*

Αποστολέας Θέμα: Η Ιστορία επιστρέφει στους ξενόγλωσσους; Το θέατρο του παραλόγου....  (Αναγνώστηκε 47429 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sunsmile

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 66
  • Φύλο: Γυναίκα
  • "Tι νόημα έχει να φοβάσαι αυτό που θα'ρθει;"
    • Προφίλ
Δε μου λες typos72 εσύ που έχεις τόσο κόλλημα με τον ΑΣΕΠ , γιατί σε ξέρω από άλλες αναρτήσεις σου, οι ξενόγλωσσοι που διδάσκουν την ιστορία έχουν δώσει ποτέ στον ΑΣΕΠ εξετάσεις γι αυτό το μάθημα τόσο στο γνωστικό του αντικείμενο, όσο και στη διδακτική του;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
αμ οι δασκαλοι που κανουν γυμναστικη
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος typos72

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 750
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δε μου λες typos72 εσύ που έχεις τόσο κόλλημα με τον ΑΣΕΠ , γιατί σε ξέρω από άλλες αναρτήσεις σου, οι ξενόγλωσσοι που διδάσκουν την ιστορία έχουν δώσει ποτέ στον ΑΣΕΠ εξετάσεις γι αυτό το μάθημα τόσο στο γνωστικό του αντικείμενο, όσο και στη διδακτική του;;
Πρώτον,οι περισσότεροι φιλόλογοι που δίνουν ΑΣΕΠ αποτυγχάνουν, είτε πιάνουν βάση με το ζόρι,είτε πάνε άπατοι.Τα σχετικά στοιχεία του ΑΣΕΠ 2008 είναι απογοητευτικά.Δεύτερον,οι θεολόγοι δίνουν εκκλησιαστική-βυζαντινή ιστορία,το χουμε ξαναπει.Τρίτον,ας δώσουν δικαίωμα στους ξενόγλωσσους να δώσουν ιστορία στον ασεπ,την ίδια με τους φιλολόγους και θα μετά να κάνουμε συγκρίσεις!
Αλλά,τι να πεί η ΠΕΦ,ακούει για εσωτερικό ΑΣΕΠ και την πιάνει ρίγος!Ενώ η ΠΑΣΑΦ ακούει για νέο ασεπ και πέφτουν εγγεφαλικά!Χωρίς αξιολόγηση δεν αποδέχομαι νομικά την αξιότητα κανενός να διδάσκει Ιστορία.Όποιος ξέρει να διδάσκει Ιστορία,να το αποδείξει εμπράκτως.Στα λόγια όλοι καλοί είναι!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2013, 04:59:59 μμ από typos72 »

Αποσυνδεδεμένος chrysa26

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06 Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Συνάδελφοι οι ξενόγλωσσοι δεν δίνουμε ιστορία στον Ασεπ, όπως και οι φιλόλογοι, οι μαθηματικοί και άλλες ειδικότητες δεν δίνουν τα μαθήματα που έχουν β ανάθεση. Επίσης δεν παίρνουν μόνο οι ξενόγλωσσοι την ιστορία β ανάθεση, αλλά και άλλες ειδικότητες. Γιατί τόσο μένος εναντίον των ξενόγλωσσων; Και εσείς παίρνετε μαθήματα ως β ανάθεση αλλά δεν σας βλέπω να παραπονιέστε για αυτό.  Αντίθετα, είναι καλοδεχούμενα. Ας δίνουμε και εμείς ιστορία στον Ασεπ για να λυθεί το θέμα αλλά και όλοι οι κλάδοι να δίνουν τα μαθήματα που έχουν β ανάθεση.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Αυτή η καραμέλα ΑΣΕΠ-ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ-ΙΣΤΟΡΙΑ δεν έχει κανένα έρεισμα. 1ον) Δεν είναι υποχρεωτική η επιλογη της  διδακτικής της ιστοριας στον ΑΣΕΠ και βεβαια δεν σημαινει πως γραφοντας στο γνωστικο κατεχεις Ιστορια. Μεγαλος αριθμος φιλολογων δεν κατεχει ουτε βασικες ημερομηνιες.
Παει αυτό,

