0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δε μου λες typos72 εσύ που έχεις τόσο κόλλημα με τον ΑΣΕΠ , γιατί σε ξέρω από άλλες αναρτήσεις σου, οι ξενόγλωσσοι που διδάσκουν την ιστορία έχουν δώσει ποτέ στον ΑΣΕΠ εξετάσεις γι αυτό το μάθημα τόσο στο γνωστικό του αντικείμενο, όσο και στη διδακτική του;;
Και για να μην το πάω μακριά...εγώ κάθε φορά που διδάσκω Αρχαία Ιστορία, έχω να συμπληρώσω πολλές λεπτομέρειες και οπτικές στα παιδιά που τις αντλώ απ'το μάθημα των Αρχαίων της Α λυκείου, (που οι ξενόγλωσσοι δεν ξέρουν καν για ποιο μιλάω) και πρόκειται για την ιστορία του Θουκυδίδη και του Ξενοφώντα...Πάντα έχω να εμπλουτίσω αυτά που διδάσκω για τον Πελοποννησιακό και όχι μόνο....και πάντα έχω να πω κάτι παραπάνω για την αρχαϊκή εποχή απ'ό.τι θα έλεγε κάποιος ξενόγλωσσος ορμώμενη από στοιχεία της που υπάρχουν ακόμη και μέσα στον Όμηρο...και πάντα έχω κάτι παραπάνω να πω για ακόμη και για τη νεότερη Ιστορία, επειδή απλά και η λογοτεχνία που διδάσκουμε λειτουργεί πολλές φορές ως μάθημα πηγών που μπορεί να στηρίξει την Ιστορία!!Γι αυτό λοιπόν σαφέστατα ένας φιλόλογος είναι πολύ πιο καταρτισμένος λόγω του γνωστικού του αντικειμένου που είναι από μόνο του ευρύτερο απ'αυτό ενός ξενόγλωσσου (βλέπε Αρχαία, Νέα, Ιστορία, Λογοτεχνία, Λατινικά ,Έκθεση) να διδάξει σωστά την Ιστορία μια και όλα αυτά τα αντικείμενα λειτουργούν ως συγκοινωνούντα δοχεία και πολλές φορές συνδέονται...Στο πλαίσιο πάντα ενός ανθρώπου (φιλολόγου) που δουλεύει ευσυνείδητα σ'όλα αυτά τα αντικείμενα και δεν είναι κάποιος τεμπέλης που διδάσκει τυπικά και βαρετά στα παιδιά!
Ειλικρινά το ζήτημα έχει καταντήσει σήριαλ.Η ουσία είναι ότι: - Δεκάδες φιλόλογοι αποσπώνται για σοβαρούς λόγους, δε βρίσκουν ούτε μία ώρα στους νομούς απόσπασης και μετακινούνται υποχρεωτικά σε όμορα πυσδε γιατί η ιστορία πλέον διδάσκεται συχνότερα από τις ειδικότητες που την έχουν β ανάθεση παρά από την ειδικότητα που την έχει α ανάθεση.- Δεκάδες (για να μην πω εκατοντάδες) φιλόλογοι στη διάθεση των πυσδε υποχρεώνονται σε μετακινήσεις που σε ορισμένες περιπτώσεις τους αναγκάζουν να εγκαταλείψουν την οικογενειακή τους εστία γιατί η ιστορία διδάσκεται κατά κόρον από τις ειδικότητες που την έχουν β ανάθεση.- Και επιτέλους, ας μην ξεχνάμε οι μόνιμοι και τους χιλιάδες αναπληρωτές ΠΕ02 που έμειναν φέτος άνεργοι ύστερα από χρόνια ταλαιπωρίας κλπ. για τον ίδιο λόγο.Για τους παραπάνω λόγους και μόνο, η συζήτηση είναι άνευ νοήματος.Η β ανάθεση σε όλες τις ειδικότητες πρέπει να εννοείται ως κάλυψη αναγκών σε ειδικές περιπτώσεις. Όταν όμως φτάνουμε στο σημείο να θίγονται βάναυσα τα συμφέροντα της ειδικότητας που έχει ένα μάθημα α' ανάθεση, τότε κάτι δεν πάει καλά και πρέπει να σταματήσει. Τόσο απλά.