0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αποδέσμευση δεν υπάρχει. Οσο για τη "στροφή" μαθητων στα ΕΠΑΛ, διατηρώ επιφύλαξεις. (νοοτροπια, απωθημένα κλπ) παρόλο που η κατασταση σημερα είναι διαφορετική.... μόνο να πω τουτο: οταν επί "δεσμών" ακουγόταν εντονα η δημιουργία 5ης Δεσμης (αίτημα γονεων και μαθητών)για μαθητες που δεν ηθελαν να προχωρήσουν στην γ/βαθμια,ελάχιστοι την επέλεξαν. Εγινε. Απετυχε την ιδια χρονια εφαρμογης της.
Να πω κάτι αιρετικό πάλι;Πόσο ένας καθηγητής κάτω από την πίεση α) του συλλόγου καθηγητών και β) της οικογένειας του μαθητή θα βάζει τον πραγματικό βαθμό στον μαθητή;Πέραν της επιλογής θεμάτων και της επιτήρησης υπάρχει και η βαθμολόγηση. Ας μην το ξεχνάμε. Πόσο αντικειμενική είναι αυτή; αρα λοιπόν πολύ φοβάμαι ότι οι "μέτριοι" μαθητές θα ανέβουν ένα επίπεδο. Για να πω την αλήθεια αυτό θα γινόταν και πριν το Νέο Λύκειο. Η αύξηση του δίωρου ήταν πολύ σημαντική στην αύξηση του επιπέδου του βαθμού.Από κει και πέρα ότι αφορά τα ΕΠΑΛ ας κρατάμε μικρό καλάθι...γιατί; μα σε ένα Νομό υπάρχουν 4 ΕΠΑΛ και 20-25 Γενικά Λύκεια. Ενα ΕΠΑΛ δεν δημιουργείται από την μία στιγμή στην άλλη. Θέλει εργαστήρια. Αρα υπάρχει η υποδομή τα ΕΠΑΛ να δεχθούν μια μαζική εισροή μαθητών από τα Γενικά Λύκεια; Επίσης αν ένας μαθητής είναι 25 χλμ μακριά από ένα ΕΠΑΛ και δίπλα του υπάρχει ένα Γενικό Λύκειο κατά πόσο θα επιλέξει το πρώτο; Αν η διαρροή γίνει όπως λέτε τότε το πιο πιθανό είναι ο μαθητής να μην πάει σε κανένα Λύκειο...με ότι συνεπάγεται αυτό...μια χαρά τα σκέφτηκε η Κυβέρνηση...