό σε όλους αυτό. Μην ζητάτε να το ερμηνεύσετε και να συγκρίνετε μαθήματα. Ότι βόλευε καθέναν έκανε. Οικονομολόγοι από θεωρητική , χημικοί από τεχνολογική κλπ Αναρίθμητα παραδείγματα.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:46:34 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3184
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #85 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:42:57 μμ »
Σωστά επιχειρήματα για να δίνουν χημεια στην γ λυκειου για τισ σχετικές σχολές. Αυτο το υπερασπιστηκαμε σχεδόν όλοι. Δεν συνηγορούν ομως για να αναγκάζουμε να μην δινουν προγραμματισμο για την πληροφορική.
Και αυτοι εχουν αντιστοιχες ιστοριες.
Δεν θα αναβαθμιστει η χημεια με αναγξαστικη χημεια μονο στη γ λυκειου για τους υποψηφιους στη πληροφορικη.
Συμπαραστέκομαι στην αυξηση στο γυμνασιο (να γινει οση και η φυσική) και να μπει στη β θετικη κατευθυνση μαζι με άλλες θετικές επιστημες, και τα δυο στο πνεύμα της διεπιστημονικης ισονομιας.
Επισης  όλες οι θετικές επιστημες θα αναβαθμιστουν με εργαστηρια ( οπως ειπαν και οι υπολοιποι)
Αυτα όλα αποτελούν μια ακόμη επαναληψη των γραφικων εμμονών μου. Συγνωμη για την επαναληψη.

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #86 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:43:14 μμ »
Συνάδελφοι χημικοί, αυτό που δεν έχετε καταλάβει είναι το εξής. Καμία λογική δεν κατακρεουργήθηκε! Στο υπάρχον σύστημα η χημεία ήταν παρούσα στις 2 από τις 4 κατευθύνσεις τις οποίες και μπορούσαν να ακολουθήσουν όσοι ενδιαφέρονταν για σχετικές σχολές!
Όμως η χημεία απορρίφθηκε στην πράξη από τους μαθητές!
Και εσείς αντί να κάνετε έναν αναστοχασμό να δείτε τι δεν διδάσκετε σωστά, τους την επιβάλλετε υποχρεωτικά υπό τον μανδύα της βασικής επιστήμης.
Ε, κάνετε λάθος. Για τα μαθηματικά, την πληροφορική και πολλές άλλες δεν είναι βασική επιστήμη! Και αυτό δεν το λέω εγώ - το λένε τα προγράμματα σπουδών των αντίστοιχων τμημάτων.

Επίσης κανένας δεν μου έχει απαντήσει στο ερώτημα που έθεσα πριν:

Επίσης γιατί δεν αντιδράτε ως παθόντες όταν πάνε να επιβάλλουν το ίδιο στους μαθητές της πληροφορικής και των μαθηματικών, αλλά μιλάτε για συντεχνίες;
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 25, 2013, 09:46:23 μμ από skynyrd »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #87 στις: Αύγουστος 25, 2013, 10:03:09 μμ »
..............................Εξάλλου μου φαίνεται πολύ κουτό οι επιστήμες με θετικό υπόβαθρο να "χτυπούν" η μία την άλλη, ενω ένα από τα προβλήματα  κατά τη γνώμη μου στο ελληνικό σχολείο είναι οι απίστευτες ώρες που διατίθενται στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών, που εγώ που τα διδάχτηκα σε δύο μόνο τάξεις στο λύκειο ξέρω πολύ περισσότερα από τους περισσότερους μαθητές που αποφοιτούν από θετική και τεχνολογική κατεύθυνση στο λύκειο με τόσες  ώρες διδασκαλίας αρχαίων. Πρέπει να γίνει μια γενικότερη ανακατανομή των ωρών των μαθημάτων, ώστε να παρέχεται στους μαθητές όντως γενική παιδεία κι όχι φιλολογικά και μαθηματικά με κάτι λίγα από τις άλλες επιστήμες...
Πιστεύω οτι το σημαντικότερο πρόβλημα στη δομή του προγράμματος σπουδών είναι αυτό!
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:46:34 »

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #88 στις: Αύγουστος 25, 2013, 10:13:15 μμ »
Μια χαρά σε βρίσκω, γιατί να τρωγόμαστε αναμεταξύ μας;;;;; Αυτά τα φιλολογικά στο λαιμό μου κάθονταν "εξ απ' ανέκαθεν"!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #89 στις: Αύγουστος 29, 2013, 11:20:01 μμ »
Για να δούμε συνάδελφοι χημικοί το νέο πρόγραμμα σπουδών. Υπάρχει αρχικά η διαπίστωση , ότι μετά από δύο χρόνια που θα εφαρμοστεί το νέο πρόγραμμα για την τρίτη λυκείου , θα έχουμε αναμφισβήτητα μία θεαματική αύξηση ωρών. Από μισή κατεύθυνση που ήμασταν , θα είμαστε παρόντες και με αυξημένες ώρες σε δυόμιση , αν μπορώ να μεταχειριστώ τον όρο. Δηλαδή τα δύο καθαρά εξάωρα στις δύο κατευθύνσεις σπουδών , αλλά και ένα δίωρο υποθέτω για την εισαγωγή στις παιδαγωγικές σχολές. Επίσης μπήκε και μία ώρα στην τρίτη λυκείου των ΕΠΑΛ που δεν υπήρχε. Μειονεκτήματα: Δεν υπάρχει ούτε μία ώρα στην κατεύθυνση της β λυκείου , ενώ η χημεία έχει ενεργότατη σχέση σε δυόμιση κατευθύνσεις της τρίτης. Θα μπορούσε και θα έπρεπε , αντί για τρεις ώρες φυσική κατεύθυνσης στην β λυκείου , να ήταν δύο και μία η χημεία. Για να δούμε. Επίσης αυτό,  θα δημιουργήσει πρόσκαιρο πρόβλημα του χρόνου  στις θέσεις μας στο λύκειο. Γιατί δεν θα υπάρχουν οι σημερινές δύο ώρες στην χημεία κατεύθυνσης στην β λυκείου , όυτε θα έχει εφαρμοσθεί το νέο πρόγραμμα στην γ λυκείου. Επίσης στα ΕΠΑΛ σε σχέση με το αρχικό σχέδιο, χάσαμε μία ώρα στην β λυκείου και μία ώρα στην γ λυκείου. Ηταν προγραμματισμένα δύο δίωρα και μας προέκυψαν δύο μονόωρα. Γιατί αυτή η αλλαγή της τελευταίας στιγμής; Στην ώρα της η απάντηση, Όπως και πολλές άλλες απαντήσεις που οφείλουμε σε όσους μας χλευάζουν και χυδαιολογούν εναντίον μας εδώ και καιρό. Ένα άλλο βασικό μειονέκτημα , είναι στο γυμνάσιο που έχουν παραμείνει τα δύο μονόωρα. Αυτό είναι ο ορισμός της κοροιδίας. Πρέπει οποσδήποτε να αναθεωρηθεί. Αυτά προς το παρόν και περιμένουμε αν τυχόν προκύψουν αλλαγές κατά την ψήφιση του νομοσχεδίου.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 29, 2013, 11:23:43 μμ από thrileontas »

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #90 στις: Αύγουστος 22, 2018, 02:54:51 μμ »
5 χρόνια πέρασαν από την τελευταία ανάρτηση αλλά η απαξίωση της χημείας συνεχίζει να είναι επίκαιρο θέμα.

« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 31, 2018, 12:37:07 μμ από Sphinx2 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158574
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 626
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 538
Σύνολο: 554

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.083 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.