*

Αποστολέας Θέμα: Φυσική στην Α Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 52775 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #56 στις: Αύγουστος 07, 2013, 01:31:01 πμ »
Βιβλία που θα πάρουν οι μαθητές:
http://www.likio.gr/arthra/poia-einai-ta-sxolika-biblia-poy-ua-paralaboyn-oi-mauhtes-toy-dhmotikoy-gymnasioy-kai-lykeioy-to-septembrio
δε βλέπω φυσική στην Α γυμνασίου

Διοτι καταλαβαν και μονοι τους οτι αυτο που πηγαν να κανουν ηταν μια τσαπατσουλια. Οπως ειπα και πριν, προσωπικα πιστευω οτι γι'αυτο καθυστερησαν τη δημοσιευση των ωρολογιων: προσπαθουν να ξαναφτιαξουν το προγραμμα του γυμνασιου επειδη συνειδητοποιησαν οτι ειναι πολυ ευκολοτερο για το σκοπο τους (την ανακατανομη οργανικων θεσεων) ν'αφησουν τη βιολογια διωρη και να προσθεσουν μια ωρα φυσικης σ'ενα προϋπαρχον διωρο μαθημα, παρα να κανουν το παιδαγωγικο εκτρωμα της δημιουργιας δυο μονοωρων μαθηματων. (ουτε καν αυξηση στις ωρες ΦΕ δε θα ηταν αυτο! Καλυτερα για το συνολο των καθηγητων ΠΕ04 ν'αυξηθουν οι ωρες ΦΕ στο γυμνασιο, παρα να μεινουν ιδιες με εσωτερικη ανακατανομη ωρων κι ειδικα τη δημιουργια μονοωρων μαθηματων!)
Οσα λες ειναι σωστα σαν ισχυρισμοι, αλλα μη νομιζεις οτι καθονται και ασχολουνται και κοπτονται για τη + ή - 1 ωρα και το αν ειναι μονοωρο ή δυωρο το μαθημα κλπ κλπ. Αλλα πραγματα εχουν στο μυαλο τους (τι? μα οτι μπορει να εξοικονομησει θεσεις, αναπληρωτες, απολυσεις μονιμων , κλεισιμο σχολειων κλπ). Το κακο ειναι οτι κατα καιρους υπαρχουν εδω ατομα (δε μιλαω προσωπικα) που νομιζουν οτι και καλα θελουν το καλο των μαθητων αυτοι στο υπουργειο και πως καποιες κινησεις ειναι στο σωστο δρομο και κατι τετοια. Οπως οταν εβγαζε τους νεους αξιοκρατικους νομους η Διαμαντοπουλου, η οταν εβαζαν στο ενιαιο μισθολογιο τους καθηγητες που καποιοι ανυπομονουσαν να αμειφθουν οπως οι εφοριακοι ή οταν καποιοι αισιοδοξουσαν πως θα γινει ενα εκπληκτικο νεο τεχνολογικο λυκειο και αντιστοιχα ενιαιο λυκειο ή οταν στη διαθεσιμοτητα θα εμπαιναν οι επιορκοι , οι κοπριτες και οσοι δεν ειχαν προσοντα... Αυτο που εσυ σα βιολογος λες ολη την ωρα και ορθα το λες και το πιστευεις και ετσι ειναι οτι οι μαθητες πρεπει να μαθουν για το σωμα, τις ασθενειες κλπ εχεις δικιο αλλα πιστεψε με οσο και να το λες/λετε καρφι δεν τους καιγετε (τα ιδια ισχυουν και για τα υπολοιπα μαθηματα, τρανο παραδειγμα η Πληροφορικη που εξαφανιστηκε).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:58:25 »

Αποσυνδεδεμένος gvasilis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3187
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #57 στις: Αύγουστος 07, 2013, 01:33:50 πμ »
Biov ειναι εκτίμηση αυτο που λες; Η εχεις πληροφόρηση;
κωστα ο λόγος που αυξάνεται η φυσική ειναι το πλεονασμα φυσικων
Ο λόγος που μειωνεται η βιολογια ειναι η ελλειψη βιολογων
Ο λογος που δεν αυξανεται η χημεια ειναι επειδη ειστε τσιμα τσιμα
Τα εχουμε αποδειξει αυτα

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #58 στις: Αύγουστος 07, 2013, 01:36:00 πμ »
Touristakos έχεις απόλυτο δίκιο! Έτσι είναι τα πράγματα!
gvasilis Κρίμα όμως να φτιάχνουν ένα πρόγραμμα ανάλογα με το τι διαθέτουν!