2ον)Συμφωνώ, οι φιλολογοι ειναι οι πλεον αρμόδιοι/κατάλληλοι να διδαξουν το μαθημα Ιστορια. Παντα υπηρχαν οι β αναθεσεις, δεν ειναι νεο φρουτο.
Σημερα ομως, ελαβε μεγαλυτερη εκταση λογω των συνθηκων που επικρατουν και στερει θεσεις απο φιλολογους, ομως εδω δεν προσλαμβανει,  την β αναθεση θα σκεφτει το υπουργειο?...ουκ αν λαβεις παρα του μη έχοντος

Οι ξενογλωσσοι, θεολογοι, Κοινωνιολογοι κλπ κλπ δεν φταινε σε τιποτα. Σιγα μη θελουν να στρωθουν και παραπανω στο διαβασμα ....πλακα κανουμε τωρα? ;D ;D ;D

« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2013, 05:54:07 μμ από MARKOS »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ

Και βέβαια μια ενδεχόμενη επιτυχία στο ΑΣΕΠ δεν είναι έμπρακτη απόδειξη ότι κάποιος είναι άριστος εκπαιδευτικός.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος chrysa26

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06 Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Βασικά αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι εμείς οι ξενόγλωσσοι θεωρούμαστε εκπαιδευτικοί β κατηγορίας. Λες και το δικό μας πτυχίο είναι κατώτερο.Πρόβλημα διορισμών λόγω των συνθηκών δεν έχουν μόνοι οι φιλόλογοι αλλά όλες οι ειδικότητες. Αλλά τι πρέπει να γίνει σε αυτή τη περίπτωση να στραφεί η μια ειδικότητα εναντίον της άλλης; Ακόμα και να μην είχαμε την ιστορία ως β ανάθεση πάλι διορισμοί δεν θα γίνονταν, εφόσον δεν υπάρχουν λεφτά. Η β ανάθεση υπάρχει πολλά χρόνια αλλά παλιότερα υπήρχαν λεφτά και γίνονταν προσλήψεις άρα δεν υπήρχε λόγος διαμαρτυρίας. Τώρα θυμήθηκαν την ιστορία οι φιλόλογοι; Γιατί γίνεται αυτός ο χαμός; Αν υπάρχει φιλόλογος στο σχολείο και δεν έχει ώρες θα πάρει την ιστορία για να συμπληρώσει το ωράριο. Αν δεν υπάρχει τότε θα δωθεί ως β ανάθεση. Ποιο είναι το πρόβλημα αφού οι φιλόλογοι έτσι και αλλιώς προηγούνται; Γιατί ο ξενόγλωσσος ή ο θεολόγος ή ο κοινωνιολόγος εφόσον υπάρχουν οι ώρες της β ανάθεσης να μην τις πάρει; Φυσικά με την προυπόθεση ότι τηρείται το όριο των δέκα ωρών. Επίσης γιατί δεν μιλάτε για άλλες αδικίες που έχουν γίνει; Για παράδειγμα το μάθημα ελληνικός και ευρωπαικός πολιτισμός γιατί να το έχουν οι φιλόλογοι ως α ανάθεση και εμείς ως β ενώ μέχρι πέρυσι το ίδιο μάθημα με άλλη ονομασία το είχαμε και οι δύο ως α ανάθεση;

Αποσυνδεδεμένος margar1978

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παλι τα ιδια θα λεμε...Το προβλημα υπαρχει γιατι πλεον οι φιλολογοι ΥΠΟΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ να αφησουν τις ιστοριες ενος σχολειου-που ειναι 20 η 30 ωρες σε ενα μεγαλο σχολειο-για να τις παρουν ξενογλωσσοι,θεολογοι και λοιποι.Δεν προκειται για 2-3 ωρες που προσωπικα δεν με ενοχλει να τις παρει καποιος συναδελφος προκειμενου να συμπληρωσει ωραριο,αν αυτες περισσευουν.ΦΥΣΙΚΑ και δεν ειναι οι ξενογλωσσοι καθηγητες β κατηγοριας,αυτα ειναι αστειοτητες,ΟΥΤΕ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ αυτοι γι αυτο το χαλι.Οι διαμαρτυριες απευθυνονται στο Υπουργειο,οχι σ'αυτους.

