*

Αποστολέας Θέμα: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό  (Αναγνώστηκε 85644 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #42 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 10:04:45 πμ »
Αυτό που ισχύει στην Αγγλία είναι ότι είναι ναι μεν postgraduate study (60 credits) αλλά χρειάζεσαι 180 credits για να θεωρηθεί ένα πρόγραμμα ως Master. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει κάποιος να παρακολουθήσει επιπλέον μαθήματα, να κάνει έρευνα και να παραδόσει διπλωματική εργασία.
Προφανώς γι' αυτό αναφέρθηκε ότι το ΕΠΠΑΙΚ με τη σημερινή του μορφή δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας ευρωπαϊκής χώρας.
Σημειωτέον ότι αν κάποιος στείλει το πτυχίο του ΕΠΠΑΙΚ στον UK NARIC (Αγγλικό ΔΟΑΤΑΠ) δεν το αναγνωρίζουν ως Master αλλά ως Postgraduate certificate in education (PGCE) και αυτό μπορείς να το χρησιμοποιήσει αν θέλει να διδάξει σε σχολείο της Αγγλίας.
Μήπως γνωρίζεις στην κλίμακα ISCED τι επιπέδου είναι;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:26:08 »

Αποσυνδεδεμένος @@

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 414
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #43 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 10:21:41 πμ »
Στις προκηρύξεις για πρόσληψη επιστημονικών και εργαστηριακών συνεργατών στα ΤΕΙ απαραίτητα πρέπει να έχει συνάφεια το μεταπτυχιακό, και στις προκηρύξεις των ΙΕΚ.
Αυτά ως πληροφορίες που γνωρίζω από την εμπειρία μου.

Μακάρι να αναγνωριστεί ως μεταπτυχιακό και το ΕΠΠΑΙΚ μιας και έκανα αίτηση και εγώ >:( αλλά λίγο πολύπλοκο μου ακούγεται το ότι οι κάτοχοι ΕΠΠΑΙΚ να παρακολουθούν και άλλα μαθήματα ώστε να αναβαθμιστούν κτλ , με τόσες απαιτήσεις που έχει το ΕΠΠΑΙΚ έπρεπε από τότε που θεσπίστηκε να θεωρούνταν μεταπτυχιακό, πόσες φορές πια θα κάνουμε πτυχιακές εργασίες  :)

Αποσυνδεδεμένος fiore

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1323
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #44 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 12:02:47 μμ »
επίσης κάποιοι μπορεί να έχουν ήδη μεταπτυχιακό συναφές στο αντικείμενό τους και λόγω των μορίων που είχαν να μπήκαν παλιότερα στο εππαικ οπότε να θέλουν δεύτερο μεταπτυχιακό στα παιδαγωγικά τώρα και αυτό βοηθάει περισσότερο για δουλειά στο εξωτερικό χτυπάς 2 τομείς και αντικείμενο και διδασκαλία ;)

Αποσυνδεδεμένος mentoras

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 225
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #45 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 12:09:15 μμ »
E ναι βρε παιδια, ολος ο κοσμος δεν ειναι το ελληνικο δημοσιο πια! (ΙΕΚ, ΤΕΙ, Β/βαθμια, δημόσιο)
Ειδικα με την συρρικνωση που γινεται και την λαιλαπα που ερχεται.
Και στο κατω κατω της γραφης, γιατι να μην εχει καποιος ενα χαρτι που κανει και για το δημοσιο αλλα και για τον ιδιωτικο τομεα.
Αυτη τη στιγμη, δεν το αναγνωριζει καν το ελληνικο δημοσιο, η ελληνικη πολιτεια καθ'ολοκληρια δηλαδη.
Αποκλειστικη χρηση και αναγνωριση στην β/βαθμια εκπ/ση!!! Οποιαδηποτε αλλη χρηση, απαγορευεται δια ροπάλου!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 25, 2013, 01:57:46 μμ από mentoras »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:26:08 »

Αποσυνδεδεμένος valentino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #46 στις: Σεπτέμβριος 25, 2013, 12:18:43 μμ »
Δεν ειναι ακριβως ετσι, τουλαχιστον αυτη ειναι η αποψη μου.
Μπορει το μαστερ οταν ειναι συναφες με το αρχικο πτυχιο, να εχει μεγαλυτερη αξια, κατι σαν 'πακετο', αλλα και ενα μεταπτυχιακο, εχει αξια ετσι κι αλλιως απο μονο του.
Δεν νομιζω συμμεριζονται παρά ελάχιστοι, την αποψή σου, οτι αν δεν εχουν σχεση πτυχιο-μεταπτυχιακο, τοτε το μεταπτυχιακο δεν εχει καμια αξια.

