*

Αποστολέας Θέμα: Μεταθέσεις 2014  (Αναγνώστηκε 1539143 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1442 στις: Μάρτιος 04, 2014, 07:23:57 μμ »
1. Δεν είχα δει την ανάλυσή σου
2. Νομίζω στην ίδια κατεύθυνση είμαστε, απλώς εγώ από το άρθρο 1 καταλαβαίνω ότι η αναφορά σε όσους υπερβαίνουν τις κατανεμημένες ανά περιοχή οργανικές θέσεις (που κανείς δεν μας λέει ποιές/πόσες είναι) πάει στους λεγόμενους διαθεσίτες.

Η αναφορά σε όσους υπερβαίνουν τις κατανεμημένες θέσεις (που σαφώς δεν προσδιορίζει) σίγουρα αφορά τους διαθεσίτες, αλλά μπορεί να αφορά και εκπαιδευτικούς που έκλεισε/συρικνώθηκε το σχολείο τους, ενώ είχαν οργανική, οπότε είναι οι "υπεράριθμοι" όπως τους ορίζαμε μέχρι προχτές. Γι΄αυτό σε χτεσινά ποστς έλεγα ότι αφορά όλους.
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:29:14 »

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1443 στις: Μάρτιος 04, 2014, 07:27:58 μμ »
Η αναφορά σε όσους υπερβαίνουν τις κατανεμημένες θέσεις (που σαφώς δεν προσδιορίζει) σίγουρα αφορά τους διαθεσίτες, αλλά μπορεί να αφορά και εκπαιδευτικούς που έκλεισε/συρικνώθηκε το σχολείο τους, ενώ είχαν οργανική, οπότε είναι οι "υπεράριθμοι" όπως τους ορίζαμε μέχρι προχτές. Γι΄αυτό σε χτεσινά ποστς έλεγα ότι αφορά όλους.

Καλά το πας.  ;) Αν άλλαζες και τον χρόνο και αν έλεγες και αλλάζει μορφή το σχολείο ενώ δεν μπορείς να χαθείς σε πλήθος αναθέσεων...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2014, 07:32:11 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος kostakiss

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1444 στις: Μάρτιος 04, 2014, 07:50:42 μμ »
Καλά το πας.  ;) Αν άλλαζες και τον χρόνο και αν έλεγες και αλλάζει μορφή το σχολείο ενώ δεν μπορείς να χαθείς σε πλήθος αναθέσεων...

Σίγουρα με την τρέλα που έχει ο πλέον ακατάλληλος υπουργός παιδείας, όλα να τα περιμένεις.

Όμως προσωπικά αισθάνομαι ότι είναι ανέτοιμοι ( και θα είναι για πολύ ακόμη) να προβούν σε ένα τέτοιο σενάριο. Θεωρώ δηλαδή ότι δεν μπορούν στην εφαρμογή να περάσουν το συγκεκριμένο μέτρο. Στην δευτεροβάθμια που ανήκω ξεκινήσανε με 80 περίπου συναδέλφους με μηδενικό ωράριο και καταλήξαμε με μηδέν (νομίζω...) 

Επίσης με τον τρ'οπο που περιγράφετε, κλείνει το σχολείο σου και είσαι με λιγότερα από 12 χρόνια τότε μαπίνεις στην λίστα !!!

Τίποτα δεν αποκλείεται αλλά ξαναλέω για να ξεπεραστούν εμπόδια νομικής φύσεως και ισονομίας (;;;) σε εφαρμογή τουλάχιστον το βλέπω πολύ δύσκολο. Γιατί ναι μεν οι άνθρωποι είναι ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, είναι αδίστακτοι αλλά και ΑΝΙΚΑΝΟΙ !!!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1445 στις: Μάρτιος 04, 2014, 08:02:42 μμ »
Σίγουρα με την τρέλα που έχει ο πλέον ακατάλληλος υπουργός παιδείας, όλα να τα περιμένεις.

Όμως προσωπικά αισθάνομαι ότι είναι ανέτοιμοι ( και θα είναι για πολύ ακόμη) να προβούν σε ένα τέτοιο σενάριο. Θεωρώ δηλαδή ότι δεν μπορούν στην εφαρμογή να περάσουν το συγκεκριμένο μέτρο. Στην δευτεροβάθμια που ανήκω ξεκινήσανε με 80 περίπου συναδέλφους με μηδενικό ωράριο και καταλήξαμε με μηδέν (νομίζω...) 

