0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δηλαδή το νεο συστημα με την τοποθέτηση ολων σε οργανικες θες να πεις οτι ειναι πιο ευέλικτο και παρεχει καλυτερη αξιοποιηση προσωπικου για τις αναγκες της υπηρεσιας απο την πλήρη ελαστικότητα της διάθεσης πυσδε που για τις ανάγκες της υπηρεσιας γινεται και διαθεση στην περιφέρεια? δηλαδη αυτο δε γινεται για να εξαλειφθεί το δύσκολα υπολογίσιμο λειτουργικο κενό και να υπαρχει αντικειμενικοτερη εικόνα των πλεόνασματων (αλλα και των κενών);
Και φυσικα απο την πλευρα του εκπαιδευτικου που θα προκύψει ως πλεονασμα στην επικρατεια. Ετσι παμε και στον τελικό στόχο. Για παραδειγμα 400 πλεονασματα φιλολογων μη αμφισβητισιμα απο κανενα, οπως δεν εγινε με τα πλεονασματα του survey που ηταν αμφισβητισιμα. Άρα ξεκάθαρες 400 διαθεσιμοτητες φιλολογων μετα απο την οποια αξιολογηση. Ειναι λοιπον κανεις που εχει αμφιβολίες για το στόχο?
Αν οι οργανικές αποκτήσουν προσωποπαγή χαρακτήρα δε χρειάζεται να αξιολογήσει τίποτα...
Όταν έχει ποσοτικά προσδιοριστεί το πόσους θες να ξαποστείλεις και το έχεις υπογράψει αλλιώς no money, τότε όποιος συνάδελφος πιστεύει ότι σκοπός τους είναι να λειτουργήσουν τα σχολεία ομαλά, χωρίς λειτουργικά κενά και άλλα τέτοια ρομαντικά είναι το λιγότερο αφελής.