Ειδικα στις σημερινες δυσκολες εποχες, που οπως ολα δειχνουν πολλοι θα εκδιωχθουν με διαφορους τροπους απο το δημόσιο, ένα μεταπτυχιακο στο βιογραφικο ειναι μια καλη προσθηκη.
Νομιζω οτι το εππαικ ειναι ηδη με το ενα ποδι μεσα στις μεταπτυχιακες προδιαγραφες, οποτε μενει να δουμε αν θα ολοκληρωθει επιτελους αυτη η μεταβαση. Νομιζω οτι το αξιζουν, όσοι αφιέρωσαν χρονο, κοπο, χρημα, για να το παρακολουθησουν και να το αποκτησουν.
Ας ειμαστε ετοιμοι, κι ας προσπαθησουμε να πιεσουμε προς αυτη την κατευθυνση της αναβαθμισης των υπαρχοντων εππαικ, με εκδηλωση ενδιαφεροντος, κρουσεις κλπ, καθως οπως ολοι αντιλαμβανεσθε, ζουμε σε πραγματικα δυσκολες μερες, και πρεπει να εχουμε οσο το δυνατον περισσοτερα εργασιακά εφόδια.
like + 5.000.0000   ;)

Αποσυνδεδεμένος gdoul

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 29
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Seize the day!!!
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #47 στις: Σεπτέμβριος 26, 2013, 11:22:29 μμ »
Μήπως γνωρίζεις στην κλίμακα ISCED τι επιπέδου είναι;

Σύμφωνα με αυτό το διάγραμμα (http://www.ekep.gr/english/education/diagramma.asp) η ΑΣΠΑΙΤΕ βρίσκεται στο 5ο Επίπεδο ISCED.
Αν και νομίζω ότι εννοεί τις προπτυχιακές σπουδές της ΑΣΠΑΙΤΕ.
Έχω την εντύπωση πως το ΕΠΠΑΙΚ είναι ανάμεσα στο 5ο και στο 6ο επίπεδο.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 26, 2013, 11:47:36 μμ από gdoul »

Αποσυνδεδεμένος valentino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #48 στις: Σεπτέμβριος 27, 2013, 03:39:10 μμ »
Σύμφωνα με αυτό το διάγραμμα (http://www.ekep.gr/english/education/diagramma.asp) η ΑΣΠΑΙΤΕ βρίσκεται στο 5ο Επίπεδο ISCED.
Αν και νομίζω ότι εννοεί τις προπτυχιακές σπουδές της ΑΣΠΑΙΤΕ.
Έχω την εντύπωση πως το ΕΠΠΑΙΚ είναι ανάμεσα στο 5ο και στο 6ο επίπεδο.
στο 4ο πρέπει να είναι ...

Αποσυνδεδεμένος corsair05

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ86
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #49 στις: Σεπτέμβριος 27, 2013, 04:35:01 μμ »
Οταν το παρακολουθουσαμε ομως μας παραμυθιαζαν οτι οπου να ναι θα αναγνωριστει σαν μεταπτυχιακό.....τι κανουν τωρα????  Τωρα που θα τους κοπουν οι πολλες αιτησεις αφου χάνεται η ελπιδα του αδιοριστου εκπαιδευτικου...αφου προσληψεις δεν γινονται να δω τι θα κανουν..
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 27, 2013, 05:15:39 μμ από Lasid »

Αποσυνδεδεμένος valentino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #50 στις: Σεπτέμβριος 27, 2013, 08:44:55 μμ »
Οταν το παρακολουθουσαμε ομως μας παραμυθιαζαν οτι οπου να ναι θα αναγνωριστει σαν μεταπτυχιακό.....τι κανουν τωρα????  Τωρα που θα τους κοπουν οι πολλες αιτησεις αφου χάνεται η ελπιδα του αδιοριστου εκπαιδευτικου...αφου προσληψεις δεν γινονται να δω τι θα κανουν..
τώρα είναι που τους συμφέρει να το κάνουν μεταπτυχιακο...