Αποσυνδεδεμένος chrysa26

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06 Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Πάντως πολλοί συνάδελφοι φιλόλογοι έχουν αναφερθεί με υποτιμητικά σχόλια για τους ξενόγλωσσους. Επίσης λογικό δεν είναι αν σε ένα σχολείο υπάρχουν 10 ώρες έκθεσης και 10 ώρες ιστορίας που πρέπει να μοιραστούν να πάρουν οι φιλόλογοι την έκθεση που δεν την έχει κανένας άλλος β ανάθεση και οι ώρες της ιστορίας να μοιραστούν σε φιλολόγους, ξενόγλωσσους, θεολόγους, κοινωνιολόγους; Ακόμα και σε αυτή τη περίπτωση ο φιλόλογος προηγείται. Τις ώρες θα τις μοιραστούν οι άλλες ειδικότητες αν οι φιλόλογοι είναι καλυμμένοι.

Αποσυνδεδεμένος ΛΩΡΑ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1989
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Δεν θα πω πολλά...ούτε για ΑΣΕΠ, ούτε για μη ΑΣΕΠ....παρά μόνο πως ένας φιλόλογος έχει πολλές περισσότερες συνδέσεις με την Ιστορία απ'ό,τι ένας ξενόγλωσσος,απλά και μόνο γιατί διδάσκει Αρχαία...αρχαία δεν σημαίνει μόνο συντακτικό και λύω-λύεις-λύει, αλλά τα αρχαία κείμενα λειτουργούν από μόνα τους ως πηγές που συμπληρώνουν τη διδασκαλία της Ιστορίας!
Και για να μην το πάω μακριά...εγώ κάθε φορά που διδάσκω Αρχαία Ιστορία, έχω να συμπληρώσω πολλές λεπτομέρειες και οπτικές στα παιδιά που τις αντλώ απ'το μάθημα των Αρχαίων της Α λυκείου, (που οι ξενόγλωσσοι δεν ξέρουν καν για ποιο μιλάω) και πρόκειται για την ιστορία του Θουκυδίδη και του Ξενοφώντα...
Πάντα έχω να εμπλουτίσω αυτά που διδάσκω για τον Πελοποννησιακό και όχι μόνο....και πάντα έχω να πω κάτι παραπάνω για την  αρχαϊκή εποχή  απ'ό.τι θα έλεγε κάποιος ξενόγλωσσος ορμώμενη από στοιχεία της που υπάρχουν ακόμη και μέσα στον Όμηρο...και πάντα έχω κάτι παραπάνω να πω για ακόμη και για τη νεότερη Ιστορία, επειδή απλά και η λογοτεχνία που διδάσκουμε λειτουργεί πολλές φορές ως μάθημα πηγών που μπορεί να στηρίξει την Ιστορία!!
Γι αυτό λοιπόν σαφέστατα ένας φιλόλογος είναι πολύ πιο καταρτισμένος λόγω του γνωστικού του αντικειμένου που είναι από μόνο του ευρύτερο απ'αυτό ενός ξενόγλωσσου (βλέπε Αρχαία, Νέα, Ιστορία, Λογοτεχνία, Λατινικά ,Έκθεση) να διδάξει σωστά την Ιστορία μια και όλα αυτά τα αντικείμενα λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία και πολλές φορές συνδέονται...Στο πλαίσιο πάντα ενός ανθρώπου (φιλολόγου) που δουλεύει ευσυνείδητα σ'όλα αυτά τα αντικείμενα και δεν είναι κάποιος τεμπέλης που διδάσκει τυπικά και βαρετά στα παιδιά!
Αυτά είχα να πω σχετικά με το ποιος είναι πιο κατάλληλος γιατί πολλές κουλαμάρες ακούω εδώ μέσα...παρόλ'αυτά...ό,τι είπα δεν το χρησιμοποιώ για να πω πως δεν θα πρεπε να δίνονται ώρες Ιστορίας στους ξενόγλωσσους, απλά δεν μπορώ να ακούω άλλες μπαρούφες περί καταλληλότητας και κατάρτισης με αφορμή τον φόβο κάποιων να βρεθούν ενδεχομένως σε διαθεσιμότητα κάποια στιγμή στο μέλλον!!
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 02, 2013, 08:27:00 μμ από ΛΩΡΑ »
Δεν υπάρχει ελευθερία που να μη γνωρίζω.
Ούτε ταπείνωση ή φόβος που να μη μ' έχουν υποτάξει.
Γι'αυτό και ξέρω από αγάπη,
Γι' αυτό δε συλλογίζομαι το σώμα που σου δίνω,
Γι' αυτό προσέχω τόσο τα λόγια που σου λέω.