Επίσης με τον τρ'οπο που περιγράφετε, κλείνει το σχολείο σου και είσαι με λιγότερα από 12 χρόνια τότε μαπίνεις στην λίστα !!!

Τίποτα δεν αποκλείεται αλλά ξαναλέω για να ξεπεραστούν εμπόδια νομικής φύσεως και ισονομίας (;;;) σε εφαρμογή τουλάχιστον το βλέπω πολύ δύσκολο. Γιατί ναι μεν οι άνθρωποι είναι ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, είναι αδίστακτοι αλλά και ΑΝΙΚΑΝΟΙ !!!


Λοιπόν ας σταματήσω την Πυθία γιατί είναι σαν να κοροιδεύω. (θεωρώ ότι δεν αλλάζει τίποτα παρά συγχωνεύσεις σχολείων πρωτοβάθμιας και δημιουργία και άλλων ΕΑΕΠ

α) Οι φιλόλογοι θα ξαναπάρουν πίσω την ιστορία από του χρόνου αρα δεν περισσεύουν. μαθηματικοί και φυσικοί πάλι δύσκολα να μην βρουν ώρες
β) Οι ειδικότητες που περισσεύουν και μπορούν να μεταταχθούν δεν περισσεόυν σε ένα Νομό αλλά παντού. αρα δεν υπάρχουν οργανικές παντού. Εάν πάλι δημιουργηθούν ΕΑΕΠ θα δημιουργηθούν παντού
γ) οι ειδικότητες που είναι λίγοι στον αριθμό καλύβουν τρύπες άσε που και για αυτούς δεν υπήρχαν οργανικές από πριν όχι τώρα με την άυξηση του ωραρίου
δ) ειδικότητες που έχουν κάποιο σοβαρό αριθμό και δεν μπορούν να μπορούν να κάνουν μάθημα στην αβθμια πάλι περισσεύουν παντού.

Με λίγα λόγια με την αύξηση του ωραρίου και με τις αποσπάσεις μια χαρά τις όποιες μικροδιαφορές τις κουμαντάρει. Αν πάλι κάνει υποχρεωτικές μεταθέσεις μιλάμε για μικρό αριθμό (άσε που μπορεί κάποιοι να ευνοηθούν σε επίπεδο περιφέρειας).

Πάμε τώρα στο θέμα μας. Ποια σχολεία είναι υπό φάση δραματκής αλλαγής; ποιες ειδικότητες έπαιρναν μαζικά μεταθέσεις, γίνονταν μαζικά διορισμοί και έπαιρναν αναπληρωτές όχι για λειτουργικά κενά αλλά επειδή δεν μπορούσαν να διορίσουν άλλους γιατί οι διοριστέοι είχαν εξαντληθεί. Και ποιες ειδικότητες δεν μπορούν να χαθούν δεξιά και αριστερά με αυξομείωση ωραρίου;

Ενα βασικό θέμα όμως είναι αν οι υποχρεωτικές μεταθέσεις είναι για κανένα δύο χρόνια να καλυφθούν κενά ή για να περισσεύει μόνιμα κόσμος χωρίς κενά (τότε η συζήτηση πάει σε άλλο επίπεδο και όλες οι ειδικότητες κινδυνεύουν εξίσου).

Αν λοιπόν σκοπός δεν είναι η μείωση του προσωπικού με βιαιο τρόπο αλλά η ανακατανομή τότε ο Μπράτης παίζει κύριο λόγο στο να δώσει κάτι και να πάρει κάτι. Είπε δεν υπάρχουν υπεράριθμοι στην αβθμια (μάλλον το έννοεί για όλη την Ελλάδα...όχι όμως και για μέρη της Ελλάδας...). Με λίγα λόγια έχει χρόνο μέχρι αρχές Ιούνη να κάνει μια ανακατανομή σε συνδυασμό και με τα ΕΑΕΠ να μην περισσεύει πολύ κόσμος σε ένα Νομό και σε άλλο τα κενά να είναι τεράστια...

