0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: anemoni στις Αυγούστου 06, 2013, 11:20:26 pm
Biov ειναι εκτίμηση αυτο που λες; Η εχεις πληροφόρηση;
Δηλαδή αν τους περίσσευαν γυμναστές δε θα υπήρχε παιδί στο σχολείο να περπατά..!! Όλα θα έτρεχαν από το πρωί έως το μεσημέρι.!!
Μα δεν εχουν ενα βιβλιο, ουτε κανει ο ιδιος καθηγητης τα 3 ξεχωριστα μαθηματα διοτι μονο το ενα απο αυτα εχει ως Α'αναθεση, αρα το μαθημα δεν ειναι ενοποιημενο σε τιποτα περα απο τη βαθμολογια!
Μαθηματικά όλοι οι ΠΕ04 έχουν δεύτερη ανάθεση στο γυμνάσιο, οπότε δεν υπάρχει θέμα. Πάντως αυτό με τις β' αναθέσεις και το πλαφόν δεν είναι προς όφελος των μαθητών. Ένας περιπλανώμενος καθηγητής έστω κι αν διδάσκει το μάθημα του, με τόσα τμήματα όσα έχουμε εμείς, με τα χρόνια γίνεται ένας κουρασμένος καθηγητής που δεν μπορεί να μάθει τους μαθητές του και δεν μπορεί να αποδώσει. Ο καθηγητής αλληλεπιδρά με τους μαθητές του όχι μόνο μέσα στην τάξη, αλλά και στα διαλείμματα και στα κενά και οι μαθητές τον εμπιστεύονται όταν τον βλέπουν κάθε μέρα κι όχι όταν τον βλέπουν δύο με τρεις φορές την εβδομάδα στο σχολείο.. Οι παλαιότεροι μόνιμοι έκαναν πολλά σφάλματα με το να παίρνουν αυτα που θέλουν και να μην λογαριάζουν την α ανάθεση του νέου συναδέλφου και μας οδήγησαν στον κατακερματισμό.. Το πλαφόν έγινε για καθαρά συντεχνιακούς λόγους, γιατί δεν μπορούσαμε να τα βρούμε μεταξύ μας και το αναθέσαμε στο κράτος!!! Μπράβο μας! Όποτε θέλουν μπορούν να πετάξουν και μια ειδικότητα έξω... Κάπου διάβασα ότι η πληροφορική χρειάζεται και η χημεία όχι στην καθημερινότητα των μαθητών... Αν όμως ήξεραν χημεία κάποια παιδιά δεν θα ζεσταίνονταν βάζοντας το μαγκάλι στο κλειστό δωμάτιο βρίσκοντας τραγικό θάνατο. Αύτος θα έπρεπε να είναι και ο στόχος μας στο γυμνάσιο.. όχι να προέτοιμάσουμε τους μαθητές μας για το λύκειο, αλλά να δώσουμε σε όλους τους μαθητές που θα συνεχίσουν ή όχι τις απαραίτητες γνώσεις για να αντιμετωπίσουν τον κόσμο... (άποψη μου πάντα) Παράθεση από: biov στις Αυγούστου 07, 2013, 01:08:38 amΜα δεν εχουν ενα βιβλιο, ουτε κανει ο ιδιος καθηγητης τα 3 ξεχωριστα μαθηματα διοτι μονο το ενα απο αυτα εχει ως Α'αναθεση, αρα το μαθημα δεν ειναι ενοποιημενο σε τιποτα περα απο τη βαθμολογια!Προφανώς δεν πρόκειται για ενοποιημένο μάθημα, αλλά δείχνει την τάση που υπάρχει...Πάντως προς απάντηση στον προβληματισμό της συναδέλφισσας για το τι μπορεί να περιέχει ένα βιβλίο φ.ε. στην α γυμνασίου από χημεία και φυσική, νομίζω ότι οι καταστάσεις της ύλης, οι μετατροπές της, οι ιδιότητες των υλικών, η πυκνότητα με τη βοήθεια εργαστηρίου και phet και η διάκριση των μιγμάτων θα μπορούσαν άνετα να διδαχθούν.Παραθέτω και ένα σύνδεσμο για το βιβλίου φυσικής της α' γυμνασίου στην Κύπρο, για να πάρετε μια ιδέα.. Δεν συμφωνώ όμως με τα κεφάλαια..και παραθέτω και ένα σύνδεσμο για το βιβλίο φυσικής της α γυμνασίου της κύπρου. Δεν συμφωνώ με τα κεφάλαια, αλλά δίνει μια ιδέα...http://www.schools.ac.cy/eyliko/mesi/themata/fysiki/didaktiko_yliko/a_gymnasiou/allo_yliko/a_gym_vivlio_mathiti_fysiki.pdf