0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ο Μπράτης πάντως που άλλες φορές είναι λαλίστατος δεν αναφέρει τίποτα για τις μεταθέσεις, ενώ υποτίθεται ότι σήμερα θα γινόταν η συνεδρίαση.
Τελική συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ για τις μεταθέσεις την Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014Συναδέλφισσες, συνάδελφοιΣας ενημερώνω ότι το ΚΥΣΠΕ θα συνεδριάσει, για τις μεταθέσεις, την Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014. Στη συνεδρίαση αυτή το Συμβούλιο θα ασχοληθεί με τα παρακάτω θέματα :1.«Αποδέσμευση εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για μετάταξη στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»2.«Επικύρωση πινάκων κενών οργανικών θέσεων επί των μεταθέσεων Π.Ε. του έτους 2013-2014 και επικύρωση πινάκων Γενικών Μεταθέσεων του έτους 2013-2014 των εκπαιδευτικών Π.Ε. από περιοχή σε περιοχή»3.«Επικύρωση πινάκων εκπαιδευτικών Π.Ε. που μετατίθενται από περιοχή σε περιοχή σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ για το έτος 2013-2014»4.«Αποδέσμευση εκπαιδευτικών για μετάθεση από σχολικές μονάδες Π.Ε. Ειδικής Αγωγής προς ΕΕΕΕΚ»Οι μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Διαπολιτισμικά Σχολεία-Ειδικής Αγωγής-Γενικές Μεταθέσεις) αναμένεται να ανακοινωθούν μετά το τέλος της συνεδρίασης του ΚΥΣΠΕ.(από fb του Μπράτη)
Να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους γιατί μάλλον έκανα την Πυθία και ο καθένας διαβάζει αυτά που θέλει (και τα ερμηνεύει υποκειμενικά)1. Δεν είμαι δάσκαλος και δεν κατέχω κανένα απόρρητο έγγραφο παρά μόνο πήρα τα 57 xls, doc, pdf από τα 57 ΠΥΣΠΕ, τα ένωσα σε ένα και έκανα απλά μια ταξινόμηση. Έπειτα περνούσα διάφορα φίλτρα για να είμαι έτοιμος όταν ξέρω κενά πλεονάσματα τι πιθανότητες έχει μια κάποια δασκάλα που φορτώθηκα στο λαιμό Όλα αυτά για να ξέρω αν θα κάνω μετακόμιση από εκεί που έμενα (ή αν αξίζει να πάρω το ρίσκο εν τέλει) από τη στιγμή που το υπουργείο φρόντιζε να πληρώσουμε κι άλλα ενοίκια το καλοκαίρι.2. Για τα υπόλοιπα που γράφω θα προσπαθήσω να γίνω πιο συγκεκριμένος. Case study 1:Οι εθελοντικές μετατάξεις εξυπηρετούσαν σε μεγάλο βαθμό όσους ήταν σε νησιά με πολλά μόρια. Αιρετοί αντέδρασαν. Έμεναν στη Διάθεση όσοι ήταν σε αστικά κέντρα που σνόμπαραν μεν την Αθμια, αλλά όταν οι γλουτοί έσφιξαν (τρόικας παρούσης) με τους ασύλληπτους χειρισμούς Αρβανιτόπουλου-ΑΛ στα κενά πλεονάσματα, τότε άρχισαν να τις γλυκοκοιτάνε. Τελικώς η ιστορία έδειξε ποιοι κέρδισαν.Case study 2: Το μοίρασμα των λειτουργικών κενών στην Αθμια και πιθανή επιθυμία επέκτασης κάτι τέτοιου και στα οργανικά κενά που θα εξυπηρετούσε πολλούς. Δε θα γίνω πιο συγκεκριμένος αλλά είναι διαδικασία που εμπλέκει και αποσπάσεις αλλά και οριστικες τοποθετήσεις.Για άλλους κλάδους δεν ξέρω περισσότερα από εσάς. Απλά με δεδομένο ότι έχουν κυκλοφορήσει Πανελλαδικοί πίνακες για όλες τις ειδικότητες, αρκεί ένα φίλτρο σε υπολογιστικό φύλλο για να βρείτε σε τι θέση είσαστε εκεί που θέλετε να πάτε (αλλά και στους γύρω νομούς με αλλαγή φίλτρων). Γνωρίζοντας μετά τα κενά και πλεονάσματα εκεί, θα βρίσκετε τις πιθανότητες, συνυπολογίζοντας όμως (αν θέλετε και γειτονικούς νομούς) τις καραμπόλες από νομό σε νομό (γειτονικό) και την προέλευση του ΠΥΣΔΕ όσων θέλουν να πάνε στην επιθυμητή περιοχή.Τι θέλω να πω?Έστω 180 κενά η Ανατολική Θεσσαλονίκη.Έστω 0 κενά η Δυτική.Δε θα πάει κανένας νησιώτης στη Δυτική? ΛΑΘΟΣ.Αν στους 180 πρώτους (του Πανελλαδικού πίνακα) οι 80 είναι από τη Δυτική, τότε θα προκύψουν στον αλγόριθμο 80 κενά για τη Δυτική. Οπότε θα δοθούν και 80 μεταθέσεις στη Δυτική Θεσσ.Δεν είμαι insider. Μην ψάχνετε τίποτα παραπάνω. Απλή λογική και αρκετή δουλειάΊσως βέβαια να βοηθάει ότι είμαι και ...αποθηκάριος με τετράγωνη λογική προερχόμενη από συγκεκριμένη Σχολή (ομάδα Τμημάτων). Να κάνω και λίγο κλαδική προπαγάνδα (επιτρέψτε μου )edit: Πολλά από αυτά που γράφω τα έχει γράψει πριν από μένα κι άλλος συνάδελφος ..."καλεσμένος" που τον ευχαριστώ γιατί με βοήθησε να κολλήσω πολλά κομμάτια στο παζλ Και ούτε ένα φοντανάκι δεν τον κεράσατε. Αφιλόξενοι