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #59 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:24:49 πμ »
Biov ειναι εκτίμηση αυτο που λες; Η εχεις πληροφόρηση;

Εκτιμηση καλε, αφου το ειπα: "προσωπικα". Δεν προλαβαινουν να φτιαξουν βιβλιο για νεο μαθημα φυσικης κι υπαρχουν ηδη εκτυπωμενα δεκαδες χιλιαδες βιβλια βιολογιας, τα οποια πρεπει να παραδοθουν στην Α' ταξη! Δεν υπαρχει περιπτωση να μην καταλαβαν απο μονοι τους οτι η αλλαγη που προτειναν ηταν τεραστια γκαφα κι η απλουστερη λυση για τους πλεοναζοντες ηταν η προσθηκη μιας ωρας σ'ενα προϋπαρχον μαθημα φυσικης. Το μονο που φοβαμαι ειναι μηπως κανουν τη βιολογια της Α' μονοωρη ουτως ή αλλως για να μειωσουν τα οργανικα κενα, αφου το μονο που τους νοιαζει ειναι οι αριθμοι κι οχι το παιδαγωγικα ορθο... :(

Κωνσταντινε, ειναι οπως τα λεει ο Βασιλης: αποφασισαν μπακαλιστικα να βγαλουν μια ωρα απο τη βιολογια και να τη δωσουν στη φυσικη διοτι υπαρχει μεγαλη διαφορα στα "-" (κενα) και "+"(πλεονασματα) στις δυο ειδικοτητες κι ειπαν με μια κινηση να "διορθωσουν" τα δυο προβληματα ταυτοχρονα. Αν την εδιναν στη Χημεια, δε θα διορθωναν το πλεονασμα των Φυσικων! Εξαλλου, αν οι Γεωλογοι ειχαν μεγαλυτερο "-" απο τους Βιολογους, δε θα ειχαν βγαλει την ωρα απο τη Βιολογια αλλά απο τη Γεωγραφια! Οπως λεει κι ο Touristakos, οι ανθρωποι απεδειξαν οτι δεν ενδιαφερονται για το παιδαγωγικα σωστο. Λειτουργουν αποκλειστικα σα διαχειριστες ανθρωπινου δυναμικου που δεν μπορουν ν'απολυσουν, αλλά δεν ξερουν και τι να το κανουν!

(Κι ομως, η φτηνοτερη, αν κι οχι ορθοτερη, λυση θα ηταν να χρησιμοποιησουν τους πλεοναζοντες μονιμους μιας ειδικοτητας για να καλυψουν τα λειτουργικα κενα που θα προκυψουν στην ιδια και παρεμφερεις ειδικοτητες, ωστε να χρειαστουν πολυ λιγοτερους αναπληρωτες στη δευτεροβαθμια και να χρησιμοποιησουν τις πιστωσεις για την Α'βαθμια. Οι γονεις δε θα διαμαρτυρηθουν τοσο αν δεν υπαρχουν αναπληρωτες στη Β'βαθμια, αλλά αν δεν υπαρχουν στην Α'βαθμια, θα γινει χαμος!)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:58:25 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #60 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:29:14 πμ »
Δηλαδή αν τους περίσσευαν γυμναστές δε θα υπήρχε παιδί στο σχολείο να περπατά..!! Όλα θα έτρεχαν από το πρωί έως το μεσημέρι.!!

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #61 στις: Αύγουστος 07, 2013, 08:16:21 πμ »
εν συντομία
1. Η φυσική στην Α γυμνασίου έπρεπε να μπει εδώ και χρόνια (με εργαστηριακή διδασκαλία, όπως προαναφέρθηκε)
Φυσικά δεν εννοεώ με ταυτόχρονη μείωση της βιολογίας
2. Η εκάστοτε διοικηση του υπουργείου συμβουλεύεται ανθρώπους που έχουν να μπουν σε τάξη 20 χρόνια, οπότε ...
3. ΘΑ διαφωνήσω πλήρως με την άποψη της μετακίνησης ανά περιφέρεια και της διδασκαλίας σε παρεμφερεις ειδικότητες, με φρικάρει και σαν σκέψη. Γιατί θα αξιολογηθώ; για διδασκαλία σε κάτι που δε σπούδασα; (γρ'αφτηκε βέβαια ότι δεν είναι ορθό). Προσωπικά διαφωνώ και για τις δευτερες αναθέσεις των ΠΕ04, πχ ο βιολόγος δεν μπορεί να διδάξει φυσική (ειδικά στο γυμνάσιο) και ο φυσικος δεν μπορεί να διδάξει βιολογία με την ίδια αποτελεσματικότητα. Ο  φυσικός διευθυντής μου (60 ετών) στο παν/μιο έκανε βιολογία. Εγώ δε διδάχτηκα ούτε ένα μάθημα βιολογίας
4. Σωστό το ότι δεν φαίνεται να προλαβαίνουν να βγάλουν βιβλίο φυσικής για Α γυμνασίου. Χλωμό μου φαίνεται να περάσει αύξηση 1 ωρας σε άλλη τάξη με το ίδιο βιβλίο. Πως εκεί που το διδάσκαμε σε 2 ώρες θα δικαιολογηθεί η διδασκαλία σε 3;

