*

Αποστολέας Θέμα: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις  (Αναγνώστηκε 56379 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #70 στις: Σεπτέμβριος 11, 2014, 09:47:11 πμ »
Αν θυμαστε περσι εσεις ειχατε διαμαρτυρηθει με τη συμβιβαστικη λυση του μονοωρου γενικης παιδειας και μαλιστα διαφωνουσατε και στο να ειναι γενικης παιδειας ιδιαιτερα αυτα τα μονοωρα που ελαχιστα πραγματα προσφερουν( αναφερομαι κυριως στα επαλ που εγινε μονοωρη η φυσικη και τα μαθηματικα για να μπει η πληροφορικη). Οποτε σαν γενικη παιδεια ειται αναπτυξη εφαρμογων θα διδασκεται που δεν ειναι γενικη παιδεια ειτε εφαρμοσμενα θεματα(;) υπολογιστων. Αληθεια τι θα διδασκεται στη Β και Γ λυκειου? Η αλγοριθμικη παντως σε καμμια περιπτωση δε θα πρεπει να ειναι γενικης παιδειας.
Δεν τιθεται θεμα συγκρισης, αναφερθηκα στις συζητησεις που γινοταν περσυ. Προσωπικα ειμαι υποστηρικτης της πληροφορικης, αλλωστε εχω αφιερωσει χιλιαδες ωρες μελετωντας θεματα προγραμματισμου απο χομπυ, αλλα απο την αρχη η θεση μου ηταν οτι η πληροφορικη δεν ειναι γενικη παιδεια αλλα εξειδικευμενη.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 11, 2014, 09:55:06 πμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:53:59 »

Αποσυνδεδεμένος Teko

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #71 στις: Σεπτέμβριος 11, 2014, 10:19:54 πμ »
Η χημεία για παραδειγμα στο νεο λύκειο είναι 2ωρη γενικης παιδείας στη Β και μετά 6ωρη κατευθυνσης στη Γ Λυκειου. Αυτο πως γινεται και η αλγοριθμική όχι;

Καλό θα ήταν για μένα να ήταν στις κατευθυνσείς στη Β αυτά τα δύο μαθήματα, δηλαδη θετική μαθηματικα φυσικη χημεια και τεχνολογικη μαθηματικα φυσικη αλγοριθμικη αλλα στο υπουργειο εχουν άλλο σκεπτικό και θέλουν μια ενιαια ΕΠΕ με μόνο τα 2 πρώτα μαθηματα.

Το μονοωρο συμφωνώ και επαυξάνω οτι ειναι λάθος να υπάρχει αλλα αυτο έγινε εντελως 'στο γονατο' χωρις κανένα σχεδιασμό επειδή αν θυμασαι το προηγουμενο καλοκαίρι ειχαν εκδόσει το προσχεδιο του νέου λυκείου χωρις καθολου πληροφορικη (μονο εκεινο το επιλογής στην Α λυκειου υπηρχε) και τι έκαναν;; 1 ωρα προτζεκτ 1 ωρα πληροφορική. Ούτε το ένα θα γίνεται ούτε το άλλο... Και το αποτέλεσμα αύτο δε νομίζω οτι ηταν το προσδοκόμενο απο τον κλάδο μας, ενα τυράκι πεταξαν για να το 'βουλώσουμε'.  Εξάλλου συναδελφε δε ξέρω για τα μονοωρα στα ΕΠΑΛ, αλλα το μονοώρο το χουμε ζήσει στην πληροφορική οι καθηγητές αρκετά με το γυμνάσιο. Μια ώρα σε κάθε τάξη του γυμνασίου αρκετές 10ετιες τωρα και ξερουμε πόσο ψυχοφθόρο είναι...
ΠΕ20

Αποσυνδεδεμένος Μαριος ΠΕ19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #72 στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 02:59:17 μμ »
Η αλγοριθμικη παντως σε καμμια περιπτωση δε θα πρεπει να ειναι γενικης παιδειας..... Προσωπικα ειμαι υποστηρικτης της πληροφορικης, αλλωστε εχω αφιερωσει χιλιαδες ωρες μελετωντας θεματα προγραμματισμου απο χομπυ, αλλα απο την αρχη η θεση μου ηταν οτι η πληροφορικη δεν ειναι γενικη παιδεια αλλα εξειδικευμενη.

