0 μέλη και 20 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
knkn, σωστή η παρατήρησή σου για το θέμα της αξιολόγησης.Αλλά δεν αναφέρθηκα (μόνο) σε εμένα, ούτε τα διαβάζω μόνο εγώ.Ξέρω ότι είναι πολύς κόσμος με τεταμένα νεύρα, και γι'αυτό ό,τι γράφουμε καλό είναι να το τεκμηριώνουμε.
Ως τις 15 Ιουνίου θα καταρτιστούν πίνακες, μετά θα ξεκινήσει η διαδικασία υποχρεωτικών μεταθέσεων. Αν προηγηθούν οι υποχρεωτικές μεταθέσεις, οι κανονικές πότε άραγε θα ανακοινωθούν; Εξακολουθώ να έχω την απορία τι θα ισχύσει για αυτούς που είναι χρόνια αποσπασμένοι σε υπηρεσίες. Ίδωμεν......
Για να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα.1. Τα οργανικά κενά είναι αναλόγως των ωρών των σχολείων (που θα μείνουν) και των ωρών που θα υπάρχουν (αριθμός παιδιών, ωρες ανά ειδικότητα κ.τ.λ.). Μιλάμε πάντα για αυτές που θα ισχύουν από το myschool (έτσι για να μην ξεχνιόμαστε). Οπως καταλαβαίνετε ειδικά για την ββθμια αν δεν αλλάξει κάτι οι ώρες των μαθημάτων επιλογής και project είναι αβεβαιο αν θα λογαριάζονται την εποχή των οργανικών (Μάιος-Ιούνιος).2. Πλέον άνω των 12 ετών καθηγητές χωρίς προσλήψεις θα είναι σχεδόν όλοι σε 3-5 χρόνια (τουλάχιστον στην Ββθμια). Πράγμα που σημαίνει ότι αυτοί θα περισσεύουν για τα λειτουργικά κενά...άρα οι όποιες αλλαγές θα γίνουν θα είναι για 2-3 χρόνια (η διαδικασία) αλλά μόνιμες για τους εκπαιδευτικούς (δεν θα υπάρχει κενό για επιστροφή).3. Επιχειρείται μια ανευ προηγουμένου αλλαγή του εργασιακού περιβάλλοντος στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού....κοινώς θα μείνουν εκπαιδευτικοί άνω της 15ετίας και οι αναπληρωτές...Οι κάτω της 15 ετιάς θα μου πείτε...(ή θα φύγουν εκτός Δημοσίου ή σε άλλη θέση στο Δημόσιο ή θα παρακαλάνε για αποσπάσεις κάθε χρόνο). Φυσικά το ίδιο θα ισχύσει και για τους άνω της 15 ετίας που θα εγκλωβιστούν σε μη επιθυμητά εώς ανεπιθύμητα μέρη.ΥΓ1. Οταν έλεγα να ξεσκονίσω το Π.Δ. κάτι ήξερα....φυσικά για την εκάστοτε κυβέρνηση οι εκπαιδευτικοί κοστίζουν γιατί έχουν άποψη και δεν μπαίνουν στο μαντρί...άσε που στην θέση τους μπορώ να προσλάβω άλλους και να τους έχω 2 μήνες χωρίς μισθό.ΥΓ2. Ο εκπαιδευτικός κακά τα ψέμματα και ας γίνω κακός για τον κλάδο δεν αποκτά καμία τεχνογνωσία (εάν δεν το επιδιώξει ο ίδιος - με προσωπικά έξοδα πολλές φορές - και συνήθως εκτός δομών Υπουργείου) κατά την άσκηση του επαγγέλματος...τι εννοώ όπως ήταν το σύστημα μπορεί κάποιος να κάνει μάθημα μόλις αποφοιτήσει και να συνεχίσει να είναι ανεπαρκής εφ όρου ζωής. Αν πάλι είναι καλός ή άριστος σε αυτό το σύστημα δεν θα ανταμειφθει. Πράγμα που τελικά σημαίνει ότι Ιούλιο-Αυγουστο μπορώ να αντικαταστήσω όποιον και όπου θέλω. Θα μου πείτε και η ποιότητα της εκπαίδευσης (αδιάφορο εξάλλου οι έχοντες έχουν τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια). Αυτά φυσικά όλα έγιναν και με την ανοχή του κλάδου επί σειρά δεκαετιών.