0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
1. Δεν είχα δει την ανάλυσή σου 2. Νομίζω στην ίδια κατεύθυνση είμαστε, απλώς εγώ από το άρθρο 1 καταλαβαίνω ότι η αναφορά σε όσους υπερβαίνουν τις κατανεμημένες ανά περιοχή οργανικές θέσεις (που κανείς δεν μας λέει ποιές/πόσες είναι) πάει στους λεγόμενους διαθεσίτες.
Η αναφορά σε όσους υπερβαίνουν τις κατανεμημένες θέσεις (που σαφώς δεν προσδιορίζει) σίγουρα αφορά τους διαθεσίτες, αλλά μπορεί να αφορά και εκπαιδευτικούς που έκλεισε/συρικνώθηκε το σχολείο τους, ενώ είχαν οργανική, οπότε είναι οι "υπεράριθμοι" όπως τους ορίζαμε μέχρι προχτές. Γι΄αυτό σε χτεσινά ποστς έλεγα ότι αφορά όλους.
Καλά το πας. Αν άλλαζες και τον χρόνο και αν έλεγες και αλλάζει μορφή το σχολείο ενώ δεν μπορείς να χαθείς σε πλήθος αναθέσεων...
Σίγουρα με την τρέλα που έχει ο πλέον ακατάλληλος υπουργός παιδείας, όλα να τα περιμένεις.Όμως προσωπικά αισθάνομαι ότι είναι ανέτοιμοι ( και θα είναι για πολύ ακόμη) να προβούν σε ένα τέτοιο σενάριο. Θεωρώ δηλαδή ότι δεν μπορούν στην εφαρμογή να περάσουν το συγκεκριμένο μέτρο. Στην δευτεροβάθμια που ανήκω ξεκινήσανε με 80 περίπου συναδέλφους με μηδενικό ωράριο και καταλήξαμε με μηδέν (νομίζω...) Επίσης με τον τρ'οπο που περιγράφετε, κλείνει το σχολείο σου και είσαι με λιγότερα από 12 χρόνια τότε μαπίνεις στην λίστα !!!Τίποτα δεν αποκλείεται αλλά ξαναλέω για να ξεπεραστούν εμπόδια νομικής φύσεως και ισονομίας (;; σε εφαρμογή τουλάχιστον το βλέπω πολύ δύσκολο. Γιατί ναι μεν οι άνθρωποι είναι ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, είναι αδίστακτοι αλλά και ΑΝΙΚΑΝΟΙ !!!
Έχω την εντύπωση ότι κανονικά σε αυτό το forum έπρεπε η συζήτησει να πηγαίνει ως εξής:"Παιδιά ποιός είναι βάρδια 21:00-22:00;""Θέλω να αλλάξω μαζί του γιατί στις 22:30 πρέπει να πάρω το παιδί από το καράτε"Και οι βάρδιες να αναφέρονται στο ξύλο που έπρεπε να πέφτει στο Υπουργείο... Πραγματικά μετά από 104 σελίδες Forum μόνο στο pde και άπειρα άλλα όπως και κατ ιδίαν συζητήσεις απορώ πως και δεν τους δέρνουμε κατ' εξακολούθηση ακόμα.Γιατί το λέω με τόσο μαίνος: Ας υποθέσουμε ότι λέμε τέλος. Τέλος στις υπεραριθμίες και τέλος στα πλεονάσματα. Πρέπει να σταματήσει αυτό. Ξαναεξετάζουμε το θέμα μεταθέσεων εκπαιδευτικών και το κάνουμε άδικο μεν, αλλά θα καλυφτούν τα κενά. Πως όμως:Πρώτη φάση βγαίνουν τα κενά και τα πλεονάσματα έτσι όπως μπορούν να προβλεφτούν στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Με βάση τα πλεονάσματα οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις πλεονασματικές περιοχές μπορούν να ζητήσουν μετάθεση στα κενά που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα. Εθελοντικά και οι μεταθέσεις θα δοθούν βάσει μορίων... ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΜΟΡΙΩΝ, και χωρίς ο εκπαιδευτικός να χαρακτηριστεί υπεράριθμος. Φυσικά μετά από αυτή την διαδικασία θα συνεχίσουν να υπάρχουν κενά (λιγότερα φυσικά) και πλεονάσματα (και αυτά θα είναι λιγότερα). τότε και μονο τότε θα ξεκινήσουν οι μετακινήσεις, πάλι βάση μορίων αλλά από την ανάποδη αυτή τη φορά (όπως δηλαδή το ΠΔ το έχει τώρα). Δηλαδή αυτοί που έχουν τα λιγότερα μόρια από τις περιοχές με πλεονάζοντες θα μετακινούνται όσο γίνεται λιγότερο... Προσοχή: όχι πρώτα τοπικά και μετά πανελλαδικά. Όσο γίνεται λιγότερο. Οι περισσεύοντες της κάθε χρονιάς (πλεονάζοντες που δεν μετακινήθηκαν θα είναι οι πρώτοι υποψήφιοι την επόμενη χρονιά για υποχρεωτική μετάθεση, μιας και όσοι έχουν λιγότερα μόρια θα έχουν μετακινηθεί ήδη.Και αυτό το παραπάνω που έγραψα είναι έκτρωμα... Είναι άτιμο να το κάνει κανείς αυτό στους υφυσταμένους του, αλλά τουλάχιστο δεν διαλύει κάθε έννοια δικαιοσύνης. Φυσικά σκεφτείτε πόσο καλύτερο θα μπορούσε να γίνει αν μελετούσαν το όλο σύστημα μεταθέσεων και προσλήψεων ώστε να μην συμβαίνουν αυτά. Π.Χ. να δηλώνεις την περιοχή που επιθυμείς να διαγωνιστείς σε έναν διαγωνισμό του ΑΣΕΠ πριν τον διορισμό. Τότε θα ξέρεις ότι διαγωνίζεσαι για τις 5-10 θέσεις που σε ενδιαφέρουν και βάσει της τοποθεσίας τους ή σε όλη την επικράτεια οπότε θα ξέρεις ότι είσαι γυρολόγος. Σκεφτείτε αν γίνονταν αυτό από την αρχή, πόσοι θα γίνονταν εκπαιδευτικοί, και πόσο θα διαμαρτύρονταν κάποιος που διορίζεται μακρυά.Τέλος πάντων με έχει εξαγριώσει ο χαρακτήρας με τον οποίο γίνονται αυτές οι αλλαγές και το ρουσφέτι που διαφαίνεται από πίσω... Πως γίνεται να φτιάξεις ένα ΠΔ που να ευνοεί τους έχοντες λιγότερα μόρια στις περιοχές κοντά στο κέντρο ώστε να τοποθετηθούν οριστικά λές και έχουν προτεραιότητα;;; Απίστευτο...