ΛΟΥΙΣ ΓΚΑΡΘΙΑ ΜΟΝΤΕΡΟ
(ΓΡΑΝΑΔΑ 1958)

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Ειλικρινά το ζήτημα έχει καταντήσει σήριαλ.
Η ουσία είναι ότι:
- Δεκάδες φιλόλογοι αποσπώνται για σοβαρούς λόγους, δε βρίσκουν ούτε μία ώρα στους νομούς απόσπασης και μετακινούνται υποχρεωτικά σε όμορα πυσδε  γιατί η ιστορία πλέον διδάσκεται συχνότερα από τις ειδικότητες που την έχουν β ανάθεση παρά από την ειδικότητα που την έχει α ανάθεση.
- Δεκάδες (για να μην πω εκατοντάδες) φιλόλογοι στη διάθεση των πυσδε υποχρεώνονται σε μετακινήσεις που σε ορισμένες περιπτώσεις τους αναγκάζουν να εγκαταλείψουν την οικογενειακή τους εστία γιατί η ιστορία διδάσκεται κατά κόρον από τις ειδικότητες που την έχουν β ανάθεση.
- Και επιτέλους, ας μην ξεχνάμε οι μόνιμοι και τους χιλιάδες αναπληρωτές ΠΕ02 που έμειναν φέτος άνεργοι ύστερα από χρόνια ταλαιπωρίας κλπ. για τον ίδιο λόγο.


Για τους παραπάνω λόγους και μόνο, η συζήτηση είναι άνευ νοήματος.
Η β ανάθεση σε όλες τις ειδικότητες πρέπει να εννοείται ως κάλυψη αναγκών σε ειδικές περιπτώσεις. Όταν όμως φτάνουμε στο σημείο να θίγονται βάναυσα τα συμφέροντα της ειδικότητας που έχει ένα μάθημα α' ανάθεση, τότε κάτι δεν πάει καλά και πρέπει να σταματήσει. Τόσο απλά.
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος gallikou

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 718
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Άντε πάλι τα ίδια και τα ίδια. Αν ήμασταν σοβαρό κράτος, ο καθένας θα δίδασκε το αντικείμενό του και θα γίνονταν διορισμοί σε όποια ειδικότητα χρειάζεται. Επίσης, αν είναι να μιλάμε για ταλαιπωρία κλάδων, φέτος οι ξενόγλωσσοι έχουν τα πρωτεία από όλες τις απόψεις. Τέλος, οι β' αναθέσεις ΔΕΝ έδιναν οργανική ούτε υπολογίζονταν για μετάθεση. Οι φιλόλογοι και όλοι οι κλάδοι, αντί να στρέφονται εναντίον των άλλων ειδικοτήτων καλά θα έκαναν να στραφούν εναντίον του υπουργείου, θυμίζω: αύξηση ωραρίου, συγχωνεύσεις, τμήματα με περισσότερους μαθητές. Αυτά είναι το πρόβλημα και αυτά μας βούλιαξαν. Όποιος δεν το καταλαβαίνει, είναι ηλίθιος....