Αυτή μπορεί να είναι η άποψη σου αλλά είναι λάθος. Η πληροφορική (αλγοριθμική) είναι πλέον ένα αντικείμενο το οποίο πρέπει να το γνωρίζουν όλοι ανεξάρτητα από το τι θέλουν να σπουδάσουν.

Αυτό δεν το λέω εγώ άλλα η επιστημονική αφρόκρεμα όπως καθηγητές πρυτάνεις και κοσμήτορες από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου όπως το Harvard, το Stanford, και το MIT

https://code.org/quotes

http://www.youtube.com/watch?v=nKIu9yen5nc

Ακόμα και ένα από τα μεγαλύτερα εν ζωή μυαλά ο Stephen Hawking (της ειδικότητας σου αν δεν κάνω λάθος) δηλώνει ότι:

"Whether you want to uncover the secrets of the universe, or you just want to pursue a career in the 21st century, basic computer programming is an essential skill to learn."

Χωρίς καμία διάθεση προσβολής θα μου επιτρέψεις να πιστεύω ότι η δίκη τους άποψη έχει μεγαλύτερη επιστημονική βαρύτητα..
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2014, 03:42:30 μμ από Μαριος ΠΕ19 »

Αποσυνδεδεμένος Μαριος ΠΕ19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #73 στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 03:07:01 μμ »
Ακόμα και ο ίδιος ο Barack Obama ζητησε από όλους τους νέους των ΗΠΑ να μαθαίνουν αλγοριθμικη στα σχολειά.

http://www.youtube.com/watch?v=6XvmhE1J9PY

Τελος η Επιστήμη των Υπολογιστών είναι τόσο σημαντικό αντικείμενο πλέον που τα μεγαλύτερα εξεταστικά συστήματα του κόσμου την έχουν μέσα στις βασικές επιστήμες μαζί με τη φυσική τη χημεία και τη βιολογία.

1) Ιnternational Βaccalaureate (ΙΒ) Καταξιωμένο σύστημα πανευρωπαϊκά με υψηλότατο κύρος
Σχετικός σύνδεσμος:
http://www.ibo.org/diploma/curriculum/group5/ComputerScience.cfm

2) General Certificate of Secondary Education (GCSE) Μεγάλη Βρετανία
Σχετικός σύνδεσμος
http://www.ocr.org.uk/qualifications/gcse-computing-j275-from-2012/

3) College Entrance Examination Board ( CEEB )Α, που στις ΗΠΑ είναι το κεντρικό συμβούλιο εξετάσεων για εισαγωγή στα Κολέγια
Σχετικός σύνδεσμος
https://apstudent.collegeboard.org/apcourse/ap-computer-science-a/course-details

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:53:59 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #74 στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 03:46:25 μμ »
Ερώτηση προς τους διδάσκοντες πληροφορικούς: είστε ικανοποιημένοι από τα βιβλία, το πρόγραμμα σπουδών και τη δομή του μαθήματος; Αν ναι, γιατί; Αν όχι, τι βελτιώσεις απαιτούνται;
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #75 στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 05:48:54 μμ »
Ερώτηση προς τους διδάσκοντες πληροφορικούς: είστε ικανοποιημένοι από τα βιβλία, το πρόγραμμα σπουδών και τη δομή του μαθήματος; Αν ναι, γιατί; Αν όχι, τι βελτιώσεις απαιτούνται;

Η ερώτηση αφορά τα μαθήματα του Λυκείου μόνο ή όλους τους τύπους σχολείου;

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #76 στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 08:47:03 μμ »
Ας περιοριστούμε στο γενικό λύκειο αρχικά.
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #77 στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 08:58:55 μμ »
Ερώτηση προς τους διδάσκοντες πληροφορικούς: είστε ικανοποιημένοι από τα βιβλία, το πρόγραμμα σπουδών και τη δομή του μαθήματος; Αν ναι, γιατί; Αν όχι, τι βελτιώσεις απαιτούνται;

Από φέτος αλλάζει το βιβλίο στην Α Λυκείου και εισάγεται νέο στην Β Λυκείου.
Οσο για την Γ Λυκείου απομένουν να γίνουν πιθανές αλλαγές από του χρόνου.