το καλύτερο, απλούστερο και δικαιότερο θα ήταν να γίνονται οι μεταθέσεις όπως πρέπει να γίνονται δηλαδή σε οργανικά κενά - και όχι κατ ονομα οργανικά κενά - και αυτο που ονομάζουν υποχρεωτικές μεταθέσεις να γίνουν αποσπάσεις με μόρια μεταθέσεων !! Τόσο απλά... ούτε ρουσφέτια ούτε τίποτα... απλά, λιτά και απέρριττα... βγες και πες ως υπουργείο αυτά ειναι ταλειτουργικά κενά που μπορούν να δοθούν ως αποσπάσεις, μπείτε και δηλώστε... και με βάση τα μόριά σας αν τα πιάσετε τα πίάσατε... αν όχι παραμένετε εκεί που είστε ! ποιος θα έλεγε όχι σε αυτό;
Εδώ είναι το ΠΔ 50/1996 (http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.doe.gr%2Fnomoi%2Fpd50.pdf&ei=P9IVU-mOLeLnywOy64KwDQ&usg=AFQjCNGAbZKuBLISbmeIipUbNoMldo-8Vg&sig2=FtXqD2_J6zL4tdVTN6K9xg&bvm=bv.62286460,d.bGQ).[...]παρατηρώ ότι στο άρθρο 14 δεν υπάρχει παράγραφος 12 και ερωτώ αυτοί στο Υπουργείο Παιδείας και στο ΣΤΕ (που το έλεγξαν) δεν πρέπει να είναι οι πρώτοι για διαθεσιμότητα και απόλυση? Δηλαδή πόσο για το ανδρικό μόριο είναι επιτέλους εκεί πέρα? Μπεεεε ρε Μπεεεε....
Υπάρχει στο ΠΔ 100/97 που τροποποιεί/συμπληρώνει το 50/96 (η συγκεκριμένη παρ/φος αναφέρεται στην κρίση υπεραριθμίας στα μουσικά και πειραματικά σχολεία -για τα δεύτερα δεν ισχύει πλέον, αφού άλλαξε το καθεστώς...).*Στο τέλος του ΠΔ 28 για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις αναφέρεται:Άρθρο 7Λοιπές διατάξειςΟι λοιπές διατάξεις του π.δ. 50/1996 εφαρμόζονται συμπληρωματικά, εφόσον δεν αντίκεινται στις διατάξεις του παρόντος.Αυτό σημαίνει ότι, επειδή το ΠΔ 28 θέτει ως βασικό κριτήριο τη "12ετία" εξαιρώντας όσους έχουν >12 χρόνια από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, είναι πιθανό να αλλάξει ο τρόπος κρίσης της υπεραριθμίας στη σχολική μονάδα, καθώς και η σειρά κατάταξης για τις οριστικές και προσωρινές τοποθετήσεις. Δηλαδή:-Σε περίπτωση υπεραριθμίας (οργανικής ή λειτουργικής) σε ένα σχολείο, αν κανείς δε θέλει να κριθεί υπεράριθμος, κρίνεται ο τελευταίος τοποθετηθείς. Τώρα, με τα νέα δεδομένα, τι θα γίνει αν ο τελευταίος τοποθετηθείς έχει >12 χρόνια (επειδή π.χ. πήρε βελτίωση πέρυσι) και ο προτελευταίος λιγότερα;- Εφόσον οι έχοντες >12 χρόνια εξαιρούνται από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, ουσιαστικά προηγούνται στην κάλυψη των κενών και στη συμπλήρωση ωραρίου. Πώς θα γίνονται πλέον οι τοποθετήσεις; Όπως τώρα, δηλ. από ενιαία λίστα στην οποία μπαίνουν όλοι, ανεξαρτήτως προϋπηρεσίας, με βάση τις μονάδες μετάθεσης; Ή θα γίνουν δύο λίστες, "υπερδωδεκαετών" και "υποδωδεκαετών" με προτεραιότητα στους πρώτους;Πολλά θα εξαρτηθούν από το πώς θα χειριστούν το θέμα οι Δ/νσεις και τα ΠΥΣΔΕ, κυρίως από το πώς θα μοιράσουν τις ώρες...