Αποσυνδεδεμένος chrysa26

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ06 Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Προσωπικά δεν έχω το φόβο της διαθεσιμότητας γιατί δεν είμαι διορισμένη. Επίσης ποτέ δεν αρνήθηκα ότι ένας φιλόλογος έχει διδαχθεί πιο πολλά μαθήματα σε σχέση με την ιστορία. Αλλά όσον αφορά το

Και για να μην το πάω μακριά...εγώ κάθε φορά που διδάσκω Αρχαία Ιστορία, έχω να συμπληρώσω πολλές λεπτομέρειες και οπτικές στα παιδιά που τις αντλώ απ'το μάθημα των Αρχαίων της Α λυκείου, (που οι ξενόγλωσσοι δεν ξέρουν καν για ποιο μιλάω) και πρόκειται για την ιστορία του Θουκυδίδη και του Ξενοφώντα...
Πάντα έχω να εμπλουτίσω αυτά που διδάσκω για τον Πελοποννησιακό και όχι μόνο....και πάντα έχω να πω κάτι παραπάνω για την  αρχαϊκή εποχή  απ'ό.τι θα έλεγε κάποιος ξενόγλωσσος ορμώμενη από στοιχεία της που υπάρχουν ακόμη και μέσα στον Όμηρο...και πάντα έχω κάτι παραπάνω να πω για ακόμη και για τη νεότερη Ιστορία, επειδή απλά και η λογοτεχνία που διδάσκουμε λειτουργεί πολλές φορές ως μάθημα πηγών που μπορεί να στηρίξει την Ιστορία!!
Γι αυτό λοιπόν σαφέστατα ένας φιλόλογος είναι πολύ πιο καταρτισμένος λόγω του γνωστικού του αντικειμένου που είναι από μόνο του ευρύτερο απ'αυτό ενός ξενόγλωσσου (βλέπε Αρχαία, Νέα, Ιστορία, Λογοτεχνία, Λατινικά ,Έκθεση) να διδάξει σωστά την Ιστορία μια και όλα αυτά τα αντικείμενα λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία και πολλές φορές συνδέονται...Στο πλαίσιο πάντα ενός ανθρώπου (φιλολόγου) που δουλεύει ευσυνείδητα σ'όλα αυτά τα αντικείμενα και δεν είναι κάποιος τεμπέλης που διδάσκει τυπικά και βαρετά στα παιδιά!
Για ποιο λόγο δεν έχουμε εμείς ιδέα πάνω σε αυτά τα θέματα; Σαφώς δεν έχουμε τόσο ευρεία γνώση όσο οι φιλόλογοι αλλά δεν είμαστε και άσχετοι.  Και εμείς γνωρίζουμε για τον Πελοποννησιακό πόλεμο και για άλλα ιστορικά γεγονότα.Στο τμήμα της αγγλικής είχαμε μαθήματα όπως αρχαία  και νέα ελληνική γραμματεία, νεοελληνική ιστορία, αρχαία ελληνική φιλοσοφία και άλλα αρκετά ελληνικά μαθήματα. Επίσης κάναμε αμέτρητα μαθήματα λογοτεχνίας που μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε ως πηγές ιστορίας. Το σχολικό βιβλίο έχει ενότητες που αναφέρονται σε ευρωπαική ιστορία. Επίσης πολλοί ξένοι συγγραφείς από αυτούς που μελετήσαμε είχαν επηρεαστεί πάρα πολύ από τους αρχαίους συγγραφείς οπότε γινόταν μεγάλη αναφορά σε αυτούς. Δεν μας είναι άγνωστο αντικείμενο. Λατινικά δεν κάναμε στη σχολή τουλάχιστον τον καιρό που ήμουν εγώ. Τώρα δεν ξέρω τι γίνεται. Έκθεση κάναμε αλλά στα αγγλικά. Πάντως η γενική φιλοσοφία του μαθήματος δεν αλλάζει. Αν κάποιος μπορεί να γράψει ένα κείμενο με συνοχή στα αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά, ισπανικά μπορεί να το κάνει και στα ελληνικά. Και εμείς φιλόλογοι είμαστε αλλά σε άλλη γλώσσα. Αυτό το λέω γιατί δεν μου αρέσει η υποτίμηση από τους άλλους κλάδους. Στο θέμα μας τώρα φυσικά η ιστορία ανήκει ως α ανάθεση στους φιλολόγους. Αυτό δεν το αμφισβητεί κανείς. Όμως και εμείς έχουμε δικαίωμα να την έχουμε ως β ανάθεση. Υπάρχουν κανόνες για την β ανάθεση, οι οποίοι πρέπει να τηρούνται. Αν οι φιλόλογοι καλύπτουν το ωράριο τους και μένουν ώρες ιστορίας γιατί να μην τις πάρουν οι ξενόγλωσσοι; Συνήθως οι ξενόγλωσσοι έχουν πρόβλημα στο να καλύψουν το ωράριο και πάνε σε δεύτερο σχολείο
Ειλικρινά το ζήτημα έχει καταντήσει σήριαλ.
Η ουσία είναι ότι:
- Δεκάδες φιλόλογοι αποσπώνται για σοβαρούς λόγους, δε βρίσκουν ούτε μία ώρα στους νομούς απόσπασης και μετακινούνται υποχρεωτικά σε όμορα πυσδε  γιατί η ιστορία πλέον διδάσκεται συχνότερα από τις ειδικότητες που την έχουν β ανάθεση παρά από την ειδικότητα που την έχει α ανάθεση.
- Δεκάδες (για να μην πω εκατοντάδες) φιλόλογοι στη διάθεση των πυσδε υποχρεώνονται σε μετακινήσεις που σε ορισμένες περιπτώσεις τους αναγκάζουν να εγκαταλείψουν την οικογενειακή τους εστία γιατί η ιστορία διδάσκεται κατά κόρον από τις ειδικότητες που την έχουν β ανάθεση.
- Και επιτέλους, ας μην ξεχνάμε οι μόνιμοι και τους χιλιάδες αναπληρωτές ΠΕ02 που έμειναν φέτος άνεργοι ύστερα από χρόνια ταλαιπωρίας κλπ. για τον ίδιο λόγο.