ΥΓ. Κρίνω σαν Πληροφορικός και όχι ως Πληροφορικός. Οπως θα έκρινα και σαν άλλης ειδικότητας εκπαιδευτικός που εισάγεται κάτι νέο στην ειδικότητα του.

Αποσυνδεδεμένος jtsop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 432
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #78 στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 09:28:47 μμ »
http://free-informatics.blogspot.gr/2014/09/blog-post_13.html

Οι μαχόμενοι Χημικοί και οι Πληροφορικοί της Εκπαίδευσης είναι συνάδελφοι και όχι εχθροί.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #79 στις: Σεπτέμβριος 14, 2014, 09:44:23 μμ »
Ας περιοριστούμε στο γενικό λύκειο αρχικά.

Οπότε δεν μπορώ να σε βοηθήσω.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #80 στις: Σεπτέμβριος 20, 2014, 10:50:29 πμ »
Παράθεση
Στον αέρα τινάζει ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος το νέο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση -θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου με κατάληξη στη Γ΄ Λυκείου του 2015-2016-, προχωρώντας σε αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα, ένα χρόνο μετά την ψήφιση του νόμου 4186/13. Πρόκειται για τη δέκατη μερική ή ριζική αλλαγή που γίνεται στο σύστημα εισαγωγής τα τελευταία 30 χρόνια, υποβάλλοντας για άλλη μία φορά σε πειραματισμούς τους μαθητές του Λυκείου. Την ίδια στιγμή, με τις αποφάσεις του ο κ. Λοβέρδος πλήττει ευθέως τους αριστούχους Λυκείου που επιλέγουν θετικές επιστήμες. Και αυτό, διότι με τις αλλαγές Λοβέρδου ο υποψήφιος που θα συγκεντρώσει 19.000 μονάδες θα πρέπει να επιλέξει ή τις υψηλόβαθμες σχολές υγείας ή τις περιζήτητες σχολές πληροφορικής. Ενδεικτικό παράδειγμα είναι το περιζήτητο «δίδυμο» της Ιατρικής Αθηνών και του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ – τα δύο τμήματα περιλαμβάνονται στην παλέτα των επιλογών όλων των αριστούχων θετικών επιστημών την τελευταία εικοσαετία.

Ειδικότερα, με βάση το νέο σύστημα εισαγωγής, που ψηφίστηκε πέρυσι και θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά στις πανελλαδικές εξετάσεις του 2016 για τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου, ισχύουν τα ακόλουθα:

• Ο μαθητής στη Β΄ Λυκείου πρέπει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο κατευθύνσεις: των ανθρωπιστικών και των θετικών σπουδών.

• Στη Γ΄ Λυκείου θα επιλέξει μεταξύ των: α) ανθρωπιστικών σπουδών, β) οικονομικών, κοινωνικών και πολιτικών σπουδών και γ) θετικών σπουδών, οι οποίες οδηγούν σε σχολές πέντε επιστημονικών πεδίων. Επιλέγοντας πεδίο, ο μαθητής θα εξετασθεί σε 4 μαθήματα διεκδικώντας μία θέση σε συγκεκριμένη ομάδα σχολών.

Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας που παρουσιάζει σήμερα η «Κ», στο αναλυτικό πρόγραμμα της Γ΄ Λυκείου αλλάζουν τα ακόλουθα:

• Αφαιρείται το δίωρο μάθημα της Εισαγωγής στις Αρχές της Επιστήμης των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, που είναι μάθημα γενικής παιδείας και διδάσκεται σε όλους τους μαθητές.

• Οι ώρες της Γυμναστικής (εύλογα για όλους τους μαθητές) από μία γίνονται δύο.

• Προστίθεται ως μάθημα επιλογής το Σχέδιο και τα Γερμανικά, Ισπανικά, Ιταλικά για όσους επιλέξουν να εισαχθούν σε τμήματα που απαιτούν την εξέταση των αντίστοιχων μαθημάτων.