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #62 στις: Αύγουστος 07, 2013, 08:17:34 πμ »
Δηλαδή αν τους περίσσευαν γυμναστές δε θα υπήρχε παιδί στο σχολείο να περπατά..!! Όλα θα έτρεχαν από το πρωί έως το μεσημέρι.!!
:D ;D

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #63 στις: Αύγουστος 07, 2013, 08:33:47 πμ »
Οι β αναθέσεις ειναι αναγκαίο κακό γιατι αυξάνει την ευελιξία ιδιαιτερα στην επαρχία που πολλες φορες τα σχολεια ειναι μικρα και απέχουν πολλα χιλιόμετρα το ενα με το αλλο. Τωρα οσον αφορα την ικανότητα να δίδαξεις αλλο αντικειμενο αυτο εξαρτάται σε πολυ μεγαλο βαθμό απο το ποσο θα ασχοληθεί καποιος με το αντικειμενο. Σαφώς και ενας φυσικός ειναι καλύτερος γνωστής της φυσικής απο το βιολογο και το αντίθετο για τη βιολογια. Μπορει ομως να διδάξει αξιοπρεπώς το μαθημα αν αφιερώσει αρκετό χρονο, αν ρωτάει συναδέλφους βιολογους και φυσικα επιμόρφωθει εργαστηριακά απο τους συναδέλφους των ΕΚΦΕ. Υπαρχει βεβαια και η ένσταση οτι αλλο μεράκι εχει για τη βιολογια ο βιολογος και αλλο ο Φυσικός και αυτο το καταλαβαίνουν οι μαθητες και το αντίστροφο. Αυτο δε μπορω να το αρνηθω. Για μενα ιδανικό θα ηταν να υπήρχε σε καθε ταξη έστω μια ωρα διαθεματικης προσέγγισης ΦΕ απο δυο διδάσκοντες στο εργαστήριο.
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #64 στις: Αύγουστος 07, 2013, 08:56:23 πμ »
βεβαίως και είναι αναγκαίες. Αλλά μην τις επιδιώκουμε κιόλας. ΚΑι μπορούν να αλλάξουν. Γιατί βιολογία και όχι πχ μαθηματικά ή πληροφορική (μας είχαν τρελάνει με τα μαθηματικά στο παν/μιο. Προγραμματισμό κάναμε. Βιολογία ΚΑΜΙΑ). Μη με φάτε, μία πρώτη σκέψη διατύπωσα