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2014, 08:09:51 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:29:14 »

Αποσυνδεδεμένος escozul

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1446 στις: Μάρτιος 04, 2014, 08:33:22 μμ »
Έχω την εντύπωση ότι κανονικά σε αυτό το forum έπρεπε η συζήτησει να πηγαίνει ως εξής:

"Παιδιά ποιός είναι βάρδια 21:00-22:00;"
"Θέλω να αλλάξω μαζί του γιατί στις 22:30 πρέπει να πάρω το παιδί από το καράτε"

Και οι βάρδιες να αναφέρονται στο ξύλο που έπρεπε να πέφτει στο Υπουργείο... Πραγματικά μετά από 104 σελίδες Forum μόνο στο pde και άπειρα άλλα όπως και κατ ιδίαν συζητήσεις απορώ πως και δεν τους δέρνουμε κατ' εξακολούθηση ακόμα.

Γιατί το λέω με τόσο μαίνος: Ας υποθέσουμε ότι λέμε τέλος. Τέλος στις υπεραριθμίες και τέλος στα πλεονάσματα. Πρέπει να σταματήσει αυτό. Ξαναεξετάζουμε το θέμα μεταθέσεων εκπαιδευτικών και το κάνουμε άδικο μεν, αλλά θα καλυφτούν τα κενά. Πως όμως:
Πρώτη φάση βγαίνουν τα κενά και τα πλεονάσματα έτσι όπως μπορούν να προβλεφτούν στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Με βάση τα πλεονάσματα οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις πλεονασματικές περιοχές μπορούν να ζητήσουν μετάθεση στα κενά που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα. Εθελοντικά και οι μεταθέσεις θα δοθούν βάσει μορίων... ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΜΟΡΙΩΝ, και χωρίς ο εκπαιδευτικός να χαρακτηριστεί υπεράριθμος. Φυσικά μετά από αυτή την διαδικασία θα συνεχίσουν να υπάρχουν κενά (λιγότερα φυσικά) και πλεονάσματα (και αυτά θα είναι λιγότερα). τότε και μονο τότε θα ξεκινήσουν οι μετακινήσεις, πάλι βάση μορίων αλλά από την ανάποδη αυτή τη φορά (όπως δηλαδή το ΠΔ το έχει τώρα). Δηλαδή αυτοί που έχουν τα λιγότερα μόρια από τις περιοχές με πλεονάζοντες θα μετακινούνται όσο γίνεται λιγότερο... Προσοχή: όχι πρώτα τοπικά και μετά πανελλαδικά. Όσο γίνεται λιγότερο. Οι περισσεύοντες της κάθε χρονιάς (πλεονάζοντες που δεν μετακινήθηκαν θα είναι οι πρώτοι υποψήφιοι την επόμενη χρονιά για υποχρεωτική μετάθεση, μιας και όσοι έχουν λιγότερα μόρια θα έχουν μετακινηθεί ήδη.

Και αυτό το παραπάνω που έγραψα είναι έκτρωμα... Είναι άτιμο να το κάνει κανείς αυτό στους υφυσταμένους του, αλλά τουλάχιστο δεν διαλύει κάθε έννοια δικαιοσύνης. Φυσικά σκεφτείτε πόσο καλύτερο θα μπορούσε να γίνει αν μελετούσαν το όλο σύστημα μεταθέσεων και προσλήψεων ώστε να μην συμβαίνουν αυτά. Π.Χ. να δηλώνεις την περιοχή που επιθυμείς να διαγωνιστείς σε έναν διαγωνισμό του ΑΣΕΠ πριν τον διορισμό. Τότε θα ξέρεις ότι διαγωνίζεσαι για τις 5-10 θέσεις που σε ενδιαφέρουν και βάσει της τοποθεσίας τους ή σε όλη την επικράτεια οπότε θα ξέρεις ότι είσαι γυρολόγος. Σκεφτείτε αν γίνονταν αυτό από την αρχή, πόσοι θα γίνονταν εκπαιδευτικοί, και πόσο θα διαμαρτύρονταν κάποιος που διορίζεται μακρυά.