• Σημαντική αλλαγή που ανατρέπει τις ισορροπίες είναι η εισαγωγή του μαθήματος της Πληροφορικής για τους μαθητές που θα επιλέξουν την ομάδα προσανατολισμού των θετικών επιστημών. Το μάθημα θα διδάσκεται 6 ώρες και όσοι μαθητές το επιλέξουν δεν θα διδάσκονται Χημεία (επίσης έχει 6 ώρες). Την Πληροφορική θα πρέπει να επιλέγουν όσοι υποψήφιοι θέλουν να διεκδικήσουν εισαγωγή σε τμήμα ΑΕΙ/ΤΕΙ Πληροφορικής και τη Χημεία εκείνοι που θέλουν να εισαχθούν σε τμήμα με βασικό μάθημα τη Χημεία.

Ο κ. Λοβέρδος αλλάζει τις τεχνικές ισορροπίες του συστήματος, καθώς επί της ουσίας, με την εισαγωγή της Πληροφορικής, δημιουργεί ένα έκτο επιστημονικό πεδίο, ενισχύοντας τα επιχειρήματα όσων τον κατηγορούν ότι λειτουργεί με συντεχνιακά κριτήρια αφού στα Λύκεια υπάρχουν πλεονάζοντες καθηγητές Γυμναστικής και Πληροφορικής. Από την άλλη, η επανεισαγωγή της Πληροφορικής στερεί από τους υποψηφίους επιλογές σπουδών καθώς τους βάζει διλήμματα μεταξύ περιζήτητων σχολών (π.χ., όπως αναφέρθηκε, μεταξύ Ιατρικής και τμημάτων Η/Υ, και μεταξύ Χημικών Μηχανικών και τμημάτων Η/Υ), ενώ απροσδιόριστο είναι το βασικό μάθημα για σχολές όπως των Πολιτικών Μηχανικών.

Τέλος, υπουργείο Παιδείας και ΑΕΙ έχουν ολιγωρήσει να ξεκαθαρίσουν σημαντικά ζητήματα για τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου, όπως σε ποια επιστημονική κατεύθυνση θα ενταχθεί καθένα από τα 450 τμήματα ΑΕΙ/ΤΕΙ και το μάθημα βαρύτητας για την εισαγωγή σε καθένα.

Χημικοί «κατά» καθηγητών Πληροφορικής

Η κόντρα μεταξύ καθηγητών Πληροφορικής και Χημείας, που είχε ξεσπάσει πέρυσι όταν ενόψει της ψήφισης του νόμου 4186/13 η Χημεία ήταν μεταξύ των τεσσάρων πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων αλλά όχι η Πληροφορική, αναζωπυρώθηκε τώρα με την απόφαση Λοβέρδου για εισαγωγή της Πληροφορικής.

Ενδεικτικά, μετά την πληροφορία για τον τελικό σχεδιασμό του υπ. Παιδείας, η Ενωση Ελλήνων Χημικών συγκάλεσε έκτακτη συνεδρίαση των αντιπροσώπων της από όλη τη χώρα, για αύριο, με θέμα τον καθορισμό της στάσης του κλάδου. Οι χημικοί υποστηρίζουν ότι με τις αλλαγές θα υποβαθμιστεί η διδασκαλία της Χημείας στη Γ΄ Λυκείου, καθώς οι περισσότεροι μαθητές θα επιλέγουν την Πληροφορική, που θεωρείται ευκολότερο μάθημα της Χημείας. Οι ενώσεις καθηγητών Πληροφορικής θεωρούν απαραίτητη την εξέταση της Πληροφορικής για την εισαγωγή στα 33 τμήματα Πληροφορικής ΑΕΙ και ΤΕΙ, ενώ οι χημικοί αντιτείνουν ότι υπάρχουν περί τα 100 τμήματα σχετικά με τη Χημεία. Πίσω από τη διελκυστίνδα κρύβεται ο φόβος των καθηγητών κάθε ειδικότητας μήπως δημιουργηθεί πλεόνασμα προσωπικού στα σχολεία, αλλά και μήπως μειωθεί η ζήτηση στην αγορά των φροντιστηρίων και των ιδιαίτερων μαθημάτων. Το βασικό ερώτημα, πάντως, είναι εάν οι αλλαγές γίνονται με παιδαγωγικά κριτήρια ή μήπως επικρατούν συντεχνιακές λογικές και συμφέροντα...