Για τους παραπάνω λόγους και μόνο, η συζήτηση είναι άνευ νοήματος.
Η β ανάθεση σε όλες τις ειδικότητες πρέπει να εννοείται ως κάλυψη αναγκών σε ειδικές περιπτώσεις. Όταν όμως φτάνουμε στο σημείο να θίγονται βάναυσα τα συμφέροντα της ειδικότητας που έχει ένα μάθημα α' ανάθεση, τότε κάτι δεν πάει καλά και πρέπει να σταματήσει. Τόσο απλά.


1. Χιλιάδες αναπληρωτές ξενόγλωσσοι είναι επίσης άνεργοι. Και αυτοί ταλαιπωρήθηκαν πολλά χρόνια.
2. Στο θέμα των αποσπάσεων όλες οι ειδικότητες ταλαιπωρούνται.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Eγω νιώθω ασχημα με την όλη συζήτηση. Ρε παιδιά συνέλθετε επιτέλους! Αντιπαλος μας/σας δεν ειναι ο συνάδελφος της αλλης ειδικοτητας. Οσο για την αξιοσύνη καθενος ειτε φιλολογου ειτε θεολογου ας μην το πιάσουμε.Ολοι ταχα μου κοπτομαστε για το καλο των παιδιων και με ποιον καθηγητη θα μαθουν Ιστορία! Με κανεναν. μονοι τους θα την μαθουν και μαλιστα πολυ καλυτερα!
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 522

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.