0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η ΖΗΜΙΑ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥ 2 ΤΟΥ ΠΔ 100/97.
πεθανα στο γελιο βραδιατικα, σε καλο σου!ήταν το αγαπημενο μας την πρωτη χρονια στο νησι!
Παράγραφος 2 ποιου άρθρου;
Ακόμα αν υπολόγιζαν και τους διευθυντές και τη διοίκηση και όλα, δεν θα σας άρεζε αυτο που θα βλέπατε.
Του 4Άρθρο 4 Πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού
Ωστε geochem δεν χρειάζεται να μαθευτούν αναλυτικά στοιχεία
δηλαδή αν σε έναν νομό υπάρχει πλεόνασμα 7 αγγλικών και σε έναν άλλο νομό πλεόνασμα 4 αγγλικών. τι πειράζει να φύγει ένας από τον έναν νομό και +7 να γίνει +6 και να πάει στον άλλον και το +4 να γίνει +5. που θα ήταν το πρόβλημα σε κάτι τέτοιο; επειδή ο υπολογιστής δεν μπορεί να το κάνει ας το κάνουν το κυσδε. τόσο δύσκολο είναι;
τόσο αναλυτικά δεν έχει κανένα νόημα κατά την γνώμη μου.οι δάσκαλοι είναι άλλη περίπτωση.δεν έχουν τις δικές μας ιδιαιτερότητες. πιστεύω ότι πρέπει να μετακίνει κόσμος από πλεονασματικές σε άλλες πλεονασματικές περιοχές ώστε να εξισοροπηθούν τα πλεονάσματα και αυτό να γίνει μέσω των μεταθέσεων.πρέπει να αλλάξει η οπτική γωνία που βλέπουμε τα πράγματα. η πιστή εφαρμογή νόμων διατάξεων και η λατρεία των αλγόριθμων και τα μαθηματικώς υπολογισμένα κενά δεν μας ωφελούν. μας βλάπτουν.
Μήπως αυτό έγινε επειδή αντικαθίσταται και υπερκαλύπτεται από την παράγραφο 2 του άρθρου 7 του 3848; (η οποία αναφέρει τα ίδια και περισσότερα)
Το αρθρο 7,2 του 3848 αφήνει παράθυρα και ερμηνείες, δεν λεει περισσότερα αλλά αόριστα λιγότερα, και δημιουργεί στρεβλώσεις, "βολικές" στρεβλώσεις.