Αποσυνδεδεμένος vagus venato

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #51 στις: Σεπτέμβριος 28, 2013, 12:06:52 πμ »
Σύμφωνα με αυτό το διάγραμμα (http://www.ekep.gr/english/education/diagramma.asp) η ΑΣΠΑΙΤΕ βρίσκεται στο 5ο Επίπεδο ISCED.
Αν και νομίζω ότι εννοεί τις προπτυχιακές σπουδές της ΑΣΠΑΙΤΕ.
Έχω την εντύπωση πως το ΕΠΠΑΙΚ είναι ανάμεσα στο 5ο και στο 6ο επίπεδο.

Ωραίος gdloul, αλλά αυτό το διάγραμμα δεν ισχύει. Σε προηγούμενο ποστ γράφω για ISCED 2011. Κατέβασέ το και θα δεις. Έχει αλλαγές από το επίπεδο 3 και πάνω. Έχουν αναβαθμιστεί τα ΤΕΙ σε ΑΤΕΙ στην ίδια βαθμίδα με τα πανεπιστήμια. Τα ΑΤΕΙ και τα πανεπιστήμια ανήκουν στη κατηγορία 6, τα μεταπτυχιακά στη κατηγορία 7 και τα διδακτορικά στη κατηγορία 8...αυτό ισχύει και στην Ελλάδα...(η σελίδα είναι στα αγγλικά, διότι στα ελληνικά να το πω κομψά, ξέχασαν να ανεβάσουν τα 8 επίπεδα--> http://en.nqf.gov.gr/The8Levels/tabid/164/Default.aspx.

Το πρόγραμμα ΕΠΠΑΙΚ είναι αδιαβάθμητο..δηλαδή δεν ανήκει σε κανένα επίπεδο. 1) Δε σου παρέχει με τη σημερινή του μορφή τη δυνατότητα να αναβαθμίσεις το επίπεδο σπουδών σου...π.χ. αν το θεωρήσουμε στο 5ο επίπεδο θα έπρεπε να σου δίνει τη δυνατότητα να μπεις σε κάποιο πανεπιστήμιο (6 επίπεδο ή και στο 7 ως μεταπτυχιακό). 2) Δεν ανήκει στο 6ο διότι, θα ήθελε 3 ή 4 χρόνια σπουδών.

Ας κρατήσουμε αυτό--> Postgraduate certificate in education (PGCE) στην Αγγλία. Δηλ. κάτι σαν μισό μεταπτυχιακό μου φαίνεται (του λείπουν credits) και να ευχαριστήσουμε τους Άγγλους που το αποδέχονται έστω και με αυτό το τρόπο.
Μη προσπαθείτε να κάνετε πιστή μετάφραση για να το κατατάξετε...εφόσον οι Άγγλοι δε το κατατάσσουν στο επίπεδο 7. Έπρεπε κάπως να βρούνε μια ορολογία και τελικά το ονόμασαν έτσι...ήθελα να έβλεπα τη φάτσα του Άγγλου όταν θα προσπαθούσε να το κατατάξει κάπου..χαχαχα  τρελή σπαζοκεφαλιά.   
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 28, 2013, 12:11:52 πμ από vagus venato »
Όσο ζω...μαθαίνω και όσο μαθαίνω...ζω!!

Αποσυνδεδεμένος valentino

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 216
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #52 στις: Σεπτέμβριος 28, 2013, 12:23:26 πμ »
το επίπεδο δεν έχει σχέση με το αν μπορείς να αναβαθμίσεις το υπάρχον vagus venato ...

Αποσυνδεδεμένος vagus venato

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #53 στις: Οκτώβριος 04, 2013, 01:19:46 πμ »
το επίπεδο δεν έχει σχέση με το αν μπορείς να αναβαθμίσεις το υπάρχον vagus venato ...