Τέλος πάντων με έχει εξαγριώσει ο χαρακτήρας με τον οποίο γίνονται αυτές οι αλλαγές και το ρουσφέτι που διαφαίνεται από πίσω... Πως γίνεται να φτιάξεις ένα ΠΔ που να ευνοεί τους έχοντες λιγότερα μόρια στις περιοχές κοντά στο κέντρο ώστε να τοποθετηθούν οριστικά λές και έχουν προτεραιότητα;;; Απίστευτο...

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1447 στις: Μάρτιος 04, 2014, 08:41:41 μμ »
το καλύτερο, απλούστερο και δικαιότερο θα ήταν να γίνονται οι μεταθέσεις όπως πρέπει να γίνονται δηλαδή σε οργανικά κενά - και όχι κατ ονομα οργανικά κενά - και
αυτο που ονομάζουν υποχρεωτικές μεταθέσεις να γίνουν αποσπάσεις με μόρια μεταθέσεων !! Τόσο απλά... ούτε ρουσφέτια ούτε τίποτα... απλά, λιτά και απέρριττα... βγες και πες ως υπουργείο αυτά ειναι ταλειτουργικά κενά που μπορούν να δοθούν ως αποσπάσεις, μπείτε και δηλώστε... και με βάση τα μόριά σας αν τα πιάσετε τα πίάσατε... αν όχι παραμένετε εκεί που είστε !

ποιος θα έλεγε όχι σε αυτό;
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1448 στις: Μάρτιος 04, 2014, 08:43:14 μμ »
Έχω την εντύπωση ότι κανονικά σε αυτό το forum έπρεπε η συζήτησει να πηγαίνει ως εξής:

"Παιδιά ποιός είναι βάρδια 21:00-22:00;"
"Θέλω να αλλάξω μαζί του γιατί στις 22:30 πρέπει να πάρω το παιδί από το καράτε"

Και οι βάρδιες να αναφέρονται στο ξύλο που έπρεπε να πέφτει στο Υπουργείο... Πραγματικά μετά από 104 σελίδες Forum μόνο στο pde και άπειρα άλλα όπως και κατ ιδίαν συζητήσεις απορώ πως και δεν τους δέρνουμε κατ' εξακολούθηση ακόμα.

Γιατί το λέω με τόσο μαίνος: Ας υποθέσουμε ότι λέμε τέλος. Τέλος στις υπεραριθμίες και τέλος στα πλεονάσματα. Πρέπει να σταματήσει αυτό. Ξαναεξετάζουμε το θέμα μεταθέσεων εκπαιδευτικών και το κάνουμε άδικο μεν, αλλά θα καλυφτούν τα κενά. Πως όμως:
Πρώτη φάση βγαίνουν τα κενά και τα πλεονάσματα έτσι όπως μπορούν να προβλεφτούν στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Με βάση τα πλεονάσματα οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν στις πλεονασματικές περιοχές μπορούν να ζητήσουν μετάθεση στα κενά που υπάρχουν σε όλη την Ελλάδα. Εθελοντικά και οι μεταθέσεις θα δοθούν βάσει μορίων... ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΜΟΡΙΩΝ, και χωρίς ο εκπαιδευτικός να χαρακτηριστεί υπεράριθμος. Φυσικά μετά από αυτή την διαδικασία θα συνεχίσουν να υπάρχουν κενά (λιγότερα φυσικά) και πλεονάσματα (και αυτά θα είναι λιγότερα). τότε και μονο τότε θα ξεκινήσουν οι μετακινήσεις, πάλι βάση μορίων αλλά από την ανάποδη αυτή τη φορά (όπως δηλαδή το ΠΔ το έχει τώρα). Δηλαδή αυτοί που έχουν τα λιγότερα μόρια από τις περιοχές με πλεονάζοντες θα μετακινούνται όσο γίνεται λιγότερο... Προσοχή: όχι πρώτα τοπικά και μετά πανελλαδικά. Όσο γίνεται λιγότερο. Οι περισσεύοντες της κάθε χρονιάς (πλεονάζοντες που δεν μετακινήθηκαν θα είναι οι πρώτοι υποψήφιοι την επόμενη χρονιά για υποχρεωτική μετάθεση, μιας και όσοι έχουν λιγότερα μόρια θα έχουν μετακινηθεί ήδη.