Σημερινό άρθρο του "κυρίου" Λακασά στο πρωτοσέλιδο της Καθημερινής (!)

Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς

- Το ότι το σύστημα τινάζεται στον αέρα λόγω εισαγωγής της Πληροφορικής;
- Το ότι αναφέρει την εισαγωγή σαν εκπαιδευτική μεταρρύθμιση, όταν το νομοσχέδιο της μεταρρύθμισης ψηφίστηκε πέρσι;
- ΤΟ ΟΤΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1 ΠΕΔΙΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ; ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Η/Υ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΣΗΜΕΡΑ
- Το ότι οι ισορροπίες θα χαλάσουν με ένα 6ο επιστημονικό πεδίο, όταν υπάρχουν 4 πεδία με 20-60 σχολές και ένα πεδίο με 200;
- Το ότι εισάγει την Πληροφορική το 2014 για να εξυπηρετήσει συντεχνίες;
- Το ότι το άρθρο αναφέρεται (υποτίθεται) στην εισαγωγή της Πληροφορικής αλλά μας πληροφορεί για όλες τις κινήσεις της Ένωσης Ελλήνων Χημικών;
- Το ότι θα επιλέγουν όλοι οι μαθητές την ευκολότερη Πληροφορική, όταν οι φετινοί αριστούχοι στην ΑΕΠΠ ήταν στο 7%;
- Το ότι η Πληροφορική αντιστοιχεί μόνο σε 33 σχολές (αυτές είναι οι σχολές Πληροφορικής μόνο, υπάρχουν άλλες τόσες Ηλεκτρολόγων, Ηλεκτρονικών, Αυτοματιστών και Μαθηματικών), ενώ η Χημεία σε πάνω από 100; Ας δούμε έναν κατάλογο των σχολών Χημείας επιτέλους!!!

Αμερόληπτη δημοσιογραφία
Εμετική προπαγάνδα...

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #81 στις: Σεπτέμβριος 20, 2014, 12:05:36 μμ »
Οι απόψεις διίστανται για την αντικειμενικότητα αν και οσο και να μεροληπει περιέχει και αλήθειες. Το θεμα τωρα ειναι να μπει ενα μαθημα πληροφορικής του επιπέδου των μαθηματικών κατεύθυνσης εφοσον η αλγοριθμικη ειναι μαθηματικό κομμάτι. Όσοι περνάνε σε σχολές πληροφορικής να εχουν ενα υψηλό επίπεδο και απο μαθηματικα και απο αλγοριθμικη-αρχές πληροφορικής. Να μην ειναι ενα μαθημα της πλάκας που θα επιλέγεται λογω της ευκολίας του. Αυτο θα εξαρτηθεί και απο τους πανεπιστημιακούς που θα εμπλακούν με τις πανελλήνιες και θα πρεπει αν όντως θέλουν αναβάθμιση της πληροφορικής πρεπει το μαθημα να ειναι ανάλογου επιπεδου
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #82 στις: Σεπτέμβριος 20, 2014, 12:10:36 μμ »
Πολύ σωστά!
  

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η Πληροφορική στις Πανελλαδικές Εξετάσεις
« Απάντηση #83 στις: Σεπτέμβριος 20, 2014, 12:15:32 μμ »
Τα υπάρχοντα θέματα δεν είναι της πλάκας
Το μάθημα χρειάζεται πολλές διορθώσεις και εκσυγχρονισμό, συμφωνούμε
Και καλό θα είναι να επεκταθεί από τα όρια του Προγραμματισμού
Για Επιστήμη Υπολογιστών να μιλάμε
Να υπάρχει και θεωρητικό κομμάτι, στο υπάρχον δεν υφίσταται σχεδόν θεωρία και αυτή που υπάρχει είναι σχεδόν άχρηστη και κακογραμμένη

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159560
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 307
Σύνολο: 315

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.