Θα αναφέρω τα εξής, χωρίς να θέλω να υποτιμήσω, να θίξω ή να προσβάλλω τις όποιες γνώσεις σας σχετικά με θέματα του επιπέδου σπουδών και εκπαίδευση.

Γενικά μιλάω.
Καταρχήν, έχω αναφέρει και παραθέσει links, όπου μπορείτε να ανατρέξετε για να πληροφορηθείτε και να κρίνετε εν τέλη, τα λεγόμενα μου.
Εάν διαβάζατε έστω και για ένα 10λεπτο το ISCED 1997 ή 2011 θα καταλαβαίνατε ότι για να περάσεις από το ένα επίπεδο στο επόμενο υπάρχουν κάποια βασικά κριτήρια και κάποιοι σκοποί. Κάποια από αυτά αναφέρω στο παραπάνω ποστ. Προφανώς ένας από τους λόγους που τελειώνεις π.χ. το γυμνάσιο και πας στο λύκειο είναι και η αναβάθμιση των σπουδών και των γνώσεων σου. Δε πιστεύω να διαφωνεί κανείς με αυτό?!!

Άρα η έννοια του επιπέδου συνάδει με την έννοια της αναβάθμισης..πάνε πακέτο αυτά.
Αν θέλουμε να γίνει το ΕΠΠΑΙΚ μεταπτυχιακός τίτλος, θα πρέπει να του δώσουμε όλα εκείνα που του λείπουν για να ορισθεί ως μεταπτυχιακός τίτλος και να μην υπάρχουν υπόνοιες για "αδιαβάθμητό" ή "που ανήκει" κτλ.

Δε μπορώ να καταλάβω το συλλογισμό σας, ότι το επίπεδο δεν έχει σχέση με την αναβάθμιση. Που το στηρίζεται αυτό?

Θα παρακαλούσα τον οποιοδήποτε θελήσει να αναφέρει κάτι, ας βάζει και μια πηγή ή έναν σύνδεσμο, όπου να αποδεικνύει τα λεγόμενά του ή να δικαιολογεί το τρόπο σκέψης του ή την άποψη του μέσα από τη παράθεση των σχετικών συνδέσμων. 

Διαφορετικά θα λέει ο καθένας τη γνώμη και τα πιστεύω του και δε θα βγάλουμε άκρη ποτέ, ούτε εμείς, ούτε και τα μέλη που μας παρακολουθούν.

@corsair05: Αγαπητέ μου η έννοια του "αδιόριστου εκπαιδευτικού" δεν υφίσταται πλέον. Βασικά δεν υπήρξε ποτέ. Την εισήγαγε το ΠΑΣΟΚ για να παραμυθιάσει τους φοιτητές των εκπαιδευτικών σχολών σε μια μελλοντική τους πρόσληψη στο δημόσιο. Αυτά τις δεκαετίες 90', 2000', όπου γίνονταν μαζικές προσλήψεις στην εκπαίδευση. Είχε καλλιεργηθεί και ακόμα ζούνε με αυτή την ελπίδα οι φοιτητές των ΠΤΔΕ, που νομίζουν ότι τους περιμένει μία θέση στο δημόσιο. Η θέση στο δημόσιο δεν υπάρχει και δεν ανήκει σε κανέναν φοιτητή των ΠΤΔΕ ή β'μιας.

Υπάρχουν οι έννοιες των άνεργων, των εργαζόμενων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα και των εποχιακών-επικουρικών (αναπληρώτες κτλ.). Εξάλλου ως αναπληρωτής υπογράφεις σύμβαση ορισμένου χρόνου στο δημόσιο...άρα είσαι διορισμένος (άλλη η έννοια μόνιμος ή αορίστου χρόνου που και πάλι διορισμένος θεωρείσαι, αλλά αλλάζει ο χρόνος παραμονής στην υπηρεσία και άλλα).

Διαφορετικά οι πάντες από τεχνικές και βάλε ειδικότητες θα λένε όταν βγαίνουν από τις σχολές τους αδιόριστοι...π.χ. δικηγόροι. Αυτά είναι αστειότητες και γελοιότητες.