Και αυτό το παραπάνω που έγραψα είναι έκτρωμα... Είναι άτιμο να το κάνει κανείς αυτό στους υφυσταμένους του, αλλά τουλάχιστο δεν διαλύει κάθε έννοια δικαιοσύνης. Φυσικά σκεφτείτε πόσο καλύτερο θα μπορούσε να γίνει αν μελετούσαν το όλο σύστημα μεταθέσεων και προσλήψεων ώστε να μην συμβαίνουν αυτά. Π.Χ. να δηλώνεις την περιοχή που επιθυμείς να διαγωνιστείς σε έναν διαγωνισμό του ΑΣΕΠ πριν τον διορισμό. Τότε θα ξέρεις ότι διαγωνίζεσαι για τις 5-10 θέσεις που σε ενδιαφέρουν και βάσει της τοποθεσίας τους ή σε όλη την επικράτεια οπότε θα ξέρεις ότι είσαι γυρολόγος. Σκεφτείτε αν γίνονταν αυτό από την αρχή, πόσοι θα γίνονταν εκπαιδευτικοί, και πόσο θα διαμαρτύρονταν κάποιος που διορίζεται μακρυά.

Τέλος πάντων με έχει εξαγριώσει ο χαρακτήρας με τον οποίο γίνονται αυτές οι αλλαγές και το ρουσφέτι που διαφαίνεται από πίσω... Πως γίνεται να φτιάξεις ένα ΠΔ που να ευνοεί τους έχοντες λιγότερα μόρια στις περιοχές κοντά στο κέντρο ώστε να τοποθετηθούν οριστικά λές και έχουν προτεραιότητα;;; Απίστευτο...

Για τους πολιτικούς δεν είσαι εκπαιδευτικός αλλά ψηφοφόρος. Μην σου πω πελάτης. Επίσης αν γινόταν αυτό που λες κάποιοι θα έπρεπε να δουλεύουν και να μην κάνουν ρουσφέτια. Και ανα γίνονταν όλα τα παραπάνω δεν θα ήσουν στην Ελλάδα...

Ασε που δεν θα είμασταν και ο κλασικός Ελληνάς. Η αλήθεια είναι ότι ο Έλληνας τα τελευταία χρόνια άλλαξε δρματικά και από το επίπεδο να περνάω καλύτερα από τον γείτονα που είμασταν κάποτε τώρα παίζει το να περνάει ο γείτονας χειρότερα από εμένα...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 04, 2014, 09:03:10 μμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος marinadim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 461
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1449 στις: Μάρτιος 04, 2014, 08:54:45 μμ »
Πολύ σωστή, bitch, αλλά δυστυχώς η κοινή λογική έχει χαθεί... 
escozul, ποτέ δεν είναι αργά, μπορούμε να μοιράσουμε βάρδιες  :)  Δηλώνω εθελόντρια, αρκεί να μη με αφήσετε μόνη μου  :D 

Αποσυνδεδεμένος victoryhope

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 870
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1450 στις: Μάρτιος 04, 2014, 09:19:26 μμ »
το καλύτερο, απλούστερο και δικαιότερο θα ήταν να γίνονται οι μεταθέσεις όπως πρέπει να γίνονται δηλαδή σε οργανικά κενά - και όχι κατ ονομα οργανικά κενά - και
αυτο που ονομάζουν υποχρεωτικές μεταθέσεις να γίνουν αποσπάσεις με μόρια μεταθέσεων !! Τόσο απλά... ούτε ρουσφέτια ούτε τίποτα... απλά, λιτά και απέρριττα... βγες και πες ως υπουργείο αυτά ειναι ταλειτουργικά κενά που μπορούν να δοθούν ως αποσπάσεις, μπείτε και δηλώστε... και με βάση τα μόριά σας αν τα πιάσετε τα πίάσατε... αν όχι παραμένετε εκεί που είστε !

ποιος θα έλεγε όχι σε αυτό;

Όοοοολη αυτή η συζήτηση γι'αυτό γίνεται...είπαμε...άνοιξαν από πέρυσι οι ασκοί...
Ναι, λατρεύω την εκπαίδευση αλλά πολύ μας ταλαιπωρούν!

