0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
μιλάει για παράγραφο ενώ εσύ μετράς τις περιπτώσεις.... ουσιαστικά αναφέρεται στην περίπτωση 7 του αρ. 12
marsa, για το πρώτο τουλάχιστον (την υπεραριθμία στη σχ. μονάδα), αν γίνουν τα πράγματα όπως τα περιγράφεις, δηλ. αν "προσπεράσουν" αυτόν που έχει >12 χρόνια ανεξαρτήτως του χρόνου τοποθέτησής του στο σχολείο, βεβαίως και θα αλλάξει κάτι. Τώρα βγαίνει υπεράριθμος αυτός που τοποθετήθηκε τελευταίος (εκτός βέβαια αν κάποιος από τους προηγούμενους θέλει να βγει υπεράριθμος), χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο συνολικός χρόνος υπηρεσίας. Αλλά και σε ό,τι αφορά το δεύτερο, για το ποιος προηγείται στη συμπλήρωση ωραρίου παίζει πάλι ρόλο η αρχαιότητα στο σχολείο και όχι ο συνολικός χρόνος υπηρεσίας, δηλ. ο "παλιότερος" ως προς το χρόνο τοποθέτησης μπορεί να είναι "νεότερος" ως προς την προϋπηρεσία.
Δεν μπορώ να βρω την παράγραφο 12 του άρθρου 14 του π.δ. 50/1996. Απ' ό, τι βλέπω στο εν λόγω π.δ. το άρθρο 14 έχει 8 παραγράφους, η 12η στην οποία παραπέμπουν πού είναι;;
αυτο που είναι πραγματικά επικίνδυνο και δεν έχει εστιάσει κανείς , είναι αυτό που αναφέρεται στο αρ. 2 "είναι περισσότεροι από τις κατανεμημένες στην οικεία περιοχή οργανικές θέσεις του κλάδου στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και του κλάδου και της ειδικότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση "Αν διάβασει κανείς προσεκτικά τον 1566 θα δει ακριβώς τις κατανεμημένες οργανικές θέσεις δευτεροβάθμιας. Έκτοτε δεν έχει γίνει καμία απολύτως διόρθωση, μεγένθυση, σύσταση ή κατάργηση των αριθμών αυτών. Για την πρωτοβάθμια δε, ο χρόνος γυρίζει πολυυυυυυυυυυυυυυυ παλαιότερα.... και αναφέρει απλά την οργανικότητα των σχολείων βάσει του αριθμού μαθητών ( όταν όμως έχει αυξηθεί το όριο μαθητών ανά τμήμα... )όταν λοιπόν χρειαστεί να μετρήσουν τις "κατανεμημένες οργανικές θέσεις στην οικεία περιοχή " με βάση τι ακριβώς θα υπολογίσουν ο ε ο;;;
http://www.esos.gr/arthra/defterovathmia-ekpaidefsi/eidisis-defterovathmia-ekpaidefsi/telesigrafo-k-arbanitopoyloy-gia-thn-anakatanomh-organikvn-uesevn-sto-ypoyrgeio-paideiasΤο παραπάνω σύντομο δημοσίευμα (παλαιότερης ημερομηνίας) το έχετε δει? Ξέρει κανείς τι είναι αυτή η Επιτροπή Αναδιοργάνωσης Υπηρεσιών της Κ.Υ.του υπουργείου Παιδείας? και για ποιά και ποιών οργανικών θέσεων την ανακατανομή δουλεύει?
Επίσης άμα δεις για την δευτεροβάθμια (παράγραφος 6 σελ 12) αλλά και στις αρχές του Π.Δ. για την πρωτοβάθμια, με Π.Δ. μετά από πρόταση του Υπουργού Παιδείας μπορούν να τροποποιούνται οι οργανικές ανάλογα με την κατάσταση στα σχολεία (μαθήματα, μαθητές, κ.α).
Απο τα σχόλια παρακάτω μέλλον αφορα τις διοικητικές θέσεις του υπουργειου και τι που έπρεπε να είναι εταοιμο εδώ και καιρό. Τώρα αν επεξεργάζεται την ανακατανομή των οργανικών ανα ειδικότητα για να βγάλει υπεραριθμους στην επικράτεια και εφόσον ανακατεύεται και το υπγδμ δεν αποκλείεται να αφορα νέες διαθέσιμοτητες σε πλεοναζοντες το καλοκαίρι άλλωστε και η καταληκτική ημερομηνία σε δείχνει οτι πιαθανον να αφορα εκπαιδευτικό προσωπικό. Αναφέρθηκε απο κάποιον οτι πηγη του υπουργείου λέει οτι έχουν συσταθεί δυο επιτροπές για αυτό το λογο μελετώντας τα δεδομένα του my school προσδιορίζονται οι ελάχιστες οργανικές ίσως με νεο τροπο ανα ομάδα σχολείων και σκοπό έχει να βγάλουν 2-3 χιλιαδες πλεοναζοντες. Τώρα για την αξιοπιστία της πηγής δεν ξέρω...
Οι οποιες διαθεσιμοτητες στην εκπαιδευση δεν θα προκυψουν μονομερως απο κριση υπεραριθμιας, αλλα ενδεχομενως συνδυαστικα και με αλλες στρατηγικες: 1. Καταργηση ειδικοτητων 2. Αξιολογηση. Και για να ειμαι ειλικρινης, αξιολογηση δεν προλαβαινουν να διενεργησουν μεχρι το τελος του διδακτικου ετους, αρα διολου απιθανο να επαναληφθει η αποδοτικη και οικονομικη λυση του ξαφνικου θανατου που εφαρμοστηκε περυσι το καλοκαιρι.