Οι μόνοι πραγματικοί αδιόριστοι και με τη βούλα είναι οι απόφοιτοι της σχολής δημόσιας διοίκησης (εξαιρώντας φυσικά τα σώματα ασφαλείας), οι οποίοι υποχρεωτικά εντός του χρόνου που τελειώνουν απορροφούνται αποκλειστικά σε θέσεις δημοσίου. Αυτοί μέχρι να διοριστούν ονομάζονται αδιόριστοι.   

Τώρα εάν θέλετε να ζείτε σε ένα ψεύτικο όνειρο δικαίωμά σας.

Φιλικά Πάντα!!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2013, 01:51:33 πμ από vagus venato »
Όσο ζω...μαθαίνω και όσο μαθαίνω...ζω!!

Αποσυνδεδεμένος asd

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 198
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #54 στις: Οκτώβριος 04, 2013, 05:38:19 μμ »
Αν θέλουμε να γίνει το ΕΠΠΑΙΚ μεταπτυχιακός τίτλος, θα πρέπει να του δώσουμε όλα εκείνα που του λείπουν για να ορισθεί ως μεταπτυχιακός τίτλος και να μην υπάρχουν υπόνοιες για "αδιαβάθμητό" ή "που ανήκει" κτλ.

Έχει πολλές ώρες παρακολούθησης σε σχέση με αρκετά μδε, λίγες διδασκαλίες, πτυχιακή, καθηγητές με προσόντα, δίδακτρα, φοιτητές με αρκετά προσόντα.
Τι εννοείς ότι λείπει; Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που να χαρακτηρίζει ένα ετήσιο ή 1,5 έτους μδε.

Αποσυνδεδεμένος vagus venato

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
    • Προφίλ
Απ: ΑΣΠΑΙΤΕ - διαδικασία αναγνώρισης ως μεταπτυχιακό
« Απάντηση #55 στις: Οκτώβριος 04, 2013, 08:01:37 μμ »
Τι εννοείς ότι λείπει; Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο που να χαρακτηρίζει ένα ετήσιο ή 1,5 έτους μδε.

Δεν υπάρχει κάποιο ΦΕΚ που να ορίζει τη δομή και τη λειτουργία του. Δεν υπάρχουν ή αν κάποια από αυτά υπάρχουν δεν έχουν συμπεριληφθεί με τέτοιο τρόπο, όπως ορίζει ο νομοθέτης για τη θέσπιση μεταπτυχιακού προγράμματος.  1)Γενικές Διατάξεις, 2) Αντικείμενο και σκοπός, 3) Μεταπτυχιακοί τίτλοι, 4) κατηγορίες πτυχιούχων, 5) χρονική διάρκεια, 6) πρόγραμμα μαθημάτων 7) πιστωτικές μονάδες, 8 )αριθμός εισακτέων, 9) προσωπικό, 10) υλικοτεχνική υποδομή,

11)κόστος λειτουργίας το οποίο θα αναφέρει αναλυτικά:
α) Ανθρώπινο δυναμικό
β) Δαπάνες μετακινήσεων
γ) Εκπαιδευτικό υλικό
δ) Αναλώσιμα
ε) Προμήθεια − συντήρηση εξοπλισμού/λογισμικού
στ) Δαπάνες δημοσιότητας, ημερίδα, οδηγός σπουδών
ζ) Γενικές δαπάνες
ΣΥΝΟΛΟ

Ποιος θα τα καλύψει όλα αυτά, ποιος ορίζεται ως ο υπεύθυνος του μεταπτυχιακού και τέλος μεταβατικές διατάξεις.
Του λείπουν και πιστωτικές μονάδες για να θεωρηθεί μεταπτυχιακό (κάποιοι μήνες...νομίζω 2).

Για να καταλάβεις και να πάρεις μια ιδέα..κατέβασε ένα όποιο θέλεις φεκ μεταπτυχιακού της ιατρικής σχολής του ΕΚΠΑ-->http://www.grammateia.med.uoa.gr/index.php?c=20&sid=1c9ef170ea664fa45caf6f4e88288e6c#cat20
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 04, 2013, 08:15:01 μμ από Lasid »
Όσο ζω...μαθαίνω και όσο μαθαίνω...ζω!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161374
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 472
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 421
Σύνολο: 427

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.