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1451 στις: Μάρτιος 04, 2014, 09:37:14 μμ »
Εδώ είναι το ΠΔ 50/1996 (http://www.google.gr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CC4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.doe.gr%2Fnomoi%2Fpd50.pdf&ei=P9IVU-mOLeLnywOy64KwDQ&usg=AFQjCNGAbZKuBLISbmeIipUbNoMldo-8Vg&sig2=FtXqD2_J6zL4tdVTN6K9xg&bvm=bv.62286460,d.bGQ).
[...]
παρατηρώ ότι στο άρθρο 14 δεν υπάρχει παράγραφος 12 και ερωτώ αυτοί στο Υπουργείο Παιδείας και στο ΣΤΕ (που το έλεγξαν) δεν πρέπει να είναι οι πρώτοι για διαθεσιμότητα και απόλυση? Δηλαδή πόσο για το ανδρικό μόριο είναι επιτέλους εκεί πέρα? Μπεεεε ρε Μπεεεε....

Υπάρχει στο ΠΔ 100/97 που τροποποιεί/συμπληρώνει το 50/96 (η συγκεκριμένη παρ/φος αναφέρεται στην κρίση υπεραριθμίας στα μουσικά και πειραματικά σχολεία -για τα δεύτερα δεν ισχύει πλέον, αφού άλλαξε το καθεστώς...).

*

Στο τέλος του ΠΔ 28 για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις αναφέρεται:
Άρθρο 7
Λοιπές διατάξεις
Οι λοιπές διατάξεις του π.δ. 50/1996 εφαρμόζονται συμπληρωματικά, εφόσον δεν αντίκεινται στις διατάξεις του παρόντος.

Αυτό σημαίνει ότι, επειδή το ΠΔ 28 θέτει ως βασικό κριτήριο τη "12ετία" εξαιρώντας όσους έχουν >12 χρόνια από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, είναι πιθανό να αλλάξει ο τρόπος κρίσης της υπεραριθμίας στη σχολική μονάδα, καθώς και η σειρά κατάταξης για τις οριστικές και προσωρινές τοποθετήσεις. Δηλαδή:
-Σε περίπτωση υπεραριθμίας (οργανικής ή λειτουργικής) σε ένα σχολείο, αν κανείς δε θέλει να κριθεί υπεράριθμος, κρίνεται ο τελευταίος τοποθετηθείς. Τώρα, με τα νέα δεδομένα, τι θα γίνει αν ο τελευταίος τοποθετηθείς έχει >12 χρόνια (επειδή π.χ. πήρε βελτίωση πέρυσι) και ο προτελευταίος λιγότερα;
- Εφόσον οι έχοντες >12 χρόνια εξαιρούνται από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, ουσιαστικά προηγούνται στην κάλυψη των κενών και στη συμπλήρωση ωραρίου. Πώς θα γίνονται πλέον οι τοποθετήσεις; Όπως τώρα, δηλ. από ενιαία λίστα στην οποία μπαίνουν όλοι, ανεξαρτήτως προϋπηρεσίας, με βάση τις μονάδες μετάθεσης; Ή θα γίνουν δύο λίστες, "υπερδωδεκαετών" και "υποδωδεκαετών" με προτεραιότητα στους πρώτους;
Πολλά θα εξαρτηθούν από το πώς θα χειριστούν το θέμα οι Δ/νσεις και τα ΠΥΣΔΕ, κυρίως από το πώς θα μοιράσουν τις ώρες...

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1452 στις: Μάρτιος 04, 2014, 09:43:19 μμ »
Υπάρχει στο ΠΔ 100/97 που τροποποιεί/συμπληρώνει το 50/96 (η συγκεκριμένη παρ/φος αναφέρεται στην κρίση υπεραριθμίας στα μουσικά και πειραματικά σχολεία -για τα δεύτερα δεν ισχύει πλέον, αφού άλλαξε το καθεστώς...).

*

Στο τέλος του ΠΔ 28 για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις αναφέρεται:
Άρθρο 7
Λοιπές διατάξεις
Οι λοιπές διατάξεις του π.δ. 50/1996 εφαρμόζονται συμπληρωματικά, εφόσον δεν αντίκεινται στις διατάξεις του παρόντος.