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #65 στις: Αύγουστος 07, 2013, 09:07:42 πμ »
Αλλωστε στο εξωτερικό οι φυσικοι διδάσκουν και μαθηματικα. Παντως τα μαθηματικα γυμνασιου (δεν ξερω σίγουρα αν ειναι μονο της Α η όλου του γυμνασιου) υπαρχουν σαν β αναθεση αλλα σχεδον ποτε δε διδάσκονται απο φυσικους. Οσο για την πληροφορικη δεν ειναι γενικό προσόν των φυσικων. Αλλωστε οταν πηγαίναμε οι παλαιότεροι στο πανεπιστήμιο δεν υπήρχαν ουτε windows αλλα ουτε Internet και κάναμε κατι γλώσσες της πλάκας οπως pascal
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος debra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #66 στις: Αύγουστος 07, 2013, 10:12:48 πμ »
Μαθηματικά όλοι οι ΠΕ04 έχουν δεύτερη ανάθεση στο γυμνάσιο, οπότε δεν υπάρχει θέμα. Πάντως αυτό με τις β' αναθέσεις και το πλαφόν δεν είναι προς όφελος των μαθητών. Ένας περιπλανώμενος καθηγητής έστω κι αν διδάσκει το μάθημα του, με τόσα τμήματα όσα έχουμε εμείς, με τα χρόνια γίνεται ένας κουρασμένος καθηγητής  που δεν μπορεί να μάθει τους μαθητές του και δεν μπορεί να αποδώσει. Ο καθηγητής αλληλεπιδρά με τους μαθητές του όχι μόνο μέσα στην τάξη, αλλά και στα διαλείμματα και στα κενά και οι μαθητές τον εμπιστεύονται όταν τον βλέπουν κάθε μέρα κι όχι όταν τον βλέπουν δύο με τρεις φορές την εβδομάδα στο σχολείο.. Οι παλαιότεροι μόνιμοι έκαναν πολλά σφάλματα με το να παίρνουν αυτα που θέλουν και να μην λογαριάζουν την α ανάθεση του νέου συναδέλφου και μας οδήγησαν στον κατακερματισμό..  Το πλαφόν έγινε για καθαρά συντεχνιακούς λόγους, γιατί δεν μπορούσαμε να τα βρούμε μεταξύ μας και το αναθέσαμε στο κράτος!!! Μπράβο μας! Όποτε θέλουν μπορούν να πετάξουν και μια ειδικότητα έξω... Κάπου διάβασα ότι η πληροφορική χρειάζεται και η χημεία όχι στην καθημερινότητα των μαθητών...  Αν όμως ήξεραν χημεία κάποια παιδιά δεν θα ζεσταίνονταν βάζοντας το μαγκάλι στο κλειστό δωμάτιο βρίσκοντας τραγικό θάνατο. Αύτος θα έπρεπε να είναι και ο στόχος μας στο γυμνάσιο.. όχι να  προέτοιμάσουμε τους μαθητές μας για το λύκειο, αλλά να δώσουμε σε όλους τους μαθητές που θα συνεχίσουν ή όχι τις απαραίτητες γνώσεις για να αντιμετωπίσουν τον κόσμο... (άποψη μου πάντα)
 
Μα δεν εχουν ενα βιβλιο, ουτε κανει ο ιδιος καθηγητης τα 3 ξεχωριστα μαθηματα διοτι μονο το ενα απο αυτα εχει ως Α'αναθεση, αρα το μαθημα δεν ειναι ενοποιημενο σε τιποτα περα απο τη βαθμολογια!

Προφανώς δεν πρόκειται για ενοποιημένο μάθημα, αλλά δείχνει την τάση που υπάρχει...

Πάντως προς απάντηση στον προβληματισμό της συναδέλφισσας για το τι μπορεί να περιέχει ένα βιβλίο φ.ε. στην α γυμνασίου από χημεία και φυσική, νομίζω ότι οι καταστάσεις της ύλης, οι μετατροπές της, οι ιδιότητες των υλικών, η πυκνότητα με τη βοήθεια εργαστηρίου και phet και η διάκριση των μιγμάτων θα μπορούσαν άνετα να διδαχθούν.
Παραθέτω και ένα σύνδεσμο για το βιβλίου φυσικής της α' γυμνασίου στην Κύπρο, για να πάρετε μια ιδέα.. Δεν συμφωνώ όμως με τα κεφάλαια..
και παραθέτω και ένα σύνδεσμο για το βιβλίο φυσικής της α γυμνασίου της κύπρου. Δεν συμφωνώ με τα κεφάλαια, αλλά δίνει μια ιδέα...
http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/fysiki/didaktiko_yliko/a_gymnasiou/allo_yliko/a_gym_vivlio_mathiti_fysiki.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2013, 10:25:41 πμ από debra »

Αποσυνδεδεμένος steliou15

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #67 στις: Αύγουστος 07, 2013, 11:19:36 πμ »
Υπάρχει  και εδώ μια πρόταση απο τον Α. Κασσετα που έχει ενδιαφέρον και που σε μια ημερίδα είχε αναφερθεί
http://users.sch.gr/kassetas/education.htm

