0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: petrosp_13 στις Αυγούστου 21, 2013, 01:15:17 pmΜαθηματικοί και φιλόλογοι πλήρως απόντες από την συζήτηση για το νέο ΛύκειοΑπόντες παντούΣτην διαβούλευση, στις ενώσεις, στις συζητήσεις, ακόμα και στα φόρουμΤόση έγνοια για το καλό της εκπαίδευσης;;Μια λογική εξήγηση είναι πως δεν επηρεάστηκαν οι ειδικότητες μας με το νέο λύκειο, αν ζητούσαμε περισσότερες ώρες θα γελούσαν μαζί μας…Δεν μειώθηκαν οι ώρες για τους φιλόλογους. Το πρόβλημα είναι η β ανάθεση της ιστορίας και σε ποιους θα δοθεί η α ανάθεση της φιλοσοφίας.Για τους μαθηματικούς η μόνη παραφωνία που υπάρχει είναι τα μαθηματικά γενικής παιδείας στη γ λυκείου που έχει επισημανθεί απλά δεν το επαναλαμβάναμε συνέχεια. Δεν ξεκινήσαμε κόντρα με τους βιολόγους καθώς είμαστε σχεδόν βέβαιοι πια θα είναι η επιλογή των μαθητών.http://www.emeimathias.gr/images/stories/__________________19_8_2013__1_.pdf
Μαθηματικοί και φιλόλογοι πλήρως απόντες από την συζήτηση για το νέο ΛύκειοΑπόντες παντούΣτην διαβούλευση, στις ενώσεις, στις συζητήσεις, ακόμα και στα φόρουμΤόση έγνοια για το καλό της εκπαίδευσης;;
Στα ΕΠΑΛ έτσι κι αλλιώς (όπως έχει συζητηθεί και σε σχετικό θέμα), οι πολλές ώρες μαθηματικών ήταν περιττές.
Μην ξεχναμε ομως οτι οι απόφοιτοι του επαλ παίρνουν ισότιμο απολυτήριο με του ενιαίου λυκείου. Δε θα ηταν άδικο λοιπον να μην εμπεριέχονται τα βασικά μαθηματα που υπαρχουν στο ενιαιο? αν θέλεις την πλήρη κατάργηση της γενικής παιδειας αποδέσμευσε το απολυτήριο λυκείου και γινε επαγγελματική σχολή. Χρειαζεται μια μέση λύση και ορθά θεσπίστηκε το 4ο έτος ειδικευσης. Ειναι περιττή η φυσικη που τα περισσοτερα μαθηματα τομεα στηρίζονται σε αυτήν και καποια ειναι καθαρή φυσικη? απλα τα μαθηματικα χρειαζόταν επανασχεδιασμό και στροφή σε πιο πρακτικό επιπεδο
Ξέρουμε πολυ καλα ποιανού τη θεση θα παρει.η πληροφορικη να εξετάζεται μονο στις σχολες πληροφορικης
To οποίο είναι τραγική εξέλιξηΈνα μάθημα που δεν θα έχει καμία σημασίαΤόσο δύσκολο ήταν τελικά το Χημεία ή Προγραμματισμός