Αυτό σημαίνει ότι, επειδή το ΠΔ 28 θέτει ως βασικό κριτήριο τη "12ετία" εξαιρώντας όσους έχουν >12 χρόνια από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, είναι πιθανό να αλλάξει ο τρόπος κρίσης της υπεραριθμίας στη σχολική μονάδα, καθώς και η σειρά κατάταξης για τις οριστικές και προσωρινές τοποθετήσεις. Δηλαδή:
-Σε περίπτωση υπεραριθμίας (οργανικής ή λειτουργικής) σε ένα σχολείο, αν κανείς δε θέλει να κριθεί υπεράριθμος, κρίνεται ο τελευταίος τοποθετηθείς. Τώρα, με τα νέα δεδομένα, τι θα γίνει αν ο τελευταίος τοποθετηθείς έχει >12 χρόνια (επειδή π.χ. πήρε βελτίωση πέρυσι) και ο προτελευταίος λιγότερα;
- Εφόσον οι έχοντες >12 χρόνια εξαιρούνται από τις υποχρεωτικές μεταθέσεις, ουσιαστικά προηγούνται στην κάλυψη των κενών και στη συμπλήρωση ωραρίου. Πώς θα γίνονται πλέον οι τοποθετήσεις; Όπως τώρα, δηλ. από ενιαία λίστα στην οποία μπαίνουν όλοι, ανεξαρτήτως προϋπηρεσίας, με βάση τις μονάδες μετάθεσης; Ή θα γίνουν δύο λίστες, "υπερδωδεκαετών" και "υποδωδεκαετών" με προτεραιότητα στους πρώτους;
Πολλά θα εξαρτηθούν από το πώς θα χειριστούν το θέμα οι Δ/νσεις και τα ΠΥΣΔΕ, κυρίως από το πώς θα μοιράσουν τις ώρες...

Ιωάννα σημαντικότατες οι παρατηρήσεις σου (β μέρος)


Τώρα επειδή εγώ το ανέφερα το πρώτο μέρος αν θέλει κάποιος να είναι σοβαρός αναφέρει άρθρο τάδε παράγραφος τάδε του ΠΔ 100/97 και όχι παράγραφο του 50/96 που δεν υφίσταται...τουλάχιστον εγώ έτσι ξέρω...όταν κάνεις κάπου αναφορά να υπάρχει κιόλας και όχι να έννοείς κάτι άλλο που έγινε μετά. (για την κυβέρνηση λέω όχι για σένα εννοείται.  :) )

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ02

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 190
  • Α
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1453 στις: Μάρτιος 04, 2014, 09:44:02 μμ »
το καλύτερο, απλούστερο και δικαιότερο θα ήταν να γίνονται οι μεταθέσεις όπως πρέπει να γίνονται δηλαδή σε οργανικά κενά - και όχι κατ ονομα οργανικά κενά - και
αυτο που ονομάζουν υποχρεωτικές μεταθέσεις να γίνουν αποσπάσεις με μόρια μεταθέσεων !! Τόσο απλά... ούτε ρουσφέτια ούτε τίποτα... απλά, λιτά και απέρριττα... βγες και πες ως υπουργείο αυτά ειναι ταλειτουργικά κενά που μπορούν να δοθούν ως αποσπάσεις, μπείτε και δηλώστε... και με βάση τα μόριά σας αν τα πιάσετε τα πίάσατε... αν όχι παραμένετε εκεί που είστε !

ποιος θα έλεγε όχι σε αυτό;
τοτε δεν θα επαρνε μεταθεση κανεις και ποτέ ή μετα απο καμια δεκαρια δεκαπενταρια χρονια κατι δασκαλοι, φιλολογοι, μαθηματικοι και φυσικοι