Αποσυνδεδεμένος steliou15

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #68 στις: Αύγουστος 07, 2013, 11:24:19 πμ »
Μαθηματικά όλοι οι ΠΕ04 έχουν δεύτερη ανάθεση στο γυμνάσιο, οπότε δεν υπάρχει θέμα. Πάντως αυτό με τις β' αναθέσεις και το πλαφόν δεν είναι προς όφελος των μαθητών. Ένας περιπλανώμενος καθηγητής έστω κι αν διδάσκει το μάθημα του, με τόσα τμήματα όσα έχουμε εμείς, με τα χρόνια γίνεται ένας κουρασμένος καθηγητής  που δεν μπορεί να μάθει τους μαθητές του και δεν μπορεί να αποδώσει. Ο καθηγητής αλληλεπιδρά με τους μαθητές του όχι μόνο μέσα στην τάξη, αλλά και στα διαλείμματα και στα κενά και οι μαθητές τον εμπιστεύονται όταν τον βλέπουν κάθε μέρα κι όχι όταν τον βλέπουν δύο με τρεις φορές την εβδομάδα στο σχολείο.. Οι παλαιότεροι μόνιμοι έκαναν πολλά σφάλματα με το να παίρνουν αυτα που θέλουν και να μην λογαριάζουν την α ανάθεση του νέου συναδέλφου και μας οδήγησαν στον κατακερματισμό..  Το πλαφόν έγινε για καθαρά συντεχνιακούς λόγους, γιατί δεν μπορούσαμε να τα βρούμε μεταξύ μας και το αναθέσαμε στο κράτος!!! Μπράβο μας! Όποτε θέλουν μπορούν να πετάξουν και μια ειδικότητα έξω... Κάπου διάβασα ότι η πληροφορική χρειάζεται και η χημεία όχι στην καθημερινότητα των μαθητών...  Αν όμως ήξεραν χημεία κάποια παιδιά δεν θα ζεσταίνονταν βάζοντας το μαγκάλι στο κλειστό δωμάτιο βρίσκοντας τραγικό θάνατο. Αύτος θα έπρεπε να είναι και ο στόχος μας στο γυμνάσιο.. όχι να  προέτοιμάσουμε τους μαθητές μας για το λύκειο, αλλά να δώσουμε σε όλους τους μαθητές που θα συνεχίσουν ή όχι τις απαραίτητες γνώσεις για να αντιμετωπίσουν τον κόσμο... (άποψη μου πάντα)
 
Μα δεν εχουν ενα βιβλιο, ουτε κανει ο ιδιος καθηγητης τα 3 ξεχωριστα μαθηματα διοτι μονο το ενα απο αυτα εχει ως Α'αναθεση, αρα το μαθημα δεν ειναι ενοποιημενο σε τιποτα περα απο τη βαθμολογια!

Προφανώς δεν πρόκειται για ενοποιημένο μάθημα, αλλά δείχνει την τάση που υπάρχει...

Πάντως προς απάντηση στον προβληματισμό της συναδέλφισσας για το τι μπορεί να περιέχει ένα βιβλίο φ.ε. στην α γυμνασίου από χημεία και φυσική, νομίζω ότι οι καταστάσεις της ύλης, οι μετατροπές της, οι ιδιότητες των υλικών, η πυκνότητα με τη βοήθεια εργαστηρίου και phet και η διάκριση των μιγμάτων θα μπορούσαν άνετα να διδαχθούν.
Παραθέτω και ένα σύνδεσμο για το βιβλίου φυσικής της α' γυμνασίου στην Κύπρο, για να πάρετε μια ιδέα.. Δεν συμφωνώ όμως με τα κεφάλαια..
και παραθέτω και ένα σύνδεσμο για το βιβλίο φυσικής της α γυμνασίου της κύπρου. Δεν συμφωνώ με τα κεφάλαια, αλλά δίνει μια ιδέα...
http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/fysiki/didaktiko_yliko/a_gymnasiou/allo_yliko/a_gym_vivlio_mathiti_fysiki.pdf
Εγώ πάντως νομίζω είναι πολύ καλή ιδέα..
Χωρίς απαιτήσεις μαθηματικών, έχοντας κάνει αρκετά απο αυτά στο δημοτικο, είναι μια καλή πρόταση

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Φυσική στην Α Γυμνασίου ;
« Απάντηση #69 στις: Αύγουστος 07, 2013, 11:33:45 πμ »
Σε συνδυασμό με ενα νέο μαθημα με θεμα εφαρμοσμένα μαθηματικα-μαθηματική φυσικη η παραπανω πρόταση θα ηταν ιδανικη. Για να μπορέσει να δομηθεί σωστά το υπόβαθρο της φυσικής ειναι αναγκαία η αναδιαμόρφωση των μαθηματικων στο γυμνασιο προς την κατεύθυνση των εφαρμοσμενων μαθηματικων
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 07, 2013, 11:35:41 πμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159851
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 650
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 530
Σύνολο: 540

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.118 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.