Αποσυνδεδεμένος kokoblok

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 67
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1454 στις: Μάρτιος 04, 2014, 09:51:06 μμ »
1)Συγχωνεύσεις καταργήσεις σχολείων
2)αύξηση ωραρίου? Αν γίνει κάτι τέτοιο θα γίνει στην πρωτοβάθμια η δεν θα γίνει καθόλου(γνώμη μου)
3)αυστηρή τήρηση ανώτατου-κατώτατου αριθμού μαθητών ανά τμήμα.
4)κατάργηση μαθημάτων μείωση ωρών κάποιων άλλων η και να γίνουν προαιρετικά.
ΑΝ συμβούν  όλα αυτά είναι το Χειρότερο σενάριο.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Από την άλλη πλευρά τώρα ορισμένα θετικά .
1)Όλα τα δημοτικά σχολεία θα γίνουν διευρυμένου ωραρίου. Όλοι 2 ώρα.
Εδώ θα χρειαστούν ξενόγλωσσοι γυμναστές θεατρολόγοι πληροφορικοί μουσικοί κλπ.
Τα σχολεία αυτά είναι 1000-1500 μπορεί και πιο πολλά.
2)συνταξιοδοτήσεις αρκετές στο δικό μου νομό-- πε03—πχ 5,6 άτομα.
3)Ενισχυτική Διδασκαλία και Πρόσθετη Διδακτική Στήριξη εδώ θα μπορούν
οι μόνιμοι με κάποιες ώρες να συμπληρώνουν ωράριο μέχρι και οι ..πε011 μπορούν από φέτος.
4)Τα project( πιστεύω να μείνουν) δίνουν ώρες για να φτάσει κάποιος τις 13.
5) Η 12ετια είναι καλό όπως και το 60% η 13 ώρες .Κατ ανάγκη καλά.
………………………………………………………………………………………………………………………….
 Το υπουργείο κάνει κατά την γνώμη μου ότι μπορεί για να μην απολύσει
εκπαιδευτικούς  παρά τις πιέσεις της τρόικας (αν ήθελε τότε γιατί να κάνει μετατάξεις σε πρωτοβάθμια υπουργείο και γραφεία διευθύνσεων?) θα τους είχε όλους σε διαθεσιμότητα από το καλοκαίρι.
Θέλει όμως να μειώσει τον αριθμό των εκπαιδευτικών αυτό θα γίνει με συνταξιοδοτήσεις
με μη διορισμούς και μη πρόσληψη πολλών αναπληρωτών. Αυτό θα το επιτύχει με την εφαρμογή του πιο πάνω κάκου σεναρίου(πραγματικότητα).
Το νέο προεδρικό διάταγμα για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις νομίζω ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ
μπορεί να πιάσει και να τους δημιουργήσει πρόβλημα.
Η ειδικότητα κάθε ενός παίζει σημαντικότατο ρολό.
Οι βασικές ειδικότητες δεν έχουν προβλήματα.Στα βαθειά συρτάρια του υπουργείου υπάρχει (η σκέψη) ότι αν χρειαστεί έστω και προσωρινά οι πε02 πε03 να συμπληρώσουν ώρες στην ΣΤ τάξη του δημοτικού. Το απαράδεκτο και το πραγματικό πρόβλημα είναι το θέμα της
Αξιολόγησης έτσι όπως είναι ΣΤΗΜΕΝΗ.

 ΥΓ          ΑΝ λέω αν  οι αποσπάσεις σε φορείς υπουργείο και
σε διαφορές άλλες τρύπες κοπούν μαχαίρι ΤΟΤΕ έχουμε
σοβαρότατο πρόβλημα.


το καλύτερο, απλούστερο και δικαιότερο θα ήταν να γίνονται οι μεταθέσεις όπως πρέπει να γίνονται δηλαδή σε οργανικά κενά - και όχι κατ ονομα οργανικά κενά - και
αυτο που ονομάζουν υποχρεωτικές μεταθέσεις να γίνουν αποσπάσεις με μόρια μεταθέσεων


guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2014
« Απάντηση #1455 στις: Μάρτιος 04, 2014, 10:00:49 μμ »
Λοιπόν κάνοντας ένα ρεζουμέ των τελευταίων ημερών διαπίστωσα κάτι....

Οταν δεν μπορείς να ενωθείς και να σχηματίσεις μια μεγάλη πλειοψηφία ανθρώπων που να ξέρουν τι θέλουν και να συμφωνούν (δεν είναι εύκολο και απαιτεί και αλλαγή κουλτούρας) τότε θα δεχτείς αυτό που σου επιβάλλουν (μιας και δεν έχεις την σύμπνοια να το πολεμήσεις). Η Κυβέρνηση είναι χείριστη στην οργάνωση αλλά τέλεια στον χειρισμό των τακτικών πολιτικής. Με λίγα λόγια είναι μια άριστη κυβέρνηση για την Ελλάδα. Δυστυχώς.

Καλό βράδυ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159781
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 501
Σύνολο: 521

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.105 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.